Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Robi BALBOA

    őstag

    válasz paprobert #47961 üzenetére

    Szerintem ehhez semmilyen szakértelem nem kell, hogy tudjuk azt, hogy a felskálázott minőség soha nem lesz olyan mint a natív felbontáson számot minőség, esetleg egyre közelebb lehet kerülni hozzá.

    Ott van pl a GTA5, 4k-ban tolom, gyönyörű, de inkább még feljebb tolom a render felbontást mintsem lejjebb, mert rendesen meglátszik a minőségen.
    Úgy már látnám értelmét ha nagyobb render felbontást is biztosítani tudna a DLSS (mondjuk ha lenne egy Ultra Quality módja) mint a natív felbontás, csak kisebb erőforrás igénnyel, ami pl a VR-nak jól jönne, mert ügye ott nagyobb felbontáson kell renderelni a normális képminőség érdekében.

  • Alogonomus

    őstag

    válasz paprobert #47961 üzenetére

    A DLSS 2.0 sokat segít a magasabb fps elérésében. Abban a kb. 15 játékban, ahol elérhető.
    És pont ezért nem lehet még a most bejelentett DLSS 2.1 sem döntő vásárlási szempont. Hetekig-hónapokig "izzadó" szervertömbök által legyártott neurális hálóval egy konkrét játék képkockasebessége jelentősen megemelhető. A játékok 99,9%-án viszont továbbra sem segít ez, azt a néhány támogatott játékot pedig rövid időn belül megunja az ember, és ott marad egy kártyával, ami DLSS nélküli játékokban nem nagy szám.
    DLSS 3.0 ezért lett volna nagy fejlődés, ha nem csak kattintásvadász pletykának dobja be az Nvidia. DLSS 3.0 az állítás szerint minden TAA-val kompatibilis játékban automatikusan használható lett volna, így nem kellett volna az Nvidia szervereinek heteket-hónapokat "izzadnia" minden egyes játék esetén a speciális beállítások kiteszteléséhez.

Új hozzászólás Aktív témák