-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
MrDrake
tag
válasz
FehérHolló
#42498
üzenetére
Nincs. Ahogy a 3. kép jobb alsó sarkában is látható, tök üres hajóval mentem oda. Szerintem valami gebasz van a fejlesztői oldalon, mert találtam ugyanilyen bugreportot XBOX-on, többen meg is erősítették, köztük én is.
-
orientcx
őstag
Amíg a fejvadász küldikhez nem nyúlnak, addig nincs baj. Meer egy Fed bugris bányába nem megy, utasokat nem szállít, a csempészet meg csúnya dolog, így hát marad az, amihez nem kell tudomány, vágd jól nyakon a kuncsaftot, és irány a pénztár.
De komolyra fordítva, nincs sem az FC árával, sem a magas fenntartási költségével a világon semmi baj, sőt, én inkább dupla ennyiért árulnám, vagy még drágábban. Azt sokan elfelejtik, hogy ez nem egy a behúzandó hajók közül, hanem kifejezetten arra találták ki, hogy a játékos frakcióknak legyen valami motiváció a közös tevékenységhez. Aztán a Frontieer engedett a "közsírásnak", és kihozott egy olyan árat, ami egy kicsit is járatos CMDR-nek nem okozhat gondot(mondjuk mostanság összevissza számok járják be a netet, nem tudom, melyiknek higgyek), de többen még a heti 10 Misike miatt is heves zokogásban törtek ki. Pedig az egy évben kb fél milliárd, 2-3 játéknap alatt simán abszolválható, és nem csak fejvadászatból, de még a helyi bányászközösség szerint is(bár lehet, hogy most a kapirgálást egy kicsit vissza fogják metszeni, na bumm!). Akkor gyémántokkalal legfeljebb majd nem 2, hanem mondjuk 6-8-10 nap alatt áll össze az a fenntartási költség. 6-8-10 nap, egy évben(ami pontosan 365 db nap), ez olyan rettenetes? hát mit akartok még? Legyen ezzel is úgy, mint mondjuk manapság egy kondával, hogy egy hét alatt már ott lehessen terpeszkedni a parancsnoki hídon?(megjegyzem, én az ED legelső félév koncepcióját tartom helyesnek, amikor még dolgos hónapok kellettek a komoly előrehaladáshoz)
Persze ez pusztán csak az én véleményem, nyilván ezt sokan máshogy gondolják.
Mindenesetre én mindenképp fogok venni egyet, mert ez egy érdekesség, és egy év alatt nem hiszem, hogy fél-egy-másfél Millike gondot tudna okozni. Az már persze egy másik kérdés, hogy veszem-e majd érdemi hasznát annak a dereglyének, megéri-e, már a kényszerűen rááldozott játékórákat tekintve, de végül is ez egy játék, és pont ez benne a lényeg, hogy játékórákat áldozunk különböző dolgokra..
És ha minden kötél szakad, akkor gondolom, el is lehet adni(rá lehet sózni egy birodalmi balekra, - keveset futott, füstmentes női garázs, meg minden)
-
Peppo
őstag
Ha jól értelmeztem a tegnapi streamerek mondanivalóját, akkor először is, a dupla/tripla hotspotok nem megszüntetve lesznek, hanem egyszerűen az új bányászható anyag (trícium) miatt újraosztják az összes hotspotot. Vagyis (nagy valószínűséggel) lesz tripla LTD hotspot ez után is, csak legfeljebb nem a Borann-ban, hanem valahol máshol. Újra meg kell találnia valakinek. Valószínűleg az eddig bevált helyek már nem lesznek jók a jövőben, de lesznek helyettük mások.
Másodszor meg a dolog egyelőre nem éles, csak a béta szerveren megy. Az éles szervereken még júniusig marad minden ugyanúgy. Aki akarja, az még bányászhat annyi gyémántot, hogy úszhat is bennük.
Tegnap így állt a dolog. Hacsak azóta nem változott valami. -
wollnerd
aktív tag
válasz
cabala1
#42489
üzenetére
Igen, sajnos én is észrevettem... Nem tudom hogyan kereshetnék még pénzt gyorsan. A Painite se jó már mert annyira változnak az árak hogy a pláne a túlterhelődött net miatt mire már odaérek, elértéktelenítődik az adott piacon.
Mondjuk LTD-dal se jobb a helyzet.Már csak a Robigo-Sothis utasszállítás maradhat alternatívként, de a baj hogy mostanság nekem sokszor szétkapcsol a játék...

Ha nem csökkentik a FC árát legfeljebb 2 milliárd-ra akkor ennyi!!!! Nem fogok nekik semmit se report-olni! Nem fogok szenvedősen kétszer grindelni emiatt. (Bár az élesig még van idő...)Szerk. Ja igen, nekem is bugos lett a SC-ban a 6 mp-es megközelítés... Irritáló. Kíváncsi vagyok hogy SC Assist tudja-e kezelni a dolgot..
-
cabala1
tag
Úgy néz ki, hogy a megközelítés már másképp működik... másnál is? Legalábbis nálam már nem jó a 6 mp-es szabály. Másrészt Borannban megszűnt a 3-as LTD spot. Ha jól olvastam az egyik tritium lesz.
Delkáron bányászom most a tritiumot, ott van 2 hotspot is. 1 fényévhez kb 1 t tritium kell majd. 2 óra alatt mappolással együtt 350 tonnát bányásztam. -
duvi
nagyúr
válasz
MrDrake
#42487
üzenetére
Szia!
Biztos, hogy jó állomáson (Futen Spaceport) keresed?
Nincs lockdown az állomáson? Ilyenkor sok szolgáltatás nem érhető el.
-
MrDrake
tag
Sziasztok!
Nem tudjátok, hogy Broo Tarquinnak hol lehet Fujin teat szerezni? Elmentem fujinba, de sajnos ott nincs marketen. Ami furcsa, hogy konkrétan semmi nincs az ottani marketen, tényleg tök üres, pedig már kivettem minden szűrőt. -
duvi
nagyúr
"Nem mindenki játszik csapatban, de szeretne hozzáférni a lehető legtöbb tartalomhoz a játékban." Az FC mint új tartalom? Szerintem ez nem igazán tartalom
Ettől függetlenül abszolúte semleges állásponton vagyok és mindkét oldalt ( frakció vs. solo player) megértem. DE! Miután mindenki megkapta a lehetőséget, továbbgyűrűzik a zsepigyártás, mert hirtelen szembesültek az FC-k beszerzési és fenntartási költségeivel. Persze ennek is meglesz a hatása és nyakamat rá, hogy visszavágják a költségeket. Ha ez bekövetkezik, akkor egy idő után itt is megérjük, hogy az új játékosok 2-3 hét alatt FC-ben ülnek (ahogy most a Corvette és Cutter esetében) és ismét súlytalanná válik a játék.
(#42485) wollnerd
"Nem arról volt szó hogy csak 1 FC lehet egy insance-ben?"
De igen
Ahogy arról is, hogy négyféle FC típus érkezik
-
-
wollnerd
aktív tag
Na, a DTEA livestream-jából most derült ki hogy FC jump totál bugos lehet. Amennyiben jól láttam hogy hajója közben dokkolva volt a FC-jén.
FC elugrik, de a hajó ott marad! Még Hyperspace töltőképernyő sincs (csak külső nézetes animáció)...
-
Peppo
őstag
Úgy látom, a fenntartási költségek kicsit magasabbak, mint amit az előzetes alapján vártam.
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42474
üzenetére
-
Attila 1984
tag
Segítség...a controls beállításoknál hol találom a super cruis mod meg a tér ugrás gombok hova vannak kiosztva...mert már rég állítottam át...de mint mondottam most megint resetelt minden beállítást ez a szutyok...

-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42471
üzenetére
- Ahogy Submarine kolléga is írta, az elmúlt időszakban semmit nem módosítottak a kliensen.
- Az AppData egy rejtett könyvtár, ezért alapból nem látható. Előtte be kell kapcsolni a hidden (rejtett) fileok mutatását, hogy megtaláld. DE ezt mind részletesen leírtam (de minek?
) az Összefoglaló/Segédletek szekciójában, ahogy a HUD színének a módosítását is.
- És igen. A Frontier neked egy külön ED klienst fejlesztett, hogy szándékosan szivasson és minden máshogy működjön, mint a többieknek
-
Submarine
senior tag
válasz
Attila 1984
#42471
üzenetére
Nem tettek fel semmit, ez még csak tájékoztatás volt, nálam pl. minden a régi.
Azért nem találod, mert nem a jó helyen, és nem a kellő fájlt keresed.
Verzióként változik, azért nem is írom be az enyém helyét. -
Attila 1984
tag
Üdv! Meg akartam változtani a hajó müszerfalának színét...megtaláltam a hud editort, néztem ilyen olyan videokat róla...
Csak az van ami mindíg is volt ....de kajak...hogy nálam semmi nem úgy van mint a tutorial videókba...semmi!!!
App Data mappám nincs is...jó mondom akkor megkeresem az elit dangerous development mappát...oké...az van....abb viszont szintén nincs options mappa a tutorialba van....de FRONTIER...értitek....kajak fájt volna berakni hogy menüből állítsuk ezeket...??? készen vannak!!
-
Attila 1984
tag
Nnna...
mióta feltették ezt a szutyok fleet careert azóta összeomladozik a játék, nektek rendbe minden vele? nekem connecting error, meg defaultra vágott minden beállítást...stb stb...sorolhatnám...inkább ne is nyúljanak hozzá ha ilyen bénák hozzá
-
wollnerd
aktív tag
Egyébként a 7-én induló bétára nem kell külön jelentkezni? 7.-én mindenkinek elérhető lesz a kliensből és letölthető lesz?
-
duvi
nagyúr
válasz
Submarine
#42465
üzenetére
Egy csomó minden változni fog, mert nem gondolta át a Frontier, hogy mit is csinál. Játékosfrakcióknak szánt anyahajót, odaadott a solo játékosoknak, de nem változtatott a paramétereken
"Kíváncsi leszek erre a trícium fellelhetőségre is."
Ice ringekben lehet majd bányászni. -
Raymond
titán
"Másrészt a játékosok nagy része még az életben nem látott a virtuális számláján 1 milliárdot egyben."
Jelen
"Na mostantól ha saját FC-t akarsz, akkor kötelező lesz a farmolás és pénzgyártás."
Igen, az ARX bevezetesevel vilgos lett hogy menetelnek a mobile monetization vilag fele es jonnek a jatekokba ugyanazok a retention strategiak. Sajnos
-
wollnerd
aktív tag
Csak én találom soknak az 1 órás FC FSD Charging illetve a cooldown idejét?
Értem én hogy ez egy masszív anyahajó, de azért hogy a normál hajók FSD töltési idejének (15sec) a 240 szerese legyen?!
Az 5, max. 10 perces töltési idő is már sokkal jobban hangozna... Szerveroldalról is érhető viszont, nyilván nagyobb terhelés lenne ha a CMDR-ek gyakorlatilag folyamatosan ugranának 500 LY-eket... De sztem az 1 óra (ami valójában 2 óra a 2 ugrás között) így is sok.
Egy órát malmozzunk, amíg végre ugrik a FC? Vagy menjünk ki a hajónkkal addig máshova, amíg tölt? És ha lekéssük azt a 1 órát és elugrott az orrunk előtt a FC-ünk? Mehetünk mi utána 7-20 ugrássokkal?
Látszik hogy még sok a kérdés.
(Azt viszont én is tudom hogy a FC-ek a hajókkal ellentétben ők állandóan szerverek maradnak, nem lépnek le(?)) Az ugrást csak külső szemszögből mutatták be. Látható volt hogy amikor már épp ugrani készült, eltűnt a contact kapcsolata a hajónkkal.
Nem mutatták be hogyan zajlik le a CMDR szemével... Azt hittem mutatni fogják, ezt vártam volna a legjobban az egész streamből...
-
duvi
nagyúr
válasz
Raymond
#42460
üzenetére
Igen, jelen körülmények között sokan, sokkal többet játszanak mint normál esetben. Azért ez nem tipikus eset. Másrészt a játékosok nagy része még az életben nem látott a virtuális számláján 1 milliárdot egyben. Igen, mindenki elmehet bányászni, de sokan nem szívesen teszik, mert monoton farmolásnak tartják a nagyüzemi bányászatot, ami hosszútávon megutáltatja velük a játékot. Na mostantól ha saját FC-t akarsz, akkor kötelező lesz a farmolás és pénzgyártás. Hosszútávon ennek sokkal károsabb hatása lehet, mint gondolnák. Természetesen fentiek a solo játékosokra vonatkoznak. A játékos frakcióknál nem lesz gond, mert ott a teljes közösség gyűjti a pénzt és az üzemanyagot, ami jelentősen lecsökkenti az egy főre jutó terhet. Nem véletlenül lett ez így kitalálva. Eredetileg az FC-t csak a játékos frakcióknak szánták, csak a sok sírás miatt tették mindenki számára elérhetővé. Igen ám, de működési mechanizmust nem változtatták meg és most ezért jön a következő sóhullám, aminek nem tudni, hogy mi lesz a vége
(költség csökkentések).
(#42461) 42861
Igen, ez egy járható út lenne
Kicsit kevesebbet fizetne, de így a felfedezők is pénzhez juthatnának és azt csinálhatnák, amit szeretnek az ED-ben. -
Raymond
titán
En a fenntartasi koltsegek miatt nem izgulnak. Az aki osszeszedett 5mlrd kreditet a carrier-re azt nem fogja meghatni a heti 10mil.
-
duvi
nagyúr
válasz
orientcx
#42454
üzenetére
"az 500 tonna üzemanyag/ugrás már sokkal jobban fáj. Nekem egyszerűen nem áll jól a bányászsapi"
Néhány állomáson lehet majd vásárolni üzemanyagot, tehát nem muszáj bányászni.
"soha többé ne mozduljak vele, akkor már nem kell a napi fenntartáshoz semmi plusz?"
A heti fenntartási költséget mindenképpen ki kell fizetni, még akkor is ha minden opcionális szolgáltatást lekapcsolsz és csak a kötelezőek funkcionálnak. -
42861
senior tag
A 10 millás heti költség nekem úgy jött le, hogy attól függ mire használod, milyen modulokat aktiválsz. A csávó a streamben bekapcsolt még pár dolgot, fel is ugrott 13 milla fölé a költség. Én felfedezni vinném ki, szinte semmit sem akarok bele. Pár hajómat felpakolni (explo, bányász), tudjak rajta javítani meg tankolni. Nem akarok rakteret, modul/hajó piacot, más se parkolhasson be. Igazi antiszoc FC lenne.
Így szerintem ez kevesebb lenne mint 10 millió, bár lehet tévedek.Egy dolog kellene nagyon, hogy az explo adatokat eladhassam az FC-men, így gyakorlatilag meg is lenne a heti költség.
Remélem a béták alatt még faragnak rajta. -
Peppo
őstag
Sok dolgot nem mondtak ki konkrétan, így inkább csak tippelni lehet.
Van egy 25000-es raktér, ami gondolom, hasonlóan működik, mint a hajókon. Ezekben lehet tárolni árut, modult (gondolom, nagyobb modul több helyet foglal), és ha minden igaz, akár hajót is. Ha jól vettem ki, akkor a dokkokban álló hajók ebbe nem számítanak bele. Továbbá ide jönnek még a hordozóra általunk felszerelt modulok is.
Óránként egyet lehet ugrani, ha minden igaz, fényévenként egy tonnát elzabál a tríciumból. Ha fullra pakoljuk a rakteret tríciummal, akkor akár hosszabb útra is elindulhatunk, mert a Tritium Depot nevű modulban át tudjuk tölteni a raktérben lévő tríciumot a hajtóműbe, de minden ugrás egy órányi időt igényel, szóval ha valaki kimenne a Coloniára, szánjon rá pár napot!
Hogy mennyire gyorsan lehet bányászni a cuccot, nem tudom. (A valóságban ugye radioaktív izotópról van szó, ami aránylag gyorsan elbomlik, szóval a természetben nem sokat találni belőle.) Lehet majd venni is, gondolom, nem lesz olcsó. Fel lehet készülni a tríciumszállító hajóknak, hogy nagy lesz az érdeklődés irántuk.
A fenntartás drága, de ez rendben van. Aki nagy pénzt felhalmozott, annak úgyis mindegy, a többieket meg több játékra ösztönzi a dolog.
-
orientcx
őstag
Szerintem a fenntartási költséggel nincs is semmi gond, heti 10 Misike igazán nem egy összeg(egy évben 52x10, azaz fél milliárd), az két nap kalózvadászattal meg is van, de az az 500 tonna üzemanyag/ugrás már sokkal jobban fáj. Nekem egyszerűen nem áll jól a bányászsapi...
De komolyra fordítva, ha egyszer összeszedek hozzá egy ugrásnyira valót, és leparkolok a kedvenc HazRES-em mellé, hogy aztán soha többé ne mozduljak vele, akkor már nem kell a napi fenntartáshoz semmi plusz? Mert akkor még így sem rossz.
-
duvi
nagyúr
válasz
wollnerd
#42451
üzenetére
Elég sok a kérdés még. Többek között a raktérből való tritium átmozgatás is ilyen. Azt írják, hogy rendszeren belül is kiválaszthatjuk, hogy hova ugorjunk:
"If the owner wants the Fleet Carrier to orbit a specific body, they can do so by entering the System Map and selecting the body that they would like it to orbit." -
wollnerd
aktív tag
Sztem raktárban lehet akár 25.000 tritium és a raktárból bármikor betölthetjük a tartályba ami 1000 tonna kapacitású. (?) Én is néztem a stream-et bekapcsolt felirattal, kicsit nekem gyors volt követni...
De az ugrással kapcsolatban csak külsőleg mutatták be azt. Belsőleg semmit, ergó nem tudjuk még hogy zajlik a map-on való rendszer kiválasztása és hogy egyáltalán lehet-e rendszeren belül is kiválasztani olyan célpontot, ami körül lehet a FC....Szerk: Na meg is van az infó:
For a Fleet Carrier to move to a new system, the owner must first plot the destination.If the owner plots the destination on the Galaxy Map, the Fleet Carrier will appear, and orbit a body within that system.
If the owner wants the Fleet Carrier to orbit a specific body, they can do so by entering the System Map and selecting the body that they would like it to orbit.
Fleet Carriers will not be able to enter any Permit Systems, even if the owner holds a
permit for that region of space.Na ez most akkor azt jelenti hogy FC-ünk nem keringhet a Founders World körül?Mégcsak nem is Földünk körül?! Mert a Sol is permit-es... -
duvi
nagyúr
Sorry, igyekeztem gyorsan kitenni a most hallottakat és valóban tévesen írtam ki. 5 milliárd lesz az alapára és 25K a raktér. 500 tonna tritium fog kelleni egy ugráshoz (amit bányászhatunk és néhány állomáson meg is vehetünk) és max. 2 ugrásra elegendő tritiumot tudunk felhalmozni.
-
duvi
nagyúr
-
duvi
nagyúr
Na lement a Fleet Carrier stream. Elég vegyesek az érzéseim. Az biztos, hogy baromi sok pénz fog kelleni hozzá és itt nem csak a megvásárlásról beszélek (10 milliárd credit), hanem a heti 10 millió credit fenntartási költségről is! Az ugráshoz nekünk kell kibányászni az üzemanyagot (25.000 tonna egy ugrásra elég). A fedélzeten lesznek dokkok, piactér, feketepiac, modultároló, javítás, tankolás, bérelhető npc személyzet. Ez nem solo játékosoknak készül, hanem a játékosfrakcióknak. Max a sok sírás után nerfelni fogják az irtózatos költségeket, de még akkor is nagyon melós lesz fenntartani egyet.
Fleet Carriers - Join the Beta! -
Attila 1984
tag
nem tudok angolul sajna....ha van valami fontos infó minden érdekel...de szerintem nekem sose lesz fleet career-em...túl drága....( bár 500LY-t ugrani...az azért zsír....
-
duvi
nagyúr
Elkezdődött az FC stream.
-
cabala1
tag
válasz
Attila 1984
#42442
üzenetére
Részemről eltaláltad
Nyomom a mapping LTD bányászatot ezerrel... 11Mrd CR most az össztőkém, de szeretném kb 18-20Mrd-ig felvinni... szeretnék mindent kipróbálni 
-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42442
üzenetére
Este lesz itt élet a stream után...
-
Attila 1984
tag
Le merem fogadni azért van most viszonylagos csend itt a chaten mert mindenki visszabújt a zugába, bányászni, hogy fleet careere-re összekuporgasson
....én meg farmolok hogy shard cannonom legyen ...
-
duvi
nagyúr
Holnap este - hazai idő szerint - este 8-kor kezdődik a hivatalos FC livestream!
-
orientcx
őstag
válasz
Attila 1984
#42436
üzenetére
A military grade alloys általános védelmet ad a különböző fegyverek ellen.
A mirrored surface composite jóval erősebb, így nagyobb védelmet ad a thermal fegyverekkel szemben(pl laser, plasma), de cserébe viszont drasztikusan csökken a védelem a kinetikus, vagy explosite fegyverzet ellen(pl multicannon, vagy rakéták). A reactive armor composite pont az ellenkezője. Jóval nagyobb védelem a kinetikus, és robbanó fegyverekkel szemben, de sokkal karcsúbb a hő alapú támadóeszközök ellen. Szerintem érdemes megragadni a military grade-nél, mert ha nem is annyira masszív, de minden ellen hatékony. De ha már mindenképp valamelyik a két legdrágább közül, akkor sztem nem a reaktive, hanem a mirrored a nyerő, mivel az npc-k nagyobb része használ thermal cuccot, mint kinetikusat. -
Deaxus
tag
válasz
orientcx
#42434
üzenetére
Köszi a leírást.
Néztem Én már ezt a felszerelést(ha már Én kértem) de így teljes a róla alkotott kép.
Sajnos nekem ez a taktika nem lesz jó,mert sokkal bénább vagyok,és rammolni sem tudok.Nekem 2 beam laser van fenn(overcharged,oversized buffokkal) és 3 minigun(overcharged, és 1 corrosive buffokkal) Távolról lekapom a pajzsot,de utána megindul a keringőzés és a hajótest bontása.Na itt kéne időt nyernem,mert ezt piszkos sokáig eltart néha,főleg egy fed gunshipnél.Ide kéne betennem a rammolást,meg lehet a sebességet is kéne módosítgatnom.Talán egyszer ráérzek majd.
A másik a frag ágyúk.
Csináltam abból is hármat(efficient és 1 corrosive buffokkal) de ahogy Te is írtad,nagyon el kell találni,mikor lövöd el magad,mert akkor az igaziak.Hát nekem az sem ment.
Valószínűleg átmódosítom olyanra,mint a Tied,és újra megpróbálom.
Gyakorlás és gyakorlás...Ja,az is tetszett Nálad,hogy a fülke mellett vannak a gépágyúk.Nagyon hangulatos így látni őket és hallgatni a hangját.Nekem a lézerek vannak ott,azok sokkal gagyibbak.
-
orientcx
őstag
válasz
Deaxus
#42427
üzenetére
Valójában nem a multik osztják a nagy kokikat, hanem a frag trió. Az a 2 medium MC önmagában nem túl acélos páros, de mégis nagyon fontosak a corrosive effect miatt. No meg az MC termeli a lehető legkisebb hőt, és terheli a legkevésbé a PD-t. Ezért amikor épp lőnek rám, gyak folyamatosan 4 pöttyöt tudok tartani a sys-en, ami durván megnöveli a pajzs erejét.
A 3 frag-en double shot tuning van, incediary effect-el, és ha egyszerre szórom ki egy kuncsaftra a tárban lévő mindhárom dupla töltetet, az általában már az első rácsapásnál letépi róla a télikabátot, ami kulcskérdés. Egyrészt a kis vadászom fegyverzete elsősorban hullra hatásos(azon is fix mc-k vannak), tehát egy pajzs nélküli hajó ellen jobban be tud segíteni, de azért is nagy előny, mert a sok notórius pajzs visszatöltögető kis gyökér akár a prosztatájáig is felhelyezheti magának a retkes SCB-jeit, mert azok ugye a már egy elpotyogtatott shield-re semmit sem érnek. Márpedig ugyanazt a pajzsot újra és újra csak majdnem lebontani az kidobott lőszer és elpocsékolt idő, ráadásul emiatt az ember tovább van kitéve a másik fél tűzerejének is(ez utóbbi egy wing esetében jelenthet komolyabb problémát). Amúgy a frag-ek egyáltalán nem csak a nagyobb bárkák ellen alkalmazhatóak, a muslicákat is remekül le lehet velük csapdosni, csak ott nagyon kell érezni azt a tized mp-et, amikor lőni kell(természetesen szintén csak közelről). Ráadásul amióta mati kufárok léteznek, azóta ész nélkül lehet szórni a lőszert is.
És még néhány trükk a gyors pajzs letépéshez: A kulcs az első rácsapásban van. Fontos, hogy jó pozícióban legyünk a támadásnál, hogy be tudjuk vinni azt a teljes triplát(természetesen közelről), és ha lehet, ne szemből, vagy hátulról, hanem a nagy felületet adó hasi részre. És még valamivel lehet nagyon durván megfejelni a hatást, ez pedig a ramming. !!!4 pötty legyen a pajzson!!!, és durr bele a közepébe(a rammingot, és az első rácsapás taktikáját leglátványosabban a "Szülinapi buli - 20 perc tömény ámokfutás" című elég betegesre sikerült kis videómban tudnám szemléltetni. Úgy kb a hatodik perctől jönnek benne a kondák, érdemes megnézni, hogy egy Krait-el hogy le lehet még őket is zúzni.
A hajóm outfitt-jét nemrég kérték, ebben a kommentemben már feltettem, itt megnézheted(bár ebben duvi mester már megelőzött). Szépen maxra van tolva, de semmi extra ördöngösség nincs benne, egyszerűen jól eltaláltam az én közelharchon alapuló taktikámhoz illő fittet, egyáltalán nem biztos, hogy másnak is ez válna be a legjobban.
Mortel - Köszönöm a méltatást, már tényleg csak irulni-pirulni tudok(persze csak amolyan Fed bugrisosan, nagy arccal, álszerényen
)
Amúgy ha már a vezérlő egységemet említetted, azt is szét kéne már szedni, egy pár dolog nem műkszik rajta tökéletesenŐőőő ... khmmm ... lehet, hogy most kivételesen nem voltam olyan rövid, mint szoktam...

-
duvi
nagyúr
-
Attila 1984
tag
válasz
adamthetux
#42431
üzenetére
Köszi azért neked is az infót!
-
42861
senior tag
válasz
adamthetux
#42428
üzenetére
Pár napja már kitárgyaltuk, láthatod ha visszaolvasol. Várjuk már.

-
adamthetux
csendes tag
Srácok!
Tegnap szembejött egy bejelentése Steam-en a Fleet Carrier-ekkel kapcsolatban. Zanzásítva:
- Április 2-án lesz a nagy és teljes leleplezés
- 5MRD CR lesz a kezdeti ára
- 16 landing pad lesz
- Új üzemanyaga lesz: Tritiumhttps://store.steampowered.com/newshub/app/359320/view/2104810792998789514
-
Deaxus
tag
válasz
Mortel
#42411
üzenetére
Hogy a francba tud 2 multicannonal ilyen gyorsan ölni?Pillanatok alatt leszedi a pajzsát és ki is lövi.Oké,hogy besegít a frag cannon a nagyobb hajóknál,de akkor is. Én meg képes vagyok elszarakodni percekig egy kis vadásszal.
Orientcx!
Muti ezt a konfigot,ha nem titkos,én is szeretnék ilyet.
-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42424
üzenetére
Bekapcsolod a Silent Runningot (SR).DE! Ilyenkor lekapcsol a pajzs és időben ki is kell kapcsolni az SR-t, különben túlforrósodik a hajó és felrobban. Scout fertőzésnél jobb felső logban kiírja, amikor leégett a caustic réteg. Ezután egyből ki kell kapcsolni az SR-t, hogy újrainduljon a hajó hőcserélő rendszere! Ha van Heatsink a hajódon, akkor azzal gyorsan visszahűtheted a túlforrósodott hajódat.
-
Attila 1984
tag
Hajót miképp lehet túlhevíteni?
-
Attila 1984
tag
Köszönöm!
azt hittem egészen eddig hogy az AX fegyók jók human célpontokra is ...de ezek szerint nem feltétlen...volna egy kérdésem...ami felmerült....mert csak nem tudtam megállni hogy neki ne menjek egy threat 5-nek...
le xeno scanneltem ...és megkezdődött a csata....meglepetésemre kb fél perc alatt 80 % volt a hullja...én meg még találatot se kaptam....akkor jöttek a swarmok....azok felgyógyították, ami nem is lett volna gond ...mert volt nálam remote flank...viszont valamiért nem lehetett a szárnyait lőni....néztem contact ba de nem volt külön kijelölve a szirma....az mikor lesz jelölhető...mert akár még meg is lehetett volna komolyan...elég szépen sebeztem...előbb ki kell iktatni a swarmokat? mert azokkal nem foglalkoztam , csak kerestem hogy hogyan tuom targetolni minnél hamarabb valamelyik szirmot...de nem volt jelölhető... 
-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42421
üzenetére
Gratula az első sikeres bevetéshez!
Azt vedd figyelembe, hogy a Guardian és AX-es fegyverek nem jók a normál harcra. Csak Thargoidok ellen hatásosak igazán. -
Attila 1984
tag
Sikerült!
Lelőttem 2 scoutot...pik pakk....de nincs decontamination-nálam....meg cargom sincs...a sok hull reinfocement miatt....viszont kéne collector, is az értékes materiálokért amit elhintenek ezek a scoutok....ne nekem kelljen egyesével beszedegetni...eltünnek addigra mire beszedek 1-et
De Scoutokat simán......viszont ami elkeserítő...hogy volt egy Weapon Fire T4...ott kalózokkal küzdöttem...és se perc alatt leszedte az anaconda a pajzsom...+ a széjjel reinfoceolt optionalom sem tartott sokáig....el kellet kullognom 23-as Hull-al az állomásra mert csücslit kaptam
mondjuk ebben az is benne volt persze hogy a két gauss cannonom helyén ha human fegyver van...akkor kapta volna rendesen ám...csak ugye a gauss nem sebezte....nem is lőttem rá....viszont a scoutok ellen ....ez a class 1-es gauss is 2-3 találat és robban szétfele... -
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42416
üzenetére
Még egy jótanács Scout vadászat előtt. Mielőtt beugrasz az első signalhoz, dokkolj be egy közeli állomáson és csak utána indulj neki
-
Attila 1984
tag
Köszönöm mindenkinek, hogy segít...elindultam asterop felé, egy threat 4-es szintű non-humanra benevezek ezzel a géppel...kell a tapasztalat...aztán, holnap ASP-vel guardian romok farmolás, meg este egy kis pyton bányászat...400M-van...de kéne végre egy elite rang.....mehessek jameson terminálra...Exploration vagy trade lesz...1-1 fokozat kell nekik és eliten vannak...Remélem pár scoutot sikerül leszedni és a Combat rangom is emelkedik keveset...az csak novice...

-
Borote
addikt
válasz
Attila 1984
#42413
üzenetére
Ez egyelőre Scout vadászatra alkalmas. Nem javaslom hogy nekimenj egy Cyclopsnak.
-
duvi
nagyúr
válasz
Attila 1984
#42413
üzenetére
Kezdésnek mindenképpen Scoutokkal kezdjél és ott is csak 4-es signal source-ig bezárólag. Eleinte így is meg fogsz izzadni velük, mert baromi fürgék és caustic (erősen korrodáló) sebzésük van. Ha rakétákat lőnek rád és el is találnak, vagy keresztülrepülsz egy felrobbanó scout roncsfelhőjén, akkor tuti bekapod a caustic sebzést. Ilyenkor elkezdi szétmarni a hajódat az anyag. Ebben az esetben vagy túlhevíted a hajódat és leégeted ezt a korrozív réteget, vagy viszel magaddal Decontamination Limpet Controllert.
-
Attila 1984
tag
válasz
Borote
#42412
üzenetére
Köszönöm szépen...hát sajna akkor ezt még át kell gondolnom...2 class 1-es gauss cannon van rajta, egy remote flank....2 Ax multi cannon....nem bi-ware a shild generátorom, de mérnökölt...nem 5-ösen sajna....repair limpetet is szerváltam már...de akkor lehet csak scoutokat próbálok elsőnek....ezek szerint üljek szépen vissza az ASP-be guardian structurékat farmolni...lehet bölcsebb lenne...
-
Borote
addikt
válasz
Attila 1984
#42410
üzenetére
Első körben a kérdés, hogy eeeeegészen biztos vagy benne? Egy alap Krait build ÍGY néz ki. Egy ilyen hajó nélkül nekivágni egyedül nettó öngyilkosság. De még ezzel sem egyszerű kezdetben.
1-2 hete jártam a HIP 16613-ban, ahol van egy lezuhant Anaconda (Bugkiller), itt láttam vagy 40 Non-Human Signal Source-t... 4-esben max Scout van, 5-ösben meg vagy sok Scout, vagy egy Cyclops (ha a contact panelen van hordó ikon, azaz Salvage), akkor az elvileg garantált Cyclops.
EZ alapján úgy tűnik, Asterope-ban is megy a buli.De mielőtt nekivágnál, nem győzöm hangsúlyozni, ez nehéz menet lesz. Esetleg ha google fordítóval megnézed, ITT rengeteg sok infót találsz.
-
Mortel
senior tag
Aki dulván harcászkodni szeretne, azoknak bátran ajánlom Orientcx oktató videóit: [link]
Azé' én propagálom, mert szerénysége tiltja az öntömjénezést...

Vagy mégsem?
-
Borote
addikt
válasz
orientcx
#42408
üzenetére
Szerencsére a(z in)competent kalózok mészárlása nem egy extrém veszélyes feladat
Így hogy felvettem 6-7 massacre wing missiont ugyanazon rendszer ugyanazon frakciójára, rendszeresen van Threat Level 3-4 Mission Objective Signal Source, ahol kb 8-10 kalóz szokott spawnolni, ezeket 5 perc letakarítani, aztán lehet menni tovább. Nem olyan izgalmas, mint kidekkelt kalózokra vadászni egy Threat Level 6-7 Pirate Activityben, cserébe sokkal gyorsabb
Csak vigyázni kell, mert néha 1-1 Clean hajó is megjelenik, aztán ha az ember trigger happy, könnyű még notorietyt is szerezni
-
orientcx
őstag
Bocsi ha netán félreérthető voltam, nem akarok senkit belerángatni a bajba, ehhez a sporthoz természetesen valamilyen szintű harci tapasztalatra, no meg egy rendesen felöltöztetett harcjárműre is szükség van. De ha valaki mégis már fiatalon bele akar kóstolni a műfajba, azzal sincs semmi gond. DE! Természetesen az autóversenyzést sem a Párizs-Dakkarral kell kezdeni. Viszont ha valaki már túl van a pedálos moszkicson, akkor nyugodtan nézzen be egy RES-be. Aztán ha már egy játéknap alatt 20-30-40 haramia alól gond nélkül tudja kirángatni a járművét, akkor bátran belevághat ebbe a szakágba is. És akkor még egyszer gyorsan a legfontosabbak, röviden(röviden??? hát én ilyet is tudok???)

- megfelelő helyszín(ek)
- szövetséges frakciók (pénzadományokkal lehet barátkozni, ez egy ilyen kapzsi világ, pfúj)
- megfelelő küldetéscsomag
- másnap kocsmában eldicsekedni a hőstetteiddel(bár ehhez RES helyett elég egy marék onion head, meg egy nagy arc is, de ez utóbbi egy igazi Fed vitéznek alapfelszerelés)
Amúgy örömmel látom, hogy az utóbbi időben egy-két régi harcos újra feltűnt a fórumon, reménykedem, hogy ez most csak fokozódni fog...

-
42861
senior tag
válasz
Attila 1984
#42403
üzenetére
Csak 3 kommentet kéne visszaolvasnod.

-
Raymond
titán
válasz
Attila 1984
#42403
üzenetére
-
Attila 1984
tag
Azt hallottam lehet kereni olyan szépen kalóz vadászattal mint bányászattal?
Egy avatott szakember elmagyarázná nekem a csínnyát bínnyát ...hogyan kell...? előre is köszönöm!!! -
Attila 1984
tag
Köszönöm a bányász segédleteket,
Submarine eddig úgy bányáztam hogy csak Fussurés aszteroidákat legeltem...visszagondolva lassab volt, de ennek köszönhetően kilóméterekről megmondom melyik az amelyik biztosan fussurés...a formályáról megvan...nem is kell night vision meg semmi, viszont most olyan hajóm van amin van 3 mining laser egy seismic meg egy ablaster....és mind a két típusú bányászást szimultán csinálom...ha fussurés jön azt legelem, és köszönet mindenkinek...de már az aszteroida százalékos összetételét is tudom nézni arra meg ott a laser meg a 7 collector limpet...pyton...
192 raki....most jöttem ki borannból 124 LTD-vel 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Xbox Series S 512 GB, Minden tartozékával kiváló állapotban
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4200U/8GB DDR3/Win 10Home/12,5" FHD/ !ÉRINTŐKÉP!/!!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L460 - Intel 3955U I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V15-IWL: i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3209, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3744, 100% Akkumulátor
- SanDisk Extreme Portable 8TB (SDSSDE61-8T00-G25)
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
PS4-en játszom, most vagy én vagyok ilyen láma, vagy az FDev ismételten elkúrt valamit.
Mondjuk LTD-dal se jobb a helyzet.
Akkor azt hiszem tenyleg mennem kell banyaszni picit.
(Solo-ban vagyok)

) az
Csak az van ami mindíg is volt ....de kajak...hogy nálam semmi nem úgy van mint a tutorial videókba...semmi!!!
App Data mappám nincs is...jó mondom akkor megkeresem az elit dangerous development mappát...oké...az van....abb viszont szintén nincs options mappa a tutorialba van....de FRONTIER...értitek....kajak fájt volna berakni hogy menüből állítsuk ezeket...??? készen vannak!!
(Azt viszont én is tudom hogy a FC-ek a hajókkal ellentétben ők állandóan szerverek maradnak, nem lépnek le(?)) Az ugrást csak külső szemszögből mutatták be. Látható volt hogy amikor már épp ugrani készült, eltűnt a contact kapcsolata a hajónkkal.


)



