Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz themebuilder #11991 üzenetére

    Az senkit nem érdekel, hogy ott mit írnak, ez egy számtechbolt saját honlapja, ami ráadásul hibás információkat is tartalmaz.

    A mérvadó a 49/2003 GKM rendelet, ami kimondja, hogy:

    2. § Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

    Tehát egy garanciális ügyintézéshez be kell tudnod mutatni a számlát / blokkot / szerződést, amit az adás-vételről kaptál az adott boltban. És slusszpassz. Ha ez megvan rendben van, ha nincs akkor viszont látás, halál nyugodtan elküldhet a bolt és igaza lesz.

    Az eredeti, sértetlen csomagolás az internetes vásárláskor az elálláshoz szükséges, mivel ott nem hibás terméket adsz vissza garanciális igénnyel, hanem nem felelt meg a termék, így viszont az a bolt által újra értékesíthető, viszont problémás lenne az eredeti csomagolása nélkül...

Új hozzászólás Aktív témák