Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikrofon

    veterán

    válasz Qtya123 #33152 üzenetére

    Én élek a gyanúval, hogy nagyon sok ember azért nem fog ezzel sohasem találkozni mert bevágja a sarokba és sima tv műsorokat néz rajta, vagy épp netflixezik ugyan, de nem a prémiummal. Továbbá olyan is biztos van, aki netflix prémiumozik, akad is, csak nem veszi észre

    Elég elszomorító hogy az a pár ember akit ez érint az mindig ide jukad ki. Nem tudja elfogadni, hogy a többieknél minden rendben. Hanem a többiekkel van probléma... Ez olyan tipikus...
    Ha tényleg minden készüléket érintene akkor nem az lenne a visszhang és a megoldás a külföldi fórumokon is amiket itt többen is linkelnek folyamatosan...
    Pl ha külső lejátszóval is jelen lenne mindenkinek, akkor hogy lehet hogy egy külső lejátszó osztogatásával oldaná meg a gyártó és ezt el is fogadják az érintettek....

    Azért aki az itt olvasottak után bemegy a boltba és a helyszínen veszi meg a készüléket ezzel önként lemondva a 14 napos teszt időszakról... Aztán ott panaszkodik... Aztán még is csak elégedett lesz készülékével mikor megtalálja a megfelelő beállítást, környezetet... Az is több mint érdekes....

    Úgyhogy én meg élek a gyanúval, hogy egy két valóban hibás készüléket leszámítva a többiek azt se tudják hogy amit látnak az valóban ott van-e vagy csak a technológiát ill. 24FPS-t kritizálják vagy egyéb rendszerhibát
    ....
    Azt se írta még senki, hogy az alaplap csere lehet azért nem oldja meg mert a valóban hibás készülékek esetén a hiba nem is az alaplapban van hanem valamelyik másik hardverelemben, hiszen van még benne bőven olyan ami befolyásolja a megfelelő Fluid működést..... Főleg ott ahol külső lejátszóval is előjön....

  • Celtis

    veterán

    válasz Qtya123 #33152 üzenetére

    A netflixen ez az újraindítás nem segít. Nem kell összerántani keszülékeket. Objektíven eldönthető egyedileg is.

Új hozzászólás Aktív témák