-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jim74
nagyúr
válasz MadMancs #83484 üzenetére
Azt én b*sztam el. Már annyit dugdostam azt a qrva LAN kábelt, hogy véletlelenül nem a LAN1-be dugtam az ONT-n.
Mindegy, mert azóta volt 300 alatti is, amit lementettem és megküldtem nekik. Közben megkérdeztem az NMHH-t is mailben, hogy az ilyen esetben mik a lehetőségeim.A DIGI teljesen elzárkózott a garantált feletti, de egyértelműen valamilyen hibára utaló sebesség alapján a hibajegy felvételétől.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz wwenigma #83489 üzenetére
"Tudom javasolni a szolgaltatovaltast ha nem felel meg 2900ft-ért az 5-600Mbit...."
Jaj, hagyjuk már ezt, baromira nem erről van szó.
Leírtam, hogy a tegnapi szolgáltatáskiesésig akárhányszor mértem megvolt a 850-950 Mbit/s és ez esett vissza ~ 500 Mbit/s-re, miután helyreállt a szolgáltatás.
Annyi lett volna a kérésem a DIGI felé, hogy nézzék meg, mert valami történt.
Kíváncsi lennék, hogy mondjuk van egy mobilnet szolgáltatásod, ami megy rendesen, aztán egyszer csak elkezd 1 Mbit/s sebesség lenni. De mivel 0/0 a garantált, így meg sem nézik, hogy van-e probléma Nálad. És tegyük fel, hogy ez a szolgáltatás elég olcsó. Akkor is ilyen vehemensen rohannál szolgáltató váltani, ahelyett hogy megkérnéd a szolgáltató, hogy járjon utána a dolognak?
-
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83498 üzenetére
Most mértem egyet és 510/325.
FTTH hálózat van, családi házas övezet.
Visszaolvastam a topikot és láttam olyan bejegyzést, hogy bár nincs a DIGI-nek már hivatalosan 500-as csomagja, volt aki valami hiba folytán átkerült olyanba.
Hívtam a DIGI-t, írtam nekik, nem foglalkoznak a problémával, mert megvan a garantált.
Teljesen egyértelmű, hogy nem kerek valami, de lesz*rják.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83498 üzenetére
Egyébként a sebességet felhasználó szinten állítják be, vagy a fizikai bekötésre?
Azon gondolkoztam, hogy megpróbálok ismeretségi körben kölcsönkérni egy felhasználó/jelszó párost és azzal is mérni, amennyiben felhasználó szinten történik a sebesség beállítás.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Intruder2k5 #83502 üzenetére
Köszi az infót .
Megpróbálok ismeretségi körben a DIGI-hez kontaktot találni, hogy megkerüljem a bürokráciát.
Szinte biztos vagyok benne, hogy a sebesség profilom van elállítva.Esetleg valaki, ahol megvan a kínált sebesség közeli érték, vállalna olyat, hogy elmennék hozzá és az ő eszközén az én felhasználói adataimmal bejelentkeznék és mernénk egyet?
-
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83509 üzenetére
Egyelőre megvárom, hogy mi lesz a hibajeggyel és mit válaszol az NMHH a kínált és a garantált sebesség vonatkozásában, mert ha ők is csak a garantáltal foglalkoznak, akkor kénytelen leszek elengedni a témát.
Szomszédot megkérdezem, de ha jól emlékszem, akkor ők UPC-sek.
Lehet, hogy lesz ismerősnél DIGI-s kontakt és akkor talán tényleg fognak foglalkozni a problémával.
Nálatok azért volt egyszerűbb a helyzet, mert nem volt meg a garantált sebesség felfelé irányban. -
Jim74
nagyúr
Közben kiderült, hogy a mellettünk lévő szomszédnál csütörtökön volt valami geb@sz. A modemjük gyakorlatilag nem csinált semmit, mintha nem kapna áramot. Bejelentették, kijött másnap a szerelő. Nem tudni mit csinált, de utána működött a szolgáltatás.
Szembe szomszédék is rámértek most és ott sincs meg a normális sebesség, úgyhogy ők is elkezdenek foglalkozni a témával. -
-
Jim74
nagyúr
válasz MadMancs #83532 üzenetére
Megvárom az NMHH válaszát a garantált/kínált sebesség viszonylatában, és attól függően lépek tovább.
Kifizetném a kiszállást is, ha tudnám, hogy tényleg fog foglalkozni a dologgal, de azért, hogy rátegye a laptopot és megállapítsa, hogy megvan a gatantált, nem fogok több ezer FT-ot fizetni.[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83564 üzenetére
Köszönöm, hogy foglalkozol a témával, de hidd el ez a szerelő teljesen elutasító volt.
A szomszédok közül talán egy, akit érdekel a sebesség, a többiek szerintem pont lexarják. Megy a fácse, meg az éjjel nappal Budapest oszt' jónapot...Egyelőre megvárom az NMHH válaszát. Ha ők úgy gondolják, hogy jogos az észrevétel, akkor adok még egy esélyt a DIGI-nek, hogy szépen lerendezzük az ügyet. Ha nem hajlandók rá, akkor megyek feljebb.
Ha viszont azt a választ kapom, hogy nem jogos a panaszom, akkor kénytelen leszek lenyelni a békát... -
Jim74
nagyúr
válasz Hegyirabló #83703 üzenetére
Kerepes is elhasalt. Megszakadt a kapcsolat, majd miután helyreállt a sebesség botrányosan lassú... Közvetlenül ONT-re csatlakoztatva is...
Az a "szerencse", hogy éppen nincs meg a garantált. De az oldalak borzasztóan lassan töltenek be...Digi oldalán most ezt mérem: 332/309, ping 2 ms, jitter 1 ms. Ez alapján hasítania kéne mindennek, de pl. egy www.idokep.hu be sem tölt...
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
ZTE-s területeken milyen eszközt adnak mostanság?
Vagy már mindenhol Huawei eszközt telepítenek? -
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Az megoldható a DIGI-nél, hogy felmondom a saját nevemre szóló szerződést és a feleségem nevére újat kötünk? De nem átíratni szeretném, hanem jöjjenek ki, mintha egy új bekötés lenne.
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83866 üzenetére
Köszi, Mpo Neked is
Akkor várok, hátha megjavul. Baromi bosszantó, hogy valamit elbarkácsoltak a hálózaton, de nem tudok mit tenni, mert a garantált megvan. NMHH is egy sóhivatal. Adtak egy olyan választ, ami nesze semmi, fogd meg jól...
Tudom, menjek másik szolgáltatóhoz. De csak Voda van 500-as csomaggal, amivel nem vagyok előrébb. -
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Tudna esetleg segíteni valaki abban Gödöllő, Kerepes, Kistarcsa, XVI., XIV. vagy XVII. kerületben, akinek DIGI 1000 FTTH csomagja van bridge módba állított ONT-vel, saját routerrel, megvan nála a közel 1000-es sebesség és megengedné, hogy elmenjek hozzá laptoppal és a saját useremmel, jelszavammal mérhetnék egy sebességet?
Többen említik itt az 500-as csomagot és az a gyanúm, hogy a useremet átrakták 500-as csomagba, de mivel a garantált sebesség így is megvan, ezért az ügyfélszolgálat folyamatosan lepattint.
Arra lennék kíváncsi, hogy egy olyan helyen, ahol tutira megvan az 1000-es sebesség, ott az én useremmel mit lehet mérni. Szeretném lokalizálni, hogy konfigurációs, vagy hálózati jellegű a probléma.Köszönöm.
-
Jim74
nagyúr
válasz TeeJay #83949 üzenetére
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (a továbbiakban: Hatóság) 2020. augusztus 23-án érkezett levelére - melyben a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft.-vel (a továbbiakban: Szolgáltató) szemben fennálló vitás ügye megoldásához kéri a Hatóság segítségét - az alábbi választ adjuk. Levelében arra kíváncsi, hogy az internetszolgáltató miért nem a kínált (névleges) letöltési sebességet biztosítja az előfizetőknek, csak a garantált értékeket. Tájékoztatjuk, hogy a kínált és garantált le és feltöltési értékeket a Szolgáltatója a hatályos ÁSZF dokumentumban adja meg. A 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a garantált sebesség: „az internet hozzáférési szolgáltatáshoz rendelt és az előfizetői szerződésben rögzített, az elektronikus hírközlési szolgáltató által az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban teljesíteni vállalt legkisebb adatátviteli sebesség”Ez azt jelenti a gyakorlatban, hogy a garantált sebességet a szolgáltatónak még a legkedvezőtlenebb feltételek között, a legnagyobb forgalmi terheltség esetén is biztosítania kell az Ön szolgáltatási végpontján.Amennyiben a szolgáltató nem teljesíti az ÁSZF-ben vállalt garantált átviteli sebességet, úgy Ön hibabejelentést