Új hozzászólás Aktív témák

  • cOxeR

    Ármester

    válasz Gsx-rr #60068 üzenetére

    Picit körbenézel, mennyi elektromos kisteherautó kerül forgalomba pl nv200, ez a hatótáv amin rugózunk, igazából badarság, céleszköz az auto, és nem véletlen, hogy rengeteg cég pl Mazda se hoz jelenleg nagy hatótávú autót, még is sokan akarnak pl mx-30-at is. A nagy átlagnak nem kell egy tankkal 5-600 km, de a fele se, ez tény, lehet rajta vitázni (kivételek mindig vannak) csak értelmetlen. Tölthetőség meg szerintem akarás kérdése a városban. Kell hozza beruházás, de ettől függetlenül megoldható.
    Ráadásul pont a városi embereknek elegendő kicsi hatótáv, ott is fogyaszt a legkevesebbet, ott kis hatótávok miatt elegendő egy sima konnektoros töltés is.
    Egy ügyfelem is most vesz, napi ~30-t megy Bp-en, ez neki azt jelenti, hogy hetente kettő alkalommal kell tölteni ha biztonsági játékos… arról nem beszélve, hogy havonta 80 ezer a parkolási díja a munkahelye lokalizációja miatt.
    Covid előtt car sharing volt a megoldás, de azt letették.
    Sok oldalról lehet nézni, keresni kifogást, meg miért nem jó, de sok a jó oldala… meg kellene tanulni kicsit összetettebben gondolkozni. Igen, ez is lobbi, de az üzemanyag is… nekem is kb 6x%-on áll a garázsba az I3, mégse feszülök, hogy jaj mi lesz ha épp mennem kell, egyszerűen lusta voltam feldugni, az elmúlt 2-3 napban, mert bőven elég ami benne van.

Új hozzászólás Aktív témák