Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
FeRRaR1
őstag
válasz
radi8tor
#23191
üzenetére
Én nem tapasztaltam ezt. Max az első 1-2 évben. Nem csak London, de Scotland vagy Cornwall, törzsgyökeres helyiek akárhonnan mindig kedvesek és segítőkészek voltak. Sőt, írhatnék 1000x ellen példát mikor M.o.-n voltunk, mekkora köcsögök voltak mindenhol. Bemész egy boltba, henteshez, navhoz nullás igazolásért. Kedvesen, mosolyogva jó hangulatba, köszönsz tisztelet tudóan és már az is csoda volt ha vissza köszönnek. Álltalában csak azt a le tudnálak köpni nézést kaptuk. Jó élmény volt
(Annyira jó hogy én 18-ban megfogadtam hogy soha többet be nem teszem a lábamat abba a köcsög beszürkült országba) -
MunezXBK
nagyúr
Este elkezdtem írni, aztán hagytam.
Röviden? Igen, dobtam a melót, mert szar is volt, meg parasztok is voltak velem. Kiirattam magam 2 hétre a vérnyomásommal, most úgy tűnik, hogy oké lesz.
Annyi szar ömlött a nyakamba rövid idő alatt, hogy megfordult a fejemben, hogy hazaköltözök.
Ha kell, kivesézem a témát.
-
Emunem
őstag
Nekünk nincs negatív tapasztalat velük. Egy roncsot (chrysler voyager) többért vittek el, mint a bontós max ajánlata. (Ismerös karambolozott, roncsot hozzánk vitték, mivel ö külföldön lakott, helyért cserébe eladhattuk a roncsot)
Azért az szép volt, hogy flexszel álltak neki feldarabolni, a jó dolgokat meg egybe, 2 szekérrel 2 óra alatt szét kapták. És még nagy koszt se csináltak.
-
-
-
-
FeRRaR1
őstag
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur
#23166
üzenetére
Liana, a Linea szintén Fiat.

-
Micsurin
nagyúr
Hunyorogva. Egészítsd ki azzal, hogy török gyártás, balkáni piacra. Anno jó ötletnek tűnt apuméknak a miautónk tejfölösdoboz Swift után ~2 milláért chf-re.
Drága de legalább széthullós ottó lett a vége, nem is igen szívleli azóta az olaszokat.

Ne bánd, hogy sz*rtak rátok a kereskedésben... még ha a Punto több anyagból is lett összerakva. ~2x volt hengerfejes ~218k alatt a kocsi... mondjuk én itt a szerelőket kezdtem hibáztatni az öregemnek, nem rajongott értem épp akkor épp ott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin
#23157
üzenetére
Albea az a puttonyos Punto, igaz? Anno a Jazz helyett majdnem Punto lett újra (az mk1-el nem vt gond soha) de annyira szemérmetlenül sz@rtan ránk a kereskedésben, hogy otthagytuk őket a csodába. Aztán marad a Fabia/Ibiza páros a Jazz ellenében de 3 hengerest nem akartam...
-
Micsurin
nagyúr
...nekünk az Albea ment el így. Jobban szituált kamionos rigó jött a fiánka venni autót mert BP - Gödöllő távot ingázta a srác egyetem miatt, az előző Cliot meg fejesre hajtotta.
Megnézték, tetszik, fizették már vinnék is. Gyerek mintha három keze lett volna, egyszerre:
-tette rükibe,
-indítózott rá.Fogas rögtön összeakadt és visított a kocsi, ordítunk neki hárman, hogy állítsa le. Leállítja... apja odalép beindítja elmennek. Öregnek az arca se rezzent, utána soha többé nem jelentkeztek... de azt tudjuk, hogy a JVC724 még mindig forgalomban van.

-
Micsurin
nagyúr
...már másnap reggel 8-ra ott volt az okmányban fater.

Biztosítótól meg azonnal kértük az igazolást szintén, hogy eladás miatt megszűnt.Nálam ugye az akku kivétellel nem indullal próbálkoztak ha még emlékszel... mire közöltem tegyék szépen vissza az akkut. "megyünk a rendőrségre" ..."menjetek, jó szórakozást"..."hogy a rák vájja ki a szíed"

Ezentúl pár utcával arrébb fogok megbeszélni bármilyen találkozót is... ha varjú az alany, nem megyek oda vele a kocsihoz és csók.
radi8tor Érdekes egy mintázata van
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ez a nem semmi baleset.
[link] #ytalert -
Micsurin
nagyúr
válasz
tboldi
#23145
üzenetére
Imi mondta, hogy eljött az ideje… nem motorikusan, megemelte mutatta, hogy a német múlt nem múlt el nyomtalan.

Mindegy… ettől szabaduljak, aztán remélhetőleg a szuszkával most tavasszal nagyobb szerencsém lesz. Ha nem, akkor veszek egy csattogós lepkét és tolom a vonatállomásig.
F_Zolee eladás szerintem még szenvedősebb lenne. Még friss műszakival is
-
tboldi
nagyúr
válasz
Micsurin
#23142
üzenetére
Ja!
De lehet, hogy ha átvetted volna és az Opelbe borított összeget arra a Jazz-re költötted volna, most lenne egy olyan autód, amit aggodalommentesen használhatnál. 
Az enyém most olyan állapotban van, hogy badarság lenne megválni tőle, hiába mitózok már.

Munez: Nyomjad!
-
beers
addikt
Sziasztok!
Vettem egy autót, az üléseken plusz huzat van!
A gondom annyi, hogy szeretném használni az első ülések hátulján található zsebeket, tálcákat! Okosok azt mondják nem frankó kivágni ezen a részeken, elmúlik a tartása! Esetleg valakinek van frankó módszere erre a prolémára?
Köszönöm!
-
-
ParmaBoy
aktív tag
válasz
szabonagyur
#23134
üzenetére
És a Fradi játékos Civic mivel jár?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur
#23134
üzenetére
Mi van?
Nadalt passzolom, Raffaellék ellenben vettek egy Civicet egy éve közepesen pergő alvázvédővel.

-
MunezXBK
nagyúr
Csőzet.
Élek még, csak itt sok minden történt. Leírjam a mindent is?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
ParmaBoy
#23124
üzenetére
Igen, az már durván sok... annyiért márt már pályára lép az 1.4TSI Leon is.

---Még a régebbi vasaló lenne talán ezt a gondolat menetet tovább fűzve az 1.5 VVTi-vel, de nagyon hajlok az 1.2-esre mert sokkal fiatalabbak... és mind a forma mind a beltérre legalább halkan de azt merem mondani eltudom fogadni mert hunyorogva de tetszik. A régebbi vasaló viszont nah, lentebb a szememben mint a Jazz. Csak hát papíron mégis elvileg fürgébb... szóval akkor meg már Fiesta, ellenben akkor meg árban megint csak a 12< utáni Swifteket közelítjük és körbe is érünk. Szóval a mostani ötlet tűnik eddig a legjobbnak.

-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur
#23121
üzenetére
Jobban tetszik a forma...
Az a baj én is érzem ez megint önsanyargatás mert durván csökkenti a poolt. Lehet a végén marad a lesz ami lesz alap és csak azt fogom nézni, hogy GL legyen és jó állapotú.
Azt lenne még jó tudni, hogy utólag bontott cuccból mennyire pakolhatóak be az extrák. Ha olyan a rendszer mint az Opelnél akkor az nagyon baba lenne, kell egy jó alap meg türelem + ebay.
Qru
Nem tudom az idegzetem mennyire fogja bírni a zseniket... hétvégén ezek szerint mosás és körbefotó.
-
szabonagyur
félisten
válasz
Micsurin
#23120
üzenetére
Ez is jól felszerelt, de lett volna egy másik, szép pirosban, dupla km-el 2M alatt picivel.
Abban már kulcs nélküli indítás, automatikusan behajtó tükör gombról, digit klíma minden volt, csak mire rábeszéltem elvitték (fél évig nézegette a parkolóban, aztán mire rászánta magát elvitték pont
)Miért csak 3 ajtós? Nem szúrsz ki magaddal nagyon, hogy leszűkíted?
-
Micsurin
nagyúr
+ szabonagyur Köszi
Akkor szerintem meg is van a csapásvonal. Igen... én is félek a nyakamon marad ez a csodálatos műszaki csoda amin Opel embléma díszeleg. Már azon is gondolkodtam valahol kereskedőnek odaadni... nem tudom mennyivel buknék már nagyobbat ezen a ponton.
A nagyobb gond az lesz ha menetközben a DPF végleg feladja...
-
szabonagyur
félisten
válasz
Micsurin
#23117
üzenetére
Övén rozsda még nincs, Suzuki kereskedőtől hoztuk el, ő is beszámította egy másikba.
Még az F Astrat is bevette 100ért úgy, hogy full lyuk volt
Hát ő inkább csak városozik, de igen nagyrészt tudja tartani, de annyira keveset megy egy év alatt már, hogy nem is nézi nagyon.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Micsurin
#23117
üzenetére
2013-tól kezdék el gyártani a DJ motorokat de fokozatosan veszették be az egyes piacokra, szóval nem az van, hogy ami 13 utáni az tuti DJ-es. Nézel egy élő adatot abból látni fogod, hogy 4 vagy 8 injektort lát az ECU. Ha 8-at akkor DJ-es.
Szokásos helyeken nézd meg (alul, ajtók alja, sárédő ív és küszöb talizása) de nem jellemzők ezekre a rohadás.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur
#23113
üzenetére
Jaja, akkor ez még nem az. Jól tartják az árukat... ~2,2-2,3-től néztem a szebbek alját.
Rozsdáról ezeknél mit tudunk? Tényleg ~6l-el jár vegyesben? Qru Most mire gondolsz?
Sima vasaló 2011-ig volt, utána jött ez a FL-nek is kevés köztes generáció az 1.2-es motorral. (És itt kapta meg a 135 lovas 1.6-ost is az SSS ha jól értettem a csoportokat, utóbbi egyébként már nem csapágyasodik elvileg.) Na én innen néztem a sima 1.2-est a '11 utáni genből, háromajtósban egész jó a forma is a hosszított lámpákkal. -
FeRRaR1
őstag
-
Micsurin
nagyúr
válasz
szabonagyur
#23108
üzenetére
Az 1.2-es 94 lovas nem eleve a DualJet széria?
Na mindegy, a lényeg a '12 utániakon nagyon agyalok. Elég elfogadható már kívülről belülről és tényleg egy szerethető gokart beütését kelti. 
Qru Néztem de az új japán swiftek már fájdalom küszöb fölött kezdődnek az 1.4T-vel.
Valaki már vasaló swiftezett nekem milyen autót vegyekben de szerintem nem Te voltál.Látom akkor az a konszenzus, hogy jó irányba kotorászok...

kisza Azt ki is felejtettem, hogy a DPF újabban ~200-250 kilométerenként neki esik regenerálni pályán... városban akár a 170-180-at sem várja meg.... A porlasztók fixen jók, egyszerűen a szűrő nem képes már ~65-70% alá tisztulni. Utángyártott ~150k és elvileg kb egy nyári megoldás, bontott az lutri ahogy az átmosatás is 40-50k-ért. Gyári meg nem létezik, ha épp rendelhető is akkor valami ~600-700k körül mozog.
Szóval ezek így együtt beverték a koporsószöget.
Most azon agyalok meghírdessem* kapásból aztán viszi aki viszi vagy hajtsam amíg nincs másik. De hajlok az előbbire, mert ha nagyon kell kocsi akkor ott a fehér vagy a céges meg amúgyis lassan előveszem a motort...*áraktól sem vagyok elragadtatva, tavaly fele ennyi GTC sem volt a piacon. Ennyi lakk hibával lesz rajta cumi és bukó rendesen.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur
#23108
üzenetére
2013-tól van dualjet.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Micsurin
#23104
üzenetére
[link] beltér kocogós lowbudget japán, ezt leszámítva kifejezetten tetszett az egész. A váltó kifjezetten kellemes volt főleg az Opeljeink után, picit emlékeztetett a Jazz-re. utoljára az járt ennyire határozottan és pontosan.
Nem vagyok létre az 177 környékével de mégis több volt a lábtér mint a Fiestaban, plusz a középkonzol jól szerelhető ha átakarom kábelezni szokás szerint -> első ajtókba erőlködő + hátra láda erőlködőn. A Fiestaban ez kínszenvedés lett volna.A váltó kiosztás meg ég és föld a kettő közt. Ha csak fele annyira megbízható mint a Jazz volt akkor sok panaszra okom sem lesz.
-
Micsurin
nagyúr
Ja sorry, lyukas az agyam... picit melóztam ma este, aztán megint csúszott az agyam mindenfelé.

A mai kör alapján szerintem 2011 utáni Swift az 1.2 (azt hiszem ez a DualJet talán? A lényeg, hogy innentől már a nyelestengely csapágy is elvileg okés) , az az M12B marha kellemes dinamikát ad annak a kis kasztninak ha elfogadod, hogy 120-130 közt az utazó. Srác leszigetelte a motorháztető belsejét így 130-135-nél nem bántó a motorzaj. Tök kellemes kis gokart és talán nem lesz garantált roller.

Sikerült 1.4-es Fiestaval is mennem egy kört, őszintén a Szuszka minden téren egy ügyesebb
autóbevásárlókocsi ha a csomagtartót nem nézem.Erzsébeten a Buffalo marha jó hely amúgy

-
Micsurin
nagyúr
válasz
kisza25
#23096
üzenetére
...mert érik az M32 (elkezdett billegni néha 1-2-ben, és fixen nam bakok), a turbó, valamint már 4-5 helyen indult meg a lakk.
Úgy, hogy az esztétika sincs rendben értelmesen azt a várható ~600 + 200k ráverős kört nem igen van hangulatom megfutni. Ma mentünk egy hosszabbat kollégával (amúgyis volt tervben egy steakhouse-os kör) és hozta a végleges jelöltet... sikerült vigyem is egy hosszabb darabon. Szerintem megvagyunk, márciusra bejönnek a pénzek aztán ha elmegy addig az Astra ha nem jön az utód.
boldi Lenyelem a méretet amit PÜ-ben említettél, annyira kézre állt ma minden, hogy nincs mint agyalni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Hogy legyen valami ON is
[link] #tiktokalert
Hegyi fefutóverseny Ausztriában.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Lexus, Toyota topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hardcore café
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Riasztó topik
- ASUS routerek
- Tudományos Pandémia Klub
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Honor X7D / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- iPhone 14 128GB /Akku 85%/Független/Újszerű állapot/
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3892
- Bomba ár! Dell Latitude 3520 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(Annyira jó hogy én 18-ban megfogadtam hogy soha többet be nem teszem a lábamat abba a köcsög beszürkült országba)




Na mindegy, a lényeg a '12 utániakon nagyon agyalok. Elég elfogadható már kívülről belülről és tényleg egy szerethető gokart beütését kelti. 


