Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Ren Hoek
#9311
üzenetére
Szerintem nem fog ehhez 5 év kelleni. Konzolokon már ki van taposva az út.
Az AoTS sebességéből pedig kár kiindulni, mivel még béta állapotú sincs.
Egy ilyen programot NEM SZABAD olyan kész programokhoz hasonlítani, amik a végletekig lettek optimalizálva kiadás előtt.(#9313) gbors: Ja, látom.
Igen, pontosan ez a gond, hogy a játék szimulációjához tartozó dolgokat elég nehézkes skálázni, mint pl. a fizika, vagy AI. Itt persze nem a particle-esőre gondolok amit pl. a GPU-PhysX tud, hanem a valódi, játékmenetre ható fizikára. Ha viszont nem tudod skálázni, akkor a megcélzott leggyengébb procin is futnia kell, amire a kiadó igényt tart, az összes egyéb folyamat mellett is, kiemelve a GPU driverét is. Ugyanez komolyabb gépeken, mivel ugye az is elvárás, hogy az aktuális gamer konfigokon is jól menjen.
Szval én arra akartam utalni, hogy userként, ha csak a most érdekelt, jobban jártál az Nv-vel, de ennek mindenki más itta a levét. Ami már a DX12-vel nyilván remélhetőleg csak a múlt, de ide tartozik, ha meg akarjuk ítélni az Nv és az AMD driverét.(#9321) sayinpety:

Mondjuk nekem a véleményem, hogy egyik gyártót sem kell félteni.
(#9324) gbors: Remélem nem akarod a BSOD-s gumicsontot ismét előszedni... Rendesen megírt programokat kell használni, és nincs gond. Aki meg sz@rt akar majd eladni, annak úgyis híre megy majd.
(#9335) Abu85: Hát ez a forma hatalmas.... Azóta is ezen röhögök: [link]...

(#9350) gbors: Számtalan gondot vet fel ez a modell is. Pl. a szál nem feltétlen független egy másik száltól. Pl. 4 szál vs 4 szál egészen más egy i3 és egy i5 esetén, vagy egy FX4000-nél.
Azonkívül gond, hogyha fixen limitálod a driverek szálait, akkor vagy túl sok erőforrást teszel nekik félre, vagy más szituációkban a sok is kevés lehet. Szerintem ez nem lenne kellőképpen rugalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BOINC: compute for science
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Assetto Corsa Rally
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SSD kibeszélő
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Microsoft Excel topic
- Valami baja van a tápomnak
- További aktív témák...
- EVGA GeForce RTX 3080 Ti FTW3 ULTRA GAMING 12GB - Garancia
- EVGA FTW3 ULTRA RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- RTX 5000-ES SZÉRIA ÚJONNAN GARANCIÁLIS ELADÓ TERMÉKEK! 5050, 5060, 5070, 5080, 5090.
- PC bontás - Thermaltake ház, Fsp 650W, GIGYBYTE AB350M, AMD RYZEN 5 1600x, 16GB DDR4 3000, GTX 1080
- Hp NVidia RTX 2070 Super 8Gb Videokártya - HP L84981-001
- BESZÁMÍTÁS! AMD Ryzen 7 5800X3D 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! 10TB WD Purple Pro SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Honor Magic7 Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium Titán dizájn, Pro kamera, 120 Hz ProMotion,90%,3 hó gari
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Igen, pontosan ez a gond, hogy a játék szimulációjához tartozó dolgokat elég nehézkes skálázni, mint pl. a fizika, vagy AI. Itt persze nem a particle-esőre gondolok amit pl. a GPU-PhysX tud, hanem a valódi, játékmenetre ható fizikára. Ha viszont nem tudod skálázni, akkor a megcélzott leggyengébb procin is futnia kell, amire a kiadó igényt tart, az összes egyéb folyamat mellett is, kiemelve a GPU driverét is. Ugyanez komolyabb gépeken, mivel ugye az is elvárás, hogy az aktuális gamer konfigokon is jól menjen.


