Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz PuMbA #71875 üzenetére

    Engem inkabb ez zavar:
    Initial introduction of work graphs support on 9000 series.

    1.5 eve van kint a feature. UE 5.4-tol hasznaljak a jatekok, szoval erdekuk lett volna minel elobb elkesziteni, foleg, hogy a gdc papirbol lathato, hogy xsx-en 70% of 4k felbontassal a matrix demo-ban 1ms-t hozott. Support rdna 2-n meg mar igy nem is lesz. Ha ezt a tempot veszem alapul, akkor SER tamogatas se mostanaban lesz.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #71875 üzenetére

    Az NV helyzete nagyon specifikus, mert ők tényleg egészen fura módon mappelik rá a bekötést a hardvereikre. Az AMD ezt sokkal egyszerűbben oldhatja meg, mert az összes hardverük ugyanúgy működik a bekötés szintjén, a GCN1-től kezdve az RDNA4-ig. Emiatt számukra nem kérdés, hogy hogyan mappelik rá több generációra a drivert.

    Az NV-nél ezt úgy csinálják, hogy hét generációnak megkeresik a közös alapját, és arra mappelnek. És jól írod, hogy ez speciel pont a GTX 1000 szériát érinti a legjobban, mert nagyjából az az a hardver, ami a legjobban illeszkedik a driverben lévő kódhoz. Se a korábbi, se az ezt követő generációknak nem optimális ez a kód. De itt másik gond is van. Mivel itt bekötésről van szó, így az egész D3D12 implementációt érinti a kérdés, tehát még ha ugye jön is az 590-es branch, és kiszedik belőle a Turing alatti supportot, az sem fog hozni változást, mert nem tudják csak a bekötést cserélni. Meg kell írni a nulláról egy teljesen új D3D12 implementációt, és ha ezzel kész vannak, akkor visszamenőlegesen meg kell kérni az összes fejlesztőt, hogy módosítsa a már kiadott D3D12 alkalmazásokat, ha esetleg követték az NVIDIA-nak azt az ajánlását, hogy közvetlenül a root signature-be kössék be az erőforrásokat. Emiatt úgy gondolom, hogy ezt az NVIDIA már benyeli, mert sokkal nagyobb fejfájás lenne visszamenőleg kooperációban korrigálni ezt a problémát, mint használni a mostani kódokat. Egyébként a Work Graphs amúgy is kvázi egy külön API, arra lehet jobb implementációt csinálni, és akkor a Work Graphs terjedésével ez a gond is megoldódik.

  • DudeHUN

    senior tag

    válasz PuMbA #71875 üzenetére

    Mert ez full bullshit. AMD közlemény egyértelmű. A többi arch kap játék profilt. Ha úgyis mindegy lenne RDNA3/4 is hasonló támogatást kapna.

    "RDNA 1 and RDNA 2 graphics cards will continue to receive driver updates for critical security and bug fixes. To focus on optimizing and delivering new and improved technologies for the latest GPUs, AMD Software Adrenalin Edition 25.10.2 is placing Radeon RX 5000 and RX 6000 series graphics cards (RDNA 1 and RDNA 2) into maintenance mode. Future driver updates with targeted game optimizations will focus on RDNA 3 and RDNA 4 GPUs."

Új hozzászólás Aktív témák