Új hozzászólás Aktív témák
-
KROK640
nagyúr
Nyugat Ausztriában már egész sok akad belőle. Egy olcsóbb dieseles/benzines változat normál hatótávval tuti nagyot tarolna.
-
bteebi
veterán
-
bteebi
veterán
Igen, a plusz műszak megy egy darabig... amíg vannak emberek. De idővel nem lesznek emberek. Legalábbis "kicsiben" (=itthon), szarabb fizetéseknél (=itthon a legtöbb helyen) ez megy. Persze Angliába, Németországba találhatnak pl. vietnámiakat, de már magyarokat se biztos, hogy fognak. Itthonra meg jó eséllyel vietnámiakat se. Mert az inkább továbbmegy Németországba, az a kb. +1000-1500 km már igazán nem távolság nekik.
Aztán meg előjön az, hogy gyakrabban áll meg a sor, több karbantartás kell. Ez persze kisebb gond, lehet rá "tervezni", a termelékenység összességében nőni fog. De ha nincs ember, aki termeljen, ott álljon a gép mellett, vagy akár csak karbantartson, az már gázabb.
-
Alaaf Pi
senior tag
Az a jó az autógyárban, hogy a gyártósoron elég rugalmasan lehet alakítani. Mini esetében pl. tavaly elment 164k, az oxfordi kapacitás 220k évente. Vagyis ciklusidők, plusz műszakok alakításával simán lehet itt még feljebb menni, nem kell egyből új gyárat építeni.
A belépő szériát meg leginkább azért vezették ki, mert nem hozott elég bevételt, esetleg nem is rendelték elegen. -
bteebi
veterán
válasz
parandroid #82 üzenetére
Ne küzdjenek, szerintem nemsokára lesz megint egy facelift + újabb motor. Tőlem nevezhetik 7-nek vagy 6.2-nek is, pont nem érdekel. Amúgy elég jó a CX60, de brutál drágára sikeredett az is. Mondjuk pár éve még a 6-os is 10 millió alatt volt, most meg vígan elmegy 15 fölé.
-
bteebi
veterán
válasz
parandroid #72 üzenetére
"Persze az igazi az lenne, ha kapna ez is egy facelifttel valami fasza hibrid hajtást, de az is csak a cx60-nak járt, hogy szakadjon rájuk az összes bakancs-forma divatterepjáró."
Tudtommal a következő Mazda6-ba 6 hengeres motort (is?) terveznek. Aztán lehet, hogy mégse. Nem kizárt, hogy lesz már végre hibridben is, de az csak tipp. Simán benne van, hogy nem.
-
bteebi
veterán
válasz
parandroid #55 üzenetére
"De az összes német gyártónál kb ez van. És nemcsak elektromosból. Mini azért vezette ki a One belépő szériát, mert kellett a kapacitás a drágább modelleknek. Azokat meg amúgy is jobban megéri gyártani. Polo ugyanez."
Ha a gyártókapacitás a szűk keresztmetszet (és nem pl. az ellátási lánc gyengélkedése), akkor ööö... miért nem építenek új gyár(ak)at?
Oké, idő, meg sok pénz, de nyilván megtérül. Vagy ennyire nem bíznak a jövőjükben? Vagy mert így könnyebb drágábban eladni ugyanazt, a paraszt meg majd max. kicsit többet várakozik a kasszánál?
-
válasz
#48584626 #77 üzenetére
Landsham, a tesztpalya meg Speichersee Ismaning felett van, amerre sokat cangaztam/cangazom. Ismerek is par embert mar, akik ott dolgoznak. Koszi a linket, erdekes adat, erdekelne az is, mennyi megy ki kulfoldre, mert itt rovidebb a varolista. Pl mondtak cegen belul, hogy Norvegokhoz kb 15-30%-al hasznnal el lehet adni egy uj Elektromos autot, csak varniuk kell egy evet, hogy ne kelljen az allami tamogatast visszafizetniuk. Itt is megy az okoskodas
-
válasz
#48584626 #54 üzenetére
Tudnal referncia linket adni? Ahol elek, ott nem nagyon latni VW elektromosakat. Egy ID3 van a kornyekunkon (utcankban)Amugy en kozel a BMW teszpalya szivenel lakom. EV-bol tobbnyire Tesla, Mitshu Phev, Fiat 500, Smart es Mini megy, neha egy-egy VW Up!, meg BMW I3 de mast nem latok, pedig sokat megyek autoval. Volt fonokmnek pl E-UP-ja van, es mindig hatotav paraja van, mert 160 km-t csak klima/futes nelkul tud elatokazni 80 km/h sebesseggel es gondolkodik,hogy eladja a francba, mert parazik,hogy a kaminosok megolik, mert megelozik. Az autoban 8k kilometer van. Azert ez is elarul valamit.
-
-
plömplöm
őstag
"Majdnem három méteres az összesen 4,71 méter hosszú autó tengelytávja, ... lényegesen jobb a helykihasználása"
hát, ez így leírva szép, de ha konkrét számokat nézünk, akkor ezzel a hossz / tengelytáv aránnyal még az id3 és az i3 is jobban áll nála helykihasználással, a joggerről és az mcv1-ről pedig ne is beszéljünk
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
parandroid #72 üzenetére
Kár lenne ha a Mazda eldobná amit elértek a benzines motorok terén. Én úgy látom hogy a Japán gyártók inkább a plug-in hibridben hisznek és jól teszik. Az EV-knek erősen limitált a piaca, miközben sok a kompromisszum velük és a negatívum is.
-
parandroid
félisten
Aligha, az összes autójuk egy ocsmány förtelem szerintem, most is próbáltak rábeszélni valami hybrid suv-re, de kiröhögtem őket, hogy úgy néz ki, mint egy pörsenéses mutáns valami 80-as évek scifiből. Amikor mondtam, hogy most egy fullos Mazda 6-tal járok, akkor meg mutogatta nekem a Corollát, de csak még jobban kiröhögtem. Pedig biztos jó autó, de hogy néz már ki? Kb, mint egy 2010-es Hyundai. Kívül-belül. Szerencsétlen csak hümmögött, meg gondolom magában szidta szegény édesanyámat. Ez az új Prius az első Toyota, ami tetszik, külsőre-belsőre + műszaki tartalomra is, kb az első Yaris óta, pedig az se tegnap jelent meg. A klasszikusok bezzeg jöhetnének, egy Celicát a mai napig bevállalnék. Kb bármelyiket.
Ahogy állnak a dolgok, szerintem tavasszal, a lízing végén megveszem a Mazdát, jobb autót most ennyi pénzért úgysem kapni. Persze az igazi az lenne, ha kapna ez is egy facelifttel valami fasza hibrid hajtást, de az is csak a cx60-nak járt, hogy szakadjon rájuk az összes bakancs-forma divatterepjáró.
p
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz
parandroid #67 üzenetére
A végösszeszerelő gyárban ez nem sok embert érint. Ellenben a motorgyárban, váltógyárban kb. mindenkit.
-
#48584626
törölt tag
válasz
parandroid #67 üzenetére
Így van, de azzal együtt is sokkal drágább az EV.
Bár az akkut meg a villanymotort is be kell építeni. -
parandroid
félisten
Mondjuk előbb vennék Priust. Ha lehetne kapni. De még kutatóba sincs a kereskedésekben. Próbálták nekem elmagyarázni, hogy eleve késő őszre tervezték, mutattam nekik a hírlevelet, amit tavasszal küldtek, hogy rendeljem meg most, és nyáron már vezethetem.
De megengedték, hogy megadjam az email címem, és szólnak, ha lesz bemutatóautó, legalább bent a szalonban. Na, kb így áll most a teljes autópiac. Meg egyéves várólistákkal.p
-
#48584626
törölt tag
válasz
parandroid #60 üzenetére
Nyilván, HA majd sikerül megoldani. Jelenleg önmagában az akku jóval drágább, mint egy komplett egyszerű ICE hajtáslánc tokkal vonóval.
