Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • viktorhu

    veterán

    válasz ACE- #3008 üzenetére

    Amúgy szerintem magától fog visszajönni a pénzed. Amikor a foglalás lejár, és az OTP nem kéri le a pénzt a Curve kártyádról, akkor a Curve stornózni fogja a Revoluton a tranzakciót.

    Nekem, azt hiszem, túl sok macera, hogy egyfolytában választani kell, hogy fontban vagy forintban akarok fizetni (kisebb üzletben régi terminállal nem is olyan magától értetődő a választás módja, a gumisnál csak törölték a tranzakciót, amikor megkérdeztem, hogy ilyenkor hogy kell kiválasztani), meg zavar, hogy minden vásárlás Angliában történik.

    Az OTP-s Mastercardomat meg nem is tudtam hozzáadni, végül az volt a support válasza, hogy töröljem és próbáljam meg mégegyszer.

    Elsőre pedig jól hangzott, hogy egy kártya van, és amögé mindig kiválasztom, hogy épp mivel szeretnék fizetni, feleslegessé is tehetné a revolutot, ha nem lenne a váltásra a hétvégi felár.

  • st3v3np3t3r

    nagyúr

    válasz ACE- #3008 üzenetére

    Mivel a hibás tranzakcióról nem kaptál bizonylatot, nagyon nehéz lesz bizonyítanod az elutasított tranzakciót. Hogy miért?
    Jelenleg a képeid alapján a tranzakció sikeresen végbement a Revoluton Curve-on keresztül,azaz sikeresen terhelték a vásárlás összegét ám a terminál hibára futott visszaigazoláskor, ezért meg kellett ismételni a tranzakciót.
    A bizonylat azért lényeges,mert az tartalmaz egy tranzakciós azonosítót is.

    Jelen esetben az a kérdés, hogy ki miatt futott hibára a tranzakció?! A terminál hibája miatt? Akkor OTP. Ha kártyakibocsájtó miatt? Akkor curve. De szerintem jelezd a bolt felé is az problémát. De vedd alapul, hogy itthon max.30nap az ilyenek átfutási ideje:(

    Ezért is necces egy ilyen szolgáltatás használta. Mert a Curve még garanciát sem vállal a működésre.

    T&C 21.2. Nem garantáljuk folyamatos vagy folyamatos hozzáférést Szolgáltatásunk bármely részéhez. Nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatások e megállapodás szerinti nyújtásának kudarcáért. Ön elismeri azt is, hogy nem vállalunk felelősséget olyan díjakért, amelyeket esetleg harmadik félnek kell fizetnie, ideértve a fizetési kártya kibocsátóját is, ha azt a görbe számlán vagy a Szolgáltatásoknál használják. Elismeri, hogy a webhely (ek) re vagy a Curve App-hez való hozzáférést időnként korlátozhatja, hogy javításokat, karbantartást vagy új szolgáltatások vagy szolgáltatások bevezetését tegye lehetővé.
    Nekem ebből az jön le, ha valami hiba csúszik be akkor a Curve mossa kezeit :(((

Új hozzászólás Aktív témák