-
Fototrend
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
Ott már nem lehetnek olajfogyasztás gondok hacsak nem valami olcsó olajjal üzemeltették, illetve nyűgös lehet a balos féltengely, ha rajta van a gumi rezgéscsillapító azt le kell vágni és megnézni alatta milyen a féltengely. Más nagyobb nyűg nem nagyon van.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Grat, sok kellemes kilométert/mérföldet hozzá. Itthon 1-1,5 között mennek, szerintem azért szabadulnak nehezen az 1.8-tól mert az szerintem a legjobb motor ehhez a kasztnihoz. Kárpitot bontóban nézz, a láncot csak akkor kell cserélni ha alapjáraton már zörög / indítás után 1-2 mp természetes, a feszítő olyankor telik meg olajjal/, izzót cserélni nem nehéz, a motorburkolatot kell levenni.
Az élet kegyetlen .
-
vbbb
őstag
Ja igen, ha veszek lemezt azt benne kell tartani a lejátszó részben ill. csak frissítésre használja? Ebayen is nézelődtem és vannak Update DVD-k. Olyat találtam ami pl 2017-18-as, 2003-ig kompatibilis, de csak UK-Nyugat-Európa ami önmagában kevés nekem.
Meg találtam ezt az oldalt:
https://www.satnavdisc.co.uk/Toyota-TNS-600-700-navigation-map-dvd-sat-nav-disc-update
'TOYOTA Navigation DVD Europe 2017-2018 Version 2.0' alap csomag amibe nem nagyon írják mi van. Ez mellé hozzá lehet venni némi pénzmagért:
DVD WEST EUROPE:
Andorra, Belgium, Corsica, France, Ireland, Italy, Lichtenstein, Luxembourg, Monaco,Netherlands, Portugal, SanMarino, Sardinia, Sicily, Spain, Switzerland, United Kingdom,VaticanCity.DVD CENTRAL EUROPE:
Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Lichtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, San Marino, Sicily, Switzerland, Vatican-City.DVD NORTH EUROPE:
Austria, Belgium, CzechRepublik, Denmark, Estonia, Finland, Germany, Greece, Latvia, Lichtenstein, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Slovakia-Republik, Sweden,Switzerland.DVD EAST EUROPE:
Poland, Switzerland, Austria, Czech Republic, Slovakia,Hungary, Romania, Croatia, Slovenia, Bulgaria, Greece, Italy, Liechtenstein, Monaco,Turkey, Vatican City, San MarinoA dőlt betűs országok amiket én érinteni szoktam utazásaim során.
[ Szerkesztve ]
-
vbbb
őstag
Megvan.
"Nothing to worry about. If you press that 'button' then all it does is change the light level of the instrument cluster and centre console. A change in display will happen and you will have 4 different levels to choose from. Only works though when your lights are on."
-
lsc
nagyúr
Ahogy írták, km napok száma, nem olyan nagy számítástechnikát igényel ez. Máshol is így van, egy hibát csak akkor tudsz korrigálni ha a hiba fennáll, megelőzni így nem tudod.
#5047) vbbb: Az előző reset óta számol, nem tudom mi ebben olyan bonyolult.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Geresics
addikt
én még csak most vettem Toyotát, és holnap megyek érte, szóval 0 tapasztalatom van, eddig azért sem okoskodtam bele, de nekem is sántít ez az egész. Nehezen hiszem, hogy ha a csereperiódus lejárta előtt viszem olajcserére pl. 1 hónappal a kocsit, akkor a szervizbe vissza kell vinnem 1 hónap múlva, hogy reseteljék már le...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
rob210
nagyúr
Én egy delphi ds150el nyomulok eddig bevállt minden kocsihoz. Illetve nem hazudok eddig 2 kocsihoz nem volt jó, az egyik egy volvo v40 99es évjárat. Meg egy mitsu space star 2002es , 1.9 dci vel ami ugye a renaulttól van.
Egyszóval eddig behozta az árát.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tibor72
tag
Értem már, de nem annyira a videót, mint inkább amit írtál(angol, probléma). Az "intelligencia" irányított a 1. viszkozitás, 2.súrlódás, 3.nyomás által. Ahol az illesztések megfelelőek oda, nem "épít" viszont a felületet szerkezetileg módosíthatja, pl: keményebbé teheti. Új "szerkezetekbe" szerintem emiatt felesleges. Ahol a kenés során az említett 3 feltétel közül egy hiányzik, onnan elvándorol az anyag idővel, az olaj szállító eszköz most is mint mindig azt nem helyettesíti. De ez már az adott adalék(ok) mélylélektana, szerintem így kell(ene) működniük. Kárt biztos nem okozhatnak, az sokba kerülne a gyártónak, maximum nem használnak. 100k km-ig szerintem felesleges, ahol betartották a szerviz intervallumot és megfelelően használták, üzemeltették a motort.
(ha tévednék vagy hiányos, javítsatok ki )
-
Safranek
aktív tag
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
molnarkrav
csendes tag
Sziasztok!
Segítsetek légyszi. Nemrég ültem át egy hybrid Yarisba.
A váltót mindig "B"-ben hagytam, és a fogyasztás gyanúsan magasnak tűnt.
Ma kipróbáltam úgy, hogy csak hegyről lefelé tettem "B"-be, valamint amikor láttam, hogy fékezni kell majd, akkor menet közben átváltottam, például pirosra rágurulva, majd egyből vissza "D"-be.
Rögtön kevesebb is lett fogyasztás kb. 2l-el.Ezek szerint így kéne használnom? Ha manuális autóban motorféket használnék, akkor "B", egyébként "D"? És nem gond, ha folyamatosan váltogatom őket?
Köszi!
-
Vezu
csendes tag
Melyik évjáratú 1.8-as Toyotákra jellemző ez az olaj fogyasztás? Én múlt héten csatlakoztam a Toyotások büszke táborába, 2011-es Avensis, 1.8 benzin, manuális váltóval, 124e km van benne. Még csak ismerkedünk egymással, 500 km-t sikerült eddig belerakni.
Sötétító fóliát tervezek én is, tudtok ajánlott mester embert Budapesten? A szélvédő, és az A - B oszlop közötti ablak sötétítéséért nem szól a rendőr?[ Szerkesztve ]
-
Zototh64
őstag
-
KTTech
veterán
ABS jeladó csinált nálam ilyet. De simán csinálhatja egy beragadó féknyereg is (ami ABS hibát okoz - nálam az OSF jeladó és az OSR fékpofa volt a ludas, egyszerre adták fel). Igaz OFF járgányon, de a rendszer alapelve ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
nagyúr
Elsőnek az akkumulátort nézd meg.
Ha rossz, akkor tud ilyen furcsaságokat is okozni.
Egy kollégám szívott egyszer vele. Az autó egymás után dobta a hibákat, a végen még a légzsákot is rossznak mutatta. Pedig indult szépen az autó."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa