-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
-
válasz
TeeJay
#83498
üzenetére
Most mértem egyet és 510/325.
FTTH hálózat van, családi házas övezet.
Visszaolvastam a topikot és láttam olyan bejegyzést, hogy bár nincs a DIGI-nek már hivatalosan 500-as csomagja, volt aki valami hiba folytán átkerült olyanba.
Hívtam a DIGI-t, írtam nekik, nem foglalkoznak a problémával, mert megvan a garantált.
Teljesen egyértelmű, hogy nem kerek valami, de lesz*rják. -
TeeJay
félisten
Tudnál mérni valamikor éjfél és reggel 6 között egyet?
Ha azon nagyobb sebességetsz kapsz akkor hálózati terheltség lesz
de ha akkor is kevés a sebesség arra simán reklamálhatsz hiszen hajnalban tipikusan 10%-on ha üzemel a hálózat annyira nem használják mások.
Nem olvastam vissza FTTH vagy FTTB van nálad?
FTTH esetén még könnyebb reklamálni hiszen ott kevesebb az osztás és hajnalban kizárt hogy ne jöjjön maximumon -
MasterMark
titán
válasz
LoyalGuard
#83496
üzenetére
Cserélj kábelt, vagy fordítsd meg.
-
LoyalGuard
tag
válasz
Intruder2k5
#83495
üzenetére
Szia!
Ezért kezdtem úgy ahogy a leírást.
Nem próbáltam még, de köszönöm a tanácsot, megpróbálom úgy is.
Köszönöm! -
válasz
LoyalGuard
#83494
üzenetére
Szia!
És ez mennyiben a DIGI hibája, ha WiFi-n jó a sebesség? Próbáltad router nélkül az asztali gépet?
-
LoyalGuard
tag
Sziasztok!
Mielőtt nekimennék az ügyfélszolgálatnak, hátha tudtok erre mondani valamit:
500/300 FTTB előfizetésemen, a WIFI-s eszközök normál sebességet mérnek, az asztalimon siralmas a sebesség.
Jelen pillanatban 4 / 317Mbit/s
Ping:2ms Jitter 47ms
Asus RT-AC65P routerrel.
Előre is köszönöm! -
válasz
wwenigma
#83489
üzenetére
"Tudom javasolni a szolgaltatovaltast ha nem felel meg 2900ft-ért az 5-600Mbit...."
Jaj, hagyjuk már ezt, baromira nem erről van szó.
Leírtam, hogy a tegnapi szolgáltatáskiesésig akárhányszor mértem megvolt a 850-950 Mbit/s és ez esett vissza ~ 500 Mbit/s-re, miután helyreállt a szolgáltatás.
Annyi lett volna a kérésem a DIGI felé, hogy nézzék meg, mert valami történt.
Kíváncsi lennék, hogy mondjuk van egy mobilnet szolgáltatásod, ami megy rendesen, aztán egyszer csak elkezd 1 Mbit/s sebesség lenni. De mivel 0/0 a garantált, így meg sem nézik, hogy van-e probléma Nálad. És tegyük fel, hogy ez a szolgáltatás elég olcsó. Akkor is ilyen vehemensen rohannál szolgáltató váltani, ahelyett hogy megkérnéd a szolgáltató, hogy járjon utána a dolognak?
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz
MadMancs
#83480
üzenetére
Mivel a DIGI nem kinal kisebb csomagot igy nem sorolható át alacsonyabb-ba az ugyfel, erre nem tér ki az NMHH kulon de nyilvanvaloan igy allna meg a jogszerutlen magatartas ha nincs meg a maximum....

