-
Fototrend
Üdv a Disney+ Topikjában! Használd az Összefoglalót! Jó filmnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pro!Petya
addikt
Megcsináltuk az igazolást , annak ellenére engedte hogy közvetlenül a disneytől van a szolgáltatás. (Pedig már regisztráláskor is ellenőrizte hogy magyar bankkártya lett megadva.)
Igen csak ez akkor kicsit sem igaz :
"Ha az EGT-n belül utazol, utazás előtt igazold lakóhely szerinti országodat, hogy a streamelés élménye változatlan maradjon."
Ezek szerint náluk nem számít az "élménybe" a magyar szinkron választhatósága EGT-n belüli utazáskor. A mesék 60-80%-nál ugyanis nincs csak német/angol szinkron. (most csak azokat néztük , de így valszeg a filmeknél is hasonló lesz az arány..... -
tomp
félisten
válasz
norbertoth
#697
üzenetére
-
válasz
Pro!Petya
#695
üzenetére
Arra azt írta a help, hogy csak akkor számít, ha valaki nem közvetlenül a Disney-nél vásárolta az előfizetést. Mert ha közvetlenül, akkor a bankkártya ellenőrzés megtörtént az első fizetéskor. (Ez a paypal-ra is igaz, mert ha a bankkártya adatokat nem is, de a paypal mögött lévő bankkártya "nemzetiségét" láthatja a kedvezményezett (azaz a Disney).) De próba szerencse. (Nem hinném, hogy pont a help lenne hibátlan.
) -
Pro!Petya
addikt
Jah, csak a szinkron/felirat felhozatal nem lesz ugyanaz.
Most teszteltük asszonyal. Ő otthon van be is regelt a magyarra, én meg németben most beléptem az övébe és a legtöbb amihez van otthon szinkron itt nincs....De lehet hogy ez lesz a megoldás : https://www.disneyplus.com/hu-hu/portability
-
Én kb 2 órája a UK live chattel beszéltem, leírtam, hogy nem jött meg a régiómban a promó email, megkérdezte a nevem, email címem, irányítószámom és az országom, és 2 perc alatt kaptam egy promó kódot. Ja, és csak 5 percet kellett várni a soromra, mert négyen voltak előttem. Persze angolul kell chatelni.
-
Rigormortiis
veterán
Jó lenne, ha el lehetne távolítani elemeket a lejátszás folytatása menüből...
-
válasz
l.skywalker
#680
üzenetére
Itt azt írják, hogy unión belül azért lehet nézni a magyar kínálatot is, vagy félreértem?
"A Disney+-tartalmak elérhetősége attól a régiótól függően változik, ahonnan a streamelést végzik. Ha az Európai Gazdasági Térségen (EGT) kívülre utazol, a tartalombeállításaidat a tartózkodási hely szerinti ország fogja meghatározni.
Ha az EGT-n belül utazol, utazás előtt igazold lakóhely szerinti országodat, hogy a streamelés élménye változatlan maradjon." [forrás] -
markknight
nagyúr
iPhone-on meg iPaden teljesen rossz a tárhelykezelése. A storageben azt mutatja, hogy 154,1 megát foglal az app. Ha belekattintok ott van 8 giga letöltött tartalom. Ezt az eszköz sehol máshol nem mutatja, csak belül ha megbököm az appot.
-
Rigormortiis
veterán
válasz
MikeWazowski
#668
üzenetére
Nálam ugyanez a helyzet, az utóbbi hetekben úgyis csak hbo-t néztem, úgyhogy a netflix ugrott, helyette (fele annyiért) jött a Disney. Terszik, hogy vannak régebbi filmek is, szinkronosan.
-
@rglaaf
veterán
Dr strange 2 előtt kell poki filmet nézni?
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
Pro!Petya
#660
üzenetére
Különböző régióban, különböző szerzői, sugárzási, műsorszórási, offline letöltési és streaming jogok vannak. Sok esetben nem is ugyanazok a cégek helyi megfelelői birtokolják egyazon jogdíjat. Nem beszélve a szinkronizálási és a feliratok hova tartozásáról. Amikor regisztráltál a Disney+ra elfogadtad az erre vonatkozó részt, hogy ez így számodra rendben van. Most azt mondod mégsincs. Ebben az esetben vagy kéred a regisztrációd törlését vagy elfogadod véglegesen.
Egyébként nem fiókhoz kötött a tartalom, hanem geolokációhoz. Ha külföldi előfizetéssel Magyarországon nyitod meg a szolgáltatást, akkor a hazai régióra érvényes kínálatot fogod látni. Ha magyar regisztrációs fiókkal külföldön lépsz be, akkor a külföldi tartalmat fogod látni, kivéve azt amit elutazás előtt offline letöltöttél. Ergo felesleges egy második fiók és az egyéb trükközések.
-
fila
senior tag
Német chat-be próbáltam, egy perc alatt volt ügyintéző, de sajna nem jött össze. Ibrahim nem tudott segíteni
-
Steve1207
veterán
Megjött az első max-os hírlevél, de a kedvezményes még sehol. Én nem sietek, szóval nem számít egy-két nap, de utána én is rákérdezek az ügyfélszolgálatra, mert a mail címem már ott van.
-
tomp
félisten
válasz
norbertoth
#674
üzenetére
Amelyik IMAX verzióban van fent azt nem tudod nem IMAX-ben nézni.
Itt azt jelenti ez a megjelölés, hogy az IMAX kamerával forgatott jelenetek nincsenek megvágva, hogy alul-felül nagy fekete csík legyen. Ergo nagyobb képet látsz, többet látsz. Természetesen Dolby Vision. Nem kell hozzá speciális megjelenítő. -
infectedmann
őstag
Opera beépített VPN erdőtűzre vizipisztoly egy rendes fizetős VPN-hez képest.
Tapasztalat
norbertoth: egyértelműen az IMAX Enhanced a jobb választás. Lentről és fentről eltűnik a fekete csík, tehát minden jelenetet teljes valójában láthatsz. Elég sok információ van erről a neten.
-
norbertoth
senior tag
Egy amatőr kérdés. Ti ha elérhető az imax enchanced akkor abban nézitek vagy a normál verzióban? Miért is jobb az imax verzió, többet látni a filmből?! Egyébként az ugyanúgy dolby vision? Kell hozzá támogatott eszköz is?
-
spiky03
veterán
Dr Strange 2 már tuti jön június 22-én, sőt IMAX verzióban!

Már kiírja a felület is ha rákerestek. -
MikeWazowski
veterán
45perc után telefonon kaptam kódot, és meg kell mondjam, minden pénzt megér. Eszméletlen sok tartalom van fent, és kb mindhez van szinkron. Amazont, netflixet le is mondtam, marad a hbo meg ez.
-
RaGi91
senior tag
Szia! Pont néhány hozzászólással ezelőtt írtam, hogy ugyanez volt velem is.
Az ip címed valamiért tiltólistára került náluk, vagy nem tudom de az a lényeg, hogy supportnak kell resetlenie.
Ha van mobilneted, akkor kapcsold ki a wifit és próbáld meg telóról mobilnettel (akkor más az ip-d). Úgy mennie kell. Ha működik, akkor fel kell venned a supporttal a kapcsolatot és kérni kell, hogy reseteljék az ipd.
Kicsit hátrány, hogy a live chat opció most csak más régióra váltva érhető el. Én UK régiós live chat supportot választottam, kb. 15 percet kellett várnom. Csávó elkérte e-mailem, nevem, IP címem és kész is volt 2 perc alatt. -
Oledfan
újonc
Sziasztok!
Tényleg tanácstalan vagyok a felmerült problémámmal kapcsolatban,ezért pár mondataban leirnám ide,hátha van valaki aki tud segíteni.
Már régebben jelentkeztem,a kedvezményes díjra,meg is jött az email,de ha rákattintok az ajánlat beváltása gombra,csak sötét képernyő fogad.
Mivel elsődlegesen Chrome böngészőt használok,ezért első körben megpróbálkoztam az alap dolgokkal,sütik törlése,inkognitó mód,de nem vezetett eredményre.
Ekkor próbálkoztam másik böngészővel,jelesül az Operával,ami ugyanúgy végződött.
Bekapcsoltam az Operában lévő VPN-t,szintén eredménytelenül.
Nekem nem volt a gépen,de kifejezetten emiatt letöltöttem,és feltelepítettem a Firefox-ot,az eredményét gondolom ennek is kitaláljátok.
Ekkor úgy döntöttem nem kínlódok tovább,és előfizetek normál áron,egy hónapra.
Az igazán mellbe vágó dolog az volt,hogy sima regisztrációs gombra kattintva,szintén a fekete képernyő várt.
Következő gonolatom az volt,hogy letöltöm az androidos tabletemre a Disney+ alkalmazást.
Megnyitván az app-ot végeláthatatlan homokórázás kezdődött,amit kb 10 perc után meguntam,és bezártam.
Igazából ekkorra kezdtem kifogyni az ötletekből,de még egy utolsó lehetőség eszembe ötlött,arra gondoltam letöltöm a TV-re az applikációt,hátha az múködni fog.
Store-ból letölt,feltelepít,megnyit,és abban a pillanatban hibaüzenet fogad angol nyelven,és arra kér zárjam be az app-ot,és próbálkozzak késöbb!
Nos itt tartok most,és már tényleg nem tudok mire gondolni,talán még magára az internet szolgáltatóra,de nem tudom mennyire lehet reális,az hogy bizonyos szolgáltatóktól nem lehet a Disney+-ra regisztrálni.
Bocsánat a hosszú panaszáradatért,de ha valakinek lenne valamilyen ötlete,azért,nagyon hálás lennék.
Köszönöm előre is!
-
sittes79
addikt
Van valahol egy lista a magyar tartalomról?
-
ughhh
senior tag
Lg tv-n az app rendben van, pöcc röff gyors mint a netflix. Tegnap este kenobi 4 részt megnéztem, ma jön az 5. epizód.
-
RaGi91
senior tag
Nekem olyan gondom van, hogy ha itthoni netről próbálok bármit csinálni (böngésző login, app indítás telóról vagy tv-ről), akkor az app megfagy a böngészőben pedig csak fekete képernyő fogad.
Telóról az app csak mobilnetről indul...:S
Épp várom a supportnál a sort. -
Ez a nyelvi kérdés láthatóan zavaros. Megnyitottam a disney.hu-t, ami egy magyar nyelvű oldal. Rákattintok a Disney+ "Fizess elő" gombra. Erre átdob egy alapvetően angol nyelvű oldalra (https://www.disneyplus.com/en-hu), ahol azonban a cookie box olaszul jön elő ("Utilizziamo i cookie per analizzare il tuo comportamento..."), az oldal alján van egy nyelvválasztó gomb, ami "Italiano"-t mutat, ha lenyitom, akkor két választás van: "English", "Italiano"...
Szerk: A "Privacy policy" angol szöveg, a "Subscriber agreement" magyar+angol szöveg...
-
Pro!Petya
addikt
válasz
l.skywalker
#613
üzenetére
Persze , értelek.
Csak tudod felháborító hogy a regionális fregmentáció miatt ilyen módhoz kell folyamodni.
Arról nem is beszélve hogy így is azért teper az ember hogy a 2. előfizetése legyen a disneytől.... ergo mindegyikért fizetve van az adott régióban. Mert ugye még véletlenül sem azonos a kinálat és a szinkronválaszték..
-
chaosmonger
tag
válasz
l.skywalker
#652
üzenetére
Akkor lehet hogy időszakosan változik. Délben volt magyar régió/angol nyelv párhoz chat, kaptam is kódot másfél óra várakozás után (98-an voltak előttem a sorban kezdéskor).
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
chaosmonger
#651
üzenetére
Én tegnap sem láttam csak a hívás opciót
-
chaosmonger
tag
válasz
l.skywalker
#649
üzenetére
Ha kódot akar akkor szerintem nem jó ha a régiót vált, mert esetleg nem lesz jó a kód.
Amúgy tényleg kiszedték a magyar régióhoz a live chat-et, délben még ott volt... -
Csak én nem találom a live chat opciót itt, vagy tényleg kivették?
-
tomp
félisten
válasz
norbertoth
#644
üzenetére
Listában van csak nincs hely megjeleníteni. Ha ürül a lista és lesz hely akkor látni fogod.

Ez a limit amúgy szerintem is hülyeség. 50 cím... -
norbertoth
senior tag
Szerintem sem foglal olyan sok helyet, Netflixen nekem több mint 400 tétel van elmentve, azért macerás lenne visszakeresni mit is szeretnék mad megnézni. De egy bugnak ez is betudható, ha ott a pipa mert hozzáadtam a listához, akkor mihez adta hozzá ha már be sem fért a listába?
-
Drenadar
veterán
válasz
norbertoth
#642
üzenetére
szerintem ha ez sok embernél gond lenne (a saját lista) akkor már növeltek volna rajta.
Lehet a disneynél nem tartják reaálisnak hogy valaki a nézendő listájára egyszerre több száz dolgot akar felvenni és nézni.
De attól hogy szerintem is "réteg igény" ez, érthetetlen hogy miért korlátoznak, nem hiszem hogy olyan sok helyet foglalna az SQLben hogy miket akar az ember megnézni... -
norbertoth
senior tag
Aha értelek, tesóm LG LED tv-jén is ezt produkálja, nálam inkább homályosabb ilyenkor, szerintem a pufferelés miatt lehet, a bitrata pl Netflixnél sem egyből 14-15Mbps hanem folyamatosan megy felfelé, én erre tudok gondolni.
i.skywalker szerinetm is nagyon gáz az 50-es korlát, a telefonos app-ban 100db van nekem

Én már rengeteg hibát leltem, ezt mind jelzem a give feedback alatt, aztán vagy történik valami idővel vagy nem...
Sok olyan film is van, ami HD-ben van jelen de pl 4k DV-ben is elérhető, a support azt mondta ezt jelzi felebb, mert elvileg ilyennek nem kellene lennie, max tartalombéli külnek. -
hakydakillah
senior tag
válasz
l.skywalker
#639
üzenetére
Hát ez érthetetlenül kevés, de mindenki nevében köszi az infót. Én tegnap összes film alatt 996ot számoltam meg, ebből percek alatt összeszedek 50et.
-
infectedmann
őstag
válasz
norbertoth
#621
üzenetére
A videó fps-re gondolok. Olyan mintha az első 2-3 percben több alkalommal is pár másodpercre 24 fps alá esne. A kép maga nem áll meg, de ettől "darabos" lesz, mint amikor a videojátékok laggolnak.
Ezt tapasztaltam tegnap a Moon Knight-nál, illetve ma délelőtt az Obi-wan 5. részénél is.
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
ittakary
#637
üzenetére
Érdekes, mert ezt a hivatalos Support rész nem írja:
Saját lista kezelése | Disney+ (disneyplus.com)De rákérdeztem a supportnál és tényleg 50 a max :|
-
norbertoth
senior tag
ne szivassanak már
ez most komoly
hatalmas észkombájnok...
Köszi az infót. De jó lapozzam végig az atyaúristent, csak azért ezt kiírhatta volna az app, kérdés hogy mentette el a rengeteg filmet, ha nem is lehet többet, mert hogy a pipa ott van.
-
válasz
norbertoth
#636
üzenetére
[link] mert annyit lehet elmenteni
-
norbertoth
senior tag
Még egy bug, a saját listámba elmentettem nem tudom hány száz filmet, erre betölt vagy 50db-ot, a többit nem
Pedig nem ma indult az app... Se ios-es app-ban, se laptopon a webes felületen, se tv-n. Folyamatosan küldöm neki a hiba jelentéseket. -
tomp
félisten
válasz
BoneDragon
#626
üzenetére
Nekem az HBO Max inkább HBO Light a minőséget tekintve...
A Light Original tartalmak 2022-ben HD? Vicc... -
binor91
csendes tag
Nekem sikerült előregisztrálás nélkül is működő kódot kérnem, igaz közel 2,5 órát vártam Chaten az ügyintézőre.
Röviden a menete, hogy ne jöjjön elő 5 hozzászólásonként újra:
1. Oldal megnyit, majd a nyelvet angolra átállít: https://help.disneyplus.com/csp?id=csp_index
2. Chat gomb megnyom, türelemmel vár (Nekem már az is 15 perc volt, hogy egyáltalán kiírja mennyien vannak előttem, feltehetőleg 100 felett nem is mutatja.)
3. Mikor sorrakerülsz - angolul - írd le, hogy nem kaptál semmilyen visszaigazoló e-mailt az előregisztráció után és a szolgáltatás elindulásakor sem, a gyerekeid pedig megőrülnek, stbstb.
4. Add meg az e-mail címedet, teljes nevedet és valós lokációdat.
5. A kapott kódot a https://disneyplus.com/redeem oldalon váltsd be és az éves előfizetéssel fizess 19890 Ft-ot, majd élvezd a szolgáltatást. (Ezt érdemes gyorsan megcsinálni, amíg a chat nyitva van, hogy probléma esetén azonnal jelezhess az ügyintézőnek.) -
norbertoth
senior tag
válasz
l.skywalker
#607
üzenetére
Netflix, Apple tv+ tökéletesen megy ott nincs ilyen, a sebesség wifin is rendben van, illetve a tv-n is. Kezdem kitapasztalni a bugjait, sokaknak úgy tűnhet valóban pár másodperc után a teljes minőség töltődik be, viszont vájtszemű vagyok nekem szembetűnőbb mikor a 100%-os
Azt is észrevettem hogy az app is be tud lassulni, kicsit még optimalizálni kell ezt, mert van hogy nem reagál egyből a távirányító kilépés gombjára, másodpercek telnek el, viszont az app újraindítása után fürgébb sokkal. Kezdem kitapasztalni a kisebb hibáit, nüánsznyi dolgok, de számítanak.
További észrevétel hogy a mini borítóképek a főoldalon, lehetnének jobb minőségűek is, most ilyen pár kb-os képminőségűnek tűnnek, gondolom az app gyorsasága érdekében. -
Radeon7x
csendes tag
válasz
Donki Hóte
#627
üzenetére
Thank you guy !
