Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hellwhatever

    aktív tag

    válasz fLeSs #59715 üzenetére

    Szerintem valami ilyesmi lehetett a GCN -> RDNA váltás mögött is, nem csengett már olyan jól az a név se a végén.

  • Petykemano

    veterán

    válasz fLeSs #59715 üzenetére

    Szerintem a "loss of consumer credibility"-n és a "brand damage" nem csak azon múlik, hogy a cég mit csinál. Hanem azon, hogy azt hányan és milyen módon interpretálják. Az Nvidia miért ússza meg a "brand damage" és "loss of credibility" nélkül azt, hogy a bemutatóin rendre számottevően nagyobb számokkal ámítja a közönséget? (pl: 3 x 3090) és persze ebből lehet, hogy mém lesz, de ennek ellenére a Nvidia nem néz szembe olyan számonkéréssekkel, mint amikkel az AMD.

    KÍsértetiesen hasonlít a magyar politikai közéletre, amelyben az jelenti ma a pártatlanságot, el nem kötelezettséget, mérvadó középen állást ha valaki cinikusan röhögcsél az ellenzék alkalmatlanságán, vagy legjobb esetben is korholja, hogy miért nem szedik már össze magukat, de ha kormány dolgainak számonkéréséről van szó, akkor ¯\_(ツ)_/¯. Persze bármit el lehet mondani, csak minek? És éppen ezért változást is a másik - alkalmatlan oldalon kéri számon.
    (Elnézést a kis kitekintőért, de fontos alapozója a következő gondolatnak)

    Ennek megfelelően egy átnevezésnek imázsváltásnak pont annyi haszna/eredménye lenne, mint egy új politikai párt indításának.

    Egyébként a kis történetből a nekem az jött le, hogy papírbolt és a szemközti más márkanév alatt nyitott, de egy tulajdonoshoz tartozó konkurencia az NVidia és AMD analógiája.

Új hozzászólás Aktív témák