Tudom javasolni a szolgaltatovaltast ha nem felel meg 2900ft-ért az 5-600Mbit....
-
Zοltta
senior tag
Srácok,
Egyébként a Digi a régi Inviteles ügyfeleknek nem küld ki semmilyen papírt? Pl ,hogy most már Digi ügyfelek lettek és úgy egy új Digi szerződés kapnak, megjelölve a jelenleg használt csomaggal ?
Mivel én tavaly tavasz óta online fizetem a számlát, és semmilyen Inviteles / Digis papír nem jött.. Hogy mi a helyzet..
-
-
válasz
MadMancs
#83484
üzenetére
Azt én b*sztam el. Már annyit dugdostam azt a qrva LAN kábelt, hogy véletlelenül nem a LAN1-be dugtam az ONT-n.
Mindegy, mert azóta volt 300 alatti is, amit lementettem és megküldtem nekik. Közben megkérdeztem az NMHH-t is mailben, hogy az ilyen esetben mik a lehetőségeim.A DIGI teljesen elzárkózott a garantált feletti, de egyértelműen valamilyen hibára utaló sebesség alapján a hibajegy felvételétől.
-
válasz
nrg_52
#83479
üzenetére
Tuti, hogy valami hiba van, mert mert elég gyorsan eléri a 490-520 Mbps sebességet és ott beáll a mérés végéig.
Kérdés, hogyha az NMHH-t keresem meg ezzel, akkor ők hogyan állnak hozzá.Tényleg tök normális voltam. Nem értem, hogy mi a f@szért nem tudja egy szerelő megnézni, hogy tényleg rendben van-e minden? Miért kell elmenni állandóan a falig.
Év elején a számlázásukkal volt valami geb@sz, akkor is kb. 5-6 levelet váltottunk, mire képesek voltak felfogni, hogy ők b*szták el. Személyes ügyfélszolgálaton is hülyének nézett az ügyintéző és csak a betanult szöveget tudta ismételgetni, ahelyett, hogy elolvasta volna, amit leírtam.
-
MadMancs
veterán
válasz
nrg_52
#83479
üzenetére
NMHH oldalán ott van minden dokumentum hogy X idő Y% ban meg kell lennie a kínált sebességnek. Valamelyik topicban pár hónapja valaki be is linkelte melyik doksiban van az adott jogszabály.
Hirtelen ennyit találtam, de ez csak leírás nem a jogszabály.Kínált sebességnek nevezzük tehát az adott előfizetéssel elérhető maximális adatátviteli sebességet.
Ez általában az alkalmazott technológia vagy a hálózati infrastruktúra által meghatározott felső korlát, amelyet ideális feltételek esetén, a hálózat kevésbé leterhelt állapotában lehet elérni vagy megközelíteni.
A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el.Ez off, de vicces megfogalmazás
:
Mobilinternet-szolgáltatás esetén kínált sebességként a szolgáltatók a technológiai maximumot adják meg, ami sosem érhető el. -
nrg_52
addikt
Teljes mindegy mindketto idezet sajnos szerintem, de lehet en vagyok negativ.
1; gondoljatok nem lazan bizonyitjak, ha akarjak, hogy tudjak adni a vegponton a sebesseget?
2; sehol nem latom leirva, hogy milyen gyakorisaggal kellene tudni megkozeliteni, es milyen mertekben a nevleges sebesseget.
Ettol meg probalkoznek tovabb, hatha kifogok egy keszsegesebb ugyintezot, vagy esetleg megunjak.
-
válasz
Dragon3000
#83472
üzenetére
Felhívtam őket. Azt mondták, hogy mivel megvan a garantált, ezért nem vesznek fel rá hibajegyet.
-
-
válasz
Dragon3000
#83472
üzenetére
Köszi

1272 hibabejelentőt hívjam?
Gondolom ne hagyjam lerázni magam a garantált megvan dumával, ugye? -
válasz
TeeJay
#83470
üzenetére
Köszi.

Azon húztam fel magam, hogy egyértelműen látszik, hogy el se olvasták, amit írtam nekik, csak ránéztek a mérési eredményre, megvan a 300/75, mehet a válasz, hogy "kapjam be".
De, ha ők így állnak hozzá, akkor én is k*cs*g leszek...
Leírtam tök szépen, udvariasan, hogy tudom, hogy megvan a garantált, de a szolgáltatáskiesés előtt 85-95%-ban megvolt a kínált sebesség szinte bármely napszakban. És az is nagyon gyanús, hogy akárhányszor mérek, mint a beton úgy megáll az 520-as értéken és stabilan tartja azt. Olyan, mintha valami műszaki korlát lenne, ami miatt nem tud feljebb menni. -
PBA
aktív tag
válasz
c0dered
#83415
üzenetére
Az optikai hálózat jellemzően stabilabb, mint a koax, én a helyedben váltanék. Én 3 éve vagyok digis, nekem atomstabil Budapest, 16. kerületben az optika. A telefonos ügyfélszolgálat nem egy világbajnok, és a hibaelhárítás sem túl gyors, viszont nem szokott hiba lenni.
Azt nem csodálom, hogy nem nyűgöztek le, mi történt, le akarták cserélni az Airboxokat? Vagy már rég mást használnak?
-
válasz
Dragon3000
#83461
üzenetére
Köszi, én is erre jutottam

Csak szeretem körbejárni a témát mielőtt elkezdem a szolgáltatót piszkálni. Van nekik elég dolguk nélkülem is
. Elvégre hétvége van. 
Ez is bőven használható sebesség, de tudom, hogy nem ilyen volt, és szeretem, ha hibátlanul működnek a dolgok.
-
nrg_52
addikt
Abban speciel igaza van a tisztelt kolleganak, hogy jogszerutlen, ha sosem erheto el a nevleges. Mas szabalyozas nemigen van erre, vagy csak en nem tudok rola. Igaz, az teged nem vigasztal, ha evi egyszer mersz nevlegeset is. Ettol fuggetlenul foglalkozhatnak vele, en jelentenem, veszitenivalod nincs.
-
válasz
MasterMark
#83457
üzenetére
Köszönöm az infót.

Többieknek is
Intruder2k5: akkor, ha jól értelmezem, ha folyamatosan ezt az 500/300-at mérem különböző napszakokban, az már jogos reklamáció lehet?
-
Mi a kínált sebesség?
A 13/2011. (XII. 27.) NMHH rendelet szerint a „kínált sávszélesség: az elektronikus hírközlési szolgáltató által az előfizetői szerződésben rögzített, az internet hozzáférési szolgáltatás nyújtása során az adott előfizetői hozzáférési ponton le- és feltöltési irányban elérhető, a szolgáltatáshoz rendelt adatátviteli sebesség felső elméleti határa;
A szolgáltatót érintő hatósági eljárásban a szolgáltatót terheli annak bizonyítása, hogy az előfizetői hozzáférési pont alkalmas a kínált sávszélesség elérésére”.
Kínált sebességnek nevezzük tehát az adott előfizetéssel elérhető maximális adatátviteli sebességet.
Ez általában az alkalmazott technológia vagy a hálózati infrastruktúra által meghatározott felső korlát, amelyet ideális feltételek esetén, a hálózat kevésbé leterhelt állapotában lehet elérni vagy megközelíteni.
A szolgáltató a kínált sebességre nem tud mindig garanciát vállalni. Az azonban nem jogszerű, ha olyan adatsebességet kínál az előfizetőjének, amely az adott előfizetőnél sohasem érhető el.
Forrás: https://szelessav.net -
MasterMark
titán
Ha tartósan nem annyi amennyiért fizetsz, akkor lehet kérni NMHH-s mérőcuccot és ha ott is kijön ez hogy nem annyi az annyi, akkor már el lehet indulni azzal.
Előszőr mondjuk szólj a Diginek hogy szerinted nem annyi amennyi kéne legyen.
szerk.: Ahogy olvasom lehet csak átmeneti.
-
válasz
Dragon3000
#83450
üzenetére
Megmértem most is: 520/300. Érdemes még várni, hogy megjavul, vagy jelentsem be nyugodtan?
-
válasz
Dragon3000
#83447
üzenetére
Megmértem céges laptoppal is, azzal is 400-500 a max...
-
asanci
csendes tag
válasz
Intruder2k5
#83445
üzenetére
Még nem, talán az e havi számla melléklete lesz. Az új szerződésszámot is az ügyfélszolgálat árulta el.
-
válasz
Dragon3000
#83450
üzenetére
Köszönöm, ez megnyugtató

Mpo: Neked is köszi

Azért hagyom őket hétfőig, mert ma volt a szolgáltatáskiesés és végül is nem halok bele az 500-ba. Lehet, hogy addigra meg is javul.
-
Dragon3000
nagyúr
-
válasz
Dragon3000
#83447
üzenetére
Köszi az infót

Szerintem kár jelentenem, mert megvan a garantált 300, úgyhogy nem hinném, hogy foglalkoznának vele. -
Mindent kipróbáltam. Közvetlenül a PC-re kötve, vírusirtó kikapcsolva. 520-nál nem mérek többet. De minden mérésnél ezt hozza. Elindul felfelé és 520-nál megáll. Olyan, mintha le lenne korlátozva központilag.
Olyan elképzelhető, hogy a szolgáltatáskiesés következtében valamilyen tartalék erőforrásra kapcsolták át a hálózatot és korlátozzák a felhasználókat a hiba kijavításáig, hogy mindenkinek meglegyen a garantált? -
-
Lehet, hogy mégis valami nem tökéletes, mert 500/300-nál nem mérek többet. FTTH hálózat.
Eddig mindig megvolt a 800-900/300. Speedtest alkalmazással mérek Antenna Hungária-t kiválasztva.
ONT újraindítás megvolt.Ha esetleg van valaki Kerepesről, vagy környékéről, tudna mérni egyet, hogy nálam van-e probléma, vagy szolgáltatói oldalról?
Köszönöm