-
Sinesol
veterán
Az egyre olcsobb aksik és présöntés miatt nagyon sokat sporolt a Tesla, 2 darabbol megvan az egesz karosszeria, csak ugye akkor van gebasz, ha egyszer javitani kell, akarcsak egy kisebb koccanas utan es szembesul az ember a gazdasági totálkárral. Emiatt persze a biztositas is joval dragabb, plusz ha jol emlekszem Casco-t se nagyon akarnak ra kötni, bar lehet ez mar valtozott.
-
Noukoum
veterán
válasz
parandroid #58 üzenetére
Nem igazán van már árkülönbség.
Sőt egy Tesla model 3 jóval olcsóbb mint egy Toyota Prius.
-
#48584626
törölt tag
válasz
parandroid #58 üzenetére
EVt sokkal drágább gyártani mint ICEt.
-
Sinesol
veterán
válasz
#48584626 #54 üzenetére
USA eladasokban meg asszem top 15-ben egyetlen VW konszernes auto sincs, ami azert eleg durva, mert még a draga premiumok (BMW, Merci) is beférnek. Szoval igy tünik nagyon lehuzta az ottani megitelesuket a dieselbotrany. Na meg az első generacios ID is nagyon gyengen sikerült, gondolom most mar a masodik lehet piacon, ami biztos jobb lehet, ha veszik. Hazai piacon mondjuk nyilvan veszik, de az keveset mutat a teljes kepből, annyi biztos, hogy itthon is nagyot esett a nepszerusege, habar a Skoda legalább nagyot megy, az is hoz penzt nekik.
Azsiaban meg nem hiszem hogy labdaba rughat, hagyomanyos brandek terén vannak ott jobbak, ev-k terén pedig még roszabb a helyzet. Ha a Tesla is veszelyeztetve erzi magát a kinai gyartok miatt, ott egy legalább generacionyi lemaradasban levő VW EV technika elég harmatos. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
parandroid #55 üzenetére
Ehhez képest tegnapi hír hogy a VW legnagyobb csak elektromos autókat gyártó üzemében Zwikauban nagyobb akár több ezer fös létszámleépítésbe kezdenek. Ott gyáratnak pl ID.3-at, ID.5-öt. Részletek jövö héten.
-
parandroid
félisten
válasz
#48584626 #54 üzenetére
id3+id4-ből kb annyit adnak el, amennyit gyártani bírnak. Cégek meg végtelen mennyiségű hybrid passatot vesznek. De amúgy, ahogy szó volt róla, ebből a semmire való vacakból sem tudnak eleget csinálni.
De az összes német gyártónál kb ez van. És nemcsak elektromosból. Mini azért vezette ki a One belépő szériát, mert kellett a kapacitás a drágább modelleknek. Azokat meg amúgy is jobban megéri gyártani. Polo ugyanez.
p
-
-
moleculez
veterán
“…miközben vannak olyan elektromos városi terepjárók, amelyek három üléssort kínálnak.” -eddig olvastam.
Pedig sok kínját, nyűgjét elnéztem volna. Mondjuk nem ennyiért hanem pár év múlva használtan, amikor egyáltalán esedékes egy váltás. A koncepcio tetszik amúgy, de lehet kell neki 1-2 generácio.
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Kemenesfalvi #47 üzenetére
Jogos (bár Sinesol nyilván a cikkre gondolt, nem a balesetes autóra), de ez is katasztrófa, és a T1 még veszélyesebb volt.
-
Plug Life
senior tag
Szánalmas, hogy a VW nem képes értelmes UI/UX designereket felvenni, vagy megbízni egy külsős céget ha már maguk csak ilyen gagyi kezelőfelületet tudnak tervezni...
-
parandroid
félisten
válasz
Kemenesfalvi #47 üzenetére
Azért maradt életben.
p
-
Sinesol
veterán
Uhh.., kivül-belül borzalom, ahogy ez kinéz. Rendesen hanyingert keltő az a ranezesre gyenge minosegu muanyagtenger, ami a hátsó rakteret boritja, pfuj.
