Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gothmog

    senior tag

    válasz MageRG #8696 üzenetére

    Igaz, hogy a videóban a szörnyek támadási "furcsaságai" vannak kiemelve, de lazán kacsolódó élményem: ugyan az Elden Ringben (első soulslike játékom) is voltak furcsa hitboxok (főképpen a karom/tőr jellegű mini reach fegyverek/nagyméretű ellenfelek kombinációjánál), de amikor az ER után nekiültem a DS1R-nek és halberddel a kezemben megérkeztem a Gaping Dragonhoz... hát az az követő percek az agyamba égtek... Mert azért olyat, hogy döfködöd a hatalmas lényt, még a karod is eltűnik könyékig a testében, de valamiért mégsem találod el, én ilyet korábban még sehol sem láttam... :Y :DDD Persze volt olyan, hogy a fejét támadva az egyik támadásom betalált, míg a rögtön azt követő második ütés - ugyanonnan, talán pár pixelnyit mozdulhatott el valamelyik irányba valami - meg már nem.

    Megnéznék egyszer egy videót különben ER hitboxokról is, különös tekintettel a rúnamaci (Weeping Peninsula barlangban a boss) grab attackjára, és a DLC tarajos sül - viziló hibrid bossának a grab attackjára. (Ezeknél konkrétan megtörtént velem, hogy kb. méter távolságból "teleportálódtam" az ölelésbe/pofájába az animáció egy bizonyos pontján. Pl. összecsukódó szájtól odébb állsz, de amikor emeli vissza a pofáját, már benne vagy, míg a macinál az összeölelő karokon kívül, attól oldalra állsz, de amikor felegyenesedik, már a karjai között vonaglasz.)

Új hozzászólás Aktív témák