-
Fototrend
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5105
üzenetére
de már megint fogalmad sincs mit véleményezel

a Facetrack arra való, hogy 3D-ben körül tudsz nézni, nem csak folyamatosan előre. ezzel pl. harc közben nyomon követheted az "elülső" latótérből már kikerült ellent. de a panelek kezelése is sokkal egyszerűbb így.
sajnos ez a megoldás végtelenül gagyi, nem pazarolnék rá időt, az infravörös fényévekkel jobb, én is azzal tolom.
-
_Kondor_
tag
válasz
#48613632
#5105
üzenetére
Kb. erről van szó.
FaceTrackNoIR-t nem próbáltam, mivel van itthon trackir, ami nagyon-nagyon sokat dob a játékélményen. Annyira hozzászoktam, hogy ha nincs rajtam, tekergetem a fejem mint a hülye gyerek
TrackIR-t 2 kiegészitővel kapható:
-Alapból van hozzá egy baseball sapkára csatolható 3 kis fényvisszaverő felületet tartalmazó kütyü(a videóban is ez van), ami visszaveri a kamera által kibocsájtott IR fényt, és ez alapján pozicionál. Ennek hátránya, hogy bezavarhatja a hátulról jövő napsütés, bár ez paraméterezéssel szerencsés esetben kiküszöbölhető. Illetve néha még azt is észrevenni, hogy az olyan szemüveg amin nincs fényvisszaverődést gátló réteg szintén látszik a kamera képén, bár ez nekem még zavart be.
-Rendelhető hozzá, vagy egy csomagban megvehető a TrackClipPro nevű kütyü, ami fülesre csatolható 3 IR LED-et tartalmazó tartó. Itt nem a kamera adja az IR fényt (szoftveresen kapcsolható), hanem a LEDek.
Ez praktikusabb megoldás szerintem. Nekem legalább is, én mindig fülessel játszok.A FaceTrackNoIR webkamerával működik, és nem IR fényt dolgoz fel/érzékel, hanem képelemzést csinál az arcodról. A kamerának legalább 60 fps-t kell tudnia. ez alatt álitólag élvezhetetlen a mutatvány(a trackIR-hez 640x480 120fps-es 9 ms válaszidejű kamera van).
-
Hauptmann
veterán
válasz
#48613632
#5105
üzenetére
Sokak szerint működik, egy próbát mindenesetre megér. A tökéletes megoldás a trackir lenne, de az egyrészt 50+k Ft, másrészt magamból kiindulva nagyon nehezen viselek el bármit a fejemen hosszabb távon, és ott ugye kellenenek az ir ledek a tekintet meghatározásához. Ezért lenne ideális a facetracknoir.
-
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#5075
üzenetére
Össze sem lehet hasonlítani a kettőt, nem egy ligában játszanak.
hull tömege:
Hauler: 14t
Cobra MK III: 180tmax szállító kapacitás:
Hauler: 22t
Cobra MK III: 60Nem beszélve a Cobra páncélzatáról, fegyverezetéről, utility slotjáról stb... Nyilván a 180 tonnás öntömeget több üzemanyag megmozgatni mint a Hauler 14 tonnáját. Annyi a trükk, hogy class 4-es cuccok kellenek a Cobrára, amit nehezebb találni meg drágább is.
-
válasz
#48613632
#5059
üzenetére
a bázist látod a navigációs listában, ahogy beugrasz a rendszerbe. hogy milyen égitest körül kering, azt már nem feltétlenül.
@BP71: ismeretlen rendszerben a rendszer fő csillagánál rak ki. ezt elég könnyen le tudod scannelni. ha ez többcsillagos rendszer, akkor a csillagnak lesz egy pályája, amelynek síkjában (sic!) fogod megtalálni a többi csillagot. ezek néha elég messze tudnak lenni. az esetek többségében a bolygókat már befogta az egyik csillag gravitációs mezeje, ezért ezeket körülötte egy adott síkban található elipszis/körszerű pályán fogod megtalálni. ha az égitestscannelés a napnál nem hozott eredményt, vagy ezeket már mind lescannelted, akkor jó öreg newton bácsi segítségével fogod tudni megtalálni a többi bolygót. bemész a csillag alá, és onnan átlósan a csillag (elképzelt) pályájának irányába tartasz, nagy sebességgel (20 ls felett már jó), vele enyhe szöget bezárva, és nézel a kabinból jobbra-balra kifelé. a csillagos háttér nem fog mozogni, viszont egy kis gyakorlattal ki fogsz szúrni olyan kis pöttyöket, amelyek mintha mozognának (persze nem ők mozognak, hanem a hajód). na az egy bolygó. 500ls.en bellül megtalálod az alap scannerrel is.
ehhez a módszerhez persze kell bolygó, és legalább egy elég fényes csillag a rendszerben. barna törpékkel eléggé be tud olvadni minden a háttérbe, pláne, ha messzi bolygókról van szó.
ez így leírva nem kicsit hangzik zöldségnek, de van a youtubeon egy csomó oktatóvideó erről, nézegesd őket. az elsőt viszonylag nehéz megtalálni, utána viszont menni fog, mint az ágybavizelés.
lehet kérni a közönség segítségét is, néha be-beugrik 1-2 npc hajó, ők általában ellátogatnak legalább egy égitesthez, lehet menni utánnuk.
az extraction ringeket pedig alapból megjeleníti a HUD a rendszerben.
glhf! -
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#5059
üzenetére
Azt nem tudom, hogy az állomásokat mindig mutatja-e a felfedezetlen rendszerekben, nekem úgy tűnik, igen. De nem csak bolygókat, valamikor csillagok sem jelennek meg egyből a starmapon, csak amikor már felfedezted őket. Nem tudom mitől függ.
De volt már olyan, hogy 1 csillagot mutatott, majd felfedeztem a másikat, akkor már kettőt, később még 2 bolygót találtam, pedig amikor beugrottam, a star mapon csak 1 csillag volt. -
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5028
üzenetére
az összeadogatással nem egy pontos "légvonalbeli" értéket fogsz kapni, csak azt, hogy ha direktben nem éred el a célt, akkor összesen mennyi utat kell ugranod.
ezt úgy kaphatod meg, ha a térképen sorra mész az útvonaladon található pontokon és mindegyiknél megnézed milyen távolságra van a kiindulási ponttól. így ha a másodikból kivonod az első távolságát, akkor megkapod, hogy önmagában a második milyen távolságra van az elsőtől és így tovább.
ezt a módszert én arra használom, hogy kiszűrjem van-e olyan pont, amit ki tudok kerülni így egy felesleges ugrással kevesebb lesz.
-
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5016
üzenetére
Duvi tökéletesen összefoglalta az ugrás lényegét, szerintem egyértelmű

ha pedig A pontból nem B-be, hanem F-be vagy K-ba akarsz ugrani, akkor a csillagtérképen megnézed, hogy az egyes rendszerek milyen távol vannak egymástól és összeadogatod azokat. ha egy ugrásból nem jön össze, akkor megmutatja, hogy hány rendszeren keresztül kell ugrálnod a célig.
ha FSD-t cserélsz nagyobbra az értelemszerűen nagyobb ugrótávot is fog jelenteni, de csak akkor ha minden más tényező változatlan marad. vagyis ha ugyanakkor rakteret is bővítesz, akkor veszítesz a nagyobb ugrótávból, mert az új modul nehezebb, ráadásul több rakománnyal lassabb lesz a csónak!
szóval nem, nem kell tudnod fejből, hogy 50 fényéven belül mekkorák a távok, a térkép megmutatja!
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#5018
üzenetére
- Az ugrótávolság legfontosabb moduljai: FSD, Power Plant, Power Distributor. Ezek hatásfokát mindig befolyásolja a hajónk tömege. Pl. minél több fegyvert pakolunk fel, annál nagyobb lesz a hajón össztömege, ezért csökken az ugrótávunk. Pénztárcánkhoz mérten érdemes ezeket fejleszteni. Az ABC betűi és a mögöttük található szám kombinációja határozza meg a hatékonyságukat. Pl. A1-es FSD nem jobb mint egy B3-as. Viszont az A3-as már jobb mint a B3-as... Ez a tematika érvényes minden modulra.
- Outfittingnél mindig meg tudod nézni, hogy mennyi az üres/aktuális/maximum hatótáv. Illetve mennyi lenne az éppen kijelölt, fejlesztett verzióval az ugrótáv:Ezen kívül a jobb oldali panel Functions fülén bármikor elérhető a hajód aktuális ugrótávolsága.
- Az aktuális küldetéseknél feltüntetik a feladathoz szükséges hatótávolságot:Végezetül a Galaxy mapon látható a kijelölt rendszer távolsága (csak nullás képet találtam most
):Az itt felsoroltakból már könnyen kiszámolhatjuk, hogy képesek vagyunk-e végrehajtani a szóban forgó küldetést, vagy inkább ne vállaljuk el, mert nem elegendő az aktuális hatótávolságunk.
-
válasz
#48613632
#5013
üzenetére
Meg tudom e állapítani azt valahogy, hogy a két pont közötti ugrás(ok)hoz elegendő e a FSD kapacitása? (Elkerülvén a lehetőségét, hogy még egyszer úgy járjak, hogy rakománnyal nem tudok ugrani!)
A galaxistérképen belehet állítani, hogy hány tonna rakománnyal számoljon az útvonaltervezéshez így ha ezt jól beállítod akkor úgy vezeti az útvonalat, hogy mindig áttudj ugrani. -
[w]
őstag
válasz
#48613632
#5013
üzenetére
kalibrálás során meg tudod nézni működik-e minden gomb és legalább azt is megtudod melyik gomb melyik

szóval lehet komolyan vagy akár viccesen is kalibrálni, de ez már szintén 1000 éve választható...
SOL-ba neked akkor lesz engedélyed, ha alfás/bétás vagy vagy ha a reputációd alapján jár.
szerk.: te úgy mégis hogy játszottál eddig, ha azt sem tudtad, milyen távolságra vannak egymástól a rendszerek? vagy ez valami vicc?
nem értem 
-
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#4978
üzenetére
Pl az Imperial Clippert csak bárói rang vagy felette lehet megvenni, ennyi értelme mindenképpen van. Én beköltöztem most a Fed/Imp határvidékre, halászgatok a zavarosban, egyelőre nem akarok állást foglalni, amíg nem alakul ki kicsit a játék, ki tudja később milyen lehetőségek leszek.
-
MichaelSD
őstag
válasz
#48613632
#4978
üzenetére
Elméletileg már láttunk Imperial űrben ilyet, egy rabszolga lázadást és egy polgár háborút. De az igazat megvallva, még nem tökéletes, mert:
- a bonuszok összevissza mennek
- 78 UMben például vannak Fed állomások, azokkal mi legyen
- per pillanat nagyon kevés az Alioth independet küldetés, így a számok alapján NAGYON sok ember kell, hogy neki esen
- valahogy hat a szomszéd rendszer is
- stb.Röviden szerintem még nincs rendesen megcsinálva.
De, poén lesz ha lesz! -
Hauptmann
veterán
válasz
#48613632
#4935
üzenetére
Egyelőre a kezdőhely környékén. A hétvége nekem is jó, majd akkor felveszlek.
Futottam egy kört Hotas X témában. Nem mintha egetverő szükségem lenne rá, mert az MS FFB2 tökéletes, de 8 ezerért meggondolandó a Hotas. Ellenben sem budaörsi, sem a Bécsi úti nagy Tesco-ban sincs már, így letettem róla.
-
rtitusz
őstag
válasz
#48613632
#4943
üzenetére
Köszönöm válaszod. Meg a PDF-et.
Egyre jobban úgy érzem, hogy kell a játék. A kérdés, hogy várjak-e míg lesz benne több content. Viszont az ára már úgy is marad ennyi, innentől fogva meg mindegy mikor veszem meg. Lehet a HOTAS még várat magára, míg kicsit több pénzem lesz, főleg ha a régi joystick működőképes még (ezt majd kipróbálom). Minél többet olvasok a játékról, vagy youtubeon gameplayt nézek, annál inkább úgy érzem, hogy kell ez nekem. -
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4876
üzenetére
"Akárhogyan gondolkozom, a fenti büntiket wantedek kiszedéséért kaphattam. Igaz, nem volt a küldetésem lényege, csak felbukkantak, ,és könnyűek voltak, de wantedek! Hol hibáztam?"
Ezzel már másnak is meggyűlt a baja. Én még nem találtam 100%-os magyarázatot az ilyen esetekre, de van pár paraméter amiért wanted státuszt kaphatunk:
1. Illegális áru van a fedélzeteden és ezt érzékeli (lescanneli a hajódat) egy másik hajó.
2. Elsőként lősz a másik hajóra és el is találod. Előfordul, hogy egy wanted hajó elsőként rád lő, DE nem talál el! Lehetséges, hogy az első találat számít ilyenkor. Te visszalősz és elsőre eltalálod.
3. Nem scannelted le a másik hajót és úgy támadtad meg. Érdemes beszerezni egy Kill Warrant Scannert és harc előtt használni a másik hajón. Egyrészt több infót tudhatsz meg a célpontodról, másrészt több fejpénzt is kaphatsz érte.
4. Harc közben néha megjelennek a járőrhajók is. Ezek ész nélkül belerepülnek a tűzvonaladba és ezért véletlenül eltalálod őket is a harc hevében. -
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4852
üzenetére
Az a célunk, hogy észrevétlenül juttassuk be az állomásra az illegális rakományt.Silent runningnál az a lényeg, hogy lekapcsolsz minden fontosabb energiarendszert. (pl. pajzs, reaktor hűtés...) Önmagában ez kevés mert gyorsan túlhevül a hajód és károsodnak a rendszereid (akár fel is robbanhatsz). Ezért kell mellé a folyamatos visszahűtés. Erre szolgál a heat sink. Alapból nincs a hajókon Heat Sink Launcher. Ezt utólag kell megvenni és ha elhasználtuk a tölteteit, pótolni kell, mint a lőszert. Az állomástól kb. 5 km-re bekapcsolod a SR-ot. Ezután egyből nyomhatsz egy HS-et. Ez gyorsan visszahűti az egész hajót. (még a szélvédő is jegesedik néha
) Mehet a dokkolási engedély kérése. Közben viszonylag gyorsan közelítesz az állomás bejáratához. Mehet a második töltet HS. Mikor a bejárat előtt vagy elnyomhatod az utolsó HS-et is a tuti kedvéért. Szinte jeges a hajó ilyenkor. Ha scannelnek is, nem "látszik" a rakomány ilyen állapotban. Ezután gyorsan le kell szállni a melegedés miatt és egyből leadni a questet. Utána visszakapcsolhatod a rendszereket (SR off).
Ha még mindig él a quest, akkor nekifuthatsz még egyszer, de jól fontold meg, hogy nekivágsz-e? Gyakorolni kell a belopakodást... Inkább ne lövesd szét a hajódat még1x!
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4850
üzenetére
Sajnálom
Az ilyen küldetések elég jó pénzt fizetnek, de silent running és heat sinks nélkül nem lehet jól megcsinálni. Azt javaslom, hogy üres hajóval, vagy legális szállítmányokkal gyakorold ezt a fajta "belopakodást" az állomásokra.Szerk: Sorry a linkért! Ugyan azon az oldalon van mindkét funkció leírása (Felül a Silent Running és alatta a Heatsink)
Én a joyon tartom a heat sink aktiválást, mert harc közben is jól jöhet. Szerintem nem érdemes lecserélni a Cargo Scoopot a Heatsinkre.
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4848
üzenetére
"Unidentified Signal Sourcet keressek?" Igen
Az Aphra rendszerben kell megkeresned. Az ismeretlen jelforrások valamelyike lesz. nekem általában elsőre-másodikra meg szokta adni a keresett konténert. Arra azért vigyázz, hogy az ismeretlen jelforrások, ellenséges hajók is lehetnek! Ha odaérsz egy forráshoz és kiugrasz SC-ből, akkor egyből figyeld a radart. Ha fehér téglalapot (kat) látsz, akkor valszeg szerencséd van és ott találod a keresett cuccost. Ellenben ha hajót(kat) jelez a radar, akkor ugorhatsz is egyből tovább a következő jelforrást keresni. Vigyázz, hogy amikor megvan a quest item és viszed vissza az állomásra, akkor az állomástól 4-5 km-re kapcsolj silent running módra és használd a heat sinket (hőcserélő tartály) egész addig, amig be nem érsz a kapun belülre. Ott gyorsan tedd le a hajót és egyből add le a questet. Csak ezután kapcsold ki a silent runinngot! Ellenkező esetben scanneléskor kiszúrják az illegális rakományt és jön a bünti fizetés. Még így is nyereséggel zárod a küldetést, de kb. a fele profit marad csak meg. Ezen kívül a reputációnak se tesz jót, az ilyen bukta...Szerk: Silent Running és Heatsinks
-
duvi
nagyúr
-
cunnir
tag
válasz
#48613632
#4843
üzenetére
Szia, Mivel én is kezdő vagyok lehet hogy nem a legjobb a technikám

Eagle-vel Bányásztam beraktam egy bányász lézert+ 1 refinery-t (finomító?) és a felfedezések során talált aszteroida mezőkben bányászgattam szerencsém volt mert sok ezüstöt találtam igaz a rakterem csak 8-as volt de kb 1 óra alatt kerestem 40 000 creditet + 3 wanted hajó az is kb 35 000 credit volt. a felfedezést itt szerintem többen jobban tudják mint én de én is innen vettem az ötleteket.
-
_Kondor_
tag
válasz
#48613632
#4773
üzenetére
Szerintem azért érnek véget a vonalaid az űrben, mert be van kapcsolva a view fülön valamilyen szűrés (a rendszerek szinezéséből ez látszik), és a vonalak végén lévő rendszerek nem felelnek meg a beállitott kritériumoknak, ezért nem látszódnak. Válts vissza a view menüben realistic nézetre.
-
válasz
#48613632
#4770
üzenetére
Ha Ngaliba-ból akarsz LP 751-1-re eljutni akkor alarai sector mc-v b2-5 felé menj majd ugorj át LHS 3437-re (ez így ~7 fényév ha jól emlékszem szóval teli raktérrel is sikerülhet akár) onnan már működik a route planner megint.
Miután én is megjártam ezt az útvonalat már adott a route planner "rendeset" csak az saccra 15-20 ugrás lehet
-
[w]
őstag
válasz
#48613632
#4773
üzenetére
háde ők nem pirosoznak, hanem egyáltalán nem mutatja az utat, tehát nem érhető el

namost már tényleg érdekel: a jobb oldali panel FUNCTIONS részében néhány funkció nálam nem kapcsolódik, egyszerűen hiába kattogtatom a hang pittyeg, de a felirat nem vált pl. OFF-ra, a HUD fényerejét sem engedi állítani. mi a szar ez???

-
[w]
őstag
válasz
#48613632
#4770
üzenetére
nekem a csatolt képek alapján az jön le, hogy a SW-ed ugrótávja legfeljebb (üres raktérrel) 7,79 fényév, vagyis a 7,9 fényévre lévő ojjektumra sehogy nem tudsz elugrani

és ez nem függ attól, hogy gyors vagy gazdaságos útvonalat választasz, hanem ehhez a ponthoz kellene egy köztes úticél, ami nincs, így nem tudsz eljutni oda!
-
válasz
#48613632
#4730
üzenetére
nem érdemes túl egzaktul venni a populáris definíciókat, az egész csillagászat tele van korlátozott tudással megalkotott definíciókra alapuló hipotézisekkel, amelyeket idővel megcáfoltak. mondjuk a barna törpe megnevezés már keletkezésekor is nettó hülyeség volt (fényforrás nem lehet barna, lévén az nem állítható elő additív színkeveréssel), de így maradt.
-
válasz
#48613632
#4728
üzenetére
Igen, az unidentified signal source-okat kell ellenőrizni, sőt néhány után akár leszűkítheti 1 rendszerre. Mondjuk csak óvatosan mert én így az elején elvállaltam egy 150-180k credites küldetést és az adott kalóz egy anacondában csücsült ami 1 lövéssel kivégezte a sidewinderem

@frankdelgado: Spec nekem nem nagyon van gondom vele, rendesen fut max beállításokkal. Az egyetlen probléma a teljesképernyős móddal volt a 2. indításnál ami azóta nem jött elő.
-
válasz
#48613632
#4730
üzenetére
amikor be-kilép a féregjáratból vagy supercruise-ból, az szerver oldali röcögés, mert pakolgat ide-oda. Tehát az nem a gépből fakad, hanem hogy mennyire terhelt a szerver, ha nagyon, akkor néha meg is áll (mármint loopolja az effektet de nem enged ki a supercruise-ból. Volt már hogy feladatkezelőből kellett ilyenkor kilőnöm.
-
-
válasz
#48613632
#4719
üzenetére
az igazság valahol a kettő között van. Egyrészt SC-ben is jó, hogy van egy alap konfig amiből ki lehet indulni, nem kell mindent beállítani ahhoz, hogy egyáltalán repülni tudjunk. Viszont az is igaz, hogy amíg a pilótákba évek hosszú sora alatt verik bele hogy mit hogy kell használni, ráadásul pilótából is pár(tíz) ezer van, addig itt százezres nagyságrendről beszélünk, akik nem fognak évekig tanulni, illetve nem lehet tudni hogy a pilóták változtatnának-e, ha tudnának.
Itt viszont tény hogy jó hogy saját ízre lehet szabni, mert ugyan a Hotas X-et nagyrészt úgy konfoltam be mint pl duvi is tette anno (vagy valaki innen a fórumról), legalábbis ami a hajó fő irányítását jelentette, addig egy x65f esetén már 4x4 + 4 gomb + 4 darab HAT, egy K switch-ről és 3 scrollerről van szó, és ez még csak a gázkar, amire így akár 40+ utasítást is ki lehet helyezni. Erre jön még a 16000M-em a maga 16 gomb és egy 8 állású HAT switch-ével. Erre a mennyiségre már bőven van akkora kombinációs lehetőség, hogy ne legyen egyértelmű, mire lenne szükségem és hova. #4667-ben linkeltem a jelenlegi layoutomat, de simán lehet, hogy valakinek nem a középső HAT-ra lenne kényelmes az UI váltás, vagy épp a kisujjal az előre-hátra gázadás.
Sok időbe kerül, de így lehet igazán biztosítani, hogy az ember tudja hol talál, mert nem a másik, hanem a saját logikája alapján van elhelyezve minden gomb. Így pl én a landing gear-t automatikusan a külön panelen keresem, akárcsak a supercruise-t, míg mások lehet hogy a joy-ra tennék, elvégre relatíve ritkán és nem nyomás alatt használandó gomb.
-
schawo
titán
válasz
#48613632
#4680
üzenetére
A lassulás optimális ütemét úgy lehet elérni, ha az időszámlálót folyamatosan 7 másodpercen tartjuk. Ha az időszámláló eléri az 5 mp-et, akkor túl gyorsan közelítettünk, a fékezőfúvókák nem tudják időben lelassítani a hajót és túlszaladunk.
Biztonságos megközelítés
Céllassulás: 7 mp. Ha a megközelítés sebessége 6 mp-re nő, akkor azonnal lassítunk a gázkarral, ha 8 mp fölé csökken, akkor picit gyorsítunk, amíg el nem érjük a 7-et. Kis gyakorlás, és menni fog fölösleges körök nélkül is. -
[w]
őstag
válasz
#48613632
#4675
üzenetére
szerintem nem olvasod el rendesen. a csatolt képen azért nincs bázis megnevezve, mert a küldetés célja hatósági járművek kilövése.
áruszállítós küldetéseknél csak a "begyűjtősek" esetén nem mondják meg pontosan hol a cucc, keresd meg és hozd be, de azt hogy hova kell vinni minden esetben egyértelmű.
-
schawo
titán
válasz
#48613632
#4672
üzenetére
Hajóban bal oldali konzol (1-es gomb), második fül. Ott találod az aktív küldetések listáját. Rákattintasz a kérdéses küldetésre, és a felugró ablak megmutatja, hogy melyik állomáson kell leadni. Leszállás után vissza bulletinbe, és ott tudod eladni a cumót. De csak akkor, ha időn belül voltál.
Ha kifutottál az időből, vagy te magad szakítottad meg a küldetést, akkor egy pénzbüntetést kapsz, valamint a rakományod lopott minősítésű lesz. Ezt kihajíthatod menet közben (jobb panel - 4-es gomb 3. fül), vagy beszállíthatod állomásra. Ha a lopott rakománnyal leszkennelnek dokkolás előtt, akkor újabb pénzbünti jár. Ha ezeket nem fizeted ki 24 órán belül (a küldiért vissza kell menni arra az állomásra, ahol felvetetted - szintén jobb/2-n látod a büntik listáját), akkor készülj a halálra. Kifizetni az állomás contacts pontja alatt tudod. -
Diopapa
addikt
-
Nosam
aktív tag
válasz
#48613632
#4599
üzenetére
Csak az Eagle-t adhatnád el a Sidewinderél nem kaphatsz pénzt. Viszont mivel most kezded a játékot addig semmit ne adj el amíg ki nem próbáltad nem repkedtél vele egy kicsit legalább. Azt is vedd majd figyelembe, hogy azok a tippek amiket bétások tudnának adni neked és nektek, sok élményt venne el tőletek mert aki már augusztus óta nyomja teljesen más prioritások szerint kezdte újra a játékot 3.-ra. Pl kapásból átugranának hajókat, és egyebeket, mert már ismerik tudják mi mire való és azt, hogy ahhoz amit ők szeretnének ahhoz az nem jó vagy nem kell.
Mindenképpen a saját utadat járt, és minden hajóval harcolj is egy kicsit ami harcra való, hogy megismerd a gyengeségeiket erősségeiket, mert az későbbiekben sokat fog segíteni. Tehát talán a legfontosabb tanács ami adható annak aki most kezdi, hogy legyen tisztában azzal, hogy aki augusztus óta játszik a játékkal már teljesen régen túl van azon, amit ha te kihagynál akkor egyrészt élményt másrészt fontos tapasztalatot foszthat meg tőled.
Wipe többet már nem lesz.
-
Sonja
nagyúr
-
Bibgr0
aktív tag
válasz
#48613632
#4551
üzenetére
Röviden: nem :-)
Amikor 7 km-re megközelíted az állomást, akkor a bal oldali menüt előhívod '1'-el, ott kiválasztod a Contacts fület (alapból 'q' és 'e' mozgat a fülek között), ott az állomást, rajta 'space' majd request docking-on megint 'space'. Utána kiírja középen kékkel a radar fölött, hogy melyik pad-ra kell leszállnod.
Engedd ki a landing gear-t. Utána oda tedd le a gépet.Néha lehet, hogy meg kell fordulni, ha elsőre nem akarja elfogadni a leszállásodat.
És no para, itt is van kék duna, meg kis lyukon bejutás az állomásra. Csak az elején egy kis platformra tesz általában minket.
Kalappal :-)
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4544
üzenetére
1.Docking computer van? - Igen, csak meg kell venni az egyik modulod helyére
2. HUD-ot ki lehet kapcsolni harc közben? - Nem. Soha nem lehet kikapcsolni a hudot
3. Kiléptem a játékból, de úgy, hogy kint voltam, a bázison kívül. Most, hogy visszaléptem, visszatett az űrbe, a bázis közelébe.Tehát, ha nem játszom, ott a hajóm? - Nem, nincs ott hajód, ha kilogolsz. Ez egy biztonsági megoldás, hogy véletlenül se legyen ütközés az állomással, ha túl közel léptél ki hozzá. -
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4536
üzenetére
Minden nagyobb patch után feljön az auto config ablak, ami a gépedhez igazítja a grafikai beállításokat. Másik a joy és hotas config. Egyszer végig kell nyomkodnod a képernyőn lévő funkciókat és ha mind megvolt, akkor már beenged a játékba. Ennek az az értelme, hogy ne élesben derüljünk ki, ha valami nincs/rosszul van beállítva a vezérlőkön és felkenődsz az űrállomás falára

NE add el az Eaglet! Inkább ülj át abba! És azzal kezd a játékot
Minden állomáson, ahol van shipyard, ott tudsz hajókat eladni/vásárolni. -
Nosam
aktív tag
válasz
#48613632
#4374
üzenetére
Nagyon egyszerű, ha nem tetszik amit írok akkor továbblépsz de "tudatlanul" úgy hogy még is játszottál a játékkal nem akarj okosnak látszani olyan dologról amiről fogalmad sincs. Augusztus óta játszom a játékkal, és engem már nem a játék kinézete hanem a játékmenet érdekel, és azzal bizony vannak gondok.
-
-
duvi
nagyúr
válasz
#48613632
#4363
üzenetére
Én egy "kritikus hibát" látok ebben a kiosztásban. A többi ízlés dolga. Az energiaelosztás szerintem nagyon rossz helyen van a joy talapzatán. Harcközben bal kezed a gázkaron, jobb kezeddel a botba kapaszkodsz. Így viszont baromi nehézkes a folyamatos energiaátcsoportosítás miközben épp egy ellenséggel fogócskázol. Nekem fel van téve a bot tetején lévő Hat Switchre (piros nyíl mutatja, hova tenném) Természetesen ez csak az én véleményem!
Balra: + a systemre
Felfele: + enginre
Jobbra: + weaponra
Lefele: alapállásra (minden rendszer ugyan annyi energiát kap) -
Diopapa
addikt
válasz
#48613632
#3961
üzenetére
Szia!
Megpróbálok válaszolni. Nem tudom, a véglegesben hogyan lesz, a gammában federation rendszerekbe spawnolt mindenkit látszólag véletlenszerűen. Nem akarok számokkal dobálózni, de kb 100LY-en belül talán. Az eredeti Elite-ben mindenki egy helyről indult, a Frontierben volt választható 3-4 rendszer talán. Az alap hajó alap hajtóművel 7.79LY-re tud elugrani rakomány nélkül ha jól emlékszem. A betában a legnagyobb ugrótávú hajó+hajtómű amit láttam 30LY volt. Egyébként alapvetően igen, bárki megtámadhat bárkit, de ez nincs következmények nélkül. Egyébként Az állomások x km-es környéke weapon free zone, ha ott kezd el valaki rendetlenkedni, akkor az állomás fegyverzete tüzet nyit rá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Futás, futópályák
- Arc Raiders
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Yettel topik
- December 17-én érkeznek az új OnePlus készülékek
- Automata kávégépek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- BestBuy topik
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad P15 Gen 2 , Több darab!!! NVIDIA RTX A2000!!!
- Dobozos ÚJ Asus Vivobook 15 Intel Core 7 150U 16 GB RAM 1 TB SSD FHD Garancia
- Xbox Series S 512 GB, Minden tartozékával kiváló állapotban
- Eladó/Lenovo X240 Ultrabook/I5-4200U/8GB DDR3/Win 10Home/12,5" FHD/ !ÉRINTŐKÉP!/!!!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s G2 - i7-11GEN I 16GB I 1TSSD I 14" FHD Touch I W11 I Cam I Gari!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3951, 100% Akkumulátor
- Xiaomi Redmi Note 9 / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 64GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3994, 100% Akkumulátor
- 100% ÚJ - PÁR DARAB LENOVO LEGION PRO 7 - RTX 5090 - 64GB, 2TB SSD
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




sajnos sokat fogyaszt de ha cserélsz akkor jobb lesz 

):

Az ilyen küldetések elég jó pénzt fizetnek, de silent running és heat sinks nélkül nem lehet jól megcsinálni. Azt javaslom, hogy üres hajóval, vagy legális szállítmányokkal gyakorold ezt a fajta "belopakodást" az állomásokra.


szép kis irányítópult
