Új hozzászólás Aktív témák
-
Karma
félisten
válasz dabadab #1457 üzenetére
Az RVCT nekem mindig rinyál.
Egyébként nem úgy volt, hogy stacken tömböt csak fix méretben lehet létrehozni? Még én is ezt állítottam nemrég, de ez a sor (bár felrobbant, ha futtatja az ember) elbizonytalanított egy kicsit a hitemben. Vagy az csak a Pascalban volt így, és valamiért összekeverem? Égő
[ Szerkesztve ]
“All nothings are not equal.”
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz dabadab #1455 üzenetére
"Mert kezdő "
Mondjuk így se igazán értem, mert nálunk kezdetektől fogva azt verték a fejünkbe, hogy return. Sőt, azért is szóltak, hogy külön függvény se lépjen ki hasonló módon, idézek:
"Függvény ne hívjon kilépéssel, hasonlókkal kapcsolatos dolgokat, mert a felsőbb szintű kódot ez meglepetéssel fogja érinteni (fájlok lezárása, takarítás elmarad). Ha szükséges, akkor legyen a programnak valami fatal_error() függvénye, azt hívjuk."
(Forrás: http://infoc.eet.bme.hu/gyakorlatok/)"Az exit() használata tulajdonképpen ugyanannyira problémás, mint a goto, ugyanazon okok miatt."
Akkor ezt most megjegyeztem, hogy az exit() függvényt se fogom sosem használni.(#1459) Karma: titeket is Poppe tanított? Első alkalommal (tavaly) minket is, de nekem annyira megtetszett a tantárgy, hogy felvettem idén is. Ugyebár nincs kereszt progból... és Poppe órái szvsz olyan szinten unalmasak voltak, hogy egyáltalán nem keltette fel az érdeklődésem a programozás iránt (előtte középsuliban persze egyáltalán nem volt programozás), és ezzel még kb. az évfolyam fele így volt. Aztán amikor nyáron elkezdtem a PHP-vel foglalkozni, akkor rájöttem, hogy a programozás jó dolog. És most már ráfeküdtem a C-re is, aláírás megvan, már csak a vizsgára kell gyakorolni, mint egy elmebeteg.
[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
buherton
őstag
válasz dabadab #3929 üzenetére
Kápís! Mondjuk jogos, hiszen a pointernek pontosan kell mutatnia valahova, és hova máshova mutatna, ha nem a tömb első elemére?
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
PumpkinSeed
addikt
válasz dabadab #4011 üzenetére
Az, hogy szo[20] azt mutatja meg, hogy hány karakter fér bele. Az, hogy n elemű pedig, hogy hány elem van benne. Amit strlen-el meg lehet nézni.
"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
PumpkinSeed
addikt
válasz dabadab #4014 üzenetére
Órára kellene nekem egy kódoló program, valami ilyesféle megfeleltetést akarok, hogy szo=a az kodololás után legyen szo(i)=sx. Viszont egy string elem helyére max 2 darab karaktert lehet betenni, és azt sztetném, hogy a szo(i)=a feleljen meg a szo(i)= sx3z-nek.
"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
PumpkinSeed
addikt
válasz dabadab #4016 üzenetére
"Error NONAME00.C 13: Character constant must be on or two characters long"
És a progi amire ezt adta így néz ki:
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
#include <stdlib.h>
void main ()
{
clrscr();
char str[20];
for (i=0;i<strlen(szar);i++)
{
str[i]='asd';
}
getch();
}[ Szerkesztve ]
"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
PumpkinSeed
addikt
válasz dabadab #4018 üzenetére
Értem, és akkor valami megoldás arra, hogy hogyan tároljam le azt, hogy több karaktert taroljak le úgy, hogy az visszavezethető legyen arra az 1 karakterre amiből generáltam azt.
Pl.:
Eredeti szöveg: alma
Kódolt szöveg: 3hrtz5as73hr
Kódolt szöveg felosztása: 3hr | tz5 | as7 | 3hr"Akinek elég bátorsága és türelme van ahhoz, hogy egész életében a sötétségbe nézzen, elsőként fogja meglátni benne a fény felvillanását." - Kán
-
-
greenity
aktív tag
válasz dabadab #4186 üzenetére
Ma lnko-t meg faktoriálist meg binomiálist számoltunk.
Úgy kezdtük, hogy statikusan adtuk meg az adatokat, és utána mutattam meg a scanf-et, miután már megcsináltuk a programokat.Az a nagyobb gond, hogy a csapat nagy része még nem látott linuxot, így aztán már ezzel is problémák voltak.
Majdnem minden második embernek én lépegettem be cd-vel a mappájába... másodszorra már ment..
De lehet az elején linux gyorstalpalót kéne tartsak.."Egy mosolynál jobb a több"
-
tototos
őstag
válasz dabadab #4234 üzenetére
Köszi.
Hát most végül működik 64 bites változóval de nem tudom mennyire optimális.
Ez az amikor kiveszek egy tömbböl elemeketuint8_t LINReceiveBuffer[8];
LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameValue = 0;
for (Index = 0;Index < ResponseDataByteIndex-1;Index++)
{
LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameValue += (LINReceiveBuffer[Index+1] << ((LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameDataLength - 1 - Index)*8));
}Ezzel rakom be:
if (ResponseDataByteIndex < LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameDataLength)
{
DataCheck = (uint8_t)(LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameValue >> (LINScheduleTable[ScheduleTableIndex].LINScheduleTableFrame.LINFrameDataLength - 1 - ResponseDataByteIndex)*8);
LINChecksumBuffer[ResponseDataByteIndex+1] = DataCheck;
USART_SendData(USART6,DataCheck);
ResponseDataByteIndex++;
} -
Jester01
veterán
válasz dabadab #4234 üzenetére
Továbbá még azt is vizsgálni kellene, hogy 16 bites határon van-e éppen, mert akkor elég 1 tömb elemet írni (ez ugye akkor fontos ha az utolsó elemről van szó, mert akkor a következő már túlírja a tömböt).
Ja és nem 0x0f - shift hanem 0x10 - shift
[ Szerkesztve ]
Jester
-
TheProb
veterán
válasz dabadab #4392 üzenetére
és
-Bele raktam a main-t is, hogy lássátok, hogyan akarom meghívni, valamint felszabadítani a fv-t (fv deklarációt most nem raktam bele..)
-az a (romai[0]=0) nem értem, hogy miért kell (?), ha string van benne, akkor miért legyen benne 0 az elején?
-megcsináltam a 0-ás karakterek gondját ha minde igaz."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Jester01
veterán
válasz dabadab #4424 üzenetére
Ez tényleg elég meglepő, de én is tudtam reprodukálni.
Elsőre rávágtam, hogy a java biztos elágazás-mentes kódot generál, de ha kicsit átírtam, hogy a gcc-nek is feltűnjön ez a lehetőség attól ugyan gyorsabb lett de még nem java szintű. Sőt, még durvább optimalizációval egy iterációban 8 elemet ad össze és még így is lassabb.A random tömböt egyébként kicseréltem, hogy mind a két implementáció azonos számokkal dolgozzon (és mindig ugyanazokkal).
Jester
-
Karma
félisten
-
Karma
félisten
válasz dabadab #4433 üzenetére
A Java kód vizsgálatához meg a jitwatch elég bíztatónak tűnik. Majd otthon megnézem tüzetesebben.
“All nothings are not equal.”
-
buherton
őstag
válasz dabadab #4476 üzenetére
Most jött elő egy olyan probléma, amikor egy azon kód fut egy 8 bites architektúrán és PC-n is. Volt egy enum tömb, amit memset-el állítottak be valamilyen értékre. Viszont az enum egyik esetben 1 bájt a másik esetben 4 bájt, így ha nem nullát állítottak be, akkor jött a nem várt működés, mert a memset bájtokat állít és nem tömb elemet.
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
buherton
őstag
válasz dabadab #4480 üzenetére
Tényleg. A fene nem baj, most már legalább jól jegyzem meg.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
JmL
csendes tag
válasz dabadab #4530 üzenetére
És most jó !!
Köszönöm szépen a segítséged, nagyon hálás vagyok ! :p
Gondolhattam volna a lezáró 0-ra
Egyébként magamtól tanulom a programozást mert az infótanárom csak pascal-t ismeri, és mivel BME-re készülök, célszerűbbnek gondoltam megtanulni a C-t, oda úgy is az kell a legelején, szóval a tanár ebben nem tud segíteni -
tototos
őstag
válasz dabadab #4541 üzenetére
RTOS fölé szeretnék írni egy burkolót, ami azt csinálja hogy a felhasználó megadja, hogy melyik funkciót szeretné futtatni, milyen periodicitással, és ezt az alatta lévő réteg elintézi. A felhasználónak nem kell a taskjában while loopot írni, meg várakoztatni adott ideig a taszkot, csak megírja mit csináljon a task és az lefut minden egyes periódusban. A létrehozható taszkok száma maximalizálva van, az a taskN. A bővítést szeretném macroval megoldani, hiszen minden task ugyanazt csinálja, csak ugye a hívandó funkció és a periódus változik.
[ Szerkesztve ]
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4569 üzenetére
Köszönöm a kiigazítást.
Gondolom én voltam félreérthető az első bejegyzésemben."#define FIRST_ROW_BIT_POSITION 4"
Így gyakorlatilag csak egy értéket adunk FIRST_ROW_BIT_POSITION nak és nem tudjuk később léptetni a mikrocsip lábait.
Tehát ez "SOROK = (1 >> ( FIRST_ROW_BIT_POSITION + i ) ); " helyett az kell amit eredetileg is írtam.
SOROK = (0x08>>i); Ezzel gyakorlatilag a mikrocsip B portjának lábaira adunk magas szintet."int oszlopok[] = { PORT_B4, PORT_B5, PORT_B6, PORT_B7 };"
Ezt ugyan nem próbáltam még ilyen formában, de van egy sejtésem, hogy nem jó mivel értéknét adjuk át a az egyes portok egyes lábait.
Bár elképzelhető, hogy ha minden ciklusba adom át a tömbnek az értékeket akkor elvileg működhet is."#define NO_KEY 0"
Gyakorlatilag ugyan az mint az én
"#define ALACSONY 0" definícióm."A k-t állítgató résznek semmi értelme"
A ciklus végtelen pergésben van és ha nem érkezik gombnyomás akkor a 4 ciklusonként nullázni kell az értékét hiszen 4x4 vagy is 16gomb van.Egyszóval, ha sima C programnak tekintjük akkor tökéletes a példád, de sajnos itt figyelembe kell venni, hogy mikrokontrollert programozunk fel illetve a lábak szintjeit ellenőriztük.
Azt hiszem erre irányuló kérdésem a C topikban nem állja meg a helyét.
Köszönöm ettől függetlenül a segítőkészséget.[ Szerkesztve ]
----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4574 üzenetére
Az a baj, hogy alig másfél hónapja kezdtem el a C-ét és a C18-at vagy is a PIC programozást egyszerre így sajnos nem tudok még rendesen érthetően megfogalmazni a kérdéseimet.
"SOROK = (1 >> ( FIRST_ROW_BIT_POSITION + i ) );"
Gyakorlatilag, ha két >> jelet teszünk az azt jelenti, hogy a 2 hatványával léptetjük a változó értékét a megadott irányban? (Ha igen akkor már is tanultam ismét valamit, vagy is tanultam már csak nem értettem meg ezek szerint)"int oszlopok[] = { PORT_B4, PORT_B5, PORT_B6, PORT_B7 };"
Hogy ez is tiszta legyen:
"PORT_B4" egyenlő a következővel : PORTBbits.RB4
Gyakorlatilag ez egy (port) regiszter mellyel a chip egy adott porton adott láb állapotát tudjuk lekérdezni, hogy az 1 vagy 0.
Ha 1 akkor annak állapota magas szintű, értelemszerűen a 0 = alacsony szinttel.
A portok nekem egy header állományban külön definiálva vannak, pl. így:
#define PORT_B4 PORTBbits.RB4"#define NO_KEY 0"
Teljesen igazad van.
Jobb rászokni az olvasható kód írásra...Ezt a részt nem igazán értem: "Viszont a getchar() egyaltalan nem egy bit allasat adja vissza, hanem egy karakterkodot, ami logikailag abszolút más dolog."
Vagy itt elírás történt és valójában getchar() az get_key() akart lenni?
Ha igen akkor ő nem a bit állással kell vissza jöjjön hanem a beolvasott karakterrel ami 1,2,3...16-ig."A ciklus végtelen pergésben van"
while(1){
bill_ertek = get_key();
Delay10TCYx(10);
}//while()
Ez egy végtelen ciklus nem?
Ebben minden ciklusnál újratöltődik a bill_ertek változó még ha egyelőre nem is jól van megadva."Ha arra gondoltál, hogy a getchar()-t kívülről végtelen ciklusban hívod, az meg nem számít, mert azzal kezdődik, hogy lenullázod a k-t"
Feltételezem, hogy itt is get_key()-re gondolsz.
Igen igazad van mert ha vége a ciklusnak akkor az újra meghívásnál nullázódik alapból is a k.
Próbálkozom erősen, de kellenek a szakik tanácsai és gondos szemei[ Szerkesztve ]
----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4578 üzenetére
Ez akkor most vissza tér egy char típusú karakterrel ami 1-16-ig van, gombnyomástól függően.
Ez eddig szép és jó. Mellesleg köszönöm, hogy tisztába raktad a dolgot és leegyszerűsítetted, sokat fogok belőle tanulni.
A fő kérdés viszont az, hogy miként kivitelezhető az, hogy mint a telefonnál alfanumerikus módon is írhassak?
Tehát van egy 4x4-es mátrix nyomó gombsorom, az rá van csatlakoztatva a mikrovezérlőmre és szépen, ha megnyomom valamelyik gombot akkor 1-től 16-ig vissza adja nekem a benyomott gomb értékét.
4x4 keypad
Ezt nem tudom tovább gondolni, hogy miként lehetne megoldani, hogy egy-egy gomb többszöri megnyomásánál már alfanumerikus értékként a gombonkénti eltárolt 3 betű egyikét adja vissza.
Arra gondoltam, hogy valami ciklusban ciklust kellene futtatni és mivel egy gombot megnyomok és várakoztatnom kellene legalább 1-2mp-et, és vizsgálnom, hogy van e ugyan azon a gombon közvetlen, további nyomás és az szerint váltani a betűket, hogy hány további nyomás történik.Legalább is erre felé gondolkodom, persze ez lehet nem jó irány.
Gyakorlatilag mint a telefon gombsora úgy működne a dolog annyi kivétellel, hogy nem lenne annyi karakter.
Csak az angol nagy betűs A-Z-ig és 0-9-ig számok kellenek.
Illetve egy BACK és SPACE gomb, hogy vissza törölhető és léptethető legyen a dolog.
Ez természetesen csak a gombsor egy részét foglalná le ami 4sorból és 3oszlopból állna.
A 4. oszlop 4sora külön funkció gombok lennének.
Szóval ezen a dolgon rágom magam már lassan 1 hete, de túlnő rajtam ez a globális gondolkodás.
Tudsz ebben segíteni?
Ha csak elméletben azt is megköszönöm.
Természetesen az eddig megírt és leegyszerűsített kódot kellene kiegészíteni ezzel a nem kis résszel
Előre is köszi a segítséget. (Ha valamit nem világosan írtam, csak kérdezz bele bátran)----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
Wyll
őstag
válasz dabadab #4591 üzenetére
Most nézem a téma összefoglalót: ajánljátok benne a DevC++ -t. Tisztelettel indítványoznám ennek az újragondolását ezen cikk alapján.
Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll
-
alapz@j
tag
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4578 üzenetére
Nos közben haza értem külföldről és kipróbáltam a kódodat, ilyesfajta bits varázslatokat nem fogad el a C18
Sebaj az első belinkelt kódom kicsi átalakítással már megy is tökéletesen.
Vannak még hibái a programnak, de ha elkészülök dobok fel vidit róla mit sikerült összekovácsolnom...----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
buherton
őstag
válasz dabadab #4608 üzenetére
Nem voltak jó tapasztalataim egyik Microchipes PIC fordítóval sem .
[ Szerkesztve ]
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
buherton
őstag
válasz dabadab #4608 üzenetére
Szeretném én is kiegészíttetni a téma összefoglalót.
Magyar nyelvű könyvekhez:
Kónya László-Kopják József - PIC Mikrovezérlők alkalmazástechnikája [link]Fejlesztő környezetek:
Clang
cross-platform (Windows / Linux / OSX) csak fordítóMPLABX
cross-platform (PIC) fejlesztőkörnyezetEclipse CDT
fordítót nem tartalmaz, de konfigurálhatósága miatt szinte minden platforma minden fordítóval lehet benne fejleszteniLPCXpresso
cross-platform (NXP Cortex-M, ARM7, és ARM9 alapú mikrokontrollerek) fejlesztőkörnyezetAtmel Studio
cross-platform (AVR8, AVR32, Atmel ARM-ok) fejlesztő környezetarm-none-eabi
cross-platform (ARM Cortex-M és Cortex-R) csak fordítóEzek mind ingyenesen használhatóak. Az MPLABX-ben nem vagyok biztos.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4650 üzenetére
Igen, köszönöm.
Közben ez a része megoldódott adat struktúrával amely aztán típus definícióval deklarálva lesz.
Természetesen ez is jó megoldás csak így kellene még egy függvényt használnom ami kicsit bonyolítaná a program tekinthetőségét. (véleményem szerint)Az strukturálisában például nem értem miként adódik át úgy egy 16bites adat, hogy az adatszerkezet 2 változójába egységesen oszlik fel.
Kiolvastam a könyv adatstruktúrájáról szóló fejezetet, de nem írja le, vagy csak számomra nem érthető...Tehát egy példa:
Típus definiciótypedef union INT16
{
sort int Value;
struct
{
unsigned char LB;
unsigned char HB;
} bytes;
} INT16Aztán jöhet a main() függvényben a deklaráció
INT16 temp;
Aztán adunk át értéket, mondjuk 900-at.
temp.Value = 900;
Ez az én gondolat menetem szerint 2részre bomlik, 2db 1bájtos részre.
temp.LB-ben lesz az első (alacsonyabb helyi értéken lévő) 8bit és temp.HB-ben a második (magasabb helyi értéken lévő) 8bit.
Szóval így: 900 16bites bináris értéke == 00000011 10000100Amit nem értek, hogy a miért és milyen elv szerint rendezi el önkényesen az átadott adatokat?
----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4673 üzenetére
Jelenleg programoktól függően külön van választva több részre a teljes program kód.
1. inicializáló függvények és típusdefiníciók, adatstruktúrák, I/O portok beállítása...stb
2. függvények melyek mindent külön kezelnek. (Memória IC, PIC Eeprom, időzítők és egyéb vezérlők)
3. PIC láb definíciók
4. Megszakítások (Magas és alacsony prioritásúak)
5. maga a program amely összevonja a feljebb felsoroltakat. ( main() )Természetesen még van pár része a programnak melyekre nem tértem ki, de nem is fontosak a mondanivalómhoz.
A programban nem kezelhetek mindent adatstruktúrákban, de egy részét abban kell vagy legalább is jobb abban kezelni nyilván.
Maga a főmenüt és elágazásait egy ciklusban kell kezeljem, ha nem "goto" paranccsal ugrálok a ciklusok közt.
Nyilván itt a 4x4-es mátrix interfész miatt kell egyben kezeljem mert azon keresztül tudom csak manuálisan kezelni a programot.
Muszáj pergetnem, különben nem tudom figyelni folyamatosan a gombok állapotát.----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4675 üzenetére
Ja értem most már..
Itt sokat nem kell változtatni a menüpontokon szóval csak azokért nem használnék külön struktúrát.Itt egy kis részlet a kódomból:
E programrész felett ellenőrzöm az Eepromban tárolt adatokat és, ha van elmentett profil akkor azt a memóriából kiolvasva betöltöm./****************************************************************************
+ "menu" goto utasítás
+ Ha nincs betölthető profil akkor ugrás a menu goto utasításra
*****************************************************************************/
menu:
lcd_clear();
i=0;
while(1){
keyval = get_key(KeyAlfOrNum); //numerikus gombok engedélyezése
if(keyval=='1'){
//Új profil hozzáadása
}else if(keyval=='2'){
//Aktuális profil szerkesztése
}else if(keyval=='3'){
//Profilok listázása
}else if(keyval=='4'){
//Ugrás a már betöltött profilra
goto profil_betoltve;
}
printf("1. Uj profil hozzaad");
lcd_write(0xC0,0,1,1);
printf("2. Akt. prof. szerk.");
lcd_write(0x94,0,1,1);
printf("3. Profilok listaja ");
lcd_write(0xD4,0,1,1);
printf("4. Vissza ");
lcd_write(0x80,0,1,1);
}Itt látszik valamennyire, hogy oldottam meg a programok közi ugrálást...
[ Szerkesztve ]
----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
-
don_peter
senior tag
válasz dabadab #4688 üzenetére
Igen igazad van..
PHP-ben nincsenek ilyen bit dolgok, és relatív, hogy kinek mi az egyszerű ...
Szeretem a PHP-t, de már untam a sok virtuális alkotást.
Akartam valamit ami fizikailag is kivetülhet..
Ezért csípem jobban most a C-ét és a PIC programozást...----== Neo Geo és Arcade Fórum : www.neo-geo.hu ==----
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Laptop 15,6" -70% i7-10610U 4Mag 32GB 512GB SSD FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia