-
Fototrend
TCL LCD és LED TV topic téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
dgyuri0123
nagyúr
"Itt-ott olvastam már ilyen homályos hozzászólást a szervizről,"
És ez pont elég is.
Egyébként ezen a fórumon olvastam nem egy és nem kettő negatív tapasztalatot velük kapcsolatban. Először is, (nagy nehezen) elviszik a tévét, amit hetekkel később kapsz vissza, akár úgy, hogy egyáltalán nem javították meg. Vagy nem kapod vissza pl. az egyik távirányítót, mert kifelejtik a csomagból. Aztán meg, hogy összevissza karcolják a távírányítót. Aztán meg, hogy az ügyfélszolgálat elérhetetlen, amit én is tanúsítok, mert írtam volna nekik pár kérdést, de az üzenetet soha nem tudtam elküldeni valamilyen ismeretlen hibára hivatkozva. Hónapokig próbálkoztam elérni őket valahogy a saját (TCL) honlapjukon keresztül, de soha nem sikerült. A panaszkodók (talán) soha nem a TCL ügyfélszolgálatán keresztül jutottak el a fehérvári szervizig, hanem visszamentek panaszkodni a boltba, ahol vették a tévét és ők keresték meg a szerviz, akik aztán nagy nehezen elszállították a tévét. Hát, köszönöm szépen ezt a hozzáállást.
Ha ez az egész nem igaz, mert akik ideírtak, azok nem mondtak igazat és akkor én kérek elnézést.
De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Ezzel szemben pl. az LG-nél leírod a hibát, ha lehet lefotózod és néhány napod belül a lakásodban cserélik/javítják.
Új hozzászólás Aktív témák
- SAMSUNG (QE65QN800b) 165CM 8K NEO Q-LED PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- LG 55QNED86T3A / QNED / 55" - 139 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- SAMSUNG (QE75LS03D ) FRAME ! 190CM 4K SMART CSÚCS TV ! 2024 MODELL! AKCIÓ!
- LG 55" 4K UHD AI Smart tv GARANCIÁVAL
- LG 65QNED86T3A / QNED / 65" - 164 cm / 4K UHD / 120Hz / HDR Dolby Vision / FreeSync Premium / VRR
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Patriot Viper Steel 4400MHz DDR4 garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro Max 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3253, 100% Akksi
- HP 24" IPS LED FULL HD monitor 24fh 4HZ37AA
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3885, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
De.... az, hogy ügyfélszolgálatot nem tudom elérni, az saját tapasztalat. És ha van egy hibás eszközöd, az lenne a minimum, hogy valakit fel tudj hívni, ha baj van, de ez a TCL Magyarországnál lehetetlen vállakozásnak bizonyult eddig számomra. És pont azért keresetem volna őket, hogy a szervizzel és a garanciális ügyekkel kapcsolatban éreklődjek, de mondom, soha nem sikerült még csak üzenetet küldenem sem. Legalább fél évig kerülgettem a C835-öt, mert nagyon tetszett, de ez a hozzáállás botrányos a TCL részéről. Aztán ott vannak az interneten fellelhető hibák, amik persze vannak minden márkánál, de azoknál van támogatás, nem úgy, mint a TCL-nél, ahol inkognitóban vannak a márka képviselői.
Vhiktor
