-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pityeszka
őstag
válasz C.Brigante #28250 üzenetére
nem értem, hogy miért nem gyárit veszel bele nekem 20i be 1,1 kell, egyet raktam bele. szerintem a tiédbe is elég lenne.
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
H.Ezredes
őstag
Köszönöm
Miért nem szóltál előbb ?!?!?! Ott a 30D-ben amit nézegettünk ott a távirányító is meg a modul is...
(#28248) C.Brigante
Váltó olaj csere előtt milyen volt ??? Eléggé nem az való bele.... :/ Amúgy maga a váltó kopottságát nem oldja meg !! Azért azt ne várja senki,hogy váltó olaj cserével újra olyan lesz mint egy új váltó. Más probléma is okozhatja még de első körben váltó olaj csere a gyárira.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
woodensteel
csendes tag
Sziasztok!
Mit nézzek meg mindenféleképpen egy 530DA E60 vásárlásakor az autón?
Köszönöm! -
Möhe
addikt
válasz woodensteel #28256 üzenetére
Elsőnek a tulajt!
Aztán egy alapos diag,próbajárat a megfelelő emberrel/géppel tudással. -
KINKY_007
aktív tag
válasz woodensteel #28256 üzenetére
Szerintem bankszámlaegyenleget. Hiába minden szép és jó a próbánál, egy sokat futott kocsinál nem tudja senki pontosan megmondani, hogy mire/mennyit/mikor kell rákölteni, ha használni is akarod.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
zcool
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnek segitseget kerni toletek. Volna egy bmw 320 d 136 hp autom. 16500 km van benne. Bajom az volna, hogy nagyon lomha szegenykem alig megy,erotlen. Semelyik fokozatban nem megy ugy ahogy kellene. 2500-3000 res fordulaton berangat barmelyik fokozatban. Ezt allo helyzetben olyan 4000 nel is megcsinalja. Vegsebessegre sincs sehol. Olyan 120 km/h es vege van neki, tobbet nem akar menni. Egyebkent a motornak szep,egeszseges hangja van, konnyen,pocre indul barmikor. Alul a muszer falon a fogyasztas mero is be van allva valamiert. Mi lehet a baj? Illetve hol induljak neki a problemanak?Legalább annyira vedd a fáradtságot,hogy pü-re válaszolsz!
-
C.Brigante
veterán
válasz H.Ezredes #28252 üzenetére
Azert gondolom, h a valtoolaj a ludas es nem a kopottsag mert a lend.kerek es kuplung szett csere elott olyan volt mint a vaj.
Az emlitett dolgok cserejehez kenytelen az ember leengedni a valtoolajat, igy a gyari tokeletessegnek annyi. elso korben MTF olaj lett belerakva, azzal hidegen 2-est nem vette, aztan jott a nagy otlet sok tapasztalt „szakitol” hogy ATF kell bele mert finomabb, jobb tole a manual valto. Most ez utobbi van benne es konkretan amig hideg az auto, nem tudok valtani. Ha mar elmegyek vele 10km-et minden ok.
Szoval ebbol levonva a konzekvenciat, maradt az olaj mint ludas. A kerdesem az, mi van ha csak 1 litert teszek bele, ahogy fentebb emlitette egy kolega. Valoszinusitem, h van miertje az egy decinek, nem veletlen annyi... gondolom.uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
zcool
aktív tag
válasz stickermajom #28261 üzenetére
Az a gond basszus, hogy nem vagyok egy nagy asz. Tudnal segiteni, hogy hol is talalom a legtomeg merot?
Legalább annyira vedd a fáradtságot,hogy pü-re válaszolsz!
-
C.Brigante
veterán
válasz H.Ezredes #28252 üzenetére
bar tudom en kerdeztem es kaptam is valaszt toled, de az, hogy "elegge nem ez valo bele" egy picit bekotott szemu kampanyolasnak tunik nekem a gyari kiszereles mellett, mint latom nem teljesen joggal, hisz mint az alabbi cikk is irja (olajdoki) amit ajanlottam olaj gyartoja a bmw beszallitoja vagyis lenyegi kulonbseg nincs a 10k vs 3,5k-s olajjal szemben. Egesz egyszeruen a bmw plecsni miatt kerul a 3x annyiba. Tudom ha bmw-d van ne akadj fel ezen, jogos is lenne a dolog, de ezert nem art ha az ember szetnez kicsit. (:
[ Szerkesztve ]
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
Highend55
tag
válasz C.Brigante #28266 üzenetére
Teljes mértékben igy gondolom én is, nehogymár a Fuch-ra valaki azt mondja,hogy nem való bele..Több gyártónak a gyári beszállitója! Én nekem ezzel lett megcsinálva a váltó olaj csere és tökéletesen müküdik vele a váltóm! Szerinted miért azt ajánlja csak? Azon tudnak keresni,amin van egy "kis" árrés.. Vajon ők is 10k/L ért veszik ? ...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Highend55 #28267 üzenetére
& C.Brigante: Szerintem O a Dextron 3 ATF gondolt... Marmint hogy az nem valo bele, leven arra a hsz-edre valaszolt.
mod: lemertem a megmaradt hatso gumi profilmelyseget, mert elgondolkoztam rajta, hogy csak veszek egy masik hasznaltat hatulra a kov. szezonra e melle, igy akkor utana mar az elsokkel egyutt tudom cserelni, es talan visszaterek a gyari merethez is. Sokkolo 3-3.5mm -en all... Szoval ez cseres lenne egyebkent is. Az elsoket meg lemerem, de szerintem azok meg boven jok. Lehet meghirdetem oket, aztan tavasszal veszek egy full garniturat.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, olyan 31k km-et futottam ezekkel a gumikkal 1,5 ev alatt. Mondjuk igy nezve akkor az meg annyira nem is rossz. Akkor lehet elpasszolom az elsoket is, es veszek helyettuk ujat. Lehet tenyleg visszaterek a gyari meretre....
Don't Tread On Me
-
C.Brigante
veterán
ha agazpedalom beragad, az lehet EGR szelep koszossaga miatt? a pillangoszelep alatt ezt a szelepet ertik?
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
stickermajom
addikt
válasz C.Brigante #28271 üzenetére
Beragad? Az nem olyankor van ha felsziv egy jó adag olajat a turbó?
Amúgy EGR nem egyenlő a pillangószeleppel. Pillangószelep a szívósoron 4 kis billentyű, amit hőmérséklet, fordulatszam, stb függvényében állítva szabályozza az odakerülő levegő mennyiségét, jobb égést elősegítve. Ez tud beletörni a motorba ha elhasználódik.
-
roomi
tag
Hi. Mintha vmikor itt olvastam volna a fórumon, hogy nem a legsikeresebb motor a 318i 143 le. 2008-09 e90.??? Vagy köszi
-
C.Brigante
veterán
válasz stickermajom #28272 üzenetére
nem, nem egyrol beszelunk. amikor nyomom a pedalt, majd visszaengedem es megint nyomnam akkor megakad az alapallapotban es csak erosebb nyomassal akad ki es tudom ujra nyomni. Ez egyebkent tipus hiba masnal is volt mar ilyen csak nem tudom hol van ez a pillangoszelep aminek tisztitasa utan megint jo lesz.
[ Szerkesztve ]
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
szőröscica
addikt
válasz C.Brigante #28274 üzenetére
Öööö, ez számomra inkább a gázpedál mechanikus hibájának tűnik, mint a pillangószelepének....
-
CharlieDrop
veterán
válasz C.Brigante #28274 üzenetére
az a pillangószelep benzines autókban van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
zsolt1225
aktív tag
Ki melyik kúton szokott tankolni? Gondolkodom, hogy a lukoilt váltón omw-re. Ezzel sincs semmi problémám. Mik a tapasztalatok?
-
zsolt1225
aktív tag
Ja meg vmi. Holnap nem lesz Black fridayen vmi autós boltba angel eyes akcióba? 😄
-
zcool
aktív tag
válasz stickermajom #28261 üzenetére
Ma megjatszottam a legtomegmereos tortenetet. Sajnos nincs valtozas.
Egyebkent ezekben az autokban van mar turbo? (1999 es evjarat.)Legalább annyira vedd a fáradtságot,hogy pü-re válaszolsz!
-
zcool
aktív tag
válasz stickermajom #28261 üzenetére
Nem talaltam piszkosnak. Tiszta.
Legalább annyira vedd a fáradtságot,hogy pü-re válaszolsz!
-
stickermajom
addikt
(#28274) C.Brigante Ennek szerintem sincs köze a pillangószelephez, a gázpedál környékén nézelődnék, miért akad be.
(#28277) zsolt1225 Én OMV-nél tankolok csak.
(#28279) zcool Van benne turbó, igen. Kár, hogy nem a légtömegmérő volt a gond, egyszerűbb lett volna. Ahogy pityeszka említette az üzemanyagellátás körül is érdemes lenne szétnézni, de a legjobb lenne ha elvinnéd egy diagnosztikára. Ha lehet ne valami általánosra, hanem BMW specifikusra. Nem tudom merre laksz, Pest környékén H.Ezredest szokták ajánlani. Én ugyan még nem voltam nála, de ha eljön a tavasz..
Amúgy egy üzemanyagszűrő csere nem árt, nem tudom volt-e cserélve az autódban valaha, de így látatlanban nem akarok veled cuccokat vetetni, inkább bízd szakemberre a dolgot szerintem. -
C.Brigante
veterán
válasz stickermajom #28281 üzenetére
na koszi mindenkinek a valaszokat de sajnos sokra ezekkel nem megyek... (: pillangoszelepet kell takaritani a beragadashoz ez teljesen biztos fb e46 fanatics topikban mar leirtak parszor csak nem akartam keresgelni itt gyorsabbnak lattam. Nem szeretem a feszbukot azert probaltam ide orientalodni. (:
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
szőröscica
addikt
válasz C.Brigante #28282 üzenetére
Szerinted egy elektronikus gázpedál FIZIKAI megakadásához mennyi köze van bárminek is a motorban? Ha ugyanúgy le tudnád nyomni, de nem reagálna az autó, akkor lehetne a motornál nézelődni, de leírásod szerint itt maga a pedál ragad meg. Drive by wire rendszer lévén ez a gázpedál hibája lesz.
-
stickermajom
addikt
válasz szőröscica #28283 üzenetére
Mondjuk régebbi autókban még előfordult bovdenes gázpedál, nem? Ott akár még akadhatna is valami a fojtószelep környékén, de bevallom őszintén én ilyenről még életemben nem hallottam. Autótípust asszem' nem kérdeztünk, én a pillangószelepből pl. rögtön dízelre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
zcool
aktív tag
válasz stickermajom #28281 üzenetére
Koszi a valaszt. Egyebkent meg a turbohoz visszaterve, nem hallok semmit sem egyaltalan. Semmi turbo hang (futyules). Gondolom azt lehetne hallani.
Legalább annyira vedd a fáradtságot,hogy pü-re válaszolsz!
-
C.Brigante
veterán
válasz szőröscica #28283 üzenetére
rendben, legyen igazad. mi a megoldasod a problemara?
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
MPowerPH
félisten
Nah, lengescsillapitok fele mar megerkezett, a ket elso csak januarra lesz meg. LOL, meg jo hogy nem surgos. De olcson megusztam, hala forumtarsamnak, aki felhivta az akciora a figyelmemet. Utolag is koszi. 141k volt vegul, ami eleg barati.
Ma megrendeltem a szuroket is, meg egy ablaktorlo lapatokat. Gondolkodtam, hogy most eloszor nem Bosch -t veszek, hanem Mahle -t, de maradok az eddigieknel. Dragabb is, es a Bosch az hajaz a gyarira(mint a Mann), a Mahle pedig ranezesre is mas. Szoval minden Bosch, es akciosan £69,60 -ot fizettem a levego, kabin, uzemanyag, olajszoro, ablaktorlo otosert. Annyira nem gaz.
Jobb turbocsovet lekerdeztem a BMW-nel, a teljes szett kiegeszitokkel, szenzorral egyutt £258 lesz. Egy rohadt cso, meg egy homero szenzor. LOL....
H.Ezredes meg intezi a toronyba a csapagyakat/szilenteket, porvedoket, meg a 3 fele vakumcsovet a turbokhoz, az meg vagy 80k.
Ennyit arrol, hogy iden olcson meguszom az auto szervizt. Jah, es meg gumikat kell venni....
Don't Tread On Me
-
G.Norbi
újonc
Sziasztok! A fórumon új vagyok, de mint márkatárs már régi . A szerelő akihez eddig hordtam a verdát bezárja a boltot és már nem vállal, ezért keresek Budapesten vagy környékén megbízható, a márkához értő szakembert. Muha Attilát ajánlotta egy ember, esetleg valakinek tapasztalata vele kapcsolatosan? Mennyire problémázna azon ha én viszem az általam megvásárolt alkatrészeket? Előre is Köszi!
A olvasom, hogy a váltóolaj éppen téma. A személyes tapasztalatom, hogy a gyárinak mondott olajjal hidegen az 1. 2. fokozatba nehezen lehetett rakni, tavaly ősszel a váltó és a difi xado olajat kapott plusz xado revitalizáló gélt. Simán veszi a fokozatokat hidegen is, pedig az autó nem áll fűtött garázsban!
-
MPowerPH
félisten
válasz G.Norbi #28290 üzenetére
Xado az nagyon jo anyag, bar en a magam reszerol pl. egy automata valtoba nem mernem beletenni, csak a gyarit. Motorba meg pont forditva.
Muha sem rossz, en egyszer voltam Nala. Sima szerelo, vittem az alkatreszt, nem problemazott rajta. Megcsinalja amit kersz, de piszok dragan. Semmi extra egyebkent, viszont eleg gyorsan dolgozik. Nekem az olaj+szurok, meg a jobb elso turbocso cserejet, elso huto kipucolasat megcsinalta 4 ora alatt. Viszont 48k -t fizettem. Nem nagyon nezi at az autot, nem mondja el, mi az amit cserelni kellene, es mi az amit majd a jovoben erdemes.
H.Ezredes BMW-s, budapesti, es innen a forumrol tobben is hozza jarunk. Alapos, atnezi az autot, kapsz egy listat, amitol rossz esetben szivbajt kapsz, mert olyan hosszu az ajanlottan cserelendo alkatreszek listaja. De legalabb nem ringat abban a tudatban, hogy tokeletes az autod.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kinek milyen oreg az aksija? Nekem meg mindig a gyari BMW-s van benne, ugye most mar 9 eves. Meg lehet azt is cserelni kellene lassan, most hogy jon a tel.
Erdemes AM aksikat rakni nem start-stop rendszeru autoba, vagy folosleges? A tesztek alapjan a Moll aksik a legjobbak, aztan Bosch vagy Varta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Möhe
addikt
válasz G.Norbi #28290 üzenetére
Szia!
Muha Ati nem rossz. De! Voltam nála állapotfelmérésen és voltam H.Ezredesnél is. Ég és föld a különbség Ezredes javára. Elméletben egy költségmentes napi használatos kocsit néztek meg. Muha egy döglött PDC-t mondott. Hiányzott a váltó burkolatom ezt nem mondta, a szilentek cserések voltak, a kipufogóm nem volt rendesen rögzítve, nem mondta.
Ezredeséknél meg hanyatt dobtam magam.
Gyakorlatban meg egy elég szép cserés/javítós listát kaptam. 2 hétig melóztak rajta a fiúk. Semmi felszíni dolog nem volt vele, viszont érezhető a hatása.
Erősen ajánlott műhely az övék!!! -
MPowerPH
félisten
Exide -et soha tobbet. Ketto doglott meg egymasutan sajnos meg az elozo automban, mindketszer ott maradtam vele a haz elott. Ceges Mondeoban szinten zarlatos lett 3 ev utan. Banner megint nem jatszik, mert rosszakat hallok rola.
Nekem az kell, hogy ne hagyjon cserben, induljon mindig az auto, toltottsegtol fuggetlenul. Bosch, Varta -t ismertem, mint elgyartok. Ez a Moll meg teljesen uj szamomra. Ahogy nezem, jol meg is kerik az arat(Bosch S6 AGM aksit kapok annyiert), es eleg korlatozott a beszerezhetosege is.Viszont mar nem bizok az oreg aksiban, igy valszeg telen eljon az ideje a gyari aksi cserejenek is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tótotto
tag
Sziasztok
Ha H.Ezredes-t keresem(szerviz ugyben) akkor pü-ben vagy e-mail-ben tegyem?Nem szeretnem mindkettőn zavarni
Köszi
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen