Új hozzászólás Aktív témák
-
skroy
senior tag
Üdv!
T-nél részletre vásárolt telefonnál lehet e olyat csinálni, hogy egyszerre több havi részletet befizetek? A szerződésben minden hónapra vonatkozó számla sorszáma szerepel, így akár az összes részletet át tudnám utalni hónapokkal előre.
Eladhatok e olyan telót, aminek még nem járt le a törlesztése? Természetesen a részleteket azután is fizetném, már ha nem lehet előre kifizetni.
Jótállást mivel és hol lehet érvényesíteni? Elég hozzá a jótállási jegy, vagy mindenképp kell a számla is? A számlát nem szívesen adnám tovább a saját adataimmal, a jótállási jegyen viszont rajta van a vásárlási dátum.
-
lesaux
veterán
válasz
ForRedGlory #68 üzenetére
Köszi a választ.
mondod az ügyfélszolgálatnak, hogy nincs benne a korrekció és a júliusi helyett javított számlát kérsz.
Eddig ez a legszimpatikusabb megoldás, szerintem ez fog történni.
A zárójeles résztől tartok. Eddig két dolog volt, amit nem kellett volna elb@sznia a T-nek. Egyszerűen nem merem őket belekergetni egy hasonlóan kockázatos pénzügyi manőverbe.Mármint nekünk kockázatos, mert hathavi díjnak így is integethetünk.
mondod az ügyfélszolgálatnak, hogy nincs benne a korrekció, de befizeted a számlát és kéred vissza a megítélt összeget a számládra.
Még mondjuk ez sem rossz, 30 nap nem akadály.Köszi még egyszer az infókat.
-
ForRedGlory
félisten
Az gond. Akkor két lehetőséged van:
- mondod az ügyfélszolgálatnak, hogy nincs benne a korrekció és a júliusi helyett javított számlát kérsz.
Ha a jóváírás kevesebb, mint a számla, akkor a különbözetet kell csak befizetned majd.
Ha a jóváírás több, mint a számla, akkor nem kell befizetni.
(megteheted, hogy a különbözetet elutalod és mondod nekik, hogy szíveskedjenek jóváírni ami elmaradt, aztán rendezve van. Azért ki kell emelni, hogy szíveskedjenek nem küldeni felszólítást, ha már hibáztak.)- mondod az ügyfélszolgálatnak, hogy nincs benne a korrekció, de befizeted a számlát és kéred vissza a megítélt összeget a számládra. Ezzel csak az a gond, hogy miután hiányzik a jóváírás, újabb panaszt fognak felvenni és majd jól megijesztenek, hogy 30 nap van a kivizsgálásra.
Elméleti síkon amúgy sem kaphatsz felszólítást, ha nincs lejárt egyenleged és még azelőtt szólsz, hogy lejárna a júliusi számla.
-
lesaux
veterán
válasz
ForRedGlory #66 üzenetére
Természetesen nincs.
-
lesaux
veterán
válasz
ForRedGlory #64 üzenetére
Köszi.
Az az igazság, hogy azóta a dolog elméleti része megoldódott, már csak a gyakorlat van hátra.
Szóval másfél évig a bátyám számlájához hozzácsaptak egy olyan mobilnetcsomagot, amit nem kért, a Mozaik M mellé egy GoNet M-et, nyilván az M betűk bűvöletében.
Megreklamáltuk, visszahallgatták a beszélgetést, nekünk adtak igazat, de mivel az elévülési idő egy év, csak az elmúlt 12 hónapban fölöslegesen kiszámlázott tétel árát fizetik vissza (nem baj, több, mint a semmi), állításuk szerint a július 1-jén kelt, xyz összegű számlát ennyivel csökkentik, így kb. nullásnak kell lennie.
Mondanom sem kell, megjött a számla, xyz összeggel.
Telefonos érdeklődésünkre azt javasolták, ne fizessük be a számlát, sőt a részletfizetés 3000 forintja helyett is csak 2800-at utaljunk, így kvittek leszünk. Na most mivel szinte már látom magam előtt a 750 forintért kiküldött felszólító SMS-eket meg a részletfizetési szerződés felmondását, nincs az az úristen, hogy ezt bevállaljuk.
