Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    Sziasztok!

    Az újabb bejelentésemre (produkáltam egy garantált alatti mérést...) az alábbi választ kaptam:

    Tisztelt Előfizetőnk!
    Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
    Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.
    Amennyiben a fenti feltételekkel szeretné kérni a kiszállást, kérjük, jelezze 1272-es ügyfélszolgálati hívószámunkon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.
    Köszönjük megértését!

    Akkor azt javasoljátok, hogy kérjem a helyszíni mérést, ugye? Lesz, ami lesz.

Aktív témák