Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • drsanya

    aktív tag

    válasz Hrdi2 #79114 üzenetére

    Na akkor bízz benne, hogy nálad minden oké legyen, és ne kelljen neked is ticketet nyitni.

    Szerk:
    Bocs, közben látom, hogy már láttad. Nálam az első fotós sérülés csak bontás után derült ki, de nem akarlak elszomorítani inkább.

  • Steve1207

    veterán

    válasz Hrdi2 #79114 üzenetére

    Lehet az is az oka, hogy nem egy időpontban lett feladva vagy máshonnan adták fel bizonyos részeit, pl másik telephely. Ugyanígy emiatt az érkeztetés és a bevételezése is.
    Emellett ups nyomkövetésnek se szabad sokszor hinni és abból kiindulni, mert jelez sokszor olyanra is vecsést meg adott országot, amikor még csak a csomagszám lett kinyomtatva... hiába mondja mindenki, hogy lecsipogják adott ponton stb. Kisméretű csomagok szállítása másképp van kezelve, ami mehet azt szórni kell stbstb.

    Nekem még nem volt amúgy bajom a ups-szel magánfelhasználásban, elmúlt 5 évben is vagy 40 csomagom jött velük (héten is egy lengyelből), garis ügyintézést is sokszor ők intézik stb. Még a törékeny bubifóliás törékeny garis cuccot is úgy adták át, mint a hímestojást.

    Mint partner már persze más, de inkább kelljen várni pár fordulót, mint akár 50-100 euros felárakat más futárcégekkel egy sima magán csomagnál. Ennél botrányosabb volt régen amúgy a csomagkövetés egész eu szinten is küldőként is.

    A fenti esetes kisebb jellegű sérülés egyébként hamarabb következik be a gyártóknál, kereskedőknél a tárolásból és raktári kezelésből (lepttogzott festés, rozsdás termék stb, akár egy batch-ben is azonos terméknél hónapok között). Ilyenkor mindenki a futárra hurrog persze, de 10-ből 9 esetben már feladáskor ilyen a termék. TR-nél meg alapvetően helyi vásárlásnál is volt panasz anno erre több fórumon.

Új hozzászólás Aktív témák