Új hozzászólás Aktív témák
-
wednesday
őstag
Ez a spawn védelem hogy működik a játékban?
Mert én leszületek, gurulok 2 métert és már ki is lőttek a kezdőn, kvázi egyből. De, ha nagy ritkán (ehhez kéne a csapatnak nyernie, nyerésre állnia ) mi álltunk rá a bázisukra én elszámoltam vagy 15-ig, utána lőttem rá és még sebezhetetlen volt.
Nem szabad megmozdulni? Vagy más arcadeba és realistikbe?
-
wednesday
őstag
válasz Francia91 #15740 üzenetére
Szóval magyarán nincs benne rendszer.
Légvédelemmel jártam már úgy, hogy rá se tudtam célozni már a gépre kidobott bombával, de volt olyan is, hogy nem tudott sebezni gépfegyverrel és ezért darabokra lőttem. Káosznak tűnik az egész.
Én is főleg reálizok, de azért megy azért arcade köröket. PL: egy friss járműnél pár alkatrészt inkább ott húzok ki gyorsan, mint reálba szenvedni vele. Mert ott halmozottan hátrány van, ha hiányzik egy két cucc.
-
wednesday
őstag
válasz szabferi #15751 üzenetére
Nincs prémium lőszer. Persze fontos, hogy mivel lősz, vannak BR-ek, amik egyik másik nemzetnek kedvezőbbek, akár lőszerek tekintetében is. Van csak páncéltörő lőszer, az csak keresztül megy a tankon és ha épp eltalál valamit, akkor van sebzés. Van páncéltörő gránát, ami bejutva még robban is egyet.
A másik, hogy ne pakold tele lőszerrel a tankot. Úgysem fogsz tudni annyit lőni vele, de viszont nagyban növeled annak az esélyét, hogy berobban a tank és vége.
Aztán sokan tudják már hova kell lőni. Én is one shotolok egy Tigrist szemből, mert lövök neki egy ammo racket és elpukkan.
Aztán ha túl kaotikus az arcacde mod, akkor szerintem jobb a realistic.
-
wednesday
őstag
válasz szabferi #15753 üzenetére
Igen, mert itt HP nem létezik. Ha beütnek egy szerencsétlen helyen akkor vége. Van legénységi skill és ott van eltérő növelés. A tapasztalati pontokat lehet szétosztani, ahogy szerzed a skillt. Nyilván közvetlen találattól az sem ment meg ha 1000 fokon ég a berobbant lőszer , de kicsit ellenállóbbak lesznek. Legalább nem sérül meg a legénység ha lecsúszol egy domboldalról.
Természetesen a legfontosabb legénységi skill az újratöltés és a célzás, arra kell gyúrni.
Amivel inkább növeled a túlélésedet, az, hogy ismered a tankodat és a páncélzatát. Forgasd ideálisabb szögben a tankot, tornyot stb. A tigrissel sem állunk teljesen szemben az ellenséggel, hanem a teste legyen elfogadva ("szögelve") az ellenség lövegéhez képest. Így már nem 0 fokon esik be, hanem 30 fok. Már nagyobb eséllyel pattan le a lövés.
Nézd meg a páncélzatat elemzőt a játékban, hogy mi hol megy be és mi pattanhat le.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #15756 üzenetére
Jó ez egy játék, nem reális. Eleve a szerelés már egy játékmechanikai elem. Csak úgy 10-20 másodperc után újra van lánctalp meg toronyforgás és kilőtt motor. Meg a helycsere a hullával. A valóságban azt se tudom elképzelni.
Az sem reális, hogy 2 sarokról lövik egymást a tankok. Az 500 méteren belüli már brutálisan közelinek számítana. Kb 1,5-2 km-ről kéne lövöldöznünk. Top BR-ben még messzebbről. Persze, hogy 10 centiről lehet egymásnak olyan sebzéseket kiosztani, hogy toronygyűrű, lánctalp, géppuska állás, vagy optikán keresztül bemegy a skuló.
-
wednesday
őstag
válasz szabferi #15760 üzenetére
Nem feltétlen könnyebb szerintem az arcade. Inkább COD jellege van. Az arcade-nak a nehézségét az adja, hogy ki akarsz nézni egy sarkon és már négyen várják, hogy kinézzél, hiszen világítasz a térképen, mint egy karácsonyfa.
Természetesen úgy játszol, ahogy neked jó. Én is acradeal kezdtem és mentem el jó sokáig. Aztán jött a realistic és már csak nagyon ritkán nézek vissza arcadera. Ha éppen úgy könnyebb egy feladatot teljesíteni, vagy fejlesztést húzni. Annyi, hogy azt is szokni kell az elején, mert ott a legtöbb játékos, ha rád céloz már 75%-ban el is talál elsőre, hiszen már megvan a rutinjuk. De szerintem a célzás rutint hamar össze lehet szedni. Viszont ott megvan a jó érzés, hogy sokáig észre sem vesznek, ha úgy hozza és valóban vadászat folyik egymás ellen. Ha tetszik a játék úgyis ki fogod próbálni.
Ha 3.7-es járművel mész, akkor legrosszabb esetben 4.7-ig kaphatsz ellenfeleket. Ha te vagy a szerencsés akkor meg 2.7 az alja. 1 BR szórás van a járművek között.
Igen lehetnek jelentős különbségek járművek között, de a csapaton múlik minden. Ha jó csapat játék, akkor "gyenge" tankokkal is felmossátok az ellenfelet (vagy inkább ők a mi csapatunkat ).
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #15762 üzenetére
Ez a beosztás első látásra azt sugallja, ha én 4.7-ben játszom, akkor mindig (valószínűleg)top tier leszek, holott nem így van. Vagy ez egy esély? Britekkel sokat játszom 4.7-ben és inkább a tápláléklánc alján vagyok.
-
wednesday
őstag
A legfontosabb, ami eldönti a meccsek alakulását, hogy honnan lépkednek ki hirtelen egy halál után az emberek. Ez számít, nem a br, a besorolás, a lepattanó lövések...ezek már eltörpülnek -e mellett. Most is veszítettem zsinórban 3 meccset kb ezért.
De "nyertünk" is egyet, aminél az ellenfél csapatnál játszották el ezt hirtelen 6-an. Minden pontot elfoglaltak kilőtték a fél csapatunkat, én forogtam mint egy hülye, hogy hátba, oldalba kapom, ki is lőttek. Második járműnél úgy éreztem ennek a mecsnek vége...aztán nézem a tabellát és látom, hogy ellenfél csapatának már nincs meg a 40%. És én onnantól kezdve tudtam, hogy nyerünk még ha egyesek ágyútölteléknek vagy figyelem elterelésnek tudnak csak visszajönni, az bőven elég lesz. Így is lett.
Lehet itt prém tank uptier, meg skilles legénység, ha 4-en lőnnek téged, akkor lényegtelen.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #15772 üzenetére
"Melyik BR-ben?"
Az összes.A győzelem konkrétan 8.7-ben volt. De ez előfordul, 5.7, 6.0, 6.7-ben is. Én erre az 1db prémium járművel való kilépésre már nem is figyelek. Hiszen az konkrétan nem tud visszajönni. Kilépkednek RANK II-ben is.
Ha elkezditek nézni a kilépkedők adatlapját, akkor azért olyan furcsaságokat is látni fogtok, hogy valaki 3 kill után lép ki úgy, hogy 100-as szintű, 60 millió évet játszott a játékkal és van 300 járműve. Jó, lehet rájött a hasmars vagy sír a gyerek vagy akármi. De ez túl gyakran fordul elő, hogy olyanok se jönnek vissza, akinél ez nem indokolt.
-
wednesday
őstag
Lehet, hogy így van nem tudom.
"legyen 3 kill egy TD-vel. Ha az megvan, kilép, megy a következőbe.
Meg amúgy ha már látom hogy bukó a meccs, én se szoktam visszajönni csak azért hogy 3mp után kilőjenek és fizethessem az extra javítást."
De itt konkrétan azért bukó a meccs, mert 3 perc után már nincs meg a fél csapat hiába volt meg a fölény.Egyébként én vissza szoktam menni, ha ráálltak a spawn pontra. Onnan még összejön 1-2 kill. Sőt egyszer így nyertünk meg egy meccset. Nagy fölénnyel betolták mindkét 2 spawn pontot, csak olyan birkák voltak, hogy ráálltak a pontra (senki nem maradt hátrébb). Ahogy jöttünk vissza páran mindig lőttük ki őket, így volt pont visszajönni (ehhez persze kell az, hogy nekünk legyen elég járművünk). Itt ott éledtünk fel, aztán próbáltak cikázni a 2 pont között és kapták az ívet. Aztán ők fogytak el és nyertünk egy 100%-osan elveszített meccset.
-
wednesday
őstag
válasz 7Sony7 #15807 üzenetére
Igen, de ezzel az a baj, ha eleve 60%-os csapat vág neki az elején még golyófogók sincsenek bent. Már azt veszed észre, hogy 4-en lőnek miden irányból.
"Meg nem tudom mi van, de 10 meccsből 7 szer úgy taposnak el minket, mintha ott se lennénk."
Ez pontosan azért van mert 1-2 perc és nincs meg a fél csapat. Ha megnézed a tabellát 3-an nem csatlakoztak be, 3an meg első halál után kiléptek. Innentől vége. Hiszen az ellenfél csapata valamiért visszajön játszani, hiába lőttetek ki akár 5-8 játékost onnan. Sőt ilyenkor a kevéske járműtök olyan bombázást kap a nyakába, hogy ihaj. Hiszen a pontfoglaló 1-2 killt összegyűjtő ellenfél már alig várja, hogy a levegőből essen nektek.
Mondjuk abban nincs mindig köszönet, amikor (nagy ritkán) én játszom a "blitzkrieg"-es csapattal. Én azt ugyanúgy nem szeretem. Volt, hogy harcolok nagyban egy pontért, kilőnek, jövök vissza második járművel (egy gyors járművel repesztek fel), el sem engedem a W-t és mire felérek vége a játéknak.
Lehet itt elemezgetni, hogy ilyen-olyan tier, meg, hogy nincsenek járművek kibalanszolva, de, amin múlik (múlna) 80% az a csapatjáték.
"Ott vannak a többiek, de nagyon ritka, hogy segítenek."
Most volt egy csúcs jelenet ebből, már röhögtem rajta. Egy pontot védtünk egy játékossal, nézi a sarkot nagyban (de nem lő senkit vagy nincs harcban ami elvonná a figyelmét). Erre bejön az ellenfél, húzza le a pontot én meg ott nyomom vele a tűzharcot nagyban. OTT áll mellettem az a süket, a másik irányt nézi és NEM vág le semmit az egészből.
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz 7Sony7 #15809 üzenetére
Nem lenne rossz a tankos-repülős csak még összetettebb csapatjátékra épül. Illetve random faktor, hogy mikor bukkan fel az ellenségnél repülő. Ezért nehéz számolni a légvédelem behozásával. (nyilván klán csatákban minden meg van koreografálva, de azt hagyjuk, nem az én fun game szintem ).
Nagyon sok múlik (most tegyük fel mindenki végigharcolja a játékot tisztességgel), hogy a játékosok milyen összetételben hozzák befelé a járműveket. Jó lenne, ha meccs közben látnám összesítve a csapatnál hány könnyű- nehéz tank, légvédelem, repülő van a játékban. Csak egy számmal. A tabellát nézni erre nem jó.
Olyanoktól borulhat a meccs, hogy bejön az ellenfélnél 1-2 gép, kibombáz 3-4 játékost erre revansból bejön 3-4 légvédelem (vagy csak vadász, ami a földön nem sok kárt okoz). De mondjuk a gépek már eltűntek, leestek. Aztán ott rohangál a fél csapat légvédelemmel, ami már nem annyira kell, a lelőtt ellenfelek meg visszaülnek a tankokba és legázolják a pályát. De ez kiszámíthatatlan. Az ellenfél sem tudatosan csinálja, így jött ki a lépés.
Szóval magában a játék körülményeiben és a játékosokban van a legnagyobb random faktor.
Lehetne valami spawn védelem a tankoknál is AI által, úgy, mint a repülőteret is védi az AI légvédelem.
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
Sok mindent láttam a játékban, de ilyet még nem.
Konkrétan kilőttem valakit és nem én kaptam a killt. A visszajátszást többször visszanézve, nagyon lelassítva azt kerestem, egyszerre lövés történhetett -e...de nagyon fura az egész.
A Mi-4el jövök, már elindítottam, a Falanga rakétát, ami mér fél méterre jár a tanktól. Ott a csapattárs Grizzly1993, ami gondolom ezt a tankot lövi, de az ő lövedéke ott a fellegekben jár, amit bekarikáztam.
Másik szög:
Itt becsapódik a rakétám és felrobban. Ebben a pillanatban kiírja jobb alsóban, hogy Grizzly megsemmisítette christian_blueme-t (9:49).
-
wednesday
őstag
Én ezt a reál repülőt egyáltalán nem érzem. Állandóan leszednek, de nem úgy, hogy én mentem bele vert helyzetbe vagy már eleve abban voltam...
Most is megyek a Fw 190 D-vel (5.0) már 6,5-7 ezer méteren. Nem kis idő odáig felmászni. Erre előttem oldalt feltűnik egy Spitfire Mk IIb (3.7).
Elindulok felé, erre leborít, én nem megyek utána, hanem inkább még enyhén emelkedek és nyomom a wep-et. Csinált egy félkört, felém fordult, emelkedett és kilőtt.
De ez az 1 -1,5 km-ről lőnek ki tök általános. Volt, hogy menekültem már 1,8km-rel téptem el és már mondtam hangosan "úgy sem érsz már utol"...erre puff, kilőtt onnan.
-
-
-
wednesday
őstag
válasz KROK640 #15849 üzenetére
Az időarányban lehet igazad van. De nekem olyan lassúnak tűnik plusz fejfájás néha az AB-től. Nemrég mentem egy AB meccset 11 kill, több gép között oszlik meg, és akkor alig pakolt az alkatrészekre itt ott.
Nemrég szereztem meg századjárműnek me 262 a1/u4-et. Hát azt pikk-pakk felhúztam RB-ben, majdnem minden bevetés egy alkatrész volt. Bár az jobban is ment, mint a vadászrepülőzés. Pedig főleg ott is játékos gépeket lőttem ki, mert mindig szembe jött velem valami szerencsétlen lent a földön.
Én úgy tudtam az AB a legénységi skillben jobb, minden másban RB.
Meg úgy vettem észre, bombázót csak RB-be érdemes vinni.
[ Szerkesztve ]
-
wednesday
őstag
válasz KROK640 #15851 üzenetére
Én most épp a Lancastert húzom RB-ben. Minden bevetés egy alkatrész.
A Wyvern is képes kikapni előlem a célpontokat. Bár most kaptak a bázisok egy kis légvédelmet (vagy eddig is volt, én nem figyeltem), szóval ha valaki lapos kúszásban egyenletesen repül rá, az kaphatja az arcába. Bár könnyen kijátszató, a cél előtt emelkedés, aztán rácsapás.
-
wednesday
őstag
Oké, rendben.
-
wednesday
őstag
Üdv.
Nekem az első prém járművem aranysasból a T-34-57 volt. Azzal sokat játszottam, lehet vele rendesen aprítani, az ász szintet is elértem vele. Az a baj, hogy pont a "2 szék között vagy", mert ezeket fél áron is be lehet szerezni időszaktól függően. Talán májusban lesznek megint akciók.
Egyébként szerintem rank III-at könnyű elérni prémium jármű és prém idő nélkül is. Az sem baj, ha ismerkedsz a játékkal, az eleje nem vészesen lassú.
Én egyszerre húztam német és orosz ágat is free playerként.
-
wednesday
őstag
Arcade vagy realistic játékmenettel játszol?
Olyat is csinálhatsz gyakorlás képen, hogy egyéni csatát indítasz és feltöltöd botokkal, kvázi házi tesztvezetés "meccsben". No nyilván a botok nem úgy játszanak mint a playerek nem is arra kell. De lehet ismerkedni pályákkal, hogyan veszed észre őket, realistic-ben a távolságokra gyorsan reagálni stb. Vagy repülővel rácsapást bombázást kicsit gyakorolni.
-
wednesday
őstag
Sajnos turbó csata itt is előfordul, mikor nem kiegyensúlyozott a két oldal. Bár ez inkább feljebb és realistic-ben probléma. De ez ne vegye el a kedved a realistictől, mert előbb-utóbb úgyis azt fogsz játszani.
De én nem vagyok a arcade ellen sem, sokat toltam én is azt. Főleg mikor bizonyos alkatrészeket inkább ott húztam ki, mert realisticben halál nélkülük játszani. Csak egy idő után megcsömörlik az ember az arcade játékmenettől. Az, hogy ki akarsz nézni a sarkon és tudod, hogy kb 5-en várják, hogy kinézzél, mert világítasz a térképen.
-
wednesday
őstag
Nagyon nagyon kicsi. Én nem ajánlom.
Az az arany sokkal többet ér egy leárazásnál vagy prémium előfizetésnek, vagy idővel plusz legénységi helynek. Ha minden áron aranyat akar költeni az ember a legészszerűbb szerintem a prémium előfizu, persze az is szokott akciós lenni. Főleg akkor jó az is.
Most egy kicsit akció nélküli időszakot élünk.
Eventekben és battle pass-ban is lehet majd prémium járművekhez (kisebb szintűek) hozzájutni. És még költeni sem kell rá. Nyilván az grájdolós, meg nem biztos, hogy olyan járművet lehet megszerezni, amilyen nemzetet éppen játszol, de ez ilyen.
Az a titka az egésznek szerintem, ha szeretsz játszani akkor idővel úgyis egyre több mindent fogsz megszerezni. Mert, ha csak grind--nek látja az ember a tech tree-t, amin át kell verekednie magát akkor elhiszem, hogy szenvedősnek tűnik, meg rengeteg időnek.
Ezért kell játszva múlatni az időt.
-
wednesday
őstag
A német 9.3 szerintem élhetetlen. Az valami bermuda háromszög nekem. Valahogy át kéne ugrani.
Egyébként én sokat játszom oroszokkal. Őket is szétverik sokszor. Meg ezeknek a nemzeti oldalaknak egyre kevesebb a jelentősége realisticben. Egyre inkább arcade ez is, hiszen minden fába pakolnak már mindenféle tankot. Szovjetként sokszor szovjet tank lő ki, hiszen szembejöhet kínaiként, olasz-magyarként, svéd-finnként.
A német Tigris is elég gyakran kaphat Tigrist ellenfélnek.
-
wednesday
őstag
Az biztos, hogy br szinten, ami jó egy II. VH-s járműnek az már feljebb nem megfelelő.
A probléma szerintem az, hogy még alacsony II. VH-s br-ben játszik az ember, mindenki behozza szépen a PZIV-ét, Tigrisét, Párducot, T-34 stb. Nagyjából együtt is cammog a csapat, nincsenek nagy rések közöttük.
Ha le is rushol egy II. VH-s légvédelem, az sem tud annyi kárt tenni benned, főleg mert még jobban együtt vagy a csapattal.
Na fent ez a metódus borul. Szét van szakadva a mezőny, a gyors járművek megtalálják a réseket és one shotolnak. Mégjobban szétesik a mezőny és már te jössz vissza a második hullámban, de már a kezdőt lövik.
Ezekbe a br-ekbe még jobban kéne a csapatjáték. Nem feltétlenül kéne a pontok vonulási útján mennie mindenkinek mint a libák, hanem arra koncentrálni, hogy zárjanak a rések között. Még így is nehéz mert szemből is one shotolhat egy ilyen aranyos jármű. De, ha ezek megflankelik a csapatot, vége a dalnak.
-
wednesday
őstag
Nagyon pálya függő.
Leo 1-nek szerintem dombos terepen van esélye a ruszkik ellen. Tud tolatni és jó az ágyú süllyedése. Sík terepen nem szabad oroszok ellen harcolni. Olyan szituáció kell, hogy ő még nem tud rád lőni, de te már igen.
Ezek a kombinációk viszont ritkák. Most lépkedjek ki meccs előtt, miden uptierből és városi vagy sík pályából? Ez nonszensz.
Igen, az is probléma, hogy általában a vesztes csatából lehet több kill-el kiszállni. Volt, hogy csak javítok, mert lőttek motort, láncot, de mire meglett hiába nyomtam a W-t, lemaradtam mindenről.
-
wednesday
őstag
válasz csongi #15922 üzenetére
"A problema az, hogy fix jarmuparkkal kezd a jatek."
Gondolom erre találták ki a 10 legénységi helyet, hogy azt te fullra feltöltsd aranyért.Bár az sem megoldás bizonyos brn-él, nemzetnél, mert nem jönnek össze kívánt jármű kombók, ami mindenre jó még víz alatti harcra is.
Ez csak mappokon múlna. Van benne sík rész meg dombos, nyíltabb és urbánusabb stb.
-
wednesday
őstag
válasz KROK640 #15926 üzenetére
"Egyébként igazad van, eleinte én is csak grindnek és szenvedésnek néztem a tech tree-t"
Én most ezért engedtem el az RB repülést. Majd lesz valahogy. Tank mellé néha viszek repülőt, de azt is csak akkor ,ha épp olyanom van, hogy most bepattanok, mert inkább tank meg légvédelem.Na most, hogy 10 tank RB mecsből 1x ha repülök, most elkezdeni húzni a gépeket beletanulni a teljesen másképpen működő repcsi RB-be, az nekem időben sem jönne ki. Pont elég a tank RB. Lehet egyszer eljön ez az idő, de nem most.
-
wednesday
őstag
válasz KROK640 #15935 üzenetére
Úgy vettem észre, hogy vadászra még jó az AB. De bombázóra már nem igazán a csapásmérőről meg ne is beszéljünk, egyből mindenki téged akar leszedni.
Mert még RB-be ha szerencséd van és elkerültél gépeket, nem is biztos, hogy egy vadász feladva a kezdeti pozícióját lemegy érted. Ezek dilemmák nincsenek AB-be
A bombázáson új játékmódok segítenének. Miért 4 csirkeólat kell bombázni B-17-essel is, amik 4 irányban szét vannak szórva és mindenki próbál egyre rástartolni? Aztán úgyis odamegy a Wyvern és kidobja előtted.
De ha egy nagy HP-s gyárkomplexum lenne a cél, az már lehetne nehézbombázó célpont, amire akár 4-5 bombázó is együtt repülne rá. És egy magányos vadász se biztos, hogy könnyen bevállalná a támadást.
-
wednesday
őstag
válasz KROK640 #15969 üzenetére
Event alatt eleve örültek háza van. Sok dolog nem úgy megy, ahogy egyébként. A játékosok is valahogy irracionálisabbak.
Az a legveszélyesebb kombó mikor az ellenfél játékosainál van pár (de nem sok + visszajön játszani) agyhalott öngyilkos jelölt, akik totál váratlanul elétek ugranak. Nem számítasz rá, mert te nem úgy játszol, hogy 1 lövést talán leadsz és azonnal halál. Meglepődés lövés, újratöltés, szerencsétlenebb esetben javítás is....és abban a pillanatban a második hullámban előtör 3-4 enemy és végig lő mindenkit. És ráadásként a te a csapatodból ezek után alig jön vissza valaki.
Mikor event van lehet érdemesebb lejjebb játszani. Szerintem annyival nem jön lassabban a pont, mint, ami katyvasz történik magasabb tierben.
Egyszerűen vannak élhetetlen br-ek. Van is erről egy excel táblázat. Bizonyos br-nél 70% az uptier esély, saját tier kb. 6%
Meg az 1.0 br ugrás totál mást jelent mondjuk 4.7-5.7-nél, mint mondjuk a 9.3-10.3-nál.
Nyilván vannak jobb játékosok, akik jobban boldogulnak a gyors káoszban ezt aláírom, de én nem tartozom közéjük.
-
wednesday
őstag
Hát most az évszázad lövését mákoltam be, de azt se tartom kizártnak, hogy bug volt.
Aral-tó, T-72A, rálövök szeggel egy sd kfz 234/2-re, aki nagyon bujkál egy roncs mögött kb 200 méterre. Lesérül jó, újratöltök ismét lövök. És ebben a pillanatban 2 kill. + Leopard A1. Mondom mi a fene állt mellette valaki?
Nézem a visszajátszást a közelében nem volt senki. a kfz.234-től még 200 méterre hátrébb ott bujkált egy Leo a sziklák mögött, épp kilátszott valami a tornyából.
A második lövésem egy kisebb hajóroncs ablakán bement így találva el a kfz-t, átment rajta lepattant a földön, mandinert kapott és kivitte a 200 méterrel arrébb álló Leopardot is.
Lehet csíternek gondolnak. Úgy lőttem ki valakit, hogy semmiféle rálátásom nem volt és közvetlen irányzással ki sem tudtam volna szedni.
Bár azt se vetem el, hogy bug, mert csak az első kill-ig és a földbe csapódásig tudom szuper lassítva a lövedék útját követni. Utána egy 1-2 tized másodperc és felrobban a másik tank. De lehet a visszajátszások se tökéletesek.
-
wednesday
őstag
-
wednesday
őstag
válasz csongi #16061 üzenetére
"Rettenetesen le vannak huzva a jatekba a brit lovedekek."
A gondot az "okozza" szerintem, hogy ez egy játék. Lesérül valami akkor megkapálod 15-20 ces alatt. Kidőlt egy ember? nem gond átül egy másik. Ha több spenótot zabált valaki a skill életerő táblán akkor jobban bírja stb...
A hidegháborúról nem tudok nyilatkozni, de a valóságban a II. VH alatt azért a britek nem voltak valami acélosak. Konkrétan tényleg csak páncéltörő lőszert használtak és nem gránátot, sőt...HE lőszert ki sem osztottak a tankjaikba (ami a játékba pl ott van). A géppuskába meg AP lőszert sem tettek. Így magukat szopatták, ha német PAK-ok ellen kellett harcolni. Jah és a háború elején ők menetből lőttek..a hajós nemzeti beidegződés
-
wednesday
őstag
válasz Francia91 #16075 üzenetére
A kínaiakkal muszáj együtt játszani? Tisztelet a kivételnek, de náluk ez nemzeti sport. Jó olyan kivétel is van, hogy kínai pingálást használ a nevében, de valójában nem kínai, de ez egy kisebbség lehet.
Ezek szerint tök feleslegesen vannak régiós szerverek.
Időnként ugyan bannolják őket, de a többség elvileg visszajön és ÚJRA vásárol prémium járművet. Hát akkor ez egy aranybánya a cégnek. Plusz a jó csalás is drága és havidíjas ( mondjuk havi 80 euró). Ez nekem annyira hihetetlen, hogy képesek egy autó árát is bele@szni, hogy a legtöbb még csak nem is egy kiemelkedő eredményt elérjen.
-
wednesday
őstag
válasz 7Sony7 #16105 üzenetére
Ez a játékmenet eventnél hatványozottan jelenik meg. Ez van, ha eventezni kell és az ember gyúr rá, akkor ezt valahogy túl kell élni. Ilyenkor a játékosok többsége egyszerűen nem racionálisan mozog a pályán vagy nem tudom.
Simán vannak olyan játékosok akik egy lövés kedvéért (és még csak nem is biztos, hogy kill lesz belőle) belétek rongyol, ahogy vonultok fel, hogy aztán fél másodperc múlva már lángoljon. Persze ilyenkor te kapod a lövést és javíthatsz.
És ezzel nem tudsz számolni, mert te racionális viselkedéssel számolsz.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #16109 üzenetére
Nekem is 1 érme maradt ki, de az nem szükséges. Én kifarmolom és megtartom. Így is úgy is megtartanám, mert a kuponért, amivel el lehet majd adni, majdnem még egyszer ennyit kéne játszani, ami nálam már fizikai lehetetlenség. Meg egyébként is őrület ilyenkor a játék event alatt.
Biztos jobb ára lesz, mint az eddigieknek mert a fentiek miatt szerintem jóval kevesebben grindolják ki magát az eladós kupont.
-
wednesday
őstag
válasz Phobion #16116 üzenetére
Igen, tizen akárhány fok körüli sebességnél inkább TD-nek kell használni tankot is, szóval testtel is fordul az ember. Az ágyú bólogatásba az is belejátszik, hogy mekkorát fékez az ember, mert egy satutól aztán jár össze-vissza. Lehet itt érdemesebb kicsit hagyni gurulni a tankot gyenge fékezéssel, mert pontosabbat lehet lőni.
Arcadbe-ba stabilabb az ágyúcső. Meg ott miden más.... dupla toronyforgási sebesség, dupla gyorsulási teljesítmény. De az tényleg inkább egy Call of Duty.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #16119 üzenetére
A DLSS nálam is kilőve. Egyrészt nincs szükségem rá, mert nélküle is 100-144 FPS megvan. Meg javítsatok ki ha tévedek, de 1080p felbontásra "nem is való" DLSS, inkább ha fölötte van az ember.
Az biztos, hogy van valami a beállításokban, mert ez az egy játék, ami miatt, régebben néha újraindult a gépen. Kísérleteztem, hogy mi lehet a baj, a RAM tuning, stb. Végül én is pár beállítást visszavettem és megszűnt a jelenség. -
wednesday
őstag
válasz csongi #16156 üzenetére
Én most folyamatosan szopok az oroszokkal (nyilván velük próbálom tolni az eventet, a haladás miatt...). Minél feljebb lévő br annál biztosabb a vereség.
Én event alatt nagyon instabilnak érzem a legjobb orosz br-eket is. Hiába brutál járművek egyszerűen kiszáll fél 2/3-ad csapat. Most nekem a 10.0 orosz egy német 9.3 szindróma volt. Nem is nyúlok hozzá. A kedvenc szovjet 8.7-es mindent szétverő br is tele van vereséggel.
Lassan azt érzem rank III-IV-V kifizetődőbb event farmolásra, mint feljebb menni. Ilyenkor őrültek háza van.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #16165 üzenetére
Ez a ki lő ki többet? :XD
Egyébként valami új játékmód(ok) tényleg jöhetnének, mert ezen a foglalósdin kívül nincs más.
-
wednesday
őstag
Elárul, azért érdekes dolgokat az a számláló a meccsről.
Most toltam egy ilyen kört, ment a harc és az aprítás 12 - 12 volt az állás éppen. Ránéztem a tabellára és a ellenfél csapatának fele már hiányzott. Persze a végén meglódul ez számláló, ha lehúzod az ellenfél pontját, de addig a killt mutatja.
Sokkal egyértelműbb lesz a kilépések és kiesések miatti meccs elvesztése, hiába van akár több kill-etek is.
-
wednesday
őstag
válasz BerserkGuts #16171 üzenetére
Ha egyik csapat befoglalja a bázist akkor vége is kb a meccsnek. Ha meg a 20 perc jár, akkor egyébként is vége a dalnak.
Most mentem életem egyik legjobb meccsét egy ilyenen (orosz 9.3, uptitert kaptam természetesen).
Most valamiért nagyon kárpótolni akart a játék, vagy nem tom. Végig ment a 20 perc, végig izgalmas és kiegyenlített volt, fokozatosan fogytak ki belőle az emberek. Filmbe illő jelenetek voltak, amiket túléltem, amiket lőttem, ahogy próbáltuk egymást felderíteni a végén. Az ellenfél is odatette magát. A végén meg egyedül maradtam, 1 ellenféllel. Még vereséggel is azt mondtam volna a legjobb volt, de persze így édesebb a dolog.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen