-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
M50 VANOS nélkül
M50TU 1 VANOS
M52
M52TU illetve ez már nem tudom miben különbözik az M54-től...
A körítést ne nézd, (turbo) nyilván csak a szelepfedelekre és az olajbetöltő elhelyezkedését figyeltem..
Egyébként úgy hallottam kifejezetten a vanos nélküli, vasblokkos motort szerették turbósítani...
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
320D-powerfanatics:
"Ennyire szarok?
Nem, szerintem mind a 136, mind a 150 lovas zseniális motor, viszont már a legfiatalabbakban is van legalább 4-500 ezer km (vagy több), 4 előző tulaj, hanyagságok, ilyesmik.
Én személy szerint csak valami 100 %-ig ismert előéletű, viszonylag keveset futott, normálisan szervizelt példányt mernék megvenni.
Magyarul nagyon valószínű, hogy sosem lesz 20d-m.
Pont az nem fog kiderülni, hogy hányszor ment 60 ezer km-t egy olajjal, hányszor rúgatták hidegen, vagy állították le tűzforrón, hány km-t ment szar gázolajjal és így tovább.
Ismerek pár 20d/30d-t, az életüket költi rá mind, valamelyikben már körülbelül az ötödik motor van...Meg lehet venni, nem arról van szó, de a kockázat jelentős."
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
H.Ezredes
őstag
válasz KINKY_007 #27859 üzenetére
" Ismerek pár 20d/30d-t, az életüket költi rá mind, valamelyikben már körülbelül az ötödik motor van..." Már bocsánat amiben az ötödik motor van ott nem a kocsival van a baj 1x ismétlem 1x kell jól megcsinálni..... Nem fényezem magunk de amit mi kivettünk motort és megcsináltuk azt még nem kellett csak úgy kivenni..... Vagy vett bele 4 hulladékot. De mondjuk a második harmadik motor után inkább föl kéne újítani egyet és használni mint 5 motort berakni Minden nap látom ezeket.... Az tény,hogy vannak olyan autók amiket egyszerűen akármit csinálsz vele mindig szar lesz. És van olyan is amihez még hozzá se kellett komolyabban nyúlni. Meg azzal az emberrel is nehéz akinek csinálsz egy motor generált és mondod 5E km után dobjuk le az olajat és megjön 50-60E km után !!!!!!!! és akkor sem azért hanem mert van más hibája és jelezzük neki,hogy 1 olajat kéne cserélni 2 3 liter motorolaj hiányzik. Nah az ilyen emberek ne csodálkozzanak,hogy tönkremegy egy autó Normális embereknél nem megy szét.... Fórumról is szereltem / szerelem pár embernek a kocsiját érdekes módon az övék nem esnek szét és a közvetlen környezetemben sem akik figyelnek és költenek rá. Egy jó 30D be én simán beülnék de a legjobb választás a 35D !!!
Más:
Valakit érdekel itt MK4 Navi Rechner Magyarosítva ? Van most egy hibátlanom
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
TheProb
veterán
E36 320 alatti modellek mennyivel gyengébbek, macerásabbak amúgy? Mert pl 318i-ből talán nagyobb a választék.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
KINKY_007
aktív tag
válasz H.Ezredes #27861 üzenetére
Szerintem ott hibádzik a 320D történet, hogy BMW kell valakinek, de nincs rá (elég) pénze (még tankolni se). Ezért vesz egyet használtan a kínálat aljából, aztán a minimálisat vagy még annyit sem akar rá költeni, mert az egy nagyon király autó, egy BMW... Egy normális felújítás vagy egy bontott motor ára közül gondolom az utóbbi a vonzóbb.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
válasz KINKY_007 #27863 üzenetére
Ez sajnos nem 20d fuggvenye am. Persze tobbnyire ezert vannak ezek a tipusok az eladasi statisztika elen. A regebbi BMW tulajdonosok nagy resze akik 1 millaert vesznek most (vagy olcsobban) x tipust mert hat ugye olcso szerinted miert ennyirt veszik? Tobb nincs ra es a vetel utan arra se, hogy normalisan szervizelve legyen... Tele van E36/E46- al az orszag most. Amibol jo 5% az ami normalis motoros, egyben levo darab es gyari alkatreszel szervizelt. Bar E39 nincs annyi de ott is ez az arany es hatalmas az ur. Vannak a 9-500 ezer kozotti peldanyok 25tds es a regebbi 30d aztan kozeposztaly szinte nincs is es jonnek amik ernek ~1,8-2millat. Ebbol sokat nem latsz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz KINKY_007 #27863 üzenetére
Aki 4-5 motort pusztít el egy kocsiba annál az embernél baj van ezt is szögezzük le. Annak nem,hogy BMW nem való de traktor sem véleményem szerint..... És egy 4 bontott motor is rohadt drága a dízelekbe.... De 4 motor ára akárhogyan is megbontják csak fűzött blokk hengerfej stb akkor is egy 120K legalább.... Motor árából közel megvan egy motor generál és ha a munkadíjat beleszámolom és a járulékos költségeket abszolút kijön egy motorgenerál ára.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
#56573440
törölt tag
válasz stickermajom #27867 üzenetére
négy utas konstans padlógázzal állt neki utazni mert épp vagánynak akarta érezni magát. biztos volt baja is már, e46 volt olyan 10 éves akkor, tehát biztos volt már fárasztva, de szétesett pár dolog a blokkon belül ami nem tett túl jót neki
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
az m54 20i-re elég sűrűn mondják, hogy problémás. de akkor az m54 25i meg 30i miért nem az? tényleg kerülendő a 170 lovas 20i ?
van olyan oldal ami szerint mindegyik motor érintett:
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
Ebben vajon mi lehet a kamu? Keveslem e46-ért a 800k-t vagy nem?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz stickermajom #27874 üzenetére
utolsó felvetésed, ugyan ezt fogalmaztam meg én is magamban.
+ ezek a kulturált felnik is igényes tulajra engednek következtetni[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
#56573440
törölt tag
én is beléptem az ajánlom H.Ezredest mert roppant korrekt hívők szektájába kalapom lent mindkét úriember előtt.
-
TheProb
veterán
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
KINKY_007
aktív tag
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #27886 üzenetére
és a többiek: Igen, ettől is én félek, hogy lomha, mint az állat. Bár a 70lovas 1,3-as mazda 121-nél gondolom még ez is fürgébb, bár nyilván az könnyebb... Csak gondolom amiket ajánlotok már kívül esnek a budge-men :/
Nekem is 320i volt az alap cél, de tekintve, hogy pl e36-ból elég kicsi a választék a már csak képen is normálisan kinézők közül, így elkezdtem nézegetni a 318i-ket is. Amúgy tegnap azt olvastam, hogy pl e46-ból a legtöbb gond ráadásul a 320 alatti modellekkel volt/van, ez igaz?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
pityeszka
őstag
válasz TheProb #27888 üzenetére
Így van. Még most is azt mondom, hogy minimum M52. Mikor én keresgettem rengeteget olvastam a témában és ott eldöntöttem, hogy ez az alap ami kell. Sógornak volt 95-ös sor6, na az amit kapott, atyaég! De, a motor a mai napig megy pedig már lassan szétrohad és ő volt a sokadik tulaj... Ne kapkodd el ezt a dolgot, legyél türelmes.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek az E91 320D-ről /163LE/ ?
Mire kell figyelni, mennyire jók ezek a 163 lovas motorok?
Pillangószelep probléma még ezeknél is fent áll-e ?
Esetleg egy szolid kis motortuningot elbír -e később? /pl. rigotechnél/
Egyéb típushibák?Előre is köszönöm!
Ui.: tudom, dízel, nem 6 henger ráadásul kombi is nem is BMW bla bla bla...
-
KINKY_007
aktív tag
válasz bmwsan #27891 üzenetére
Nagyon jó kis ződségeskocsi (jó a csomagtérajtó, pakolható, jól megy, jól fogyaszt). Az első tulajnak tuti vétel, a többieknek már van benne lutri...
Ha használni is akarod, akkor a vételár felett egy fél milliót tartalékolj be szvsz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #27887 üzenetére
Mo-n használva nem nagyon van jelentősége a 100-as sprintnek, meg a végsebességnek.
Ha teheted próbáld ki a trabi 600s (26 LE)vs bármi (<100LE) 0-40...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27890 üzenetére
De már tudod, hogy rendbe van rakva...
Az E46 egy sokkal kifinomultabb kocsi, mint az e36, teljesen más a viselkedése az utakon.
Az E36-ot megvenni olcsó, csak az a baj, hogy a bontott alkatrész kezd elfogyni belőle, az e46 van hegyekben... Szerencsére a BMW alkatrészek azért gyáriban, meg utángyártottban is könnyen elérhetőek.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
CharlieDrop
veterán
-
FET-MEN
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest