Új hozzászólás Aktív témák

  • biker

    nagyúr

    Én inkább kicsit off, kicsit on szólást tennék ide.
    Miért kell MINDEN usert hülyének nézni, akkor is, ha elég gyorsan kiderül, hogy legalább annyira, ha nem jobban ért hozzá, mint a boltos?

    Sajnos elég sokszor belefutok ilyenbe, és eléggé bosszantó, mikor percekig kell magyarázni valamit.

    Legutóbbi ilyen, Canon MP520 nyomim kijelző szalagkábel hiba. Betelefonálok, és elmagyarázom, hogy ez a hiba (kijelzőt felnyitva sokszor csak fehér kép, megmozgatva a kijelzőt sercegő, karcoló hang (mint papírél az asztalon) és megjelenik vagy elmegy a kép.
    Lehet e olyan cserét, hogy megrendelik előre az alkatrészt, és nem kell otthagyjam a gépet.

    Válasz: mit képzelek én, majd amikor idejük lesz szétszedik, és majd megrendelik, ha TÉNYLEG az a hiba, és különben is, belelátok?

    Pár percet szántam arra, ki vagyok és miért tudom biztosra, hogy ez a hiba, és csak azért zavarni őket kutya kötelességük végrehajtásában mert garanciális, de feladtam, majd ha végleg beszarik, szétszedem és megcsinálom én.

    --

    Ok, hogy sok zero level user megy be, hogy ő már kurvára ért a gépekhez, mert egyszer sikerült összerakni egyet, és még a windózt is fel tudja tenni, tehát Ő már IT expert, de azért néha érezhetnék a különbséget :(

    --

    Én kérek elnézést, leülök magamtól...

Új hozzászólás Aktív témák