-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gebriel
veterán
Na ma pihenőre ment a verda. Hengerfej/ek adták meg magukat. Ezért itta a vizet és ha már ott van akkor teljes full szervizt is csináltatók.
-
Tálydi
senior tag
Na már belvárosban is szép nagy pelyhekben esik a hó
Járatjátok a gépeket?
(#18751) Gebriel:
Gondolj arra, ha készen lesz, azért egy elég jó ideig nem lesz probléma a motorral, amit ha nem is te fogsz élvezni, de eladásnál is egy kellemes pozícióba leszel.Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #18755 üzenetére
"de eladásnál is egy kellemes pozícióba leszel."
Bontott motorra gondolsz? Ha ezt beírja a hirdetésbe, akkor az inkább hátrány. Legalábbis meglátásom szerint.
Gebriel: Értem én, már leírtad. Csak nem láttam a diesel előnyeit. Helyette vettél volna egy sor 6-ot, 30-ast, vagy ha arra nem futotta volna, akkor egy 28-ast.(V8-ast csak a fogyi miatt nem írtam, de egy 35i vállalható lett volna) Akkor most motort se kellett volna bontani, szép hangja is lenne az autónak, cserébe 2l-el többet bekért volna 100-on.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz Tálydi #18755 üzenetére
Igen ez nyugtat engem is, hogy utána jó ideig nem lesz vele gondom.
BMW001
Csak ismételni tudom ön magam, akkor ott ez tetszett. Te is tudod mennyit nézelődtem és érdeklödtem itt is különböző típus után.E46 indultam venni és E39 lett belőle. Nem bántam meg, hogy meg vettem még így sem, hogy most hozzá kell nyúlni.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
E39 amúgy is egy pénznyelő, mert mindig van valami, amire költeni kell, benzines és gázolajostól függetlenül. Sok-sok rejtett hiba, állandó bosszankodás, hogy éppen honnan jön a furcsa hang, mi zörög, mi nyikorog, hol és mi folyik, miért világít a visszajelző, miért nem megy ez vagy az. És erre a diesel tulajok még pluszban a hátukra veszik a motor általi bosszúságokat. Mert azt is be kell vallani, hogy amilyen jók az E39-es benzines erőforrások, olyan rosszak a diesel-es társaik. Nem véletlenül írom ezt egyébként. Akivel együtt melózok kint szlovák srác, szintén egy E39-est hajt, 99-es 30D-t. Igaz nem a kiúton, mint ahogy velem, de neki is gondja akadt az autóval. A turbo beállt, olajat ahogy kell, kiemelte. Azóta áll az autó...majd lesz vele valami. Akkor én nem panaszkodok azért, mert valahonnan elszivárog a víz. Sőt, megfigyeltem hogy egy bizonyos szint alá nem is csökken a víz, ne meg azóta a termosztát is kapcsol. Jah, meg az egyik lambda fűtése megkotlott, kék mezőben, nem emelt alapjáraton ugrál a fordulat. A poén az, hogy ezt is csak egy ideig csinálta, most megint ok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #18762 üzenetére
De ezután már el sem adnám a helyedben, inkább még egy kicsit rákölteni, és van egy tip-top autód, ami jó pár évig hálás lesz a befektetésért.
Én is nézegetem az új autókat, meg is van a kiválasztott. És közben egyik klubos ismi leírta priviben, hogy miért nem arra költök, ami most van. 3500 fontért mehet rá egy turbo+ami kell hozzá, M-es lökösök, teljes futómű felújítás, belülre fűthető, elektronyos memós, combtámaszos sportülések, plusz egy MKIII-as navi, vagy MKIV-es, plusz egy teljes fényezés(vagy matt fekete fólia). Ez kb. az autó ára lenne így. Majdnem gondolkodóba estem. Aztán csak egy jobb fékrendszer kellene alá, de az második körös.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #18763 üzenetére
Nekem tettszik az elgondolás, érdemes lenne komolyabban számba venni.
-Pont olyan lesz amilyet te szeretnél.
-Ismert előélet a használt autó legnagyobb értéke mint tudjuk!
-Gondolom a következő autót angol lenne. Olcsó de qrva drága az erős vasra a biztosítás
(amiért itthon gombokat fizetsz)
- Ha kinn maradsz akkor hosszú távra bal kormányos autó nem túl nyerő.
-Soha nem látod viszont az a pénzt amit beleöltél, érdemes sokáig megtartani.
-etc.Mérlegelj, az én szívem azt mondaná hogy tuningra fel! Eszem már kevésbé.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Ismerősnek van egy BMW 5 2006-os. Ebben van elvileg benn egy érzékelő, ha az kiveszi, akkor nem indul az autó, vagy mire jó?
Köszönöm.
ÜdvKérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
whitezo88
nagyúr
válasz h1ght3chzor #18767 üzenetére
ez elég pongyola de sejtem mire gondolsz, tesóm E90-esében is van. Középen egy pici mágnes, amit a megfelelő helyre kell tenni, hogy induljon a kocsi. Jó kis rejtett lopásgátló. Igaz, mikor elmozdult a pirosnál és nem indult a Start Stop, az már nem volt vicces...
-
h1ght3chzor
őstag
válasz whitezo88 #18768 üzenetére
Ez azt hiszem egy szürke színű kis műanyag vmi... Kivették kocsiból, ugye, hogy ne lopják el, és mégis elindult az autó, csak ha mennek vele, akkor csipog... Azt hitték, hogy csak 5m-en belül jó kb, de több km-re is mentek vele. Vkinek vmi ötlet?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
orvil
tag
válasz h1ght3chzor #18769 üzenetére
a regi vectramban volt egy ilyen rafinalt megoldas, semmire sem volt jo, kikottettem az elso alkalommal, mikor megszivatott.
sracok, egyre jobb otletek, 15 eves 5osbe turbo, mi johet meg, hehehe ....
-
orvil
tag
válasz Mahrenburg #18771 üzenetére
sor6ra gyanitom tobbe kerulne a kompresszor (ha van egyatalan), mint a hus ..... de a tuning meg mindig nem a teljesitmeny novelesenel kezdodik, de a korhazban vegzodik
-
MPowerPH
félisten
Meg sem fordul a fejemben egyébként. Eredeti elgondolás marad, az fix, hogy a nagyképű V8-as és régi M-es BMW tulajok önbizalmát és mosolyát letörölhessem az arcukról, ha arról van szó. Szívó motoros autó számomra már tabu, korszerűtlenek, eljárt felettük az idő.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #18775 üzenetére
Amit hallasz, az a kompi hangja, teljesen normális. A 3. -on meg simán low a driver, az nem az autó hibája. Sajna az a 360 lóerő, amit el lehet érni egy kompresszor beiktatásával ezeknél, könnyedén elérhető egy gyári 5 hengeres turboval is(azzal határ a csillagos ég kb.), és még a fogyasztás is emberi marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #18774 üzenetére
talan olvasd el megegyszer, mit irtam. sor6ra, nem sor6os motor melle. ezek nem sor6os motorhoz gyartott kompresszorok, hanem "univerzalisak", meg a nagypapa 4utemu rotacios kapajara is ra lehet szerelni, csak birja az oreg a sorok kozott.
jo vilag lehet arra, eszakon, ha 3500 fontok ropkodnek tuningra, itt delen meg zsiros kenyerre sem telik, nemhogy turbora ....
-
dragonfx
veterán
lassan lehet menni csuszkálni faja
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Miért van, hogy az értelmesebb cm3 nagyságnál a benzinesek többsége automata?
Vajon hány hibaüzenetet dobna ki a computer [link]
[ Szerkesztve ]
-
Zewa
senior tag
-
Gebriel
veterán
Félre értesz. A 7es csak egy link volt az olcsósága miatt.
A beniznes, automata észrevétel ez alapján írtam.Ezért akartam én is és lett aut. váltós.
De benzinesben azért csak manuál. Nem?[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz Gebriel #18781 üzenetére
a nagymotoros, jópáréves autók azért olcsóbbak, mert a gatyád is rámegy a fenntartásra sajnos. Legjobb példa erre a Mercedes W126-140 (van 6 literes V12 is!), E210, E220 bálnák, amikkel a Totalcar is foglalkozott, mindenkit lebeszélve róluk, kb csak bontóba jók. amúgy vannak manuális váltós combosok:
E60, gyönyörű
[link]
[link]
[link]dízelből meg még ritkább a nagymotoros kézis.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Szerintem pont neked nem kell panaszkodnod a világ milyenségéről... És maradjunk a 'kint' -nél. 3500 font elég kevés pénzecske, kint egy átlagos ember másfél havi keresete, ahogy észrevettem, még ha bruttó is.
Nem kompresszoros motorhoz pedig nem tudsz gyári kompresszort rakni, mert nem létezik. Csak 'univerzális' van, amivel önmagában nincs semmilyen probléma. Csak egy kompresszor egyébkéntis, nem egy bonyolult megoldás. Azt hogy megéri e, megint más kérdés. Én turbo párti vagyok, az nem terheli fölöslegesen a hajtásláncot, igaz nem is annyira direkt, mint egy kompresszor.(ez is csak az utólagosan beépítettekre vonatkozik, mert a gyári változó geós, vagy dupla(kicsi-nagy) turbos megoldások már régen kinőtték ezt a betegséget.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #18785 üzenetére
3500 font azert eleg sok penz, 100bol ha 1 embernek van ennyi pluszban, es most nem az egy szobat berelek es tudok sporolni temara gondolok, hanem a normalisan elek lakasban-hazban stb. a brutto kereset atlagban 19000font/ev netto 1250 gyerek nelkul, abbol nem tudom hogy lehet megelni ilyen ingatlan es szolgaltatas arak mellett, a bolcsi pl havi 700font es nem hagyhatod otthon a gyereket egyedul, torveny van ra, szoval ha mar eletvitelszeru az elet, onnan csunya penzek mennek el havonta.
gyari kompresszorrol szo nincs, de a supercharger hatasfoka a beomlohoz valo tavolsaggal egyenes aranyossagban no, ergo nem veletlenul kerul egybol a beomlore a celiranyosan gyartott technika, ekkor kell elgondolkozni meg azon, hova kerul az ( elso problema ) intercooler (belulre) es hogy oldjak meg a supercharger ( masodik problema ) - huteset (altalaban sehogy sajnos) tehat vertikalisan bovultunk, ideje uj motorhazteto utan nezni (harmadik problema) vagy atalakitani a jelenlegit (celszerubb) majd hozzaloni az elektronikat (befecskendezes, legtomeg es tarsai), tehat ha jol akarja az ember osszedobni, akkor van vele melo. turbo jobban sokkolja a hajtaslancot, foleg mikor megjon a nyomas, akkor viszont nagyon durvan, ergo a kovacsoltvas roviditett hajtokar es a nagysonkas konnyitett fotengely alapbol beugrik, de ez meg mindig nem garancia arra hogy nem robban fel a motort, nem szakadnak ki tobol a csavarok es lovi le a hengerfejet/leomlot egy nagyobb gazfroccsnel (utolagos benzin turbo).
a kompresszor elonye a turbohoz kepest a folyamatosan, majdhogynem linearisan erkezo teljesitmenynovekedes egeszen also fordulat tartomanybol kezdve (mivel a fotengelyrol kapja a hajtast) ergo nincs nagy rantas mint a turbonal - azt szereti a vezerles, megneznem a vanost hogy nezne ki par nap hasznalat utan .... hatranya ebbol siman kikovetkeztetheto, folyamatosan ellenallast kepez, ergo loerot visz el mar a tengelyrol. egyszeru pelda, a nagy 8000 lovas drag vasaknal van a hol a supercharger egyedul 10%ot elmar, vagyis 500-800 lovat! viszont faek a technika, az elettartama vilagvege korul van. cimboram 11 eves v8 jaguarjan van egy gyari supercharger (ford gyartotta, ha jol emlekszem) 11 ev / 100ezer merfold alatt semmi. ezt a turbo nem tudja hozni, azzal torodni kell. munkatarsam mx7-es most kotlott meg sajnos (oregecske) es iszonyat penzt kellett ranyomni, pedig tavaly fullra fel lett ujitva.
melegit, lehut, melegit lehut, melegit, lehut ..... ez a turbos jatek mese nincs. -
orvil
tag
válasz dragonfx #18784 üzenetére
meg keveset is mondtal ..... az enyem eszik 20at ha tolom, akkor ezek mit szurnek be, hehehe, 9 tonnas kasztni.
nagy benzinesre igaz volt a fenti allitas, nem megvenni a kunszt, hanem egyutt elni vele, ezeket mar elegge telepakoljak mindenfele extranak nevezett felesleges cuccal, azok szeretnek 10 eves korukra teljesen megdogleni, nagy reszet hozza kell lovetni computerrel markaszervizben, es van, amit hasznaltan nem is lehet kapni ujan pedig dragabb mint anno a kocsi uj koraban volt a zinflacio miatt. a gumi-benzin-olaj-futomu-biztositas-ado temat mar nem is emlitem, az kikovetkeztetheto.
csendben megjegyzem a legolcsobb 7es megis csak a 730d meg igy a 8-10 evuk kornyeken is, nem veletlenul, na az az igazi penznyelo. -
dragonfx
veterán
fiatalabb kocsit kell venni és ami 5 litert eszik a többinek mo.n nincs létjogosultsága.
akkor inkább nem kell smemi."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
[link] Új 4es.
[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #18759 üzenetére
Ezzel nem ertek egyett. 5 es fel eve van egy 28i (sima, nem TU) gyari M csomagos sedanom. Az esetek 90%-ban barmi amit cserelni kellett rajta az eredeti, 12 evesnel tobb es 250 ezret futott alkatresz volt. Elso 2,5-3 evben egy fillert nem koltottem ra fekbeteten kivul. Utana a korral jaro es sok km futasbol szarmazo kopasok vegett kellett cserelni rajta sok mindent. Kb 1,2 millat koltottem ra eddig osszesen amiben benne a munkadij egy motor genaral is (300 ezer km nel) es persze 95% -ban gyari BMW alaketreszekbol. Es ismetlem ebbe minden benne van, tehat a fekbetetek, tarcsa csere, lengescsillapitok, lengokarok, vilagitasmodul javitasa, kormanymu javitas, motor general, kavics felverodes vegett lokharito ujra fenyezese, bemattult es parasodo lampabura csereje es stb. minden! Ez durvan havi 18 ezer forintos koltcseg most! De mivel szinte ki van nullavza, igy a kovetkezo evekben nem kell ilyen drasztikus koltsegekbe verni magat az embernek es igy 2,5 ev mulva 8 ev hasznalatra vetitve ez a havi osszeg lecsokken ~13 ezer forintra. Szerintem ez nem olyan veszes ossszeg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #18793 üzenetére
Ebbe szerintem ne menjünk bele. Nem egy ismerősöm van, aki akkoriban nem frank alapú hitelt vett fel, hanem Ft alapút.(nahát, használta a fejét) Azokat miért nem sajnálja senki? Kezdetben pont dupla annyit kellett fizetnie, mint a frankosnak, mára mondható, hogy kiegyenlítődött. Aki frankban vette fel, az még mindig jobban járt, csak ezt nehéz bevallani, mert mindenki csak azt látja, hogy kezdetben milyen jó is volt a kicsi törlesztő.
És nem volt az kötelező, a zemberek 90%-a a saját luxusára költötte, autó, luxus nyaralás, stb... Elég ha a rokonaimból indulok ki. Én csak azt a 10%-ot sajnálom, akik ténylegesen azért vették fel, mert nem volt más választásuk, és a Ft alapú törlesztőjét már nem tudták volna kifizetni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #18793 üzenetére
az utobbi 12 évbe tönkretették még azt is ami kicsit is jo volt ebbe az országba, egy nagy atombomba forradalom kéne, hogy hulljon a sok tetű a parlamentbe, bár mind1ik becsicksulna az imf.nek..meg az eu.bol ki kéne lépni a faxba...mega bérekvásárlóerejével ekzdeni valamit.árcsökkenés nem lesz így a béreket duplázni kéne.utána lehet bármiről bezsélni.
aki hitelt vesz fel az nem normális manapság....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
whitezo88
nagyúr
válasz MPowerPH #18797 üzenetére
egy barátom szülei egy marha nagy soroksári családi házra vettek fel hitelt. aztán jött a válság, munkaügyi nehézségek, elúsztak a számlák árai stb. már szinte ott voltak hogy el kell költözni egy kisebbe, mielőtt elálverezik, aztán a nagy gyerekek ki anglia, és ők fizették a hitelt, nagyjából sikerül már egyenesbe jönni, úgy, hogy a programozó barátom alig tudott félretenni mert annyit kellett hazaküldeni a nem kevés fizetéséből. Sőt, szinte követelték tőle hogy mikor jön a pénz...
szerencse hogy anno még 2004-2005ös költözésünkkor szüleim nem vettek fel hitelt, hanem meg lehetett még oldani így. Mondjuk mindig is az volt apám hitvallása, hogy hitelt ha lehet, sose...
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz dragonfx #18798 üzenetére
Tipikus Jobbikos bullshit duma. Könnyebb másra kenni, amit a politikusaink elrontottak. Bírom mikor megy az EU fikázás, viszont amikor a pénz kell, mert kevesebb jönne 30%-al, akkor egyből megy a könyörgés meg a tárgyalás. Nulla pénzt adnék a helyükbe, és lehet kotródni.
Érdekes, akik ellentétes döntéseket hoztak (pl. Lengyelország) ők lettek az EU leggyorsabban fejlődő gazdasága. Legtöbbet az EU-nak köszönhetnek.
Szóval nem kilépni kéne, hanem nekik kéne kidobni a gyengéket... aztán lehet lesüllyedni Albánia szintjére.Sok magyar birka meg eszi is a szélsőjobb szavait, pont mint 80 éve máshol...
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!