-
asanci
csendes tag
válasz
Intruder2k5
#83440
üzenetére
Nem! [link] [link] (csak 1-2 hivatkozás)
Miután a DIGI megvette az Invitel lakossági szolgáltatás egy részét (pld. Szeged Belváros kpl.), így ha tetszik, ha nem, innentől a DIGI a szolgáltató. Ez a folyamat már megy vagy 1 éve, most volt a "fizikai" átállás. Nem új előfizető vagyok, nem önszántamból kerültem a DIGI-hez. Az Invitelesek "maradéka" valami alvállalkozó jellegű kisebb csoporthoz került ill. maradt. -
Sziasztok!
Kerepes (Szilasliget) környékéről tudtok valamit? Kb. 10 perce elment minden szolgáltatás, az ONT-n a LOS pirosan világít.
Szerk.: mire leírtam már zölden villog a LOS.
Szerk2: helyreállt minden.
-
viktorhu
veterán
válasz
Intruder2k5
#83440
üzenetére
Szerintem is ez lehetett, az új szerződésben kell lennie az új belépésnek is. Nekem annak idején telefonon is megmondták a pppoe jelszót.
-
válasz
asanci
#83439
üzenetére
Én azért ezt a "minden (volt Inviteles előfizető) ONT" dolgot megkérdőjelezném, mert akkor szerintem az Invitel topik is forrongana a sok dühös ügyféltől, ehhez képest semmi ilyenről nincs szó, eltelt három nap, és eddig csak Te jelezted. Nem lehet, hogy a DIGI is azért törölte a bejegyzésed, mert valami egyedi hibáról van szó? Vagy most arról van szó, hogy konkrétan most lettél DIGI-s, tehát most történt a szolgáltatóváltás?
-
asanci
csendes tag
Mint volt Inviteles, az átállás miatt a DIGI előzetes bejelentés nélkül elvette az internetet szerda délelőtt. Többszöri ügyfélszolgálat - 20-30 perc várakozás után - konzultáció után kiderült, központilag módosítottak minden (volt Inviteles előfizető) ONT belépési nevet és kódot. Több mint 3 napig nem volt internetem, mert a belépés átírását csak személyesen lehetséges elvégezni - ez gondolom sok ezer vagy tízezer ügyfélnél volt-van a napokban. Köszönöm DIGI, szép volt!
Internetes bejegyzésemet pár perc alatt törölték. Bocs, hogy ide (is) írok, írtam a témában. -
Zοltta
senior tag
válasz
Dragon3000
#83436
üzenetére
Egyikkel sem engedett tovább. de lehet telefonálás lesz belőle.
-
Dragon3000
nagyúr
válasz
Zοltta
#83435
üzenetére
Ott ezt írja: "A szerződés csatolásához adja meg szerződésszámát és számlasorszámát VAGY adja meg szerződésszámát és a telefonos menürendszerünkben is használható 6 számjegyű Pin kódját!"
Amúgy szerintem csak digissel működik, de többet érsz, ha felhívod őket és rákérdezel. -
Zοltta
senior tag
Hali, olyat kérdeznék ,hogy mivel régi Inviteles vagyok , gondoltam beregisztrálok a Digi ügyfélkapus oldalára, de kér ilyen cuccokat .
Szerződésszám - Számla (sor)száma - Pin kódBe írtam a régi Inviteles számokat , szerződés + számla sorszámát és mi lehet a pin kód .. mert azt nem tudom , de amúgy is folyton hibákat ad...
Tudtok erre valami ötletet? Vagy hova forduljak ,hogy láthassam online a dolgaimat? ami a jelenlegi internet csomagomat részletezi?
köszi.
-
Túzok22
senior tag
válasz
Dragon3000
#83433
üzenetére
Persze, előfordulhat néha néha ilyen. Ha bejelenti a DIGI-nek, kutya kötelességük kijavítani egy ilyen abnormális állapotot.
-
Túzok22
senior tag
válasz
Dragon3000
#83430
üzenetére
Az is előfordulhat, de nála szó szerint olyan kritikus, mintha ADSL netje lenne. Ez egy optikai hálózaton teljes mértékben abnormális dolog/jelenség.
-
Túzok22
senior tag
válasz
TeeJay
#83429
üzenetére
Ott nála lesz valami gond. Szerintem használ saját routert mögötte, ami a végét járhatja valószínűleg. Azért az optikának ekkora baja nincs még csúcsidőben sem. Nekem van DIGI optikai és Telekom optikai internetem is. Mindkettő csúcsidőben is stabil, megvan akkor is a sebesség, meg minden más pl: ping, jitter, packet loss is teljesen normális.
-
Túzok22
senior tag
válasz
Marci79
#83416
üzenetére
Használsz saját routert, vagy közvetlenül a szolgáltatóira van a géped kötve? A szolgáltatói mögé kötött saját router okozhat ilyen problémát, ha meghibásodik. Ennyire nem sz@r az optika. Lehet hogy nálad lesz valami gond.
Először mindig magadnál keresd a hibát, ha mindent megnéztél és nem nálad van a gond, akkor minél előbb fel kell hívni a DIGI-t és addig nyaggatni őket, amíg ki nem javítják. Az is lehet, hogy meghibásodott az ONT (modem/router). -
force1
csendes tag
Üdv, van itt vki Újhegyről, X.ker? Szarakszik a net vagy nálam szállt el vmi?
-
Marci79
senior tag
válasz
c0dered
#83415
üzenetére
Fontold meg. Debrecenben iszonyat jó a digi net. De itt pesten... Egy okádék, hogy finoman fogalmazzak. Linkeltem nemrég egy tesztet. Magáért beszél. Szentendrén pedig a mobilnetük használhatatlan a lefedetség hiánya miatt, ahogy budapest több részén is. Rendszeresen szívok amiatt is.
-
adika4444
addikt
válasz
c0dered
#83415
üzenetére
Hali!
Nekem a XVII. kerületben van FTTH, nagyon ritkán megy el, összesen nem volt még 4 teljes nap kimaradás az elmúlt négy (lassan öt) évben.
Ha már bekötötték, utána rendben van, nekem eddig minden hibánál nagyon készségesek voltak, elmondtam mi a gond, jeleztem, hogy értek hozzá (tehát nem indítom újra hatszor, de mondom a PPPoE hibaüzenetet), küldték a szerelőt, ő meg házon kívül megoldotta a problémákat, házon belül szerencsére még nem is volt.
Én is Telekom koaxról váltottam, nem bántam meg.
-
Marci79
senior tag
Kelenvölgy. Digi optikai hálózat, gigabites előfizetéssel. Szinte állandó ez az állapot.
Ilyen szar netem sem volt még... -
c0dered
csendes tag
Sziasztok,
Telekomos környéken lakom (Szentendrétől Északra), viszont pár hónapja nálunk is megjelent a Digi és kihúzták a szükséges optikai gerinckábeleket.
Bár a Telekommal nekem nincs sok gondom, néha azért mégis akad
, úgyhogy elgondolkodtam a váltáson.Bevallom nekem kicsit para, hogy román cégről beszélünk, meg aztán egy korábbi munkahelyemen volt dolgom az anyacéggel (RCS RDS, mint potenciális ügyfél mindenféle adáslebonyolító rendszerek témájában) és hát *khm*, nem volt valami meggyőző a szakmai hozzáállásuk.
Próbáltam utánanézni több fórumon is, de nem találtam erre vonatkozóan semmi érdemlegeset: szolgáltatásminőségben a Digi mennyire más?
Értem itt ezalatt a következőket:
- Infrastruktúra megbízhatósága milyen? (itthonról dolgozom, sűrű VoIP hívásokkal, a hét 5 napján muszáj a folyamatos és kiszámítható net!)
- Mennyire elérhető (/egyszerű) az ügyfélszolgálat?
- Általában milyen a problémakezelés?Sávszélességben különös igényeim nincsenek, a Telekom rendszer itt tudtommal koax alapú, ennek megfelelően bőven a "gigabiten innen" - de ez nekem elég.
Se tévé-, se telefonszolgáltatás nem kell, csak internet.
A mostani Telekomos gatewayt bridge módban használom, saját routerrel, de ahogy olvastam, ezt a Digi is engedi.Előre is köszönöm mindenkinek aki meg tudja osztani a tapasztalatát!
-
Manutd555
csendes tag
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne hogy Invitelnél UTP kábellal kapom a tv-t, ezt szeretném meg hosszabítani (szoba átrendezés miatt) kell e valamire pontosan figyelni? (Mindegy milyen az utp kábel vagy sem)
-
Bucsek
tag
Ezek nem virusirtok? Az is befolyásolhatja a sebességet? Vagy totál másra gondolok?

nemtom milyen ac1200 van nekem de 17volt és az nekem sok

az ont az mi? Az a digi rutere? -
mpo
veterán
válasz
Bucsek
#83402
üzenetére
Barátomnak kerestem egy olcsó routert az FTTH-hoz és úgy látom, ebből van egy gyöngébb is.
TP-Link Archer C6 AC1200 (MU-MIMO)
Az olcsóbb:
TP-Link Archer C6 AC1200 v2Most vetettem vele Cat6 kábelt és továbbra is 300 Mbit/s-ot mér, úgy, hogy a PC az ONT-vel van összekötve.
Holnap megy az ÜFSZ-re. -
Bucsek
tag
Amig cseszekszem a digivel addig csak telón van netem

kérdéseim:
a routerem jo az 1gbites digihez? (Tp link ac1200)
cat5e kabelezve csináltam az elmeletileg 1gbites akkor jo?
az hogy fali aljzatba megy a digitől a kábel onnan pedig 2meteres utp kabellel van az is jo? (Olyan mintha az a szakasz ami a digi es router kozott van “meg lenne toldva” net az van de ugye nem 130
amikor meg a diginek 500as nete volt akkor siman hozta azt a szintet , akkor meg utp kabel jott be be a routerembe ugyanugy fali csatiba a vege es onnan be a pcbe tehat most is ugyanez van akkor legalabb az 500at tudnia kellene :/
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- One mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Ingatlanos topic!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen TV-t vegyek?
- LEGO klub
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- Samsung Galaxy Z Fold4 Graygreen Duplakijelzős produktivitás, 120 Hz, Garancia 2026. 03. 22-ig
- Corsair K70 RGB TKL // EU // Számla + Garancia //
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3580, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


.
:

Majd mondanak ra valamit. Kozvetlen kabellel egy szamitogepen, szelessav.net-en mert eredmenyt mellekeltel nekik?

Ilyen szar netem sem volt még...

