-
Fototrend
Minden ami szünetmentes tápegységgel (UPS-sel) kapcsolatos. Ha kérdésed van akár készülék vásárlással, akár hibával kapcsolatban, vagy csak tanácsot kérnél, írd meg ide, és lesz aki segít!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz cinemazealot #22962 üzenetére
Ez alapvetően egy jó tanács, de van benne 2 apró pontatlanság.
Egyrészt a 9Ah-t nevetségesen kicsi terhelésre adják meg a gyártók,
magyarán kicsit optimista, hogy bő ~1.5 órán keresztül leadjon 5A-t,
másrészt 12V alá simán be fog menni! És ez önmagában nem is baj,
hiszen a kisütés végének akár 1.7V/cella (tehát 10.2V) van megadva.
Nem 12.8-12.0V között értendő a mért érték, jóval tovább merítik.A konkrét típusnál két értéket találtam: 1.67V/cella értékig merítve a
15 perces teszten 36Wpc a specifikáció, azaz 54Wh, 216W terhelés.
Tehát nem kisütő áramot mondanak, hanem teljesítményt, és 10V-ig
engedik merülni (pont mint egy UPS). Viszont ez alig 4.5Ah, nem 9...Névleges kapacitásként meg 7.6Ah-t adnak meg, C10=10 órás teszt,
megint csak elég kicsi terhelés, cserébe 1.8V/cella a vége. Az 10.8V.
(Ha a névleges 12V-on számoljuk, akkor az bizony kisebb mint 10W.)HA tudná az autó izzót másfél órán át vinni, akkor a C10 értéke jóval
több lenne, mert az ólom savas akkuk kinyerhető kapacitása nagyon
erősen függ a leadott teljesítménytől. Szemben pl. a Lifepo4 akkuval,
ami kicsi és nagy terhelés esetén is leadja kb. a névleges kapacitását.
Ennek mellékhatása, hogy "csak" 6.5Ah abból jóval tovább bírná nagy
terhelésen, mint egy ólom-savas akku a maga 9Ah "C20" értékével.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Projektor topic
- Jön a HDMI 2.2-es specifikáció
- League of Legends
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- CES 2025: Mire a Sony-Honda autó piacra kerül...
- Vigneau interaktív lokálblogja
- CPU léghűtés kibeszélő
- Politika
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest