-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Mivel a hibás tranzakcióról nem kaptál bizonylatot, nagyon nehéz lesz bizonyítanod az elutasított tranzakciót. Hogy miért?
Jelenleg a képeid alapján a tranzakció sikeresen végbement a Revoluton Curve-on keresztül,azaz sikeresen terhelték a vásárlás összegét ám a terminál hibára futott visszaigazoláskor, ezért meg kellett ismételni a tranzakciót.
A bizonylat azért lényeges,mert az tartalmaz egy tranzakciós azonosítót is.Jelen esetben az a kérdés, hogy ki miatt futott hibára a tranzakció?! A terminál hibája miatt? Akkor OTP. Ha kártyakibocsájtó miatt? Akkor curve. De szerintem jelezd a bolt felé is az problémát. De vedd alapul, hogy itthon max.30nap az ilyenek átfutási ideje

Ezért is necces egy ilyen szolgáltatás használta. Mert a Curve még garanciát sem vállal a működésre.
T&C 21.2. Nem garantáljuk folyamatos vagy folyamatos hozzáférést Szolgáltatásunk bármely részéhez. Nem vállalunk felelősséget a Szolgáltatások e megállapodás szerinti nyújtásának kudarcáért. Ön elismeri azt is, hogy nem vállalunk felelősséget olyan díjakért, amelyeket esetleg harmadik félnek kell fizetnie, ideértve a fizetési kártya kibocsátóját is, ha azt a görbe számlán vagy a Szolgáltatásoknál használják. Elismeri, hogy a webhely (ek) re vagy a Curve App-hez való hozzáférést időnként korlátozhatja, hogy javításokat, karbantartást vagy új szolgáltatások vagy szolgáltatások bevezetését tegye lehetővé.
Nekem ebből az jön le, ha valami hiba csúszik be akkor a Curve mossa kezeit
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Számos VGA kihalhat a memóriapánik miatt
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Proxmox VE
- Titan Quest II
- Szombathely és környéke adok-veszek-beszélgetek
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- ASUS TUF Gaming A15 Notebook! 7435HS / RTX 4060 / 16GB DDR5 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 1TB Nvme SSD
- Új 0km es garanciás asus zephyrus m16! Rtx 4080 / i9 / 32gb / 1tb / 240hz OLED MINI LED!
- új iPhone 17 Pro 512GB cosmic orange kozmosznarancs független Apple 1 év garancia
- új iPhone Air 256GB space black asztrofekete független Apple 1 év garancia
- Macbook Pro 2019 Laptop A2141 i9
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z37 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro Max 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3758, 100% Akkumulátor
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3610
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



pictigjis