-
Degeczi
nagyúr
válasz
Tigerclaw #28 üzenetére
"Ha a legelső T1-et gyártanák újra, abban a formában, arra tényleg lenne valódi kereslet"
Szebb módja is akad az öngyilkosságnak, mint egy guruló koporsót vezetni... A T1-ben semmi energiaelnyelő szakasz nincs előtted, viszonylag kis ütközés is végzetes lehet. Itt pl. csak a fazon lábát kellett amputálni:
-
Z_A_P
addikt
ahol én tartottam 20 éve, amikor Basic nyelven programoztam egy Enterprise számítógépen.
Volt valami app amivel basic -> asm atforditotta, valami 3-4 lepesebn futott, jo sokaig, de utana brutal nagyot gyorsult a progi.Az autora meg egy szot sem erdemes pocsekolni, 10M korul lehetne barmi ertelme ebben a minosegben.
-
kzcs
tag
Nagyon jó lenne. Akinek van felesleges 30 millája, vegyen már egyet nekem. Vizslám nagyon örülne ahogy lobogna a füle a menetszélben. Ígérem, megelégszem egyel.
-
#68998912
törölt tag
válasz
nylontacsko #26 üzenetére
Azért a 18.000 km-nél így kinéző kormány is megérne egy misét.
-
Még a Fordban látok időnként némi kreativitást az EV-k terén, az elektromos pickup-jukat pl. a pletykák szerint olyanra csinálják meg, hogy lesz benne egy zárt hosszanti tárolóhely végig a kocsi egész hosszában, hosszú anyagok szállításához (tehát élnek az új hajtáslánc adta szabadsággal). De a legtöbb gyártónál csak azt látom, hogy kb. ugyanazt próbálják a vásárlók nyakába sózni, mint eddig, csak vaskos felárral.
-
Tigerclaw
nagyúr
Remélem a Toyota továbbra is reálisan kezeli ezt a szegmenst. Piacot nem lehet varázsütésre teremteni és ezt ők jól látják. Örülhet a VW ha marad elég piac az ICE szegmensben. Olyan ez az egész EV trend mintha a telefonoknál mindenki át akarna állni 1000 dolláros iPhone-ok gyártásra csak az Apple sikere miatt. Lassan nem marad semmi érv az EV-k mellett. Ami volt azt a gyártók és a politikusok maguk irtották ki.
-
Eléggé "ezmiez" kategóriás. Egyfelől legalább végre valaki csinál egyterűt, ha már a franciák többé-kevésbé leálltak vele (nagy szívfájdalmamra), de kicsit úgy érzem, hogy ez a konstrukció több sebből vérzik.
Ha már 20+ millát akarnék elhajítani egy új, "környezetkímélő" egyterűre, akkor bőven jobb üzletnek tűnik egy hibrid S-Max, ami 7 üléses, több a csomagtere, egy tankolással pedig elmegy 1200+ km-t. Ahogy elnézem az ID Buzz árlistáját, pár milliót még spórolnék is. -
VW Sharan 2022-is hasonlo gondokkal kuzd. Okes, ott kapcsolos a klima, de a rendszere ott is gondokkal kuszkodott. Olyan,mintha a VW elhagyta volna a nemet preciziatst mar evek ota (Nemetorszagban elek), az emberek mar nem nagyon vesznek itt sem VW-t elektromosbol, es ujat sem sokat latni. Az ovis csaladbol is eladtak az elektromost, mert allando szoftverhibaja volt, es harom gyerek mellett eletveszely menuben kotortaszni a klima vegett, illetve harcolni a softwarrel (mi is ezt tettuk a Sharannal elozo evben) ,hogy eletben maradjanak. Downgradeltek Ford Connect Tournerre, ami dizel, es csak megy, es azt csinalja, amit a user akar.
-
Z_A_P
addikt
30M, pffff teljesen elszallt a VW, mikozben kinaban 7 millioert adja az ID.4-et (ami itt 18M+)
-
net84
őstag
válasz
nylontacsko #26 üzenetére
Sajnos engem több ilyen részlet is "megfogott". Az, hogy a 2. sorra nincs légbefúvás egy ilyen felépítésű autónál, hatalmas tökönszúrás. Ez az üléssor nekem túl fapad (mint a 15 éves melós tranzitban). A felhajtható tálca és annak elhelyezése sem épp szemet gyönyörködtető. A csomagtérre pedig mintha elfogyott volna teljesen az amúgy sem túl nagy kreativitás és a bármi jó lesz alapon dobták össze.
Ezek miatt az alapára is sok szerintem, de normálisan felkonfigurált meg már kifejezetten röhejes és pofátlan. Nem, ingyen sem kellene (hacsak nem azért, hogy pár hát alatt elvegye a kedvem a full electric-től megint egy időre, majd áron alul gyorsan eladjam), nem szeretem, amikor kompromisszumokkal kell az autót használni és folyamatosan bennem van, hogy ez nem működik jól bent, azt menet közben nem bírom állítani és helyenként siralmas a kialakítása...A cikkben említett érintőgombos lámpa kapcsolgatást viszonylag gyorsan megszoktam VW-éknél. Még valahol élhető is a módszer. Reflexből koppintom indulás után le az auto módról - általában a fel állapotra és utána nem érdekel (egyszer b@xott ki velem a fényérzékelő szenzor, azóta én kapcsolom a lámpát). A klíma érintős vezérlése és kijelzőn való állítgatása viszont nem jön be 1,5 év után sem.
A mutikormány érzékelésével nekem gondom nem volt - talán a hangerő csökkentés, amit lassúnak éreztem és sokat kell maszírozni a kellő csökkenéshez. Számomra elrendezés káoszos, túlbonyolított és helyenként ellentétes az észjárásommal (nem találok logikát a jobb és bal oldal kiosztásában).
Folyamatosan gondolkodom, hogy milyen VW típusra lehetne visszatérni a hétvégi autóval. Hát ez inkább arról győzött meg, hogy maradjak OIIIIIIIO -
válasz
nylontacsko #26 üzenetére
Ugy-ugy, eza minoseg kb Trabant szint. Radasul a gumi resz amint elkopik csuszni fog, ami rednkivul veszelyesse teszi majd a pedalt. Jaja, lehet majd cserelni. Illetve a kormanycsuklo csapagya lathato. Idovel a por meg a dzsuva beleall, aztan majd lehet csodalkozni,hogy a szervo kakukk lesz, vagy tobb szazezres csere lesz a vege. Nagyon,de nagyon rossz irany ez.
-
Alaaf Pi
senior tag
válasz
parandroid #23 üzenetére
Nem basztak át, a memóriám szar. Megnéztem önéletrajzban, V362, V363.
-
Tigerclaw
nagyúr
Ha a legelső T1-et gyártanák újra, abban a formában, arra tényleg lenne valódi kereslet.
Épp mai hír hogy a VW benézett valamit nagyon komolyan az EV-kkel kapcsolatban:
https://index.hu/gazdasag/2023/09/13/volkswagen-munkahely-autogyar-nemetorszag/
Túl sok pénzt fektettek be felülve az EV hype-ra, ráadásul ők is mindent túláraztak rettenetesen. Nem is olyan rég még arról cikkeztek, hogy sokat kell várni az új autó vásárlóknak, most meg láthatóan kifogytak a vásárlókból. (nem csak a VW) Hirtelen ránézve 24 millió akciósan a legolcsóbb verziója...
-
bteebi
veterán
Valóban jól néz ki, de így (=max. 5 ülés), és pláne ennyiért nem kellene. Szerintem a csomagtér kialakítása se szerencsés. Összességében azért nem rossz, sőt kellene is. Plusz két üléssel, és sok-sok millió mínusszal.
Egyébként szerintem egy mobilokhoz hasonló "összefoglaló" oldal a jármű specijével, esetleg az elérhető extrák felsorolásával, urambocsá' egy pontozás is hasznos fícsörök lennének.
#26: Hátö... igen, valahol muszáj volt spórolni.
-
nylontacsko
senior tag
Ez a kedvenc részletem.
Közel 30M-ért
.
-
PirosHello
senior tag
Kár, hogy AC-n "csak" 11kW-al lehet tölteni, nem tudja a 22kW-os gyorstöltést. Használok egy céges eNV200-ast, az is csak 7kW-al tölt AC-n, hiába dugom 22kW-os töltőre. Ez (az ára mellett) gyenge pontja, sajnos nekem nem kéne.....
-
myckey
veterán
válasz
parandroid #23 üzenetére
ugye, nekem sem jött a busz
-
norbx
aktív tag
Ez jól sikerült?? Akkor milyen az amikor nem sikerül jól??
-
doooo
veterán
A beltér dizájnja valahogy bejön. Szokatlanul élettel teli (a VW-re abszolút nem jellemző ez); egyszerű, de mégsem "hoz le az életről".
Csak ugye a minősége... -
CapriBoy
tag
válasz
Napfénysüti #10 üzenetére
Ugyanezt gondolom, színes, mókás, de azért na, ennyi pénzért üssön is.
-
cucka
addikt
Igazából még csak nem is a 27 millós alapár a durva. Hanem hogy azért a pénzért egy fekete haszongépjármű belteret és egy sima fehér fényezést kapsz.
Ha szeretnél ilyen dizájnos kétszínű fényezést, az 1.8 millió forint.
Ha szeretnéd a színes dizájnos belteret, az 2.2 millió.
Ha szeretnél az alapnál jobb hifit töltőpaddal meg navigációval, az 1 millió.
A képeken látható kerekek extra felszereltség.
Az elektromos tolóajtó extra felszereltség.
A 220-as aljzat extra felszereltség
De még egy szaros tolatókamera se fért bele a 27 millióba, azért is fizetni kell.Szóval a pofátlanság csúcsa nem a 27 millió. Hanem hogy lényegében minden, amit a tesztautóról készült képeken látsz, az extra felszereltség, amit drágábban adnak, mint a Mercedes.
-
Alaaf Pi
senior tag
Stellantis konkurensnek mit gondoltatok? Ugyanis két kategória is van ott.
-
Napfénysüti
nagyúr
Kövezzenek meg de én nem vagyok hasraesve ettől a formatervtől.
Nem rossz járgány de megkérik az árát rendesen. -
oriic
HÁZIGAZDA
Kinézete tetszik. Az ára már nem
(27 308 810 Ft-tól) [link]
-
M5Norbi
őstag
Kívülről nagyon jól néz ki.
De tessék már megmondani hogy a belső teret nem lehetne hasonló színvonalra megcsinálni?
Vagy a VW konszern e-autóinak belsejét nem ugyanazok tervezik mint a hagyományos Golf/Passat utastereket?
A Golf7 illetve a kifutó Passat (sőt az elődje is) nagyon jó beltérrel rendelkezik.
Tudom persze ízlés kérdése de azok véleményem szerint sokkal szebbek. -
parandroid
félisten
Lakóautó azért más téma, a Transporterben pont az a lényeg, ogy egyszerre lehet családi autónak, és kirándulós autónak is használni. Ezek a teherautó méretű lakóautók azért városi közlekedésben annyira nem praktikusak... Az utcában amúgy két Transporter is van (egy fehér-kék, meg egy fehér-piros osztott festésű), a közvetlen szomszéd meg nemrég vett egy Tourneo Customot a 3 gyerek cipeléséhez - asszem előtte mintha ő is Transportert használt volna. Szóval amióta az egyterű kategóriát kinyírták, még népszerűbbek lettek, pedig előtte is mentek azért, de a Galaxy/Sharan azért népszerűbb volt. Amíg a gyerekek 'kicsik' voltak, nekünk is egy kompakt egyterűnk volt (Mazda 5), ahogy felnőttek, úgy váltottunk vissza kombira (szintén kihalóban lévő állatfaj
).
p
-
parandroid
félisten
válasz
yetijetnyak #4 üzenetére
I mean, nem egy dízelmotorral mozgatod a 2 tonnát, hanem elektromos hajtással.
