Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szacsee

    nagyúr

    válasz ViZion #6812 üzenetére

    Na ez jó kérdés, mert ezen agyaltam én is... sőt.
    Aztán rájöttem, hogy az X5 C vezérlője nem alkalmas DC szervó hajtására ESC-el sem, mivel 2 csati megy csak a motor fele...
    Szénkefésnél meg ugye az a bibi, hogy az áram átmegy a vezérlőn, sőt power board is egyben így füstölhet ha erősebb motort dobsz bele... bár ha vízzel hűtöd a vezérlő chipet és nem kunkorodik a nyák a túl áramtól, akkor működhet is. ;]

    Teréz Anya: Lenne egy kérdésem.
    Írtad, hogy soros töltést helyezed előtérbe.
    Megmutatnád milyen adaptert használsz és milyen töltővel?
    Minden csati be van dugva, vagy csak a szélső kettő?
    1S felett már van nagy csati is, így gondolom a szélső kettő csatit arra dobod betápra. Viszont ha a köztes cellákat nem vezeted be a töltőbe, akkor gyengébb cella esetén a cellák közt valamelyiket túltölti és akkor füst és hullaszag.
    Gondolom úgy oldottad meg, hogy van pl 4 akksid.
    4S balanced csati és 4db 1s balanced, vagy 2db 2s balanced csatit vettél.
    4S balanced két szélső kábelére bedobtad a banándugót.
    A kis csatikat pedig rákötötted. a cellák szélső vezetékeit pedig összekötötted és kivezetted a balancedre... :F
    Rosszul gondolom?
    Így az áram erőssége ugyanannyi mint az akksi 1C áramfelvétele (már ha 1C-vel töltesz) és a fesz annyiszorosa, ahány akksid van pl 4x3,7V --- 4x4,2
    Jól gondolom vagy rosszul?

Új hozzászólás Aktív témák