tehet a Szolgáltató felé. Az internet szolgáltatáscsomag garantált átviteli sebessége rendszerint kisebb, mint a szolgáltatáscsomagra jellemző névleges, legnagyobb átviteli sebesség (előfordulhat, hogy a szerződött csomag névleges sebességének egyötödét, vagy annál kisebb letöltési sebességet tapasztal). Amennyiben Ön úgy ítéli meg, hogy a Szolgáltató nem a hírközlési jogszabályokban, illetve az ÁSZF-jében foglaltak szerint járt el, először a Szolgáltatónál kell írásban panaszt tennie.Amennyiben a Szolgáltató által 30 napon belül kötelezően adott írásos válasz birtokában Ön jogszabálysértést vagy szerződésszegést vélelmez, lehetősége van a Hatósághoz fordulni, és kérni ügyének kivizsgálását.A hatósági eljárással kapcsolatos tudnivalókat a Hatóság honlapján olvashatja: http://nmhh.hu/cikk/187744/Hatosagi_eljaras_elektronikus_hirkozlesre_vonatkozo_szabaly_megsertese_miatt_kerelemre A Hatóság hatáskörébe az elektronikus hírközléssel kapcsolatos jogszabályok és az ezeknek megfelelő szolgáltatói ÁSZF betartásának ellenőrzése tartozik. A hatósági eljárás eredménye lehet többek között a szolgáltató felhívása a jogszabályok betartására vagy ismételt jogsértés esetén bírság kiszabása. Az eljárás célja a szolgáltató jogkövető magatartásának kikényszerítése, amely a hatósági eljárás jellegéből adódóan nem visszamenőleges hatályú, hanem a jövőbeni jogsértésék megelőzésére szolgál. A Hatóság bejelentés, vagy kérelem alapján a szolgáltatóknál az elektronikus hírközlésre vonatkozó szabályok betartását vizsgálja, de nem vizsgálja az egyedi előfizetői szerződés betartását, valamint nem dönt a szolgáltató és az előfizető jogvitájában. A szolgáltató és az előfizető közötti egyedi előfizetői szerződésből eredő jogviták, díjviták eldöntése a területileg illetékes bíróság hatáskörébe tartozik, beleértve a kötbér, vagy kártérítés mértékét is. Bízunk benne, válaszunkkal segíteni tudtunk Önnek.
Kb. nagy semmi... -
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Az újabb bejelentésemre (produkáltam egy garantált alatti mérést...) az alábbi választ kaptam:
Tisztelt Előfizetőnk!
Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.
Amennyiben a fenti feltételekkel szeretné kérni a kiszállást, kérjük, jelezze 1272-es ügyfélszolgálati hívószámunkon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.
Köszönjük megértését!Akkor azt javasoljátok, hogy kérjem a helyszíni mérést, ugye? Lesz, ami lesz.
-
Jim74
nagyúr
válasz Dragon3000 #83971 üzenetére
Most megyek a XVIII. kerületbe mérni egyet
-
Jim74
nagyúr
válasz Manka76 #83977 üzenetére
Köszönöm még egyszer a segítséget
A userem rendben van, hasított vele a gigás FTTB, tehát nálam lesz valami gubanc. Most pl. a DIGI oldalán csak 340/320-at mértem.
Manka76-t azt is javasolta, ha lehet, akkor cseréltessem az ONT-t, mert lehet, hogy az 55 éves ZTE "szappantartó" haldoklik...
Még holnap megpróálok Linux pendrive-ról bebootolni és azon is mérni.
Az viszont egyértelmű, hogy a céges laptop alkalmatlan sebességmérésre, mert a sok vállalati security policy segédprogram/beállítások jelentősen lassítják a sebességet. De az asztali gépemen korábban ment a gigás net, úgyhogy elvileg azon mennie kéne. -
Jim74
nagyúr
Most pl. csak 214/283-at mérek. Szerintem nem sz*r*kodok a linux bootolással, visszaírok a DIGI-nek, hogy jöjjön a szerelő.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Corsair DDR5 32GB KIT 6000MHz CL36 Dominator Platinum RGB (7 év alza gari)
- IPHONE, SAMSUNG, HUAWEI, XIAOMI SZERVIZ A LEGJOBB ÁRON!
- GAMER PC: RYZEN 9 5900X - RTX 3070 8GB GDDR6 - 1TB-4TB NVMe SSD - 16/32GB DDR4 - GAR/SZÁMLA!!!
- HP EliteDesk 800 G3 DM i5-7500T/16GB/1TB SATA SSD/WIN10PRO
- Alkatrészek eladóak!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen