Új hozzászólás Aktív témák
-
Lord Myn
senior tag
válasz
SityiSXT
#21738
üzenetére
135? 135??? Nalunk kb. 500 ez a szam...
(21 site-ra van 14 IT-s, kb. 7-8 ezres gepparkkal)Egyebkent en is egy multinal vagyok EUS IT-s, csak sajnos meg Mo-n, de tervben van, hogy nyugatabbra folytatom, amiket leirtal egyebkent kisertetiesen hasonlitanak az itteni allapotokra. Nalunk LogMeIn-t kellene hasznalni, csak az uj Win7-es coreloadban levo McAffee csipobol letilotta a hozzaferest, igy nem tudjuk hasznalni...
Termeszetesen a McAffee szabalyozasahoz nincs hozzaferesunk, hanem max. exception-t lehet kerni ra. Ugyhogy szepen hasznaljuk a webex (chatelo program) share desktop-jat, ami meg olyan b*zi lassu, hogy neha orjongeni lenne kedvem. Ugyhogy nalunk az a bizonyos remote mutato eleg alacsony, pedig azt szeretnek itt is, ha magas lenne -
mephi666
nagyúr
válasz
SityiSXT
#21733
üzenetére
itt is ez van, hogy központi infósok küldenek körlevelet rengetegszer, aztán b@sszák sokan elolvasni, majd utána pislognak, hogy: "erről-arról nem is tudtak"
szinte fogni kell a kezüket és minden ilyennél megkérdezni, hogy: "elolvastad? megértetted? tudomásul vetted?" ...esküszöm 40-50éves emberek, mint az óvodások -
-
Balinov
titán
válasz
SityiSXT
#21176
üzenetére
Ugye,hogy nem csak nalam bas*ta ki a virtualis biztositekot. Mentsegukre legyen mondva, a tobbseg nem ilyen, local IT/hw-s csavo pl. tok normalis, ticket nelkul is megcsinal sokmindent, ha elkapja az ember a folyoson. az az ipconfigos csoka meg iszonyat nagykepu paki (no racism, but...) mar ott tartok, ha a kozponti HD-s szamot hivom es megismerem a hangjat, kerek masvalakit, mert a legaprobb dolgot is ugy csinal meg, mintha valami szultani kegyet gyakorolna.. Applications/ERP supportunk az korrekt, full indiaiak, de vagjak is a temat, meg csinaljak is...bar arra rajottem, reszletes hibaleirast hot felesleges a tickethez rakni...
-
válasz
SityiSXT
#21160
üzenetére
almát nagyon nem ismerve, de valamiért ösztönösen idegenkedve tőle azt feltételezem, hogy egy hatalmas droidképzőn estek át, és csak valami sajátos hibakereső rendszeren túlesve fogalmazhatnak bármilyen véleményt, a sajátjuk teljes figyelmen kívül hagyása mellett.
sorry, ha valakinek a lelkébe léptem a véleményemmel, tekintsd úgy, hogy nincs lelkem
-
Cheesy
őstag
válasz
SityiSXT
#21164
üzenetére
Feltételezem a vinyó csere árát akarták megspórolni azzal, hogy újratelepítik, visszaküldik, hogy működik, nincs baj vele, te átadod az ügyfélnek, neki aznap este beszarik, hozza vissza, te küldöd vissza almásoknak... de akkor már más lesz a garanciális ügymenet-szám. Nagy mennyiségben ez a megoldás javítja náluk a statisztikát és megteszik a felső vezetés által elvárt "spórolást". De ez csak az én feltételezésem

-
Xero
nagyúr
válasz
SityiSXT
#20903
üzenetére
Azért OS X-t annyira kiütni, hogy csak a reinstall hozza vissza elég nagy művészet.

Egyébként egy telepítőről vagy recovery partícióról minden jogosultság (rendszer, user) kinullázható default-ra, némi terminal matatás után. Szóval nem igazán tudom hova tenni, hogy reinstall lett a vége. Ha fogta volna és az összest kext-et kidobja a pics*ba, majd beletúr a jogosultságokba, még akkor is simán visszahozható minden.
-
nyunyu
félisten
válasz
SityiSXT
#19823
üzenetére
Meg mindig jobb, mint amikor veletlenul lekapcsoltak az egyik mobilszolgaltato kozponti geptermenek szunetmenteset, majd fel napig kerestek, hogy melyik szerverukben ment tonkre a halokartya a nem tervezett aramszunet miatt.
Amig nem talaltak meg, hol szakadt meg az optikai gyuru a hibas eszkoz miatt, addig orszagosan allt a szolgaltatas.Mi meg jobb hijan emailben kaptuk a bejelentest, hogy nincs bejovo hivas a CCben es unatkoznak az operatorok, csinaljunk valamit, de tegnapra.
Felhivni nyilvan minket se tudtak.
-
SityiSXT
őstag
válasz
SityiSXT
#19712
üzenetére
Ja, azt nem is mondtam: Az igazgató laptopjának "csak" annyi baja volt, hogy elejtette... Amit persze a HDD bánt. A user persze tagad erősen...
A HP küldött új merevlemezt, miután bejelentettem nekik, hogy az eredeti erősen döglődik, beraktam, újrahúztam, ő pedig örül, hogy milyen gyors lett hirtelen a gépe. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
SityiSXT
#19566
üzenetére
Akkor viszont tényleg az eladó a fura szerzet. De akkor ilyet miért vesznek fel? Óh várj, lehet hogy valakinek a haverjának a testvére volt, akit bekönyörögte magát az üzletbe.
Hasonló mondjuk velem is történt, csak pc-s boltban. Mondom a srácnak hogy mi kell,az meg néz rám hogy az micsoda? Mondom ez és ez. Erre odahívja másik boltost hogy valami idióta hülyeséget kér, néznek rám ketten mint borjú az új kapura, én meg mutatok a falra hogy igen azt kérném ami ott lóg... -.-"
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
SityiSXT
#19562
üzenetére
"Android telefon kene ICS-sel legalabb olcsoert, kapasbol Gingerbread meg BlackBerry telefonokat kezdett ajalnani"
Nem biztos hogy zakkant az eladó, lehet hogy rajtuk maradt pár példány, és azokat próbálják meg rásózni az emberekre. Most pechük volt, mert olyan ment be aki értett hozzá.

-
lupus_l
aktív tag
válasz
SityiSXT
#19557
üzenetére
Nem is a maximális információ tudást igénylem, hanem az alap információkat. Azt én is megtudom mondani, hogyan néz ki az adott laptop (szín, anyag), de ha az eladó is csak ezt tudja van... nem szégyen a Google vagy a gyártó weboldalának használata az ügyfél előtt...

SitysSXT: a fejlett nyugati országokban nem a mobilszolgáltató üzleteibe kell menni. Ez kb. olyan, mint itthon a Mediamarktba mennél pc-alkaltrészt (vagy komlett pc-t) venni és segítséget kérnél az eladótól.
Az én történetem pár éve egy HTC Desire készülékkel: Szegeden bemegyek egy mobilüzletbe (még 5-6 éve hozzáértő alkalmazottakkal). A pult mögött a főnök, mondom neki, a vissza gomb nem működik, szervizelni szeretném. Kezébe se veszi, mondja: biztos beázott, 15.000 HUF lesz, kb. 1 hét a javítása.
Számla nélkül természetesen... Mondom oké, ajánljon valami jobb készüléket. Válasz: HTC Wildfire (szerinte az jobb, mert az újabb). Nem hagytam ott a készüléket, máshol is hasonló ajánlatot kaptam (csak tényleg jobb telefonokkal). Sehol nem vették kézbe a telefont.
A lényeg, hogy külföldi utam 2 hét múlva volt esedékes, gondoltam megér egy próbát: bementem egy rendes mobiltelefonos üzletbe (szolgáltatások: szervizelés + függetlenítés + eladás). Mondom és mutatom a problémát...
1 órára otthagytam a készüléket és 10 fontért megjavították (eladó szerint tisztítani kellett a billentyűzetet és nem ázott be a telefon). Ez egy lengyel cég volt frissen áttelepülve...A lényeg: itthon a rendes több, mint évtizedes pc-boltokban ért pozitív tapasztalat. Naivan gondoltam, ugyan ez van más üzletekben is (notebook, mobiltelefon). Tévedtem.
TESCO-Zsömle: Majdnem mindenki minimál bérért dolgozik (már akinek van munkája).. eltűnnek a normális, hozzáértő emberek. Teljesen igazad van. Szeretem ezt az országot.

-
Ygg
senior tag
válasz
SityiSXT
#19325
üzenetére
Ő csak olcsón szeretet volna network drive-t venni.
Discount prices!
Network drives for sale!
Huge action!
Best prices, maximum warranty, polite and effective support!
Big deal of your life!
You can not miss it!If disconnected, your fine support understands your stupid, chaotic errer description, and reconnect your drive immediately for your maximum user experience!
Buy it now!
555-555-VEDDMEGBAZMEG!
LOL
-
SityiSXT
őstag
válasz
SityiSXT
#19275
üzenetére
Megoldódott a diszkontmeghajtók rejtélye! A fickónak az volt a baja, hogy belépéskor nem csatlakoztak a Novell hálózati meghajtók automatikusan! Poén: ebből a mondatból az angol anyanyelvű kollégáim se tudták dekódolni, mit is akart az ürge - ők is egyből arra assyociáltak, hogy a hálózati meghajtók persze, hogy lecsatlakoznak kilépéskor... /facepalm

-
Vicoo
senior tag
válasz
SityiSXT
#19283
üzenetére
Rettenetes faaarccal végighallgatni, és közben tudni hogy ez a nagy tudású ember lát el tanácsaival ismerősöket, barátokat. Ja és ért hozzá , mert hát ő már telepített vindoszt.
JUT ESZEMBE !
Annyiszor előfordult már velem ,de sose ordítottam még őket le:
Ugye jön a hozzáértő hogy ugye ez nem integrált ( ez valami olyan kreténség mint hogy az AMD melegszik) mert az nem jó, a másikfajta (ennyi , másik fajta) köll. Na de mi lenne ha mondanám hogy néhány drágább géptől etekintve mindbe integrálva van a grafikus vezérlő???!Az más kérdés hogy a CPUba, vagy az alaplapra, illetve hogy van-ededikált memóriája vagy nincs. INTEGRÁLT AZ SZAR. Szóval ti hogy vagytok ezzel ? -
válasz
SityiSXT
#19261
üzenetére
Én is belefutottam már hasonlóba. Ilyenkor lelki szemeim előtt szinte látom magamat, amint a júzer fejét a gallérjánál fogva ütögetem a laptop billentyűzetébe, miközben szelíd, türelmes hangon azt ordítom, hogy LÁTOD, B@ZDMEG, OTT!
Ezt elképzelem és mindig megnyugtat.

-
bobsys
veterán
válasz
SityiSXT
#19166
üzenetére
Ha nem megy a halozat akkor sokat er az e-mail

Egyebkent az angolok nagyon idiotank dolgoznak. Nalunk mindig hetfo delutan es kedden basztattak aztan meg ugye pentek delutan, mert nem csinaltak meg valamit es akkor majd jol rank lehet fogni, hogy dehat ok szoltak nekunk es mi meg nem csinaltuk meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3943, 100% Akkumulátor
- LG 83B4 - 83" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- LED Happy Birthday felirat USB áramforrás / 12 hó jótállás
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 1000GB 1 év garancia
- EK Quantum Kinetic D-RGB D5 Pump Viztartály - pumpa kombó! 360MM
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

(21 site-ra van 14 IT-s, kb. 7-8 ezres gepparkkal)
Termeszetesen a McAffee szabalyozasahoz nincs hozzaferesunk, hanem max. exception-t lehet kerni ra. Ugyhogy szepen hasznaljuk a webex (chatelo program) share desktop-jat, ami meg olyan b*zi lassu, hogy neha orjongeni lenne kedvem. Ugyhogy nalunk az a bizonyos remote mutato eleg alacsony, pedig azt szeretnek itt is, ha magas lenne



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)










