Keresés

Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    válasz Selynelar #72553 üzenetére

    Az ügyfélcentrikusság nagyon emberfüggő. Volt már szerencsém lepattintós paraszthoz, illetve rendes, minden részletre kiterjedő üfsz-oshoz is. Ez egyébként igaz a Telekomra is, egyik legutóbbi mobilos ügyintézésemnél valami hihetetlen életunt paraszt volt, amikor meg mondtam, hogy kötbérrel lefelé szeretnék váltani csomagot... Nem volt lelkes...

    Egyébként nem kell két TV-re két előfizu. Egy előfizuhoz három boxot adnak, első az árban, utána valami 1000 forint körüli összegért van még kettő, utána jön az ő előfizetés. A minőséggel nem vitázom, az UPC-nél minden ismerősöm jobbnak mondja a DIGI-t, akár csak a koaxos Telekom IPTV-hez képest. Az biztos, hogy ez a boxos bohóckodás, főleg a UPC esetében az üzemszerű lehúzósdiról szól csak.

Aktív témák