Felénk pont most próbálnak amúgy kitalálni valamit arra a jelenségre, amikor a céges hibridek csak arra jók, hogy cipeljék magukkal az 500-1000kg pluszsúlyt akkuban/elektromotorokban, de soha nincsenek konnektorról feltöltve, mert egyszerűbb, gyorsabb, kényelmesebb a céges üzemanyagkártyáról telenyomni őket a kúton.
p
-
yetijetnyak
csendes tag
válasz
parandroid #2 üzenetére
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz
parandroid #2 üzenetére
Ennyire nem mélyedtem bele, csak a külleméről kommenteltem. : >
Részemről, ha kirándulós/kempingezős móka, akkor ez az igazi:
-
parandroid
félisten
Őrült jópofa dolog, tényleg feldobja az utcaképet, de sokkal t9bb pozitívat nemigen lehet róla elmondani. Olyan helyen lakok, ahol már nagyobb mennyiségben megjelentek az utakon, tipikusan promóciós autóként, felmatricázott cégautók, vagy rendezvényszervezés címén. Egyszeri usernek embertelenül drága, még itt is, nagyon erverznek kell lenni ahhoz, hogy valaki ilyet vegyen a családnak, főleg, hogy iszonyat méretű kompromisszum ennyi pénzért (anyagminőség, ergnómia, kényelem, stb). Ennyiért prémium suvot lehet venni, és a gyerkek az első örömködés után sem hisztiznek, hogy nem lehet kényelmesen ülni, meg nem kell a sivár műanyag dashboardot nézni, hogy az érintőkijelzőről ne is beszéljünk. És akkor ott van még a hatótáv. 3 gyereket oviba-iskolába hordani igen fasza, meg főleg nagyon menő, már ha az embernek van ideje beleáéllni a dugóba a suli előtt minden reggel/délután. Persze inkább ez, mint egy 2 tonnás dízel suv. De akkor meg még inkább még egy konnektoros hibrid, és még az is olcsóbb. A Transporterek célközönsége viszont felénk pont a sokat mozgó nagycsaládosok, akik rengeteg családi programra járnak, fesztiválokra, kempingezni, nagyokat kirándulni. Na, ez nem az az autó lesz...
Szóval jó, hogy ilyen is van, de ehhez képest még a Mini is borzasztóan rossz párhuzam, mert amíg az még mindig egy roppant jópofa, de ezzel együtt is elérhető kisautó maradt (nem a Cooper S-ről beszélek, hanem a 17k euróról induló One First szériáról, ami egy közepesen feszerelt benzines VW Polo ára, meg motorban-felszereltségben is kb azt tudja - bár sajna épp megszűnt).
Kár érte, tényleg nagyon hiányzik a piacról egy elektromos kisbusz, a VW viszont kezd ocsmány módon a prémium szegmens felé húzni, merthogy abban van a nagy lé, szóval a név ellenére ne tőlük várjuk. Bár ne kérdezzétek, hogy kitől.
p
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Ez egész pofásan fest, profilból van egy kis nosztalgikus-retrofuturisztikus zöngéje.
Új hozzászólás Aktív témák
- Béta iOS-t használók topikja
- Óvodások homokozója
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Call of Duty: Warzone
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Új Dell 13 Inspiron 5310 FHD+ IPS i5-11300H 4.4Ghz 8GB 256GB Intel Iris XE Graphics Win11 Garancia
- Dell 16 Inspiron 5625 FHD+ IPS Ryzen5 5625U 4.3Ghz 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Új Dell 14 Inspiron 5415 FHD IPS Ryzen5 5500U 4.0Ghz 8GB 256GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Dell 14 Latitude 5440 FHD IPS i5-1245U vPro 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- iKing.Hu - Motorola Razr 40 Ultra Glacier Blue 8 GB RAM / 256 GB tárhely Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest