Keresés

Aktív témák

  • Zolle74

    újonc

    válasz Zolle74 #100981 üzenetére

    Bonyolódik a történet. Az internet osztály megállapította, hogy a visszafelé irányú jel erősség 31 ami piros zónában van, szerintük az a hiba!A szerelők vezetője szerint nem. Egy hosszabb levelet írt nekik, hogy ugyanaz a hiba tapasztalható más távoli ügyfeleknél is, nézzenek utána, mert ez központi hiba. Mutassák meg, neki, hogy ez hol működik megfelelően és vajon itt miért nem. A visszafelé irányú jel kijavítása ugyanakkor nem nagyon akaródzik nekik, mert ha minden igaz hosszabb távon kellene ellenőrizni, vezetéket cserélni valamilyen elosztóig. Az internet osztály addig nem tesz semmit amíg ez nincs meg. A kiküldött szerelő elkotyogta, hogy mivel kevés a bejelentés ezzel kapcsolatban ezért lesöpri az asztalról a telepítési részleg. Akik meg reklamáltak, idővel belefáradtak és hagyták a fenébe állítólag, mert megunták. Na én nem fogom, akkor mindennap bejelentem. Ma ismét lezárták a hibajegyet 70 óra után, bár a hiba nem oldódott meg. Közben talán holnap jönnek mérni a visszafelé irányt, ha ráér a szakember! De ez csak a szerelő szóbeli ígérete...a hibajegy lezárva. Az ügyfélszolgálat ugyan elintéz annyival, hogy a garantált megvan, a szervíz vezető szerint ez van kiadva nekik. Ő azonban szereti megoldani a problémákat, mert szerinte nem ilyen cég a Digi aki csak így lerázza az ügyfeleket.... Majd most kiderül ...egyszer...talán...

  • TeeJay

    félisten

    válasz Zolle74 #100981 üzenetére

    Több tippem nincs, ha ZTE vagy Fiberhome-al nem akarják megnézni akkor passzolok

    Azt azért leírod hogy modem mód esetén használsz-e routert vagy simán csak a gépbe megy és azon hozol létre pppoe csatlakozást?
    Leírnád milyen gépekkel próbáltad? proci/RAM a lényeg illetve hogy próbáltad-e a speedtest cli-vel ami parancssorból mér legkevesebb prociterhelés mellett

    AV szoftvered mi volt a windows alatt?

  • ElektrikusDE

    senior tag

    válasz Zolle74 #100981 üzenetére

    Az én számítógépem pl. egyáltalán nem működik PPPoE kapcsolattal. (nem lehet vele működő PPPoE kapcsolatot létrehozni)

    De szerencsére megfelelő routerrel nincs semmi gondom! :)

    Ami akár a DIGI-től bérelt TP-Link Archer AX10 is lehet!

    Szerintem így megoldódna a probléma.

    Amennyiben nem, akkor addig verném az asztalt, amig meg nem oldják! :(

    Ui:

    Nálam is kellett egy ONT csere, igaz a hibajellege kicsit más volt. (port nyitás tönkretetté az internet kapcsolat minőséget, legalábbis bridge módban)

Aktív témák