Kérdésem:
Nem létezik olyan opció, hogy egy megadott számlaszámra visszautalják az egy évig náluk kamatozó összeget? Vagy hogy majd az augusztusi számla nullás lesz, a szeptemberi meg csökkentett? -
lesaux
veterán
válasz
ForRedGlory #1 üzenetére
- segítek, hogy érdemes-e reklamálni egyáltalán, ha leírod milyen gondod van, mert többek között én bírálom el ezeket.
Működik még a topic? Élnék a lehetőséggel.
-
Akkor minden további nélkül rendeld meg.
A készülékváltás lényege, hogy a meglévő előfizetésedhez új készüléket vásárolsz. Ekkor a hűségidőd is újraindul (2 év), az általad most kinézett konstrukcióban tarifahűséget is vállalnod kell (szintén 2 év). Én a helyedben nem vállalnék, szerintem a nélkül sem lehet sokkal több a kinézett készülék vételára. A régi készüléket nem kell leadni, azt megtarthatod, a vásárlás során vásárolhatsz hozzá 12x10 perc lebeszélhetőséget tartalmazó Domino előfizetést, 990,- forintért. (Természetesen ez utóbbi csak opció, egyáltalán nem kötelező!) -
-FreaK-
veterán
Lehetséges hogy megrendelem hamarosan a fent említett telefont, mert egyre későbbi szállítási határidőket adnak meg, lehetséges hogy el fog fogyni.
A webshopba belépve alul található most egy ilyen opció:
Kamatmentes részletre (THM: 0%)
Teljes ár: 105592 Ft
Kezdőrészlet: 29 560 Ft
Törlesztések: 12 hó X 6336 FtMediaMánia S díjcsomaggal.
Az lenne a kérdésem hogy mi történik ha így rányomok a vásárlásra?
Megtarthatom a jelenlegi előfizetésemet és telefonszámomat így is?
Hogy történik a fizetés/szerződés aláírás? -
-FreaK-
veterán
Ez sem teljesen kerek így..
Új előfizetőnek miért nem jön le akkor a havidíjból a WS 10%-a?Mikor belépek akkor miért a legrosszabb opciót kínálja fel ajánlatként?
Akkor ezek szerint elhozatom végül is az utolsó opcióval is, ami a legkedvezőbb?
Feltételek:
2 év hűség az előfizetésre
2 év hűség az Ön által választott díjcsomagra:
MédiaMánia S 5250 Ft havi díj
Mozaik S 5000 Ft havi díjKamatmentes részletre (THM: 0%)
Teljes ár: 118791 Ft
Kezdőrészlet: 33 255 Ft
Törlesztések: 12 hó X 7128 Ft -
1430
senior tag
Az első ár az új előfizetőknek szól (lévén a meglévő számra csak belépés után mutatja). Ez tehát boltban 134.990 Ft (ezt lehagytad!
), míg a WS 10% kedvezménnyel 121.491 Ft.
A belépés után azért látsz két árat, mert az egyik ismét a bolti ár (ezek szerint 131.990 Ft) a másik a WS 10%-os kedvezményes (118.791 Ft).
Tehát belépés után (is) duplán vannak a konstrukciók, mert megjelenik a bolti ár is, aminek nem kellene, hiszen ki kérné a bolti árat?
Ha részletre veszed, akkor a WS 10% kedvezmény nem csak a kezdőrészletből jön le, hanem a törlesztőből is.
-
-FreaK-
veterán
válasz
ForRedGlory #53 üzenetére
Okés, köszi
-
-FreaK-
veterán
válasz
ForRedGlory #51 üzenetére
Rendben, köszönöm a részletes tájékoztatást!
Még egy kérdésem volna viszont
Megnéztem a honlapon a One X-et, csak mást mutat belépve és anélkül, pontosabban három lehetőséget látok ugyanarra az opcióra:- belépés nélkül:
Feltételek:
2 év hűség az előfizetésre
2 év hűség az Ön által választott díjcsomagra:
MédiaMánia S 5250 Ft havi díjKamatmentes részletre (THM: 0%)
Teljes ár: 121491 Ft
Kezdőrészlet: 26 451 Ft
Törlesztések: 12 hó X 7920 Ft- belépve, a meglévő előfizetésem megtartásával (MediaMánia S):
Feltételek:
Jelenlegi díjcsomagja megtartásával
2 év hűség az előfizetésre
2 év hűség a díjcsomagraKamatmentes részletre (THM: 0%)
Teljes ár: 131990 Ft
Kezdőrészlet: 36 950 Ft
Törlesztések: 12 hó X 7920 Ft- belépve, lejjebb a listában:
Feltételek:
2 év hűség az előfizetésre
2 év hűség az Ön által választott díjcsomagra:
MédiaMánia S 5250 Ft havi díj
Mozaik S 5000 Ft havi díjKamatmentes részletre (THM: 0%)
Teljes ár: 118791 Ft
Kezdőrészlet: 33 255 Ft
Törlesztések: 12 hó X 7128 FtMiért változik, mi a különbség? Vagy inkább mit nem veszek észre?
-
ForRedGlory
félisten
Szia!
Amit írsz, nem megoldható. Két lehetőség van, havi számlaelőleg és/vagy előre fizetett részletek.A második esettel kezdeném. Az oldható meg, hogy több részletet fizetsz be egyszerre, vagyis mondjuk megveszed áprilisban a telefont részletre, és kifizetsz mellé mondjuk 6 hónapra előre részletet. Ebben az esetben az fog történni, hogy novemberben kapsz először számlát a részletről, mert addig október 31-ig kifizetted a részletet (május, június, július, augusztus, szeptember és október). Sokan kérdezik, hogy megoldható-e, hogy több havi részletet fizetnek ki, amivel a részletfizetés utolsó pár hónapját óhajtják rendezni. Na ez sem megoldható, mert a befizetett részlet az időben legkorábbi törlesztőhöz lesz könyvelve, és hiába könyvelik át másik hónapra, a rendszer biza visszakönyveli.
Másik lehetőség az előleg... Az nem megoldható szintén, hogy befizetsz mondjuk 10.000 Ft-ot és akkor 10 hónapig havi 1000 Ft-al kevesebb számla megy ki. Az előlegbefizetés esetén az előleg a befizetést követő hónaptól kezdve íródik jóvá a számlában, és amíg tart az előleg, addig nem kell fizetni semmit. Mondjuk 10.000 Ft-ot befizetsz és fix 3000 Ft a havi számla. Ebben az esetben három hónapig nem kell fizetned számlát, és a 4. hónapban amikor már csak 1000 Ft marad az előlegből, 2000 Ft lesz a fizetendő.
Bármelyik változat esetén ezt T-Pontban kellene elintézni, hogy a befizetést jól könyveljék le. Egyszerre akár mindkettő
-
-FreaK-
veterán
Üdv!
Szeretnék vásárolni a közeljövőben egy HTC One X-et, részletfizetéssel, két éves hűségnyilatkozattal, kérdésem az lenne, hogy megoldható-e a kezdőrészlet megnövelése és ezáltal a havi részlet csökkentése? Ha igen akkor fix értékkel, vagy rugalmasan is meg tudják esetleg oldani a dolgot?(Nem tudom számít-e, de korábban már volt két év hűségem, tavaly novemberben járt le.)
-
1430
senior tag
válasz
ForRedGlory #45 üzenetére
"...biztos vagyok benne, hogy nem a számlázással beszéltél, mert ott nem dolgozik olyan, aki ekkora baromságot tudna mondani."
Vagy inkább a kolléga követte azt a pár napja küldött központi tájékoztatást, miszerint - vélhetőleg a csekkes fizetési díj miatt - annyian indítottak csoportos beszedési megbízást, hogy az illetékes csoport nem győzi rögzíteni az igényeket, ezért most a szokásosnál is több lehet az átfutási ideje a módosításnak...
De ha ma feladom az igényt és 05.02-án rögzítik (az mondhatni 2 hét), akkor is júniusban jön az első csoportos beszedéses számlám (pl. 06.10-én). Ez majdnem 2 hónap, és az ügyfelek leginkább ezt érzékelik (leadták áprilisban, érvényesült júniusban), nem azt, hogy 2 héten belül beállították...
Mellesleg nekem a csúcs 1 nap volt! Vagyis leadtam az igényt a bankomnál, és másnap már be is állították a csoportos beszedést (T-Mobile folyón), bár ez szerintem több csillag szerencsés együttálásának következménye lehetett.
-
tomy86
addikt
válasz
ForRedGlory #47 üzenetére
-
tomy86
addikt
válasz
ForRedGlory #45 üzenetére
Akkor a számlareklamáció menüpont alatt nem tudom, hogy milyen ügyintézőt kapcsolnak.
Nekem is furcsa volt és gondoltam, hogy felhívom őket még egyszer és beszélek egy másik ügyintézővel (máskor már bevált), de azután eszembe jutott ez a topik.
-
tomy86
addikt
válasz
ForRedGlory #43 üzenetére
Köszönöm. Ezek szerint ha jön csekk, akkor az azt jelenti, hogy adott hónapban sem fogják még a számlámról leemelni a pénzt. Egyébként a banknál azt mondták, hogy részükről pár nap-1 hét az átfutási idő. Ezért lepett meg a T számlázásán említett 1-2 hónap. Még egyszer köszi a választ.
-
ForRedGlory
félisten
-
tomy86
addikt
Nemrég váltottam csekkes fizetésről csoportos beszedési megbízásra. Ezzel kapcsolatos a kérdésem is. A megbízást a banknak 04.11.-én adtam meg. Felhívtam azután a T ügyfélszolgálatot, hogy a közben megérkezett csekket (04.20. a befizetési határidő) még befizessem-e. Ekkor ért a meglepetés. Közölték, hogy nem csak ezt (erre számítottam is), hanem lehet, hogy még a következő havit is csekken kell fizetni, mert 1-2 hónap
az átfutási idő. Létezik, hogy ez ennyi ideig tart a T-nek 2012-ben? Csak azért érdekel, mert nem szeretnék úgy járni, hogy befizetem a csekket és közben a számlámról is levonják a pénzt.
-
válasz
ForRedGlory #40 üzenetére
Köszönöm neked is!
-
1430
senior tag
Háát... Azért mert a Mobil TV szolgáltatást nem mondtad le a díjcsomagváltás előtt.
Ha szerencséd van, a másik számodon nem volt már aktív március elején a Mobil TV (ha nem használtad 30 napon belül, kikapcsolta a rendszer).Ha a My T-Mobile-on váltottad át a díjcsomagot, akkor a Fontos tudnivalók között (amin át kell görgetni, hogy elérd a díjcsomagváltás gombot) volt egy olyan mondat, miszerint:
"Fontos! Amennyiben díjcsomagját más, nem MédiaMánia díjcsomagra kívánja váltani, a MédiaMánia díjcsomagban külön havidíj nélkül igénybe vehető MobilTV szolgáltatást, a díjcsomag-váltást követően, a mindenkor hatályos Díjszabás által meghatározott havidíjért veheti igénybe. Amennyiben új díjcsomagja mellett a Mobil TV szolgáltatást nem kívánja igénybe venni, kérjük, a díjcsomag módosítása előtt mondja le a szolgáltatást!"Az "előtt" szó azért is fontos, mert ha a váltás után kapcsolod ki, akkor már ki fog számlázódni a hónap végéig a szolgáltatás (ez az úgynevezett féltörthavi számlázás).
-
Kellemes Délutánt!
Nem gondoltam volna, hogy itt, mint "panaszos" fogok megjelenni, de sikerült...
Tehát a probléma:
Egyik havidíjas előfizetésem esetében folyó év február hó 3. napján váltottam díjcsomagot, MédiaMánia S-ről, Mozaik XS-re.
A mai napon kézhez vett számlám tartalmaz egy olyan sort, mely szerint "Mobil TV Alap 2025,- Ft.".
A kérdésem pedig az lenne, hogy ez hogyan, illetve miért került kiszámlázásra?
Ez egyébként azért is aggaszt, mert egy másikon is végrehajtottam egy ilyet e hó elején.... -
akaszaz.5
csendes tag
válasz
ForRedGlory #34 üzenetére
Köszönöm a gyors válaszod!! Természetesen letudom kérni a számla összegét, úgy az e havit, úgy az előzőt. De a 9400 ft-ből fizetek 8600 ft-ot. ez csak egy példa. különben kértem részletes számlát már hónapokkal ezelőtt, ha ki is fizettem ennek az összegét, én nem kaptam. Maximum azt teszem,hogy nem használom a telefont, és akkor tekintem meg a kiírt összeget. köszönöm mégegyszer
-
ForRedGlory
félisten
válasz
akaszaz.5 #33 üzenetére
Szia!
Ez így elég érdekes... A cég az előfizető, és a párod csak a számlafizető? Azért kérdezem, mert ha tud ügyfél jelszót, akkor megmondják akár telefonon is a fizetendő összeget. Viszont ha nem tud jelszót, akkor személyesen is csak abban az esetben segítenek, ha Ő az előfizető... Ha a cég az előfizető, akkor neccesebb, mert vinni kell aláírási címpéldányt, cégbírósági bejegyzést, hogy tudjanak segíteni.
Másik lehetőség, küldjétek be a T-Mobile-hoz írásban, hogy ellenőrizzék a számlát, miután sokalljátok... azonban egy hívásrészletező nem ártana, mert abból kiderülnek a dolgok... 1000 Ft nem a világ, 10000 Ft-os számla mellett, és nem kellene minden hónapban kérni.
-
akaszaz.5
csendes tag
Sziasztok! A férjem egy nagy kereskedelmi cégnél dolgozik mint tgk sofőr,és még 30-40 ember. céges telefonnal rendelkeznek, melyben ingyen hívásokat kezdeményezhetnek egymás között, és az egész cégen belül. Minden hónapban kiírják egy táblára a kinek mennyi a tl számlája. Semmilyen formában nem láttunk még hivatalos papirt az összegről,bár már kértünk néhány alkalommal,de nem foglalkoznak vele. Részletes számlát is kértünk már,mire a válaszuk annyi volt ,az pénzbe kerül, aztán siri csönd...(több hónapja) Alig használjuk a céges telefont,mégis minden alkalommal 10 ezer körüli az összeg. Véleményem szerint a teljes összeget kifizetik a dolgozókkal a havidíjjal együtt, és a kedvezményeket a cégnek adjuk. Szóval becsapnak! Nem tudom hogyan lehetne megtudni a valós telefonszámla összegét??!!!! Mert mint használó,és fizető információt nem kapok. köszönöm a segitséget,és a választ.MÁRHA VAN!
-
gboszi
senior tag
válasz
ForRedGlory #30 üzenetére
Engem ebben csak az zavar, hogy gondolom, hogy a panaszok többsége alaptalan, mint ahogy ti is mondtátok és gondoltátok (bevallom én is dolgoztam telefonos boltban,s ott is mindenkinek magától tört el a telója) helyt adok, de ha nem szólok akkor ez sajna így marad, hogy az Ő technikai problémájuk, nekem 4000 Ft...
Persze csak ha beigazolódik
-
gboszi
senior tag
Na fejlemény. Végre fogtam magam s bementem a Tpontba. Nekem flottás előfizum van, s flottán belül az sms-ek ingyenesek. Na most ez szépen ki lett számlázva netto 30 Ft-os áron. Ha galambot küldök is olcsobb...
Na ott tart a dolog, hogy ilyenkor nekik van 30 napjuk hogy kitalálják mi lehetett a gond, lehet hogy egy kis "technikai probléma".
Max 30 nap mulva ujra jelentkezek -
Nordik
őstag
válasz
ForRedGlory #26 üzenetére
A regi rendezve lett, az uj pedig csak 4 napja jart le. Megis egybe vettek.
-
Nordik
őstag
Volt egy lejárt számla amit befizettünk ma. A következőnek pedig 20.-án járt le a befizetési határideje. A T-be azt mondták hiába fizettük be a régebbi számlát így is ki fogják kapcsolni.
Ez hogy lehet? Így eddig csak 4 nappal vagyunk elcsúszva. Hol van akkor a 60 napos türelmi időszak?
-
gboszi
senior tag
-
tomy86
addikt
Az nem lehet, hogy eddig be volt állítva a telefonon, hogy alakítsa át a magyar karaktereket nemzetközivé és valamiért most ez nem működik. Mert ha egy smsbe egy darab hosszú ő, ű stb. kerül, akkor már csak 70 karakter egy sms. Bocs, ha ezt tudtad, de épp nemrég volt egy ismerősömnek hasonló gondja.
-
gboszi
senior tag
válasz
ForRedGlory #17 üzenetére
Az lesz köszi. Bár erről az ingyenesen megnézhetemről még nem hallottam...
-
ForRedGlory
félisten
Akkor hívd fel a T-t és kérdezd meg, vagy kérj egy híváslistát, csak az a gond hogy az 1000 Ft... Viszont T-Pontban díjmentesen megnézheted (ha nem akarod elvinni, mert különben ott is fizetni kellene). Aztán ha nem fogadod el, még mindig kérheted a kivizsgálást, az megmondja neked 100%-os pontossággal, hogy mi a dörgés.
-
gboszi
senior tag
válasz
ForRedGlory #15 üzenetére
Ezt értem, meg tudtam is. Csak az a furcsa, hogy kb minden sms 3xos? Illetve ilyen az elmult 1 évben amióta ez a csomag van, nem volt 20 smsnél több. Tehát ez ilyen nagyon kiugro...
-
ForRedGlory
félisten
Szia!
Valószínűleg az történt, hogy hosszabb volt a karakterszám annál, mint ami 1db SMS-be belefér, és ilyenkor bár 1 SMS-t érzékelsz (mert nem vetted észre, hogy a telefon kiírta, hogy az bizony már 2-3-4 SMS), de ténylegesen több SMS-t, úgynevezett összefűzött SMS-t küldtél. Ilyenkor híváslistán az SMS-ek küldési időpontja között 1-2 másodperc van csak, ez jelenti ezt. Ha felhívod a 1430-at, megmondják neked
4-es majd utána ismét 4-es vagy 5-ös menüpont a menürendszerben a számlainfó/számlareklamáció.
Üdv,
-
gboszi
senior tag
Sziasztok, a következő a problémám, találkozott-e már valaki hasonlóval.
Decemberi számlámban az elküldött sms-eket kicsit soknak tartom. konkrétan 89 db. Ebből 802 T felé ment. Na most eddigi termésem max 20 sms volt, ezért is figyeltem fel. Visszakeresgéltem az adott hónap sms-eit, s ha minden sms-t duplán számolok akkor is max 30. Tipp? -
P_Balazs
csendes tag
Ennek tényleg így kell lennie?
-
club1
veterán
-
Bea80
csendes tag
Sziasztok!
Szeretném a segítségeteket kérni,hol tudok a feltöltéssel kapcsolatban reklamálni?
Vasárnap töltöttem fel a tel.kártyámat,10000 ft-al,szóval nem kaptam meg a plussz pénzemet,pedig direkt azért raktam rá ennyit,mert így ad 1500 ft-ot.A lényeg:nem is találok olyan t-mobilos oldalt,ahol esetleg erre tudnának válaszolni.
Előre is köszi annak,aki esetleg tud okos tanácsot adni. -
Attila_26
aktív tag
válasz
ForRedGlory #7 üzenetére
vörösglóriáért
-
club1
veterán
Úgy egy évtizede lehet ilyet. Itt tök off. Számhordozásnak hívják:
http://www.telenor.hu/ugyintezes/tudnivalok/szamhordozas/
U.i.: Te is jókor mész a Telenorhoz. Én megvárnám előbb, míg használható lesz a hálózatuk (befejezi a ZTE az ámokfutást). -
Attila_26
aktív tag
T-mobilos vagyok nem tudom tudsz e abban segíteni hogy telenorra átszeretnék váltani de a számomat megtartanám. Úgy hallottam lehet ilyet.
-
nggabi
félisten
válasz
ForRedGlory #1 üzenetére
UP! lesz melód bőven
-
xnace
őstag
válasz
ForRedGlory #1 üzenetére
Itt olyan is lesz aki esetleg a T-nél dolgozik, és nem csak okosnak hiszi magát?
-
ForRedGlory
félisten
Bár van egy Nagy T-Mobile topik, azonban úgy tapasztalom, hogy ott leginkább az általános ügyintézéssel kapcsolatos kérdések vannak túlsúlyban és a számlázás külön állatfaj, meglehetősen nyers dolog, száraz, nehéz... Felesleges lenne ott adott esetben és ügyben 20 hozzászóláson keresztül szétszedni a topicot, mert sokakat nem érdekel.
Ide írhat akinek gondja van a T-Mobile számlával, segítek neki abban, hogy
- miért annyi
- miért van az rajta
- jó-e a számla
- nem érti a számla végét
- technikailag hogy épül fel, hogy számlázunk akkor ha csomagot vált különböző típusú csomagok esetében mert hogy az sem mindegy, nagyon nem).
- hogy érvényesülnek a kedvezmények, és mikor, ha váltás történt
- milyen típusú a csomag, részarányos, féltörthavi, teljes havi
- flottás csomagok, telemátrix, ühsz, kvk szolgáltatások (ezt csak úgyis az érti akinek ez van)
- segítek, hogy érdemes-e reklamálni egyáltalán, ha leírod milyen gondod van, mert többek között én bírálom el ezeket. Ilyen esetben nem feltétlen csak számlázási gondok jöhetnek.Lehet lakossági-, flottás-, mobilinternet, bármi. Számlázással kapcsolatban nemigen van olyan kérdés, amire ne tudnék válaszolni, lehet próbálkozni. Talán ezzel is kevesebb hívás fut be a 1430 számlázási osztályára.
Viszont hogy minél hatékonyabb legyen a dolog, és pontosan szeretné valaki tudni hogy néz ki a számla, jó lenne ide bescannelni (nyilván az előfizetői adatok és magánjellegű dolgokat eltakarva), mert abból tanulhat mindenki. Ez távszámlánál egyszerűbb, csak egy print screen és lehet feltölteni képként, aztán bemásolni.
Akinek meg nincs scannere, simán le kell fotózni akár telefonnal is a számlát, felrakni gépre, a magánjellegű adatokat, számokat lehúzni, és lehet képként ide bemásolni.Szóval... tudom hogy rohadt sokan nem értik a számlájukat, tapasztalom nap, mint nap. Most szólok előre, hogy olyan kérések ne legyenek, hogy ha már T-nél dolgozom segítsek olcsóbbá tenni a csomagot, mert senki kedvéért nem fogok csalni. Privátban maximum abban keressetek meg, hogy írtatok a topicba és válasz kellene. Tényleg ide írjatok, mert ez alapján más is láthatja, mi a helyzet a számlázás területén.
A végére az amire gondoltam, és ha eddig elolvastad, érdemes volt
Pl MédiaMánia csomagoknál a benne foglalt internet úgy számlázódik, hogy ha váltasz hó közben XS-ről S-re, akkor az adott hónapban a teljes S utáni forgalom jóváírásra kerül, de fordítva, ha S-ről váltasz XS-re, akkor csak a 150MB lesz jóváírva a számlában, mert számlazáráskor ez a csomag volt aktív. Sarkítva: S-ről váltasz XS-re a hónap utolsó napján és le interneteztél erek 500MB-t (ami az S-ben van), akkor csak 150MB lesz jóváírva. Ez így van kitalálva, nem számlázási hiba, de lehet panasszal élni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Google Pixel topik
- PlayStation 5
- Elektromos autók - motorok
- Telekom T Phone 3 5G – modern tudakozó
- Nem okoz az adattárolón hibát a Windows 11 augusztusi frissítése
- Háztartási gépek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- HP ZBook Studio G8 WorkStation i7-11850H 32GB 1000GB Nvidia Quadro T1200 400NIT, 100% sRGB Garis!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2107, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M i5 12400F 16GB DDR4 1TB SSD RTX 4060 8GB Rampage Shiva Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest