-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
Amúgy szerintem magától fog visszajönni a pénzed. Amikor a foglalás lejár, és az OTP nem kéri le a pénzt a Curve kártyádról, akkor a Curve stornózni fogja a Revoluton a tranzakciót.
Nekem, azt hiszem, túl sok macera, hogy egyfolytában választani kell, hogy fontban vagy forintban akarok fizetni (kisebb üzletben régi terminállal nem is olyan magától értetődő a választás módja, a gumisnál csak törölték a tranzakciót, amikor megkérdeztem, hogy ilyenkor hogy kell kiválasztani), meg zavar, hogy minden vásárlás Angliában történik.
Az OTP-s Mastercardomat meg nem is tudtam hozzáadni, végül az volt a support válasza, hogy töröljem és próbáljam meg mégegyszer.
Elsőre pedig jól hangzott, hogy egy kártya van, és amögé mindig kiválasztom, hogy épp mivel szeretnék fizetni, feleslegessé is tehetné a revolutot, ha nem lenne a váltásra a hétvégi felár.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Mivel a hibás tranzakcióról nem kaptál bizonylatot, nagyon nehéz lesz bizonyítanod az elutasított tranzakciót. Hogy miért?
Jelenleg a képeid alapján a tranzakció sikeresen végbement a Revoluton Curve-on keresztül,azaz sikeresen terhelték a vásárlás összegét ám a terminál hibára futott visszaigazoláskor, ezért meg kellett ismételni a tranzakciót.
A bizonylat azért lényeges,mert az tartalmaz egy tranzakciós azonosítót is.Jelen esetben az a kérdés, hogy ki miatt futott hibára a tranzakció?! A terminál hibája miatt? Akkor OTP. Ha kártyakibocsájtó miatt? Akkor curve. De szerintem jelezd a bolt felé is az problémát. De vedd alapul, hogy itthon max.30nap az ilyenek átfutási ideje

Ezért is necces egy ilyen szolgáltatás használta. Mert a Curve még garanciát sem vállal a működésre.
T&C 21.2. Nem garantáljuk folyamatos vagy folyamatos hozzáférést Szolgáltatásunk bármely részéhez. Nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatások e megállapodás szerinti nyújtásának kudarcáért. Ön elismeri azt is, hogy nem vállalunk felelősséget olyan díjakért, amelyeket esetleg harmadik félnek kell fizetnie, ideértve a fizetési kártya kibocsátóját is, ha azt a görbe számlán vagy a Szolgáltatásoknál használják. Elismeri, hogy a webhely (ek) re vagy a Curve App-hez való hozzáférést időnként korlátozhatja, hogy javításokat, karbantartást vagy új szolgáltatások vagy szolgáltatások bevezetését tegye lehetővé.
Nekem ebből az jön le, ha valami hiba csúszik be akkor a Curve mossa kezeit
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Bivaly erős Lenovo T14 gen4 (13.gen Core I7 32Gb DDR5 1Tb SSD) + 14 hó GARANCIA
- Asus TUF Gaming A17 AMD Ryzen 7-7435HS/16GB RAM/512GB SSD/RTX4050VGA/17,3" 144Hz kijelző
- Asus TUF Gaming A15 AMD Ryzen 7-7435HS/16GB RAM/512GB SSD/RTX4050VGA/15,6" 144Hz kijelző
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA T1200 16 2560 1600 Garancia
- Dell Precision 7550 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T1000 FHD
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450M R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT OC 8GB GameMax STORM Antec 550W
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S23/Samsung Galaxy S23+/Samsung Galaxy S23 Ultra
- UPDATE 11.13. HP üzleti laptopok Elitebook, Probook 4-13. gen gar.
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest



pictigjis
