Új hozzászólás Aktív témák
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #278 üzenetére
Online bejelented Reklamáció fül alatt, futárt küldenek ingyen vagy beviszed személyesen.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #282 üzenetére
Nekem két hete vitt el GLS egy hibás terméket, mondjuk nagyobb méretű volt.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #284 üzenetére
Ja igen, ezután írtam nekik (Állapot lekérdezés gomb), utána emailben kommunikáltunk a hibáról, majd kb. 3 üzenet után írták, hogy akkor jön a futár xxx. fuvarlevélszámmal. Legyen az a következő lépés neked is.
(#285) L4mie: egy Echo Dotnál nálam is ez volt, de emailben le lehetett velük kommunikálni azt is. Mondjuk az elállás volt.
[ Szerkesztve ]
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
LilProphet90
senior tag
válasz MaxxDamage #289 üzenetére
Pedig arra már muszáj lenne nekik.
Zenei alapok, remixek: http://www.reverbnation.com/lilprophetmusic
-
L4mie
veterán
válasz MaxxDamage #303 üzenetére
Tudatos vásárlók nem futnak bele... amíg ügyfélnek kezelnek vásárlás után is, addig nincs gondom...az összes magyar cég kamu akciós...alza meg főleg a fenti példákkal elkélne az orra koppintás.
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
erx470
csendes tag
válasz MaxxDamage #312 üzenetére
A héten még nem hívtam őket. Hívom és várok, csak gáz hogy az ember ennyire ki van szolgáltatva.
Vagy lehet az én felelőtlenségem, hogy kipróbáltam Bitcoin-ban fizetni, de gondoltam nagy cég és hypolja(ták) is a Bitcoin-t. Nálam ez sokkal kisebb összeg egy 40k körüli tétel, remélem nem tanuló pénz lesz.
Köszönöm a jelzésed és remélem Neked is megoldódik az ügyed.A legutóbbi mail-ben amit írtam, írtam már a fogyasztóvédelmet is, hogy oda fordulok, de szerintem nem hatotta meg őket.
-
zsida.kornel
tag
válasz MaxxDamage #322 üzenetére
Persze, van ott valami sorozatszám vagymi, de az nemigen fér be az aktivációs kód mezőbe. Valamint az AMD oldala sem veszi be mint licenszkulcs.
***-*** típusú kódot kér. -
zsida.kornel
tag
válasz MaxxDamage #325 üzenetére
Na de itt kezdődik a bibi, az ügyfélszolgálatuk egy rakás szar :D
-
maestro87
őstag
válasz MaxxDamage #332 üzenetére
És a vissza posta ingyenes? Szállítási költséget le kell nyelni vagy hogy van ez?
[ Szerkesztve ]
-
zolee1984
senior tag
válasz MaxxDamage #502 üzenetére
Egy kábel és egy 700-forintos játék figura és játék és kiegészítők kupon
Vagy ha eléri a 35-öt akkor egy kábel meg egy 1000ft-os füles és akkor audió és kiegészítők kupon
De ez esetben az audió kupont rakd előszörüdv Zoli
-
zolee1984
senior tag
válasz MaxxDamage #505 üzenetére
Igen
25 felett az ONLINEFIZETES kupont rakd be először az ingyen szállításhoz[ Szerkesztve ]
üdv Zoli
-
Chaser
titán
válasz MaxxDamage #508 üzenetére
ez maraton bf ( : h lesz-e alami tényleg olcsón majd kiderül, én nem alapozok arra
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
szabi__memo
nagyúr
válasz MaxxDamage #635 üzenetére
Ha postapontra kérek több dolgot és van amire nem tartok igényt akkor is kérhető ingyen futár??
[ Szerkesztve ]
-
totyak
aktív tag
válasz MaxxDamage #635 üzenetére
Az a helyzet, hogy inkább másik fajtát vennék, de szintén az Alzától. Ebben a Patriotban már nem bízom.
Ingyen futárra nem találtam ualást az oldalukon, de többen mondták, hogy így volt.
-
metrion
aktív tag
válasz MaxxDamage #907 üzenetére
Szia!
Igen nagyon korrektek és gyorsak, pénteken viszi a futár, ingyenesen. Kiváncsi vagyok, hogy a pénzt kapom-e vissza vagy amit kértem cserébe.
-
Nemo1
tag
válasz MaxxDamage #3417 üzenetére
Félre értesz...
De ha már itt tartunk..."Ha már ott vásárolsz és nem vittél magaddal" mi van?
Én vagyok a hunyó?
Vessek magamra, hogy egyrészt náluk vásároltam...vagy azért mert nem szatyorral közlekedek?
Elnézést én a vevő lennék...belőlem élnek meg, nem ragozom.
Lehet kicsit le vagyok maradva, és nem követem a környezet tudatos nejlon szatyor témát...de emlékeim szerint az Ipon-ban mindig kaptam, sőt a Media Marketben is...
Nem az összegen voltam ki akadva, de, tudod mit mégis: Nem hiszem, hogy nem fér bele az árba, ha már több 100 ezret hagyok ott náluk...
De ne érts félre, sem veled, sem az Alzával eddig soha nem volt semmi bajom, sőt...teljesen elégedett voltam velük.
A környezet tudatossággal is egyetértek stb.
Az Alza részéről a kellő tájékoztatás hiányát, a megkülönböztetés(lásd fentebb), és kommunikáció(lásd a reklamálásomat) nehezményezem.
Ettől a véleményem nem változott meg, továbbra, is van bizodalmam rendelni tőlük, csak soha többé nem fizetek előre, és viszek magammal szatyrot is az átvételhez. -
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6401 üzenetére
Semmi, garijegy vagy szamla legyen nalad es kesz.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6403 üzenetére
Ha cég vette akkor más garanciai elvárásoknak kell megfeleljen az alza, de továbbra is tökmindegy kinek a nevére szól ha megvan a számla v jótállási jegy.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6405 üzenetére
Ésakkor ez a gyakorlatban úgy nézne ki, pl ha megveszek valamit magán személytől, nálam a számla , és személyesen viszem be a cuccot , akkor elkérik a személyit
Mert fiókból intézett visszaküldős mókát eleve nem is tudsz indítani ugyebár.
És igen volt róla szó h adásvételi kell, és akkor át lehet rakatni a te fiókod alá alzánál.[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6405 üzenetére
Nem tudom, hogy pont alzánál intéztem e garanciális ügyintézést úgy, hogy nem tőlük vettem de mindig szerettek kicsit keménykedni, aztán amikor visszakeménykedtem akkor más volt a dolog.
1. Alaplap nem adott többé képet, nem bootolt be. Beküldtem gariba, visszajöttek hogy mivel az USB3 a 24 pin közül az egyik le van törve ezért nem garanciális a termék. Mondtam nekik, hogy az már az első installáláskor letört és aztán 8 hónapot működött a cucc, egyrészt, másrészt egy adott alkatrész adott fizikai sérülése nem feltétlen okozója a hiba fenállásának- Amennyiben igen, azt a hatályos magyar jogszabályok szerint nekik kell bizonyitani. Ki is cserélték
2. Vettem telefonomra "premium" fóliát, pár hónapra már tele volt hajszálrepedésekkel. Ügyintéző csávó egyik karc (képernyő másik oldalán) sarkára rámondta h fizikai impact, szal az egészre nincs gari. Mondtam h nah akkor boltvezető, csaj meg persze tökre velem értett egyet, hogy nem általános fóliát vettem, hanem az ő "premium" fóliájukat örökgaranciával meg felrakással meg mitudomén mivel. És hogy elfogadhatatlan hogy igy nézzen ki.
Érdekes elégtétel volt ezután, hogy felvette a telefont, és 5 percre rá megjelent a csávó aki engem előtte elküldött a *ba, és elmagyarázta neki hogy mit kell kicserélni és mire és azonnal
Szóval cégeset nem tudom, de jótállás nem személyhez hanem vásárlási időponthoz kötött. Nem kell bizonyitanod, hogy te ki vagy, vagy mi vagy, a vásárlás dátumát kell hitelt érdemlően bizonyitanod, és ennyi. És a jogszabály>ÁSZF, szal hiába irja bele, hogy csak számlát fogadnak el jótállási jegyet nem, vagy forditva, vagy csak a kettőt együtt. A jogszabály kimondja, hogy vagy az egyik vagy a másiknak kell meglennie, és kész.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6408 üzenetére
Személyit hivatalos szerv kérheti el elvileg.
Gyakorlatilag meg elkéri, te nem adod, ő meg elküld
De jogos lehet amit Vismajor01 ír, csak ugye te első körben mindíg a biodroidokkal beszélsz.
Legyen az telefonos üf, vagy személyes.
De ha kiderül bedobhatod ide---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Mondjuk távolról ez biztos más, de én fogtam a cuccot+számlát és bementem az alzába és leadtam gariba. Lehet az én nevem volt a számlán, lehet nem, de tuti nem kérték sose h hitelérdemlően igazoljam én vagyok e az.
Nem alza, de pont iponról rémlik pár évvel ezelőttről, hogy vettem 15e-ért egy még garis tápot innen ph-ról, ami elkezdett ciceregni, azt elvittem gariba, nem tudták megjavitani/kicserélni ezért vissza adták a termék árát ami eredetileg majdnem 40 ezer ft volt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Annyira szeretem h még itt a fórumon is ellentmondó információk keringenek.
De az is lehet h az alza üf is ennyire noob.
Kb az összes cég ügyfélszolgálata kritikán aluli.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Elkérném az ASZF és a Reklamációs Kódex idevágó részét tőlük, mert én nem találok seemi erre vonatkozót .
Bár annyi van benne, h a vásárló az aki szerződést kötött az alzával, ergo akinek a neve a számlán van.
"A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amennyiben a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) szerződést/fogyasztói szerződést kötnek az Alza.hu Kft-vel"
"2. Reklamáció
A jótállási vagy szavatossági igényét a Vásárló írásban, telefonon vagy személyesen jogosult megtenni."[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6421 üzenetére
Milyen doksit küldtek amit ki kell tölteni?
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6423 üzenetére
Ergo egy letanúzott adásvételivel lehet garit intézni? Csak személyesen vagy postán/ futárral is ?
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Dönc
tag
válasz MaxxDamage #6426 üzenetére
Azt a leborult vagonajtót, ez azért elég szép korona a teljes sztori végére (remélem).
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6426 üzenetére
Naggyonjó. Elég normálisan állnak hozzá ezekszerint.
Ezt mindenképp jó tudni ha esetleg valaki alza garival vesz használt cuccot, h adásvételivel frankón lehet intézni a garit, akár postán is .---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Dönc
tag
válasz MaxxDamage #6428 üzenetére
Az utsó mailre gondoltam, azt nem tudom hány sablonból ollózhatták össze, bocsi szakmai ártalom.
Örülök, hogy azért -ha nehezen is-, de sikerült elintézned és ez meg is osztottad velünk. -
Sanyi.mTs
addikt
válasz MaxxDamage #6433 üzenetére
Ezzel nem tudsz mit kezdeni.
Páromtól kaptam ajándékba alzából vásárolt cuccot, majd hónapokkal később gariztatni kellett. Persze én intéztem az ő nevében, mert nálam se tudták a terméket átrakni az én fiókom alá.
A legjobb, hogy a csere termékért páromnak kellett elmennie. -
Thom!
veterán
válasz MaxxDamage #6437 üzenetére
Google jelentkezem be...
-
Dreimus
senior tag
válasz MaxxDamage #6403 üzenetére
Bár amúgy látom már rendeződött a dolog, de offban téve válaszolnék cég által vásárolt dolgokkal óvatosan, mert azokra hivatalosan nincs garancia csak szavatosság, mert a jótállás csak természetes személyekre vonatkozik.
-
Thom!
veterán
válasz MaxxDamage #6441 üzenetére
Az már jó
-
Dreimus
senior tag
válasz MaxxDamage #6440 üzenetére
Egyszerű cég válogatja, meg a számlán szerepel és a céges miatt nincs külön számlájuk, csak amiatt írtam, hogy nem kell meglepődni, ha valamelyik csak úgy beint majd egyszer, mert megteheti a magyar törvények értelmében, ez már inkább a szervizekre van bízva, a vásárlók meg hozzá lettek szoktatva az ilyenekhez és aztán a kisebb cégek, akik ezt a bőkezűségeket nem tudják megengedni maguknak nem igazán tudnak mit tenni a vevőkkel, de részemről az off vége.
-
veterán
válasz MaxxDamage #6448 üzenetére
Köszi, olvastam, csak a leegyszerűsítő hsz-re reagáltam
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
lord_m
senior tag
válasz MaxxDamage #6707 üzenetére
Szintén 2023.04.17. az enyém is, tehát szerintem egységesen addig lehet elkölteni.
-
Peace
nagyúr
válasz MaxxDamage #6902 üzenetére
Beadtam RMA-t Kingston oldalon, köszi!
-
hoffman_
nagyúr
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
+3 év kiegészítés díját is visszaadták?
-
Paxker315
addikt
válasz MaxxDamage #6990 üzenetére
Koszonom. Teljesen rendben ment a dolog, már jelezték, hogy jogos reklamációt, visszafizetik. Annyi, hogy persze kuponozva vettem, így a kupon ára "oda", de nem számít, mert a rendelésben vett másik két tételt naponta használom - többször
Tényleg korrekt volt az ingyen visszaküldés és pár napos átfutás.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
codec
senior tag
válasz MaxxDamage #7045 üzenetére
Arról Azért nem szabad megfeledkezni, hogy soha nem ennyire fekete-fehér egy ilyen történet!
Vastagon hunyó ezek szerint az Alza is ebben a sztoriban.Az intelligencia hiánya gyógyíthatatlan betegség, azonban a tünetei jól kezelhetőek!
-
veterán
válasz MaxxDamage #7045 üzenetére
peten7575 nem volt körültekintő, és nem figyelt eléggé, ez tény. de ne ő legyen már a hibás azért, mert az alza visszavett egy hibás és hiányos eszközt, nem tesztelte le, kiküldte hibátlanként, majd amikor kiderült a probléma, minden felelősséget áttolt a vevőre.
ld még a te hibád, hogy megerőszakoltak, minek öltöztél úgyistálló? gazemberség? hupákolás?
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7083 üzenetére
Google telefon, nem tudom más e.
Minden esetben pénz vissza? Mert amúgy jól jönne, 360k volt a telefon, most csak 310
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7085 üzenetére
Akkor valahogy kell találni egy pót telefont addig
[ Szerkesztve ]
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7087 üzenetére
Na azt mondta, van esélye hogy 30 napon belül elkészül, de inkább készüljek 30 napra. Mert kimegy a csehekhez, onnan google németbe, onnan szerviz lengyelbe. Majd ugyan ez vissza.
Meg ugye ülni fognak szerinte rajta biztosan. -
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7090 üzenetére
Feleslegesen most úgy nincs pénz ilyenekre. De fóliát szerezni kell, aki átvette a telefont, sikerült felhúznia. Rosszul rakta vissza a telefont, majd nem kiborította ahogy kell, hanem szépen kapargatta a sarkát hátha alá tud emelni, a fóliát meg felhúzta a sarkon egy 3 centis részen
De legalább leírták rendesen itt. A technikus megjegyzése: használati nyomok látszódnak a terméken, SN ok, fizikai sérülés nem található rajta the product shows signs of use, SN reason, no physical damage
-
DeathAdder
veterán
válasz MaxxDamage #7097 üzenetére
akkor írok az ügyintézőnek én is, mert a kapcsolatnál email címet sem látok ahova elküldhetem
-
DeathAdder
veterán
válasz MaxxDamage #7100 üzenetére
Pontosan így is történt
-
axlfsi
veterán
válasz MaxxDamage #7133 üzenetére
...szépen lekuponoztad! 😆😎
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Beni2360
félisten
válasz MaxxDamage #7133 üzenetére
Én is kaptam egy ilyen kupont a késedelmesen szállításáért, de utána töröltem a rendelést mert kimaradt a 3000-s kupon. Most újból össze állítottam a rendelést és leadtam. Most nézem a fájdalom díj megmaradt.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!