Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reggie0

    félisten

    válasz graver40 #8468 üzenetére

    Mondom, rendelgessel videokartyat es 14 napon belul alljal el a vasarlashoz. Csak kiprobalsz par termeket, hogy kideritsd melyik felel meg neked a mostani helyett. Majd rajonnek h a csere olcsobb.

  • HUN]Repa

    aktív tag

    válasz graver40 #8468 üzenetére

    Sokszor írtam már erről, ha visszaolvastál, akkor biztos láttad. Az elv az, hogy a számtech cuccok ára esik, ez az esetek 99%-ban így van, kivéve természeti katasztrófák, sztrájk, illetve a fizetőeszközök árfolyamesése (bár az ár itt is esik, csak a Forint nem követi).
    Az esetek nagy részében a vételár visszafizetés a fogyasztó előnyére történik, mivel ugyanabból az összegből korszerűbb terméket választhat.
    További tényező a webshopunk működése. Mivel árukészletet nem tartunk, a legolcsóbb beszállító terméke listázódik elsőként. Amennyiben onnan elfogy, a következő, drágább beszállító termékének ára fog látszódni a listánkban.
    Esetedben a beszállító a vállalt határidő alatt nem tudta cserélni a terméket, és tájékoztatott, hogy annak vételárának jóváírásáról.
    Mi tájékoztattunk ugyanerről, felajánlva a vételár visszafizetését, vagy annak beszámítását másik termékbe.
    Természetesen nem kell ezt elfogadni, lehet, hogy a terméket a beszállító felé még nem rendezték, így meg tudjuk várni mi lesz a végeredmény (az esetek nagy részében javított termék, vagy vételár visszafizetés, a csere ugyanolyan termékre viszonylag ritka, ha így megfelel erről kellene egy emailt írni.
    Szerintem nem jogszerűtlen ez az eljárás, álláspontunkat kész vagyunk fogyasztóvédelem előtt is megvitatni.

Új hozzászólás Aktív témák