Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
sayinpety
#9250
üzenetére
Az remek, hogy tetszik az AotS, de ettől az alpha még nem alkalmas a DX12 előnyeinek demonstrálására

A második szakasz megosztását köszi
Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása:
"N" felhasználja a saját vásárlói bázisának erősítésére
"A" előhúz valami innovatívat, amiből egyszer majd lesz valami, de a jelenben csak a pénzüket viszi
"I" teljesen mást csinál, mint a többiek, és abból vagy nem lesz semmi, vagy ha igen, akkor az mindenkinek nagyon sokba fog kerülni -
Ren Hoek
veterán
válasz
sayinpety
#9250
üzenetére
Jó hsz!, köszi a belsős infót... Egy usernek tényleg nehéz átlátni mi zajlik egy játék fejlesztéskor...de még általános programozóként sem - aki kisebb projecteken van. Az optimalizálás és portolás amúgy szerintem idegileg is nagyon fárasztó és undok egy munka nulla kreativitással. Ezt most épp saját bőrömön tapasztalom egy GPU-s compute optimalizációval. Szóval megértem, ha senkinek nincs kedve évekig szopni vele DX11 alá, még pénzért is. Meg főleg, hogy emiatt ki kell venni a már megírt kódot, vagy feláldozni a sebesség/grafika oldalán játékmenetbeli elképzeléseket.
Ha csináltok DX12-es űrszimet, ami van olyan flash mint az Imperium Galactica volt anno... akkor rátokhagyom a lakásomat

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- OLED monitor topic
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- jakra: Retro gyujtemenyem (cloud synced for safety...)
- Hardcore pizza és kenyér topik
- Kuponkunyeráló
- Óra topik
- AliExpress tapasztalatok
- Elektromos autók - motorok
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 9700K 8 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi 14T Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új Razer 16 QHD+ OLED 240Hz i9-14900HX 24mag 32GB 2TB SSD Nvidia RTX 4090 16GB 175W Win11 Beszámítás
- Mac Mini M4 AZONNAL 16GB 256GB 1 év gar
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

Ez viszont azt is jelenti, hogy a 3 IHV közvetetten kikényszerít egy olyan vizuális komplexitást, amire a DX11 nem alkalmas. Arra, hogy ez a vizuális komplexitás megfelelő sebességgel szaladjon CPU oldalon, az nVidiának van megoldása, a másik kettőnek nincs. Az nVidia megoldása miatt csökkentenetek kell a gameplay komplexitást - míg ha az nVidia megoldása nem lenne, akkor (esetleg) nem kellene csökkenteni a komplexitást, viszont bizonyos jelenetek akkor sem mennének 4GHz-es i7-nél gyengébb CPU-n 30 fps felett, ha megfeszültök. Kellemes dilemma, és nagyon szépen látszik belőle a 3 cég piaci hozzáállása:


