Keresés

Aktív témák

  • olajbogyo

    aktív tag

    válasz Drenadar #29189 üzenetére

    Hali!

    Teljesen igazad van, ez bizony már a szarrágás kategória. A upc nek másodállásban a kollégámmal bekötéseket végeztünk, és hasonló eset történt egy későbbi előfizetővel családi házas övezetben. Történt ugyanis, hogy az illető nagy átkozódások közepette elhajtott minket a p...ba, hogy bizony neki nem kell a drága szolgáltatás húzzuk a vezetéket ahová akarjuk. Jelzem, hogy csak hagyományos tetőantennával bírt addig, ergo szellemképes rtl-látott csak. No, mindegy ki is hagytuk ahogyan azt kell. Az emberke mikor azzal szembesült, hogy rajta kívül mindenki kéri a bekötést valószínűleg elgondolkodott, és másnap egy már másik utcában utolért bennünket, hogy neki kell a bekötés........mi meg mondtuk neki, hogy nincs több hely az oszlopon a leágaztatásához.........hát azt a fejet érdemes lett volna látni! :Y Sajnos pár hét múlva, csak ki kellett menni bekötni az idiótát, mert a cég saját emberei kicserélték az oszlopon a kütyüt egy nagyobbra. A pláne az egészben az, hogy semmiféle elkötelezettséggel nem járt volna, ha elsőre bekötteti, hiszen csak később jöttek az üzletkötők, és köttettek szerződést azzal aki hajlandó volt leszerződni, vagyis ha nem kéri, akkor is ott maradt volna a házán a rákötés.

    Üdv!

  • Gejza1981

    tag

    válasz Drenadar #29189 üzenetére

    nem feltétlenül a "spóroláson" van a hangsúly, magam részéről három dolog miatt nem ugrálnék:

    1. határidők: sem a digi sem a másik nem arról híres, hogy adott határidőn belül beköt/kiköt dolgokat, így a beígért 8-15-30 napos határidők nem feltétlenül kőbe vésett dolgok
    azaz simán előfordulhat, hogy az egyik csomag már nem él, a másik meg még nem... persze egy-két napot el lehet kínlódni mobilneten is, de ki tudja mennyi az egy-két nap
    ha meg az egyik már él, a másik is, akkor dupla pénz ketyeg kifelé

    2. ügyfélszolgálatok: szintén nem a legkellemesebb sport egyikkel sem tárgyalni, sőt hibát vagy problémát kezelni sem, egy sima egyeztetés is néha problémát okoz

    3. akkor komé megyünk hétfőn 10-re kötni, szabit veszel ki, s a szerelő csapat mégsem jelenik meg...

    extra:
    - a digi nem véletlenül zárta be a telefon lemond kiskaput, majd a 90+8 napot is egy kicsit jobban kitolja, csak idő kérdése...

Aktív témák