Új hozzászólás Aktív témák

  • Gyuri27

    félisten

    ''Mi a teendő a termék meghibásodása esetén?''
    Ha a termék 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárló kívánsága szerint:
    - azonos típusú új termékre kell kicserélni
    - ha a cserére nincs lehetőség, a vételárat vissza kell fizetni.

    Egyéb esetekben a vevő kérhet:
    - árleszállitást
    - a termék javitását: javitási határidő 15 nap
    ha a javitás idejére a vásárló kölcsönkészüléket kap, a javitási határidő 30 napra hosszabbodik.

    Ha a termék nem javitható, vagy a javitási idő nem tartható:
    - a terméket cserélni kell
    - a vételárat vissza kell fizetni

    Ha a hiba jellege tekintetében vita merül fel, a jótállásra kötelezett szerv köteles beszerezni a jogszabályban megjelölt szerv (Fogyasztóvédelmi Föfelügyelőség) szakvéleményét, aki az árut bevizsgáltatja.
    A vizsgálati dijat itt is a vesztes fél fizeti.''

    ''A jótállás keretében nem a vásárlónak kell bizonyitania, hogy vétlen a termék meghibásodásában.''
    '' A jótállásért felelős kereskedő csak akkor mentesülhet a felelősség alól, ha bizonyitja, hogy a hiba oka az eladás után keletkezett''


Új hozzászólás Aktív témák