-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
Szoszo94
#10664
üzenetére
Bár off, de simán jó lehet Vivid-re továbbra is, ha Curve-el vásárolsz. Nekem pl. múltkor volt hogy kaptam azt a Lidl-s kupont 10€ erejéig SD nélkül is, és az 1 hónapon belül Curve-ben történt Lidl-s vásárlásokat mindjárt át is tudtam húzni rá, így kb. 1 perc nyomkodás után megvolt a 10 euró. Ilyen gyorsan még sosem kerestem 3600 Ft-ot

-
válasz
Szoszo94
#9895
üzenetére
Update: hiába írtam azóta többször is nekik, semmi válasz. Természetesen a verifikációt is hiába csináltam meg, arról sem jött értesítés hogy okés-e.
Viszont megjelent tegnap appban a verifikálás lehetősége nekem és páromnak egyaránt, úgyhogy a supportos kör így felesleges volt. Újból személyi fotózás, szelfi, pár perc várakozás és: műűűűködik végre - vagyis próbálni még nem próbáltam, de verifikáció sikeres, illetve a limitre nyomva végre látom ténylegesen a limitjeimet, már a megemelt teljes értékű felhasználónak járót. Végül happy end lett, csak ne lett volna csomó idő, idegeskedés, felesleges körök a supporttal
Egy kérdés viszont felmerült: ha megnézem a kártya adatait az appban, akkor kiírja alatta, hogy a lejárati dátum és CVC frissülni fognak ha aktiválom a kártyát (páromnak is ezt írja). Viszont mind a ketten többször is fizettünk a kártyával bedugósan, PIN-t is módosítottunk, úgyhogy bugnak tudom be, de: nálatok is ezt írja?
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Szoszo94
#9889
üzenetére
Igen, na örülök, hogy valakinek segítettem. Nekem sajnos 2 hét után válaszoltak, de úgy tűnik, valakit épp a gép előtt kaptam el, mert vagy 5x válaszolt rögtön, azóta megint se kép, se hang (arra a kérdésemre, mikor leszek teljes user). Érdekes, hogy Neked ennyire nem működött, engem mindenhol engedett fizetni, kivéve ezt a 300E-t (mert ugye kiderült a 185E-s limitem, de hogy miért pont annyi?) Hihetetlen, hogy nekem kell könyörögni, hogy azonosítsanak be, nem értem, tényleg nem...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Építő/felújító topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- sziku69: Szólánc.
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gaming notebook topik
- Path of Exile (ARPG)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Nagyakkus, mobilnetes - Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 512GB 13.3" FHD 1 év gar
- 154 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- AKCIÓ! LG UltraGear 27GR93U-B 27 4K 144Hz IPS monitor garanciával hibátlan működéssel
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 1000GB 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3516, 94% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest




pictigjis
