PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Michelij
csendes tag
válasz spanyoll #12318 üzenetére
Hali Spanyol. Sajnos én is vettem egy ASUS K52J kulát és vissza is küldtem a cégnek ahol vettem de én még a 3 vagy 7 napos időszakba tartozom, szóval nekem visszaadnák a pénzem. Nekem is fagy, ugyanazok a gondok mint amiket itt a fórumon írtak sokan. A gond az hogy a szervíz nem talál hibát. Hogyan tudnám bebizonyítani hogy fos? Légyszi segíts és sürgős lenne, mert ha sokat csúszok a végén elismerik a hibát de már csak cserélgetni meg foltozgatni fogják nekem meg nem kell ez a szar már sehogy...
Új hozzászólás Aktív témák
Topikgazda
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest