Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ldave

    félisten

    válasz Plata #104866 üzenetére

    Még utoljára, aztán részemről nincs további gondolat, mert elmondtam mindent.

    A "Senki nem kötelez rá hogy fizess, nem tartanak pisztolyt senkinek a halantekahoz" túlzott leegyszerűsítése ennek az egész jelenségnek.

    1. a játékdizájnt manipulálják: hogy az extra fizetős tartalom felé tereljenek. A tervezők, artistok, dizájnon dolgozók kapacitását a cég ezeket után a pénzért eladható cosmetic cuccokra fogja inkább fordítani, mert abból lesz mégtöbb bevétel és hát a mai világban ezen szinten csak az számít. Az ingame elérhető cuccok elé direkt mesterségesen megnövelt grind időt tesznek, hogy még vonzóbb legyen az azonnal megszerezhető (vehető) jutalom

    2. pszichológiai nyomás és kizsákmányoló taktikák: ezzel az üzleti modell olyan játékosokat céloznak meg, akik mondjuk függőségi hajlammal küzdenek, vagy olyan kiskorúakat, akik nem értik teljes mértékben a pénzügyi értéket (az említett Teen rating), ráadásul biztos lesznek a csak most, csak eddig megvehető dolgok, mint klasszik FOMO-t erősítő megoldások

    3. ez befolyásolja a nem vásárlókat is: még ha személyesen nem is veszel ilyesmit, ezeknek a rendszereknek a jelenléte akkor is hatással van rád, lásd a fent említett fejlesztői prioritások, alapvető játékmenet fejlesztések helyett az áruház új elemeinek létrehozására összpontosítsanak majd a kiadó nyomására

    Most így ennyi erről. A véleményem adott, ahogy a tietek is :R
    Mindenkinek jó játékot a TWW hátralevő időszakára és várjuk együtt a Midnight-ot.

Új hozzászólás Aktív témák