Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ML320

    senior tag

    válasz mongi #12430 üzenetére

    Na, pont őket hagynám legutoljára nagyker szinten. Nem tom, kinek, mi a véleménye, de most már az ott vásárolt termékekre a garanciális ügyintézés, egy horror. Sorra dobálják vissza a cuccokat, hogy lejárt, nem garos, holott...
    Részemről már nem vásárolok ott, eléggé elszálltak maguktól.

  • mongi

    senior tag

    válasz mongi #12430 üzenetére

    az egyik nagyker oldaláról, íme (általában mindegyiknél ez van):
    3. Viszonteladó jogai és kötelezettségei
    3.1. Viszonteladó felelősséget vállal a regisztrációkor megadott, adatlapon közölt adatok valódiságáért.
    3.2. Viszonteladó kijelenti, hogy sem csődeljárás, sem felszámolás, illetőleg végelszámolás alatt nem áll és nem kezdődött ellene sem bírósági, sem cégbírósági, sem más fórum előtt semmiféle olyan eljárás, amely gazdasági tevékenységét korlátozná.
    3.3. Viszonteladó kijelenti, hogy számítástechnikai termékek kereskedelmével foglalkozó gazdasági társaság valamint, hogy a Nagykereskedő által forgalmazott termékeket nem saját célra, hanem tovább értékesítési célra vásárolja meg. Erre tekintettel a felek jogviszonyára nem vonatkozik az „Elektronikus kereskedelmi szolgáltatások”-ról szóló 2001. évi CVIII. törvényének a szolgáltató és fogyasztó közötti szabályai.
    3.4. Kiszállítás esetén, amennyiben a Nagykereskedő által szállított áruk és az azokat kísérő dokumentumok között eltérés van, a Viszonteladó jogosult saját mérlegelése alapján az adott szállítmány visszautasítására.
    3.5. A Viszonteladó, amennyiben házhozszállítással kéri az áru eljuttatását, elfogadja a szállítás során előre meghatározott költségeket. Az áru átvételekor különös gondossággal jár el, vitás esetben dokumentált módon rögzíti az eltéréseket és képi adatrögzítést készít.

Új hozzászólás Aktív témák