Keresés

Aktív témák

  • pirka

    csendes tag

    válasz Mr K #107110 üzenetére

    Látom, hogy nem csak nálam áll fenn ez a probléma.

    Nálam egy Cisco C1000-8P-E-2G-L switch viszi a LAN+ WiFi AP klienseket és a router pedig egy MikroTik ccr2004-16g-2s+pc, ami bőven overkill egy otthoni hálózathoz. A routeren 0 packet lossom van ingress+egress irányba minden interfacen. A switchen természetesen ugyanez.

    [link]

    Emellett VALORANT-ban amióta elkezdtem játszani vele, azóta ezt tapasztalom:

    [link]

    Ezek még nem is a legrosszabb dolgok. Ha délután merészelek játszani, akkor átlagosan 700 packet lossom van egy meccs közben, ami folyamatosan 1-5% néha nagyobb packet loss + jitter kombóval együtt jelentkezik, néha hatalmas rubberbandinget okozva. DIGI természetesen csak hárít, hogy náluk ugyan semmi probléma. Az eredeti FiberHome ONT eszközt lecseréltettem velük egy HUAWEI-re. A problémát természetesen az sem oldotta meg. Ha éjjel játszok, akkor sokkal-sokkal jobb a helyzet, mert olyankor max 10-20 packet loss van egy game alatt. A packet loss mennyisége folyamatosan a napszakhoz köthető és 100%-ban reprodukálható. Próbáltam cake QoS-t is, de természetesen mivel az én hálózatom játék közben nincs leterhelve, ezért semmit nem ér valójában az egész.

    Aki azzal jön, hogy az eszközökkel van a gond, azok tévednek mert összesen 3 fajta switchet(Aruba 1930, TP-Link tl-sg2008p, Cisco C1000) + 2 másik routert(Mikrotik hAP ac2, Ubiquiti Edgerouter-X) is próbáltam. Természetesen mindegyiknél a probléma 100%-ban reprodukálható erőfeszítés nélkül. :)

  • Dragon3000

    nagyúr

    válasz Mr K #107110 üzenetére

    A fiberhome ontokra elég sok panasz volt itt a topikban, szarakodott a net nekik, amint cserélve lett más márkára mindenkinél megjavult az egész. Ha a régi szar hálózata bírta a diginek, akkor szerinted a sokkal nagyobb terhelésre épített új lenne a gyenge?

    Pingelés esetében ennyi veszteség bőven belefér. Az is lehet, hogy a másik oldal nem küld időben választ, mert nem csak te piszkálod a kérésekkel.

  • 4Grider

    félisten

    válasz Mr K #107110 üzenetére

    Az időnkénti megszakadást okozhatja a saját router is, főleg ha mindenféle, az internet kapcsolat meglétét ellenőrző, azt hibásan megszakadtnak detektáló, majd bontási kísérlet nélkül újraépíteni akaró eszközökről beszélünk. Ha legalább az utolsó előtti lépés jó (elbontják a hibásnak vélt kapcsolatot) akkor az ilyen routerekkel csak néhány másodpercig megy el a net.

  • Borisz76

    nagyúr

    válasz Mr K #107110 üzenetére

    Esetleg hívd fel a digit , hogy nézzenek rá a " vonalra ".
    Ha van szakadás azt nekik látniuk kell.
    Szakadás / újracsatlakozás esetén lehet az ONT hibás.
    Nálam a 4. eszközük lett jó. Közben 3 db saját / kölcsönkért routert is próbáltam valamint saját PC-vel és PPPoE csatlakozással is kísérleteztem. Kb 2 hónapig "szórakoztam" az ONT-okkal.

    A Remote Desktop ( TeamWiever ? ) alapból nem nagy adatforgalom.
    Lehet a TeamWiever ? vagy más program - amit használsz - szervere nem a legjobb.....pláne ha külföldön van mert a Digi kapcsolata nem a legjobb külföldi irányba. Ez is lehet a háttérben.

    Más ötletem nincs most....remélem megoldódik a problémád !

Aktív témák