I give it a try ! -
spiky03
veterán
válasz
negyven2
#623
üzenetére
Köszi a plusz infókat!
Igen vsz így lesz, mondjuk nekem nem sürgős, hogy fent legyenek, nekem ráérnek, mert van mit nézni szerencsére.
Nekem az elég ha egyszer majd fent lesznek.Igen olyat én is találtam, hogy pl magyar szinkron van a filmen (pl Örömapa 1) vagy épp csak magyar felirat van rajta (pl Zsákolj ha tudsz)
Mondjuk pont a Zsákolj, ha tudsznak szerintem jó lett a szinkronja. Kérdés az fel fog-e majd kerülni? És ha igen akkor melyik? Az eredeti vagy az újraszinkronizált?
Örülnék az eredetinek!
-
BoneDragon
veterán
Nekem ez nagyobb durranas lett mint a hbo max, egybol bepakoltam a listamba vagy 30 filmet/sorozatot es van ami meg nincs is fent csak kesobb jon… azt hiszem el leszek a kovetkezo honapokra.
-
negyven2
nagyúr
Azért írtam át várhatóra a mondat végét, mert hivatalosan amit eddig láttam az Latin-Amerika és Dánia, ahol biztosan jön, de Reddit-en írták, hogy ez valójában nemzetközi megjelenés lesz.
Ugyanis a Diseny+ esetén simán előfordulhat, hogy a még a saját tartalmaik is más-más régiós megjelenést kaphatnak (tegnap írták, hogy pl. a Doogie Kameāloha, M.D. az egy Disney+ Original sorozat, de itthon nem érhető el). A Disney tulajdonban lévő vagy vagy Disney közeli külsös csatornák (ABC/FOX/FX/Hulu) kínálata esetén meg szinte általános ez, hogy a különböző régiókban, vagy országokban nem egyszerre jönnek ki. Ott van például a Orville 3. évada, ami már pár Star területen elérhető, de itt még nem (pedig maga sorozat 3. évadához már van gyári magyar felírat is).
Persze ott van az is, hogy nem akarnak egyből mindet ellőni. Vagy nincs hozzájuk még teljes lokalizáció. De ugye ez az elmélet ott bukik meg, hogy már most is vannak olyan tartalmak fent, amikhez csak részlegesen van magyar felírat/szinkron (pl. a The Dropout). Lehet, ez már elég ahhoz, hogy bekerüljenek. Viszont akkor megint előjön az az ellentmondás, hogy ezzel szemben van olyan sorozat/film is aminem teljes a lokalizációja, de majd később lesz elérhető, gondolom a jogok miatt lehet ez.
-
norbertoth
senior tag
válasz
infectedmann
#602
üzenetére
Mire gondolsz képfrissítés alatt?! Romlik a képminőség majd újra visszaáll?
-
zseko
veterán
Én sem kaptam emailt, így felhívtam ma őket. Szimpla 80 perc alatt végül sikerült is elintézni
amiből kb. 10-15 percet beszéltem az ügyfélszolgálatossal, szóval ~65-70 perc volt mire kapcsoltak, lekért egy kódot nekem, végigvezetett mindenen, megvárta és leellenőrizte hogy sikeres volt-e a fizetés, úgyhogy eléggé hálás vagyok neki ezért. -
l.skywalker
Topikgazda
A VPN - amennyiben a rendszer regionális korlátozottságának
kijátszásával kapcsolatban kerül szóba - TILOS!
Minden ezzel kapcsolatos hozzászólás törlésre kerül! -
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
Pro Koryak
#591
üzenetére
Pls. ne kezdjük már el ezt...
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
norbertoth
#587
üzenetére
Ez azért függ a te hálózatod minőségétől is én nem tapasztaltam ezt amit te.
-
infectedmann
őstag
válasz
norbertoth
#587
üzenetére
Nekem pár másodperc alatt meg van a képminőség, a zavaró az, hogy az első 2-3 percben előfordul, hogy ugrál a videó képfrissítése, ami olyan hatást eredményez, mint amikor a videojátékok laggolnak. Eléggé zavaró.
Más streamingnél (Netflix, HBO Max, Prime Video) nem tapasztaltam ilyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 13 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG Z890 MAXIMUS HERO + i7 Core Ultra 265KF + 48GB DDR5 8200Mhz + 2TB SSD
- Új DreamQuest mini PC, mini számítógép
- Asrock B75M-ITX + i5-3570k + Kingston 2x4GB ram
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

Akkor egyértelmű hogy abban fogom nézni.





