Új hozzászólás Aktív témák

  • pictigjis

    Topikgazda

    én is kétszer próbálkoztam a lidl-ben, se mobillal, se chip+pinnel nem sikerült, de mindkét összeget zárolták, ahogy szokták. valószínűleg ugyanolyan rendszerszintű letérdelés van, mint karácsony előtt, NE HASZNÁLJÁTOK A KÁRTYÁT!

    vagy a zárolásból nem lesz terhelés, vagy visszatérítés fog érkezni, ez a jellemző lefutás

    (kivéve, ha nem: múlt héten volt a pizza hutban dupla terhelésem, és noha az elsőre még az apple wallet is azonnal jelezte, hogy refunded, valójában azóta se jött visszatérítés a curve-től. nem akartam húzni az időt, inkább már szombaton megírtam a problémát, két és fél nappal később, ma hajnalban jött a válasz, hogy valami tényleg nem stimmel, továbbították a megfelelő csapatnak kivizsgálásra)

    kiábrándító élmények mostanában, de legalább van új kártyadizájn, az kellett nagyon!

Új hozzászólás Aktív témák