Aktív témák

  • Jim74

    nagyúr

    válasz janakbacsi #87986 üzenetére

    Akkor azt tudod tenni, hogy az szelessav.net oldalon beregisztrálsz, majd igényelsz egy mérődobozt. Ezzel 1-2 hónapig méred a sebességet és, ha soha (éjszaka sem) nem mér 900 Mbit/s közeli eredményt, akkor jelzed a DIGI-nek a problémát.
    Ha megpróbálnak elhajtani azzal, hogy a garantált megvan, akkor hivatkozz az alábbi NMHH állásfoglalásra. Ezt anno nekem válaszolta a Hatóság, amikor konkrétan rákérdeztem a garantált és a kínált sebességre vonatkozó szolgáltatói kötelezettségekre.

    "...Az internet-hozzáférési szolgáltatásnál a szolgáltató nem csak a garantált sebességre szerződik. Az igaz, hogy a garantált sebességnek kell minden időpontban rendelkezésre állni (kivéve a leállásokat) de az nem, hogy hogyha a garantált sebesség ugyan mindig megvan, de annál több sosem, akkor az teljesen megfelelő teljesítés lenne. A szolgáltatónak ilyen esetben is fel kell vennie a hibabejelentést és el kell végeznie a behatárolást..."

    Gondolom közvetlenül kábelen mérsz és kellően erős hardware-rel rendelkező géppel.

Aktív témák