Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • crok

    Topikgazda

    válasz janakbacsi #171607 üzenetére

    Hát látod ezt találgatják a kedves fejlesztők is hogy vajh' miért csapja ki a felhasználók úgy 40%-át random és mást miért nem.. marhára mindegy hogy milyen telefonon vagy rendszeren akarod használni mert nem lényeges, sőt, vicces módon a hibakód amit az alkalmazás kiköp magából se túl informatív mivel többször is elhangzott nálam hogy nem tudnak vele mit kezdeni (az egyetlen értelmezhető része a time stamp, a maradék ami azonosítója lehetne a hibának arra azt mondták hogy nem tudnak vele mit csinálni - úgyhogy gratula). De nagyon egyszerű: ugyfelszolgalat@ekreta.hu aztán azzal a hibaazonosítóval elsírod hogy neked bizony nem megy.

    A szuper weboldalukon (amin 2 perc alatt 5 typo-t vettem észre úgy hogy nem is figyeltem..) ennyi hasznos információt adnak - ezt megkaptam 1:1 copypaste a leveleimre válaszként is.. gyak. nettó hülyének nézik az egyszeri felhasználót, nyilván egyszerűbb mint valóban utánanézni a problémának..

    Mit tegyek ha nem tudok belépni a mobil applikációba?
    Kérjük először próbálja meg a bejelentkezést a webes felületen keresztül is! Amennyiben ott sem tud bejelentkezni, akkor feltételezhető hogy nem jó a megadott jelszó. A belépési adatokat - ahogy a jelszót is - az intézmény KRÉTA Adminisztrátorai tudják módosítani, ezért ebben az esetben kérjük vegye fel a kapcsolatot az iskolával!
    A mobil bejelentkezésekkor gyakori probléma, hogy a jelszó megadásakor egy rossz karakter kerül beírásra vagy esetleg bizonyos karakter kimarad. A jelszó könnyen visszaellenőrizhető a szem ikon segítségével. Különösen ügyeljen a megfelelő intézmény megadására, ha sok hasonló elnevezésű intézmény közül választja ki az intézményt.
    Amenniyben a webes fellületen be tud jelentkezni, de a mobil felületen nem sikerül, akkor ellenőrizze, hogy a megfelelő - tanulói vagy szülői - applikációt használja, erről részletesen a továbbiakban olvashat útmutatót.

    Fontos tudni!
    A KRÉTA rendszerek csak a hivatalos KRÉTA mobil applikációkkal érhetők el, egyéb applikáció használata esetén a rendszebe a felhasználónak nem lesz lehetséges a belépés a mobil alkalmazásokból!

    Amennyiben a felhasználói adatok megfelelőek és ezekkel a webes bejelentkezés sikeres, akkor elfordulhat hogy az érintett felhasználói fiók mobilos bejelentkezése ideiglenesen, biztonsági okokból felfüggesztésre került, mivel a fiókhoz kapcsolható rendellenes működés tapasztaltunk. Ez abban az esetben fordulhat elő, ha az Ön készülékén - vagy egy ugyanazt a profilt használó másik eszközön - nem a hivatalos KRÉTA alkalmazás fut vagy a KRÉTA profiljához egy rövid időablakban egyszerre több mobilos bejelentkezés kapcsolható (pl. egyszerre több készülékről ugyanazzal a felhasználóval indítják az alkalmazásokat).
    Amennyiben a fentiek nem oldják meg a problémát, javasoljuk, hogy töröljék az alkalmazást, a tárolt adatokkal együtt, majd telepítsék újra az applikációt és próbáljanak belépni ismételten a rendszerbe.

Új hozzászólás Aktív témák