-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
válasz
DamianB
#4700
üzenetére
Az kellemetlen
Megkérdeztem őket, mivel konkrétan az elutasított tranzakcióból lehet üzenetet küldeni, és ez a válasz jött (angolul, de a fordító is elég szép munkát végzett vele).Szia XY,
Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot, és sajnálom, hogy hallottam, hogy volt néhány elutasítása.
A kifizetések még biztonságosabbá tétele érdekében bevezettünk egy új funkciót, az erős ügyfél-hitelesítést (SCA). Ez azt jelenti, hogy minden alkalommal, amikor öt egymást követő érintés nélküli fizetést teljesít, vagy ha ilyen módon összegyűjt 150 eurót, Chip and PIN tranzakciót kell végrehajtania.
Miután ezt megtette, az érintés nélküli fizetések újra működnek!
Nagyszerű napot, és tudassa velünk, ha másra van szüksége.
Üdvözlettel
mák
Csapat görbeaz eredeti:
Hi XY,
Thanks for getting in touch and I'm sorry to hear that you've had some declines.
To make your payments even more secure, we’ve now introduced a new feature, Strong Customer Authentication (SCA). This means every time you make five consecutive contactless payments, or accumulate a spend of €150 this way, you’ll need to make a Chip and PIN transaction.
Once you’ve done this, your contactless payments will work again!
Have a great day and let us know if you need anything else.
Best wishes,
Poppy
Team Curve
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Magisk
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z390 GAMING X Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3831, 100% Akkumulátor
- Eladó Samsung Galaxy Tab A9 4/64GB / 12 hó jótállás
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 7 3700X / RTX 2070 Super / 32GB DDR4
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Megkérdeztem őket, mivel konkrétan az elutasított tranzakcióból lehet üzenetet küldeni, és ez a válasz jött (angolul, de a fordító is elég szép munkát végzett vele).
pictigjis
