-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Submarine
senior tag
válasz
FehérHolló
#41599
üzenetére
AutoIT-t kipróbálom, köszi!
-
Submarine
senior tag
válasz
FehérHolló
#41591
üzenetére
Szerintem innen szedtem:
[link]
(CMDR Exigeous a jutyúbról 1:07-nél látszik a képen)
Érdemes az ő vidijeit is átpörgetni ha elakad az ember.Voltam én már olyan küldin is, ami 4 millió fénymásodpercre volt a csillagától.
Fincsi volt. Valami 50%-ra lekopott a gépsárkányról a kulimász.
Közben elkészült a vacsi, meg még el is mosogattam.Én sem használok assistot, csak a legvégén, amikor már látszik az érkezési pötty, az utolsó pillanatban még rátolom a kakaót, aztán behúzom célirányba egy, "Na ebből lépj ki hülyegyerek" felkiáltással.
Van amikor nem sikerül neki.
-
Peppo
őstag
Lőhetnek még powerplayes nézeteltérés miatt is, de ez nem gyakori. Viszont ha 2-300000 ls távolságra mentem, azt szinte mindig rakománnyal megpakolva tettem. Általában valami küldetés miatt megy az ember ilyen helyre, más okból nem kínozza magát vele.
-
Peppo
őstag
válasz
FehérHolló
#41593
üzenetére
Felmegy, de sokkal tovább tart neki. Az SC assist mindig lassabb, mint a kézi irányítás.
Nem rohansz bele semmibe. Állomásba eleve nem is tudsz, azok mellett simán elrepülsz, de bolygóknál és egyéb nagyobb dolgoknál is csak annyi történik, hogy ha túl közel repülsz hozzájuk túl nagy sebességgel, akkor kidob SC-ból. Jellemzően azért minimum pár száz kilométerre a felszíntől. Ilyenkor kb. fél percig tart, mire az FSD magához tér, utána már mehetsz is tovább.
És igen, ahogy Duvi is írja, közben kiszedhetnek SC-ból, és szétlőnek.
A rendszeren belüli ugrás tényleg nem lenne rossz. Vagy legalább ugrás után oda érkezhetnénk a rendszeren belül, ahova akarunk. De sajnos nem így van. Én mondjuk ezért kerülöm is az olyan helyeket, ahol sokat kell repkedni.
-
duvi
nagyúr
válasz
FehérHolló
#41593
üzenetére
"Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó."
Ez se életbiztosítás, mivel kiszedhetek ID-vel és mire visszamész a géphez, ilyenkor már csak a biztosítási képernyő fogad
Szerintem jelenlegi formájában tök fölösleges az assist, bár én régi motoros vagyok és más szemmel nézem a játékot. -
FehérHolló
veterán
Nemrég tudtam le SC assisttal egy hasonlóan nagy távot, ott simán ment 600c fölött.
Ha megközelítesz bolygókat, akkor a csutka gáz is lemegy 20-30c környékére, utána meg percekbe kerül visszagyorsítani 200c fölé.
Értem én, hogy szimuláció, de ez pont a kitalált (fizikát mellőző) része a játéknak. Tehették volna kicsit érdekesebbé/gyorsabbá csillagrendszeren belüli ugrálással/jobb gyorsulással, vagy valami...Meg nem fogok 10 percet se a gép előtt ülni úgy, hogy nem csinálok semmit. Inkább SC assist, azt addig elmegyek enni/olvasni/emailt írni, ilyesmik. Közben meg nem kell aggódnom, hogy bikából belerohan egy bolygóba/űrállomásba a hajó.

-
Peppo
őstag
válasz
FehérHolló
#41591
üzenetére
Ha nincsenek bolygók, akkor sem fog, mert az SC assist egy sokkal kényelmesebb tempót diktál, mint amit amúgy manuális irányítással el tudsz érni. Ez nagyobb távolságok esetén még jobban kijön sajnos. Szóval, ha messzire mész, ajánlatos kikapcsolni és full gázon menni addig, míg be nem érsz a bűvös 6 másodperces távon belülre. 250000 ls kb. 10 perc, ha te vezeted a hajót.
-
Peppo
őstag
válasz
FehérHolló
#41588
üzenetére
Fél óra? Be volt kapcsolva a SC assist?
-
FehérHolló
veterán
válasz
FehérHolló
#41587
üzenetére
most értem oda, volt az 30 perc is.
-
FehérHolló
veterán
válasz
Submarine
#41581
üzenetére
Köszi szépen! Felvettem a küldetést.
De ez komoly, hogy a rendszeren belül egy 250 ezer fénymásodpercre lévő helyre küld?
20 perc mire odaér...Kis türelmed kérem, nem találom az itthoni gépen, hogy mivel szoktunk GUI-t tesztelni.
Közben: milyen oprendszered és beviteli eszközeid vannak (pontos típus)?
duvi: ott még nem tartok.
-
duvi
nagyúr
válasz
FehérHolló
#41579
üzenetére
Vittél neki 200 aknát?
"Unlock requirements
Provide 200 units of Landmines." -
Submarine
senior tag
válasz
Raymond
#41582
üzenetére
Annyit tudsz tenni, hogy ED/Tulajdonságok/Helyi fájlok/Játékfájlok épségének ellenörzése
Én is steames vagyok, bár ha csak simán "X:\Steam\steamapps\common\Elite Dangerous\EDLaunch.exe"-t futtatod akkor is elindul a kliens, ma is játszottam vagy 2 órát.
A pilótám novice lett..
-
Raymond
titán
Nem akar menni a jatek. Az EDLauncher hibaval kilep.
Unhandled Exception: Object reference not set to an instance of an object
Elmeletileg a legujabb, legalabbis a Steam nem mutatja hogy lenne update. Masnal megy/
-
Submarine
senior tag
válasz
FehérHolló
#41579
üzenetére
Még + Awyra Flirble-n(Eurybia) kell felvenni egy Engi Inv küldit hozzá.
Ha megcsinálod, akkor kapod a meghívót Liz Ryder-hez.
Ezzel én is szívtam..
Tényleg nem így volt a felfedezés, de jobb így.

Auto Hotkey-el próbálkozok, vagy mire gondolsz?
-
FehérHolló
veterán
Liz Ryder-t hogy a püspök zúzmarás leheletében lehet unlockolni?
Friendly vagyok a Eurybia Blue Mafia frakcióval, végtelenszer váltottam már open-solo között, nem jelenik meg semmi extra küldetés egy Eurybia Blue Mafia által vezetett rendszer ugyanezen frakció által birtoklott bázisán.(#41578) Cooper911: Új felfedezési rendszer..Ez eddig nem így volt?
Bocs, én utána csatlakoztam. -
Cooper911
senior tag
válasz
Balcsix
#41570
üzenetére
Nőtt a verziószám.
Komolyra fordítva:
- Thargoidok ellen jöttek guardian fegyverek amiket a guardian site-oknál található nyersanyagokkal lehet unlockolni.
- Thargoidok álltal megtámadott állomásoknál civilek mentése, majd állomás újraépítése
- Új felfedezési rendszer, van egy "tekergetős" minijáték amivel fel lehet fedezni az egész rendszert, nem kell odamenni mindenhova, váltani kell a combat és az exploration mód között a HUD-on.
- Új bányászati módszerek. Aszteroida felrobbantása. (jelenleg a bányászat az egyik letöbb pénzt hozó tevékenység)
- Kaptunk ARXot amit a játékban is lehet szerezni és ha jó sokat gyűjtesz akkor vehetsz rajta skineket. Persze valódi pénzért is vehetsz Arx-ot.
- Ígértek Megashippeket ami baromi drága lesz, de Decemberről eltolták jövőre.Hát így hirtelen ennyi jut eszembe.
-
Submarine
senior tag
válasz
Submarine
#41576
üzenetére
Jelenleg ez működik, de még van mit csiszolni rajta:
#IfWinActive ahk_class FrontierDevelopmentsAppWinClass
SetKeyDelay, 100, 50
;s4e1w1
Numpad1::
send {Down}
send {Left}
send {Left}
return;s1e4w1
Numpad2::
send {Down}
send {Up}
send {Up}
return;s1e1w4
Numpad3::
send {Down}
send {Right}
send {Right}
return;RequDock
Numpad0::
send, 1
sleep, 500
send, ee{Space}d{Space}e1{LControl}
return;QuickSC
NumpadDot::
send {LShift}
send {NumpadDiv}
send 7
send u
send {Tab}
returnCsak az alsó Num gombsort tettem be mutatóba, de a szisztéma mindenhol u.a.
Ez egy régi AH-hoz készült (találtam fórumon - már átírtam) de még működik.
Most próbálgatok hozzá egy gyors fighter deployt, csak valahogy a menü nem mindig ugyanoda teszi magát.
Az utolsó, az egy auto supercruise cargo ajtó becsukással, fegyverbehúzással, fullgázzal, meg egy boost becsempészésével.
Valami a legelső sorral nem smakkol, de nem lenne hülyeség, hogy a script csak aktív elite ablakban működjön. Még nem másztam bele jobban hogy hogyan kellene átírni.
-
Submarine
senior tag
Na ezt is sikerült félreértenem.
Duval kisasszonnyal való 4 heti spanolás elérésével, rögtön megvehetővé válnak a prismatic shieldek nem kell a következő csütörtökig várni.
És bármelyik állomáson hozzáférhetőek ahol pajzsot kapni. Nekem ez is új volt.
Más:
Auto Hotkeyhez átállítottam a le-fel-jobbra-balra gombokat jobbctrl+ -ra de úgy nem sikerült pittyegésre bírni. Aztán jobbshift+ -ra, és úgy egyszer sikerült, de utána nem múkodott.
Valamivel összeakadhat, sztem az asus gpu tweak-el.
AH-ban valahogy így >^UP kellene ilyesmi kombót létrehozni. Egyéb sorokkal is lehet probléma, még erősen teszt fázisban vagyok.
Valakinek sikerült esetleg hasonló? -
mrzed
senior tag
Volt már itt linkelve a hajóarányokról ez a videó:
https://www.youtube.com/watch?v=hkjWl4nkzCE -
BandiT85
aktív tag
válasz
FehérHolló
#41573
üzenetére
Freespace 2 Open Project. A FS2 motorjával készült, de eléggé feltuningolt grafikával végig lehet nyomni az 1-2- tőt, meg a kiegészítőket. Illetve tucat, az eredeti történethez kapcsolódó fan made storyt, új hajók mellett akár voice actinggel!
Iszonyat jó!Rajmond: ezt a Conda az anyahajón képet én is láttam, teljesen leültem hogy ekkora, vagyis ekkorának kéne érezni, de személy szerint olyan 100 méter körülinek saccolnám, ha nem tudnám mekkora.
-
Raymond
titán
válasz
BandiT85
#41571
üzenetére
Itt [link] pl. van egy FBC es ugyan a kepen par pillanati keresni kell, de a kozepen van egy Python is. Na most ha belepsz egy rendszerbe ahol ott parkol egy FCB es elrepulsz mellette/korulotte akkor messze nem fog ekkoranak hatni. Nagyon kozel kell hozza repulni, szinte mar surlodsz hozza hogy valami rendes merete latszodjon, pl. mint itt: [link] Amit picit tavolabb vagy mar messze nem jon elo a merete.
Vagy ha a fenti kepen latott Python-al ami a jatek szerint 87m hosszo leszallsz egy bolygon es akkor az SRV-bol nezegetve inkabb egy talan ket kocsis kamion hosszat adja es nem valami kozel 100m targyet.
Egy Anaconda merete is itt inkabb latszodik mint a jatekban: [link] es azert mert itt vannak olyan reszletek a kepen amihez az Anaconda meretet hasonlitani tudod.
A cockpit problema is ugyanez - a nagy meretu cockpit-ok gyakorlatilag ugyanaz mint a kismeretu csak nagyitva. Tehat nincs tobb kisebb reszlet ott, max az van hogy van ott egy rakat ures hely. De az amirol viszonyitani tudnal es amit szinte allandoan bamulsz - a radar es az elotted valo cockpit resz ugyanolyannak hat fuggetlenul attol mekkora hajoban ulsz.
-
BandiT85
aktív tag
"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva."
Freespace 1-2! Ott tényleg akár percekig repülsz egy lasabb géppel mire egy nagyobb hajó elejétől a végéig elrepülsz. Freespace 2 Open project moddal szerintem a mai napig megállja a helyét, és a sztori is nagyon élvezhető!
-
Balcsix
senior tag
Hello!
Újra kedvet kaptam a játékhoz. Utoljára akkor voltam aktív amikor előtérbe kerültek a Thargoidok a storyline-ban. Pontosan nem tudom, ez lehetett olyan 1,5-2 évvel ezelőtt.
Az lenne a kérdésem, hogy azóta milyen érdemi változásokon ment át a játék? -
Peppo
őstag
válasz
K.Andras.Vfx
#41564
üzenetére
Akkora különbség nem tud lenni ott sem. Láttam a játékot VR-ban is, és ez a része szinte semmivel sem jobb. Ha meg nagy monitoron nézed, ahogy én is, még kisebb lesz a különbség.
-
Raymond
titán
válasz
K.Andras.Vfx
#41566
üzenetére
Nem azt mondom hogy nem az egyik legjobb VR elmeny mert az :) De messze nem klappol minden. A modellekel eleg sok problema van, egyszeruen hianyzik sok apro reszlet az aranyok es meretek megfelelo megitelesehez. Ez a cockpitra es a hajok kulso nezetere is igaz ugyanugy ahogy az allomasokon is problemas a dolog. Lenne ott mit csiszolni.
-
Raymond
titán
válasz
K.Andras.Vfx
#41564
üzenetére
VR-ban is ugyanez a problema. Jobb mint laposban de Ott se all ossze a kep igazan.
-
K.Andras.Vfx
tag
"Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat."
Akkor ezek szerint te nem VR-al tolod, márpedig abban még egy cobra is hatalmasnak tűnik, nemhogy egy anaconda vagy egy corvette!
Iszonyatosan jó VR-ban az elite, hatalmasak a méretek!
Persze én is el tudnék a space leg mellett képzelni egyéb dolgokat fejlesztéseket is.
-
Peppo
őstag
válasz
wollnerd
#41562
üzenetére
Köszi! Valamiért úgy rémlett, csak eltűntek. Ezek szerint teljesen.
Mondjuk azt mindig viccesnek találtam a különböző sci-fi filmekben/könyvekben/játékokban, mikor kategorikusan kijelentik egy csillagközi utazásra képes fajról, hogy teljesen kihaltak. Egy ilyen faj tagjai már akárhol is járhatnak, és még ha valami nagy háború is érte őket, akkor is lehetnek túlélők. Pont a csillagközi utazás az, ami óriási mértékben növelné egy faj túlélési esélyeit. Nincsenek egy adott bolygóhoz/rendszerhez kötve, így ha ott történik is valami, máshol még élhetnek.
Szóval sajnálom, hogy a készítők így döntöttek, szerintem lett volna lehetőség a Guardianokban. Bár mintha azt is ígérték volna, hogy a következő kiegben többet tudunk meg róluk. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Ettől függetlenül van a galaxisban pár százmilliárd rendszer. Elférne még valami felfedeznivaló idegen civilizáció.
-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41559
üzenetére
Azt én sem értem. Bőven lett volna benne lehetőség, és az ezredforduló környékén még volt piaca is az ilyen jellegű játékoknak. De talán még most is lenne.
A space legs engem sem nagyon érdekel, ellenben a Fleet Carriert nagyon várom. Azzal együtt megoldhatnák a hajók ill. modulok tárolását is, mert ami most van, hogy az ember egy rakás hajóval csövezik a Jamesonon, az elég szánalmas. A modulokról nem is beszélve. Alacsony a tárolókapacitás, és macerás az egész. Valami armory jellegű cucc kellene, ahol tárolhatnád mindened, és ott lehetne összeállítani és elmenteni különféle buildeket, amelyeket aztán egy gombnyomással fel lehetne pakolni a hajókra. Ha meg nem ott van egy hajód, akkor igenis fizess egy komolyabb összeget a parkolásért! Pénz úgyis van a játékban, amennyit csak akarsz.
A DC probléma nekem is fáj. Simán lehetne az is meg az SC assist is a hajók része.
Abban azért bízom, hogy nem csak mi és a bogarak vagyunk a galaxisban. Legalább a Guardianok előkerülhetnének.
A szavazás is lehetne egy opció. Bár én ott általában kisebbségben maradok.

Na akkor nem csak engem zavar, hogy százméteres, ezer tonnás hajók kis vadászgépeknek tűnnek repkedés közben. Abszolút nem érezni sem a méreteket, sem a távolságokat. Emlékszem, ez már az őskorban is így volt, pl. az X-Wing széria is ugyanezzel küzdött. Nem is tudom, hogy volt-e olyan űrszim, amelyben ez jól meg lett volna csinálva.
Szerintem a kereskedelemre férne rá némi buff. Az most nagyon harmatos. Gyakorlatilag egy szállítóküldetéssel a sokszorosát meg lehet keresni jóval rövidebb idő alatt. A bányászat meg tényleg nagyon op. 200milla/órás hozamok mellett a legdrágább hajó full A modulokkal is megvan egy nap alatt.
Személy szerint a powerplayt fejleszteném még. Abban volna lehetőség, hogy hosszabb időre lekösse a népet. De most leginkább csak arra használja mindenki, hogy kifarmolja a speciális modulokat/fegyvereket. -
Raymond
titán
válasz
Submarine
#41559
üzenetére
Ezt a space legs oruletet en se ertem. Van kismillio masik dolog amit javithatnanak vagy fejleszthetnenek mielott annak nekiallnak. Pl. hogy mas bolygokra is le lehessen szallni, egy update a bolygofelszinek generalojanak is jot tenne, a hajokon is pofozhatnanak egy kicsit hogy a mereteket normalisabban lehessen megitelni mert most sokszor az van hogy a 40 meteres hajo olyan mintha csak picivel nagyobb lenne mint egy Ford Galaxy. Na meg ott a jatekmenet amin szinten lenne mit tekerni hogy pl. ne legyen egy dolog amivel milliardokat kereshetsz mint a banyaszat most hanem lehessen mas tevekenysegel is ilyet elerni. Vagy valaminek buff vagy a banyaszatnak nerf. Igaz kolteni nemigen van mire igy a sok penznek nem sok ertelme van. Vagy hogy a community goals (vagy ahogy most hivjak initiatives) valami tobb legyen mint hogy X tonna akarmit kell egy allomasra odahordani par nap/het alatt.
-
Submarine
senior tag

Azóta sem értem az SW-t miért nem nyúzták meg ebben az irányban jobban.
Volt egy két harci feldolgozás, abban volt egy-egy epizódnyi röpködés, de az lófütty.
Jók voltak ezek a maguk idejében.Sztem egyelőre örülhetünk ha ideérnek végre a f.carrierek.
Speciel én ennek a mászkálásnak semmi értelmét nem látnám /há' ha van nekem térhajtóművem, mé' mennék gyalog??
/, de sokan odavagytok érte.
Hát legyen. Légkörrel rendelkező lakható bolygók viszont.. hmm..
Részemről a jelenlegi kinézeten is volna mit csiszolni, meg ilyen apróságokat nem értek, hogy egy docking compu miért külön tétel amikor egy mai már gagyinak számító telefon hardvere is eltudná végezni a szükséges számításokat hozzá, a farzsebedben. Persze ha ketté nem törik.
Meg a galaxis többi sarkában miért ne lehetnének egyéb idegen intelligens fajok?
Na mindegy, ezt sem mi döntjük el.
Legalább időnkén szavaztatnák a népet, mit szeretnénk.
Meglenne az illúzió, hogy talán be is kerül a játékba egyik másik. -
K.Andras.Vfx
tag
válasz
Submarine
#41556
üzenetére
Nem volt rossz a freelancer és toltam anno sokat, de akkoriban én valami olyanról álmodtam mint a mostani elite, csak kiegészítve a spaceleg-el is. Nagyon remélem, hogy a köv kiegészítő bejelentésekor megvalósulhat az álmom. Persze igen lesz Star citizen egyszer valamikor, de én az egész galaxist akarom!

-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41556
üzenetére
Az a helyzet, hogy nekem egy nagyon hosszú szünetem volt az ilyen jellegű játékokban, így a Freelancer már pont kimaradt. De talán egyszer még pótolni fogom. Az ED-t megelőzően utoljára kb. 20 éve az X-Wing Alliance-et toltam ezerrel, ami űrhajós, lövöldözős játéknak tekinthető.
Na ha még annak csinálnának egy új verziót... -
Submarine
senior tag
Csak emlékezz a Freelancer-re, tuti játszottál vele, az valami mesés volt..
Meg lehet azt úgy is írni, hogy akár csapatban is játszható legyen..
Akár indulhatna azzal, hogy felcsap a játékos űr-magánnyomozónak, és végig lehetne vezetni mérnökökön, guardianokon át egészen a power playig. Nem kell minden apróságnak benne lennie, de a lényeget tárja fel.
Na nem ragozom, még elkap a hév..
A síneken meg mindig nagy vérfoltot hagyok.
-
Peppo
őstag
válasz
FehérHolló
#41553
üzenetére
Néhány dologra kell figyelni, és akkor elvileg nem lesz baj. Az egyik, amit mondtam, hogy kb. 10 másodpercenként kell rájuk lőni egyszer. Az NPC-k az alapján választják a célpontjukat, hogy ki a legveszélyesebb rájuk. És nyilván az a legveszélyesebb, aki a legnagyobb tűzerővel lövi őket. Ezért kell csak néha-néha beléjük lőni egyet. Ha elkezded folyamatosan lőni valamelyiket, akkor előbb-utóbb célpontot vált, és az nem jó.
A másik, hogy ha az ellenfél wingben van, akkor nagyon óvatosnak kell lenni, mert simán lehet, hogy rajtad kívül három Anaconda lövi éppen a fickót, a haverjai mégis téged választanak. Ilyenkor lehet, hogy érdemesebb kivárni, amíg legalább az egyiket szétlövik.
Aztán nem árt azért az erőviszonyokat is felmérni. Általában a biztonsági erők (zöld hajók a radaron) kényelmes többségben vannak, de van olyan, hogy mégsem. Ha egy elite Anaconda kalóz és egy competent Eagle biztonsági lövi egymást, és nincs a környéken más, akkor nem biztos, hogy jó ötlet beszállni a játékba, mert az az Anaconda hamarosan nyerni fog, és utána nem felejti el, hogy ki támadta még meg. Szóval érdemes nézni, hogy milyen szintű és típusú hajók lövik egymást, mert nem mindig egyértelmű a dolog.
Fontos, hogy ne legyen nálad rakomány. A hajókból időnként kihullanak materialok, azokat nyugodtan összeszedheted, és olykor rakománybálák is, na azokat viszont össze ne szedd, mert ha van nálad rakomány, a kalózok maguktól is támadnak. Ráadásul ez lopásnak számít, szóval még bírságot is kapsz érte.
Egyébként ha bajban vagy, és mondjuk nem lőttek szét pár másodperc alatt, akkor futás a legközelebbi zöld hajók felé, de még jobb, ha belépsz supercruise-ba, majd visszaugrasz ugyanoda. Akkor újraspawnolnak a hajók, és senki nem fog bántani.
Az biztos, hogy ez a pénzszerzés egyik legszórakoztatóbb módja. Nem a leggyorsabb, de legalább nem unalmas. Aztán ha már 100-200 milla környékére érsz, elgondolkodhatsz valami komolyabb hajón.
(#41554) Submarine A mérnökök "megszerzése" nagyjából végigvezet az alapokon. Fel lehet fogni egy jó hosszúra nyúló tutorialnak. De amúgy igen, valami sztori jellegű dolog, vagy legalább valami összefüggő küldetésekből álló "kaland" beleférne, hogy a szóló játékosoknak is legyen valami.
-
Submarine
senior tag
válasz
FehérHolló
#41553
üzenetére

Nehogy kedvedet szegje!
Kezdjél inkább repuzni, meg mérnöközni, aztán bányászni, folytatod a mérnöközést, meg guardianozást, majd építesz egy brutál harci hajót. Aztán már tudsz darálni.
Meg fognak pukkadni. Szó szerint.
De arra még most sem jöttem rá, mi vezeti a hangot az űrben.
Az egész játékban a legszebb összetett mondat a: Target shield offline, target destroyed.
A gém valahogy így van felépítve, csak nem vezet rá. Gyere rá magadtól..
Szerintem kellene valami story vonal, amit végig lehetne játszani, és közben végigvinne mindenen. Te meg eldöntheted, per pillanat mire fekszel rá, de amúgy is ezt kell csinálni.Az meg, hogy inkább elvesz mint adjon az nagyon nem szimpi hozzáállás a fejlesztők részéről, bár én kifejezetten alkalmi játékosnak számítok, valszeg ezért viselem nehezen egy egy bukás anyagi vonzatát. Anélkül meg nem lehet tanulni.
De vonzó maga a témakör, úgyhogy azért sem tágítok!Ahogy beljebb ásod magad, egyre jobb lesz, ez viszont tény.
Egyre színesedik, bonyolódik, kirajzolódik a sava borsa.
Hajrá Komondor!
-
FehérHolló
veterán
Neked is köszi szépen!
Felvettem egy nagyobb, high security bányász csillagrendszer melletti két nagyon kicsi rendszerből az előbbiben végrehajtandó kalózmészárlós küldetéseket, összesen 12-14 darabot. Főként a sok kalózos, wing-eseket. Aztán vissza az bányász rendszerbe, és körbejártam a mission target-es helyszíneket, néha benéztem a high RES-ekhez is.
4.5-5 óra alatt összejött 42M környéki pénz belőlük úgy, hogy az első órában csak haltam, mert nem tudtam hogy melyik hajókat, mikor és milyen ívből szabad megtámadni. A közepén sikerült egyedül végeznem egy valószínűleg alacsony szintű type-10 defenderrel is, egyszerűen nem tudott felém fordulni...
Dől a lé.
-
duvi
nagyúr
válasz
FehérHolló
#41547
üzenetére
Szia!
"Először úgy próbálkoztam, hogy medium/high security rendszer, nav beacon, érkező hajók scannelése. Nagyon ritkán ad olyan hajót, amin 100k fölötti bounty van. Merre/hogyan érdemes próbálkozni?"
- Gyűrűs bolygók körül találni Resource Extraction Siteokat (RES). Amíg nem vagy otthon combatban, addig inkább a Low és Med RES-eket látogasd. Itt mindig találsz security hajókat, amik levadásszák a wantedeket. Ahogy Peppo is írta, azokat érdemes betámadni, melyeket már lőnek a security hajók. Így biztonsággal vadászhatsz. A célpontoknál nem csak a hajó típusára kell figyelni, hanem a rangjára is. Egy Elite Viper nagyobb kihívás tud lenni, mint egy Novice Anaconda. Ettől függetlenül a közepes, nagyobb hajókért többet fizetnek, mint a kicsikért. Winges küldetéseket (főleg combatot) még ne egyél fel.
- Diamondback Explorer nem combat, hanem explo hajó. Persze ettől még fel lehet szerelni harcra, de - főleg kezdőként - nem javaslom. Krait Mk II. kimondottan harci gép, de ennél is fontos, hogy meglegyenek a mérnöki fejlesztések. Az NPC-k mérnökölt hajókkal repülnek, szóval a legjobban felszerelt alap A modulos hajó is hátrányból indul ellenük.
"Van valami értelmes játékon belüli keresési lehetőség, hogy melyik felszerelés/hajó melyik legközelebbi állomáson érhető el?"
- Inkább a játékosok által folyamatosan frissített adatbázist ajánlanám modul és hajókeresésre. INARA modul/fegyverkeresője. INARA hajókeresője. Mindkettőnél beírod a jobb felső sarokba a keresett modult/hajót és a jelenlegi tartózkodási rendszeredet. Keresés után válogathatsz a hozzád legközelebbi rendszerekből/állomásokból. A találati listából csak azokat vedd figyelembe, ahol az adatok 24 órán belüliek.
"Bérelhető NPC pilóták mi a francra jók?"
- A Fighter Hangárral rendelkező hajókra tudod felvenni az NPC pilótákat, ahol vagy beülteted a fedélzeti vadászokba őket, vagy te repülsz ki a vadásszal és a nagy hajót bízod rájuk(eleinte inkább az előbbit javaslom). Minden felvett pilóta pénzbe kerül. Nemcsak a felbérelésük, hanem az összes bevételedből részesül! Minél magasabb a szintjük, annál többe kerül a zsoldjuk! Ha megsemmisül a hajód és a fedélzeten volt egy NPC pilóta, akkor véglegesen elveszíted, ami egy felnevelt Elite pilóta esetében elég fájdalmas tud lenni.
Fighter Hangárral felszerelhető hajók listája:
Alliance Crusader
Anaconda
Beluga Liner
Federal Corvette
Federal Gunship
Imperial Cutter
Keelback
Krait MkII
Type-9 Heavy
Type-10 Defender -
cabala1
tag
válasz
FehérHolló
#41550
üzenetére
Szerintem abba ne hagyd a játékot!
Ha majd esetleg már a vérdíjazásból is eleged lesz, akkor menj el pár Guardian site-ra
Az is marha jó! 
-
Peppo
őstag
válasz
FehérHolló
#41547
üzenetére
Jó sok kérdés.

Olyan küldetést ne vegyél fel, ahol a célállomás messze van! Nem éri meg. Legfeljebb akkor, ha nagyon jól fizet (8-10 milla). Hogy ilyen küldetést kapj, ahhoz az adott frakciónál már minimum friendly státuszban kell legyél, de az ally a legjobb. Ilyenkor simán ajánlanak 120-180 tonnás, 8-10 milliókat is fizető küldetéseket.
A másik kérdésre válaszolva, erre szerintem a legjobb hajó a Python. Majdnem 300 tonna fér bele, és még közepes hajó, tehát bármelyik állomáson le tud szállni. És amúgy harcra is át lehet építeni, igazi mindenes hajó. Persze ez most még lehet, hogy neked drága. Én annak idején a Cobra után egy Asp Explorert vettem, majd ez után jött a Python. De persze vahetsz valami nagyobb lomha teherhajót is, csak azokkal egy csomó helyen nem fogsz tudni leszállni.Ha harcolni akarsz, de nem a legjobb a hajód/felszerelésed, akkor mindenképp olyan helyre menj, ahol harc esetén segítségre is számíthatsz. Pár napja (itt: (#41514) Peppo) írtam egy kis összefoglalót a massacre küldetésekről, amelyeket neked is ajánlok. Ne a vérdíjra menj, hanem vegyél fel olyan küldetéseket, ahol egyes kalózbandák hajóit kell likvidálni. Sokkal jobban fizet, mint a vérdíj. Persze ehhez is az kell, hogy akiknél felveszed a küldetést, magasan legyen a státuszod. De ez fejlődik idővel, ahogy csinálod nekik a küldetéseket.
Magáról a harcról meg annyit, hogy ha a hajód gyenge, akkor várd meg, amíg az adott kalózt megtámadják a rendvédelmi hajók. Ilyenkor elég 5-10 másodpercenkét meglőni a kalózt, a játék már úgy veszi, hogy te is támadod az adott hajót, és mikor a többiek szétlövik, te ugyanúgy megkapod a vérdíjat, mintha egyedül lőtted volna szét. És persze ha vettél fel massacre küldetést, és az adott hajó pont a célpont bandához tartozott, akkor ott is fel lesz már írva egy kill. Aztán ha megvan a szükséges számú, akkor leadod a küldetést, bezsebeled a pénzt, plusz még a vérdíjakat is felveszed.
Hogy milyen hajóval csinálod, az igazából mindegy az elején. Amit írtam, arra akár egy Sidewinder is alkalmas, komolyabb harcra meg már mindenképpen mérnökölt hajó kell. Egyelőre a Cobra simán megteszi. De mondjuk ha veszel egy Pythont, azzal ki tudsz menni szállítani és lövöldözni is, mikor éppen melyikhez van kedved. De nagyon jó a Krait II is. Az kb. ugyanazt tudja, mint a Python, csak 64 tonnával kisebb a raktere. Viszont mozgékonyabb, és lehet rá tenni kis vadászgépet is.
A felbérelhető pilóták ezeket a kis vadászgépeket tudják vezetni, de szerintem ezzel most még ne foglalkozz, ráér.
Későbbiekben érdemes megcélozni a nagy hajókat is (Anaconda, Cutter, Corvette) fejvadászatra, kalózirtásra ezek nagyon jók. -
FehérHolló
veterán
Sziasztok!
Nemrég kezdtem a játékot, olyan 25 órám van benne.
Kicsit elegem van a hurcibálós küldetésekből (adat, rakomány, ilyesmik), mert ami valamennyire is megérné pénzben (250k+), az általában olyan állomásra vezet, ami az adott csillagrendszerben 500 ezer fénymásodpercre van a fő csillagtól ahova érkezik az ember. Supercruise-ban 15 percig semmittevően nézni a monitort meg nem túl fun.Szóval gondoltam, hogy adok a játéknak még egy esélyt, és belevágok a vérdíj vadászatba.
Van egy A-s modulokkal felszerelt Cobra Mk3-am (amiről tudom, hogy nem a legalkalmasabb bounty hunt-ra), medium és small gimball pulse lézerrel + medium és small gimball multicanonnal + bounty scanner. Ezen felül még kb 3M pénzem.
Meg tudnátok kérlek válaszolni pár kérdésem? - Valami megbízható guide-ra link is elég lenne.
- Először úgy próbálkoztam, hogy medium/high security rendszer, nav beacon, érkező hajók scannelése. Nagyon ritkán ad olyan hajót, amin 100k fölötti bounty van. Merre/hogyan érdemes próbálkozni?
- Hogyan lehet gyorsan megnézni scan után, hogy mekkora a bounty? A bal oldali konzolban egyesével kikeresgetni az éppen megvizsgált hajót 1-2 percbe kerül, és általában van vagy 10-20 hajó, amivel ezt el kell játszani.
- Bounty hunting küldetések 250k pénz fölött először körbe járatnak a fél világon (hogy megleljem a kilövendő szerencsétlent), majd baromi erős ellenfeleket dobnak. Ráadásul azt is írják, hogy jobb lenne wing-gel csinálnom. Van valami fórum, ahol össze lehet fogni több játékossal az ilyen bounty-khoz?
- Gondolkodom először egy Diamondback Explorer, majd egy Krait Mk2 beszerzésén vérdíj vadászatra. Ugye ez jó irány?
- Van valami értelmes játékon belüli keresési lehetőség, hogy melyik felszerelés/hajó melyik legközelebbi állomáson érhető el? A wiki-ken szereplő felsorolással nem nagyon tudok mit kezdeni, mert egyesével végignyálazni 100+ állomást nem túl hatékony.
- Bérelhető NPC pilóták mi a francra jók?
- 150+ tonna szállítására milyen hajót ajánlanátok a megfizethetőbb szegmensben? Type 6-nál mi az eggyel komolyabb opció?
-
pcnet
addikt
Igen, tudom, hogy nem ingyen kapom, hanem meg kell vennem. Bocsi, lehet rosszul fogalmatram.

Peppo: 2.5 milliárdom van, de ha nem lesz elég, megyek még gyorsan pár void opal bányász kört.

Amúgy úgy gondoltam, hogy minden elérhető méretből veszek egy darabot és letárolom őket. Mérnököltetni csak a Corvettre és a bányász Karitra fogom.
-
Peppo
őstag
Igen, én futottam bele hasonló problémába. Szerencsére joyt használva működik a dolog. Ezek szerint nem csak engem talált meg vele a játék.
Váltónap mindig csütörtökön van, de ha te pont egy csütörtöki nap léptél be Aislinghoz, akkor 4 hét múlva elvileg már veheted a pajzsot. Úgy vettem észre (még nem merném 100%-ra mondani), a játék nézi nem csak a napot, de a pontos időpontot is. Tehát ha pl. du 5-kor léptél be, akkor 4 hét múlva is csak du. 5 után írja, hogy négy hete vagy szolgálatban nála.
Arra készülj fel, hogy a barbi pajzs igen drága mulatság, ha nagy hajókra akarod tenni. Pláne, ha többet is akarsz venni belőle.
(#41544) Submarine Ha több hétig meg szeretnéd tartani az adott powert, akkor érdemes egy Type9 vagy hasonló nagy hajót ott állomásoztatni. Heti egy fuvarral tudod tartani az 1500 meritet.
-
Raymond
titán
válasz
fejesg2
#41540
üzenetére
Igen, eszrevettem hogy 1-2 tero utan valt 1%-ot atlagban es ha mar itt vagyok akkor vegigviszem a Tycoon-t Elite-ig, most all 19%-on. Ha a Frigaha le is ullepszik van ott par Boom es Contested rendszer ebben a csoportban ahol lehet kavarni. Na meg az is szep hogy az allomasok 500Ls-en belul vannak zomeben

-
pcnet
addikt
válasz
Submarine
#41539
üzenetére
Köszi szépen az infót!
Este vettem pár 10es csomagot, de rájöttem, hogy nincs sok értelme, mert csütörtökön úgyis megfelezik. A videóban a srác 4 hét 1 nap után kezdett meritezni. Ha meglesz a 4 és utána viszem a 750 meritet, akkor azonnal megkapom a prismatic shield generatort, vagy majd csak következő csütörtökön? Tehát szintet azonnal lépek a powernél amint megvan a merit, vagy csak csütörtökön lépek szintet az aktuális meriteim alapján? 
-
Submarine
senior tag
Hali!
Felvenni "Controlled" rendszerben tudsz.
Media Materials-t, vagy Programme Materials-t.
A térkép PowerPlay lapján láthatod melyik az, pl. Cubeo.
A Media Materials-t Preparation rendszerben tudod leadni.
A jobb oldali HUD, Galactic Pow./Aisling Duv./Preparation lapon tudsz válogatni közülük.
A Programme Materials-t meg Control rendszerben tudod.
A jobb oldali HUD, Galactic Pow./Aisling Duv./Control lapon tudsz válogatni. -
pcnet
addikt
Köszi a videót! Azért így látva más, mert nem tudok angolul.
Mondjuk azt nem értem, Ő rámegy a Power Contactra és megnyílik Duval Contact panel. Nálam ilyen van és nem is Duvalt ír, hanem Katya Gordont. [kép] És ha rányomok, csak akkor nyílik meg Duval Controll panel. De ott nem tudom felvenni a Aisling Programme Materialst. 10et engedne, de hiába kattintgatok, 0-án marad, nem ír ki semmit, hogy miért nem tudom megszerezni. 2 hét 4 napot ír statnál, ennyi ideje csatlakoztam hozzá, 1000 cr/hét jár 1es szinten, viszont nekem már van 3000 cr-em tőle. Azt hittem túl vagyok már a 3. héten. Mindenesetre sajnos a videó alapján se sikerül haladnom nála, mert nem tudom megvenni a Alising Programme materialst.
Nem tudom miért, mivel nem ír rá semmit.Oh, a csudába! A napokban olvastam, hogy egér nem működik power contactban, csak joy. Hát mégis belefutottam! Csodás! Vissza az egész, működik joyjal, fel tudom szedni a cuccost 10-essével.
-
duvi
nagyúr
Ha Barbi pajzs a cél, akkor ez a legegyszerűbb megoldás: Unlocking Prismatic Shields, easy merits, no combat
-
Raymond
titán
-
pcnet
addikt
Srácok, megint segítségre lenne szükségem. Egyszerűen nem értem a Power Playt. Utána olvastam, de egyszerűen hülye vagyok hozzá. Barbihoz álltam be, tegnap meglett a 3. hét. Ma elmentem Cubeoba, itt vagyok Medupe City állomáson, power contactnál nem tudom felvenni a cuccost. Ezt látom:
Azt sem értem, hova kellene vinnem. Metaxx azt írta, hogy Preparation alatt kellene látnom fehérrel, azt a rendszert, amire van elég CC. De ott nem látok egyetlen fehér rendszert sem, csak pirosakat.
Miért nem tudom felvenni és hova kellene vinnem? Ha csak 10 db-ot lehet felvenni fél óránként, akkor elég gáz lesz össze kapatni a 750-et.

Köszi a segítséget!
-
Peppo
őstag
Magam is a reinforced mellett döntöttem annak idején. Abból kiindulva, hogy ha már ez a pajzs erősebb, akkor legyen még erősebb, aztán majd a shield boosterekre rakok resistet, amennyi kell. Ezért még az experimentalt is úgy választottam, hogy a barbi pajzs kapacitását a maximumra tolja. Az újratöltés amúgy is lassú, azon sokat nem lehet segíteni. Ha gond van, vinni kell egy pajzstöltő modult, és annyi.
Persze a thermal is működőképes lehetőség, csak nekem a másik szimpatikusabb volt.

-
pcnet
addikt
Köszi szépen!
Meg is van minden hozzávalóm, csak ruthenium kell. Amúgy is kellene mennem kapirgálni kicsit, mert minden materialt elbizniszeltem már, hogy legyen lőszerem multi cannonhoz. SOL-ban vagyok, anno itt húztam fed rangot és jóban vagyok minden frakcióval, fel is csippentettem gyorsan két futár küldit, 6 db refined focus chrystalért és tele is a tárolóm. Merkuron meg pont 1.5% ruthenium van. Ennyire nem lehet mákom! 
-
pcnet
addikt
A shield boosterekre super capacitorst ír ship transfernél, most Karitban ülök, a boosterek pedig Anacondán vannak. Eléggé szét van most szórva mindenem galaxis szerte.
Úgy emlékszem G5 Resistance Augmented fejlesztések vannak, most megnéztem Orientcx mentett konfigját és Neki is azok vannak(/voltak). Az Ő konfigja alapján tuningoltam a Corvettem nagy részét. Így változik az ajánlásod? 
-
duvi
nagyúr
Nem olyan egyszerű a válasz. Attól is függ, hogy pl. a SB-k mire vannak fejlesztve. Én alapból a Reinforcedet választanám, amihez Fast Charge vagy Multi-weave experimentalt párosítanék. PvE-ben igazából bármelyik megállja a helyét. Még Hi-Cap is lehetne, amivel még izmosabb pajzsot kapnál. Tudom, most sokat segítettem, de ez leginkább ízlés és harcmodor kérdése
-
pcnet
addikt
Túl vagyok 2 héten Barbinál. Ha meglesz a prismatic shieldgenerator, szeretném mérnököltetni. Bevallom, elég rég nem követem a mérnököket, most thermal resist SG van a Corvettemen. Prismaticre is mehet az? Milyen effektet érdemes tenni mellé? Fast charge és Thermo blockot látom érdemesnek. Esetleg multi-wave. A többinél szerintem sok a negatív hatás a pozitívval szemben.
Harci Corvettere lenne, kizárólag CNB és HazRes vadászatra.
Gondoltam amíg várok Barbinál a jutalmamra (a semmittevésemért), addig elkezdeném össze szedegetni engiknek a hozzávalókat.
Köszi!

-
summers
tag
Hali!
2 napja folyton kidobál a játék Connection Error, Mauve Adder hibakóddal. Tudja valaki mi ez?
-
K.Andras.Vfx
tag
-
gentlelynx
tag
Pár napja nem jártam erre, jó kis "termést" összehoztatok

Szóval a kérdésre, úgy láttam nem érkezett még reakció (ha mégis, akkor bocsi) így a választ szerintem a Segédletek alatt a "FOV értékének utólagos növelése" címszó alatt találjátok.
A módosítások előtt a mentés hasznos lehet, de erre ott is találtok figyelmeztetést. -
Peppo
őstag
válasz
Habugi
#41522
üzenetére
Az biztos, hogy egy idő után nagyon unalmas. 2 nap volt kb. a Duke, de a végén már nagyon örültem, hogy nem kell ide jönnöm többet. Aztán persze azóta voltam még, mikor havernak is húztuk a rangot. Egy rakás massacre küldetést lehetett itt csinálni, én lövöldöztem, ő közben futárkodott, aztán a végén leadtuk együtt a küldetéseket. Az is egy rakás mati meg pénz. És persze rang is.
Ezt az utasszállítós dolgot még nem próbáltam ebben a formában. Köszi a tippet, megnézem valamelyik nap!
Void Opalnál is működik a dupla (tripla) hotspotos trükk? Az jó lenne nagyon. Korábban azt olvastam, hogy csak Painite és LTD esetén működik.
-
Habugi
addikt
Igen, ezt így toltam Pythonnal, amikor épp nem lett meg adott helyen a 20as Data, vettem fel melléjük szállítósat, nem mellékesen ugye Repura mentem, kvázi a payment mindenhol erősen kompromisszumos volt. Nyilván mire meglett a Duke már tele volt a hócipőm, szóval nem folytattam, menekülőre fogtam így max sejtésem lehet mennyi zseton lehet a történetben ha direktben arra megy rá az ember.
G5 ügyileg Robigoba szoktam visszajárni, Sothisba (2jump) 8-9db szállítós Passenger (sightseeing), oda-vissza szűk 10p és 40-50db material.
Szintén egy másik Pythonnal ofc, pénzre menve sem rossz egyébként csak ha ilyenem támad még mindig sokkal előbb ugrom be egy Void Opal hotspot metszéspontba mert aközben lehet AFK-olgatni..
-
Peppo
őstag
válasz
Habugi
#41520
üzenetére
Igen, de mikor már maximumon állsz az ottani frakcióknál simán lehet vinni árut is a futárkodás mellett. Én mindig vittem 2-3 fuvart a legdrágábbakból, ezek általában 120-180 tonnás szállítmányok, és mellé felvettem a lehetséges maximum számú futár melót. Kicsit monoton, de nagyon jól fizet. Nem beszélve arról, hogy ezekért a melókért már sokszor fizetnek ötös szintű matival is. Azt sem árt gyűjteni.
-
Peppo
őstag
válasz
fejesg2
#41517
üzenetére
Ha már szállítás, érdemes elugrani mondjuk a HIP 8444-re, ahol birodalmi rangot szokott húzni a nép. Ott egyetlen állomás van, és onnan minden küldetés a szomszédos rendszer egyetlen állomására szól. Szállítóküldetések ill. futárkodás töményen. Egy Pythonnal már-már undorítóan sok pénzt lehet ott összeszedni pár nap alatt. Sajnos nagyobb hajó nem jó, mert az egyik állomáson csak közepes leszállóhely van.
Ugyanilyen páros még a Mainani és a Ngallin rendszerek. -
Raymond
titán
Nem tudom merre jarsz de most voltam itt a Trocnades rendszerben es a Franklin Hub-on szorjak a penzt. Vittem negy szallitmanyt (135+72+30+30=267T) egyszerre osszesen kb. 6.5M Cr-ert ugyanebben a rendszerben a Raynolds Depot-ba. Hagytam meg ott kettot talan 2-3M Cr-ert mert nem volt hely a Python-on

-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41513
üzenetére
Én úgy szoktam, hogy keresek egy olyan helyet, ahol jó sok frakció tanyázik az állomáson, és ezek adnak is massacre küldetést valamelyik szomszédos rendszerbe. Aztán megnézem azt a szomszédos rendszert, hogy van-e ott gyűrűs bolygó, és ha igen, akkor milyen res site-ok vannak ott. Igazából a haz res nem kötelező, a high is jól fizet, és biztonságosabb is, mert ott vannak rendvédelmi hajók is, akik segítenek. Ha gyengébb hajóval mész, akkor meg a sima vagy low res site ajánlott, ott könnyen szétlőhető kalózok vannak. A küldetés szempontjából mindegy, hogy harmless vagy elite, akit szétszedsz. Darab-darab. Nem árt az sem, ha az adott helyen van manufactured material trader, bár ez csak kényelmi szempont.
Vannak még dolgok, amelyekre érdemes figyelni. Lehetőleg a hely, ahol felveszed a küldetést, ne adjon túl sok környező rendszerbe massacre küldetést, mert akkor ezer év, mire összeszeded egy helyre azt, amennyi már elég. (Én általában 15-20 ilyet összeszedek, mielőtt nekiállok lövöldözni.) Az sem árt, ha a frakcióknál nagyjából egyenletesen vannak elosztva a küldetések. Ha mondjuk mindenkinél kb. ugyanannyi kilövendő ellenfél van, az nagyon jó. Aztán még lehet válogatni a jutalom szerint. Én mindig előnyben részesítem azt, amelyik valamilyen ötös szintű matit ad. Fel lehet még venni nevesített kalózos küldetést is, csak ennél nem árt vigyázni, mert ezek erős négyes wingek is tudnak lenni.
Ja és általában winges massacre küldetéseket keresek, mert ezekre egy hét a határidő, ill. ha van aki jön velem, akkor ő is le tudja adni. Még jobb, ha ő is vesz fel párat, és a végén az övéit is leadjuk. Abban van pénz igazán. Persze ha van valami jó egyszemélyes küldetés, azt nem hagyom ott, de akkor arra figyelni kell, hogy lehetőleg aznap megcsináljam.Kb. ennyi. Ha konkrét tipp érdekel, én mostanában a Heveri rendszerben veszem fel ezeket. Ez ott van a Shinrarta mellett, oda járok amúgy is material traderhez. Ott két szomszédos rendszerbe szokott adni küldetést, (Logoni, Paitina) ezek egész jók. Nem a legtökéletesebb hely, de a legtöbb feltételnek megfelel. Általában amelyikhez az adott pillanatban többet ad, azt elkezdem gyűjteni, aztán ha van 15-20, akkor elkezdem. Két külön rendszerbe egyszerre nem ajánlott felvenni küldetést, nem csak azért, mert nem gazdaságos, hanem mert olykor bugos is, és volt már olyan, hogy nem jelentek meg a mission target hajók.
-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41511
üzenetére
Ha belépsz a CZ-ba, akkor válaszd ki magadnak azt a frakciót, amelyik oldalán lövöldözni szeretnél. Ilyenkor azok azonnal zöldre váltanak a radaron, a másik banda meg pirosra, és máris tudod, kit kell lőni. Persze ezzel egyidőben ők is tudni fogják, hogy te nem velük vagy.
Mert egyébként tényleg sokszor előfordul, hogy hasonló a nevük, mert általában ugyanabban a rendszerben van mindkettő.
Mondjuk küldetésfelvételnél én eleve hanyagolom ezt a típust, és csak arra megyek, amelyekben kalózokat kell irtani. Pénzben is jobb, mert nem egy, hanem egyszerre több frakciótól veszek fel küldetést ugyanannak a bandának az irtására.
Egyébként ezekre a massacre küldetésekre szerintem jobb egy resource site vagy egy compromised nav beacon. -
Submarine
senior tag
Na ebbe szépen belefutottam..
Massacre küldik a conflict zone-ban.
A fene nézte, a pontos nevüket.
Gyerünk, ami mission target azt lövöm és kész, nem atomfizika.Az egyik frakció volt a kb. a Júdea Népe Front, a másik meg a Júdeai Nemzeti Front.
Addig nem is volt baj, amíg lefoglalták egymást, csak amikor rájöttek, hogy a rómaiak a közös ellenség, akkor néztem mi a fenéért engem lő mindenki??
-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41506
üzenetére
Attól függ, mit tartunk elégnek.
Nekem a Corvette-ben két darab 7-es volt, mikor kifejezetten a matik gyűjtésére mentem. Persze ha az ember nem szedi az 1-2 szintű cuccokat, akkor elég lehet egy is. Én akkor nem válogattam, szedtem mindent.
Ha felveszel mellé pár massacre küldetést, ami szintén ad magas szintű cuccokat, (ill. bármilyen küldetést, ami 5-ös matit ad) akkor kb. a manufactured materialok gyűjtése ezzel meg is van oldva. Mellé még jön pénz és reputáció is, szóval tuti a dolog. -
Submarine
senior tag
válasz
Habugi
#41504
üzenetére
Köszi!
Van itt minden mint a jóbótban!
Tényleg jó ez a HazRES, jólesik beledurrantani a hátuljukba!
De jöhet szemből is, mit bánom én!
Az külön tetszik, mikor megharagszanak, és hárman egyszerre akarják beverni a fejem..
Gyertek csak, gyűljetek körém!Először csak a "simába" mertem bemenni, de sajnáltam a kis cobrákat egyelni..
Még most szedem össze amit kiköpnek magukból. Kell a matéria.
Limpet controllerből elég lenne 3-as is?
Most 5-ös van betéve, 4-es raktérrel ez így jónak tűnik.
Korábban valamikor használni próbáltam a hármast, de valami mindig nyűgös volt vele. -
Habugi
addikt
Mivel ~5éves a játék, a veteránoknak valószínűleg nem tudok sok újat mutatni, ám a hozzám hasonló kezdőknek talán jól jön:
Adott rendszer (lila), három Hold melyeken Geo & Bio siteokból instant és végtelen szedhető a Tellurium, Technetium és Polonium hármasa.
Teljesen véletlenül botlottam bele átutazóban, Shinrarta-tól 760Ly, kvázi elég közel a buborékhoz, J. Lighthouseról hamar elérhető.
-
Submarine
senior tag
Mert úgy leled meg, hogy: Full Spectrum System Scanner
Először mindig a sima Data Scannerrel kell végignyalni az adott rendszert (4. panel Fire Groups)
Ha mégis kiszednek SC-ből előtte gyorsan vedd le a tolóerőt, és akkor hamar újratöltődik az fsd. Akkor pedig mehet a spuri gyorsba.
-
Peppo
őstag
válasz
Submarine
#41500
üzenetére
Igen, erről összevissza írnak mindenfélét. A lényeg, hogy egy állomás egyszer számít, de pl. nekem volt olyan, hogy a vételt nem írta fel egy-két alkalommal (gondolom, csak bug volt, nem direkt), ezért aztán én azt csináltam, hogy vettem egy csomó értéktelen valamit, és mindenhol eladtam belőle párat. (A profit tényleg nem számít) Amúgy talán ez volt a legidegesítőbb quest a játékban.
Guardianozni élvezetesebb wingben és gyorsabb is. Olyankor az sem baj, ha 3-4 sentinel jön egyszerre, mert szétesnek pillanatok alatt. (Meg az sem utolsó szempont, hogy a monoton gyűjtögetés közben van kivel beszélni.
)A hangulata egyébként tényleg nagyon jó. A zene is olyan kicsit beszaratós. Ráadásul én éppen az Alien újranézése után mentem oda először, így tényleg megvolt a fíling. 
Amúgy én is vagy 5-6 alkalommal voltam ott, mire az összes tervet kiszedtem. Pár óra bőven elég belőle egyszerre, és amúgy sem tudsz annyi guardian materialt tárolni, hogy egyszerre meg lehessen csinálni az összeset. De vicces módon pont a vége felé kezdtem már élvezni a dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Senki sem töröl ennél jobban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Házimozi belépő szinten
- Automata kávégépek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gran Turismo
- További aktív témák...
- ASUS Vivobook S14 OLED - Ultra 5 226V - 16/512GB - Garancia
- 32GB DDR5 RAM-ok tesztelve, garanciával, számlával (a Te nevedre kiállítva)!
- XBOX Series S 512GB, 6 hónap teljeskörü garanciával, üzletből eladó!
- ELKELT!!! Ubiquiti Unifi UCG-Fiber eladó. Gar:2027.05-ig Fox az árban.
- Brother HL-L3210CW színes lézernyomtató
- 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402, 100% Akksi
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Apple iPhone 15 Pro Max 256 GB Natural Titanium 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Asus TUF Gaming F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest

Szerintem jelenlegi formájában tök fölösleges az assist, bár én régi motoros vagyok és más szemmel nézem a játékot.




Iszonyat jó!

Este vettem pár 10es csomagot, de rájöttem, hogy nincs sok értelme, mert csütörtökön úgyis megfelezik. A videóban a srác 4 hét 1 nap után kezdett meritezni. Ha meglesz a 4 és utána viszem a 750 meritet, akkor azonnal megkapom a prismatic shield generatort, vagy majd csak következő csütörtökön? Tehát szintet azonnal lépek a powernél amint megvan a merit, vagy csak csütörtökön lépek szintet az aktuális meriteim alapján?



