Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
Akkoriban egyetlen erősebb kártya létezett, a 9700 PRO, amihez képest az enyémnek csak kb. 20% órajel deficitje volt, cserébe jóval olcsóbban adták.
"ha egy RT alapoktól lesz beépítve más lesz az egész sebessége és kihasználtsága, optimalizálása"
Ha arra gondolsz, hogy ez esetben alapból az RT sebességéhez butítják pl. az amúgy már komplexebb geometriákat, és nagyobb tereket, akkor ez nekem nem tűnik egy túl áldásos jelenségnek. PErsze, kapcsolgathatod, de nem hiszem, hogy pl. a geometriának lesz külön "RT high" meg "no RT high" beállítása, tehát oké, kapcsolgatható lesz, de meglesznek a hátrányai kikapcsolva is az ehhez igazított játéknak.
Sajnos tudom, hogy működik a sugárkövetés, mitöbb írtam is már sugárkövetéses algoritmust CPU-ra, lehet ezért is nem tetszik ez a dolog annyira. Szóval ezt nem vettem magamra.
Persze, a RT iszonyat látványos, ha nem csak egy hitvány effekt pár tükröződő felületeten. A dolog problémája az erőforrásigény, ami továbbra sem adott az igazán jóminőségű sugárkövetéshez. A fény árnyék dolgok megoldására is vannak már elég régóta jól működő megoldások, 100X gyorsabbak. Pl. AMD Forward+ renderes demója, a Leo, elég komoly dolgokat tudott már 2012-ben is, és sebességben kb lefolyt a monitorról, DirectCompute-al számolt pl. fényvisszaverődésekkel: [link].
Külön ajánlom ezt a demó-részt belőle (külön indítható), hogyan lehet egy ősrégi 7900-as Radeonnal realtime számolni 2000 fényforrást: [link]. Pedig hű, de görcsöltek valamelyik RT bemutatón, hogy hű meg ha, a sötét helyek létrehozhatatlanok mert ambiens fényforrás nélkül nem látsz semmit, azzal meg túl van világítva a helyszín, én meg csak a fejem fogtam...Szóval továbbra is úgy gondolom, lehetne ezt általánosabban, okosabban, mint RT-vel és máshol kéne reformokat csinálni a grafikus futószalagon és játékokban.
Az AI meg fizika, meg hangok (!!!) igen fejlődhetnének, de ennek már korábban is az volt a fő akadálya, hogy nagy a késleltetés a GPU és a CPU között, ami a jelenet többi részét számolja. Ez nem hiszem, hogy hirtelen megváltozna pl. a tensor magoktól.
-
#00137984
törölt tag
Raytracing árnyékok megjelenitését akkor még néhány évig fejleszthették volna házon belül. Space Invaders grafikai hibák nélkül sem volt olyan jó ennek az RTX szériának megitélése. Ezt a fejlődési írányt a fejlettebb fizikára (Havok vagy valami jobb...), meg az okosabb AI és interaktivabb NPC tömegekkel benépesitett játékokra tartogatták volna. Ezenkivűl a csőjátékok monotonitása után a nyilt világú játékokat tartalommal is illett volna megtölteni. Ez viszont ne csak a legnagyobb vasakon legyen aránylag még jól futtatható, hanem legalább a középkategória felső részére még lehozhatnák. Ott még legyen értelme legalább a játékban úgy bekapcsolni, hogy ne a diavetitést kezdje el a játék.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik
- Építő/felújító topik
- E-roller topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- EA Sports WRC '23
- Elektromos autók - motorok
- Odapakol erőben a Honor Pad GT2 Pro
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Újszerű Lenovo Legion 5 - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 -MAGYAR
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest