Új hozzászólás Aktív témák

  • sagesz93

    addikt

    válasz Gergőke88 #24884 üzenetére

    +#24891tboldi : most értem ide :D
    Nos, az enyém egy 2014 év végi Competizione kivitel, összességében ez jelenti a legmagasabb felszereltséget, teljesítményt. Na de számít az évjárat. 2014 volt az utolsó év, amikor még IHI turbóval szerelték (=160 lóerős) és kis fék volt csak rajta, 2015-ben a facelift előtti évben megkapta a Garrett turbót (=179 lóerős) és a nagy féket.(alapból én ilyenre vadásztam) 2016-ban pedig jött a teljes facelift, ezek a dolgok megmaradtak. Ez csak a competizione szintre vonatkozik, a többi felszereltség máshogy alakul.
    Hang ügyben az enyémen a felszereltség végett gyárilag Record Monza van, enélkül szerintem nem szabad ilyen autót venni(vagy gyorsan utólag cserélni), a facelift után ezzel is variáltak, szeleppel állítható stb. Én amiket eddig láttam/hallottam gyáriban az alapján azt tudom mondani, hogy a facelift előttieknek van a legjobb hangja. Durrogás akkor van, ha jól meg van hajtva, tiltás körül elváltva stb. Normál üzemben 3000-3500 körül váltva van egy nagyon szép hangja, nekem az tetszik benne a legjobban. Egy videóm van hangjáról, azt belinkelem [link] (de szerintem nem adja vissza elég jól)
    Persze ha az ember megpiszkálja mit tboldi ír, akkor nagyjából bármit meg lehet oldani, kipufogóból is több alternatíva is van, amik nagyon jól szólnak. Ha netán Győr körül jársz írj, és összehozunk egy találkozót :K

Új hozzászólás Aktív témák